Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Μύγες Τσετσε

Έχει γίνει χαμός εδώ μέσα. Δεν καταλαβαίνω. Τα σκουπίδια τα βγάζω κάθε βράδυ έξω. Φαγιά έξω δεν αφήνω. Στον ρημάδι τον νεροχύτη ρίχνω χλωρίνη. ΤΑ ΜΥΓΑΚΙΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΘΕΛΟΥΝ! Ας μου πει κάποιος. Δεν είναι κατάσταση αυτή. Εντάξει, δεν είναι και πάρα πολλά, αλλά ένα, ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΗΛΙΘΙΟ, να δεις να κάτσει πάνω σε φαΐ, άντε να το φας μετά. Το τρώς? Δεν το τρως! Και ξέρετε τι έπαθα? Όχι ξέρετε? Πήρα τούρτα σοκολάτα! Η οποία είναι κλεισμένη μέσα σε πλαστικό κουτί! Βγάζω από το ψυγείο, ανοίγω, πάω να κόψω, ήταν σκληρή. Άστη λέω κανα τέταρτο να μαλακώσει. Κλείνω. Έρχομαι μετά από ένα τέταρτο. Τι βλέπω. Ένα μυγάκι κλεισμένο μέσα να κάνει πάρτυ. Πάνω στην τούρτα ΜΟΥ. Πότε πρόλαβε και μπήκε μου λέτε? Και μισή ώρα εκεί μέσα... βάλε με το μυαλό σου τι έκανε. Κλανιές χεσίματα κατουρήματα εμετούς... Πάει η τούρτα. Ευτυχώς που πρόλαβα να φάω τη μισή.


Τι έγινε εν τω μεταξύ με αυτή την τούρτα. Την Κυριακή το βράδυ που γύριζα από τα ψώνια έβρεχε και είχα δεκάδες τσάντες και την τούρτα στο χέρι. (Ναι ρε, από την Κυριακή μέχρι σήμερα έφαγα μισή τούρτα, τι θες τώρα. Τις μπουκιές μου μετράς? Το Σάββατο έκανα ποδήλατο και την έκαψα προκαταβολικώς!). Λοιπόν. Είχα ένα σωρό ψώνια που λέτε, άλλα σε τσάντες άλλα εκτός. Είπα να τα μεταφέρω πάνω σε δύο φάσεις. Εδώ να σας ενημερώσω ότι μένω σε δάσος, πίσσα σκοτάδι. Από το σπίτι μου δίπλα έχει μία φάρμα με αγελάδες και από την άλλη μεριά έχει εκπαιδευτήριο σκύλων.

Σκεφτείτε τώρα φάση. Εγώ με τη τσάντα στην πλάτη, άλλες 2-3 στα χέρια, ένα πακέτο προσούτο με την τούρτα σοκολάτα από πάνω και να ψάχνω τα κλειδιά να μπω. Από κάτω να "βλέπεις" τον κάμπο και τους λόφους μέσα στα σκοτάδια και ταυτόχρονα να ψιχαλίζει. Και ξαφνικά. ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ. ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ. ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ. Ναι. Αυτό. Αφηνίασαν οι αγελάδες. Δεν ξέρω τι πάθανε. Εγώ ξέρω κόντεψα να παράξω και δεύτερη τούρτα σοκολάτα. Η ανατριχίλα σε όλο της το μεγαλείο. Πάει αυτό, μπαίνω μέσα. Πάω κάτω για τη δεύτερη δόση. Εκεί που άνοιγα το αμάξι αρχίζουν τα σκυλιά. ΑΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ. ΑΡΦ ΑΡΦ ΑΡΦ ΑΡΦ ΑΡΦ. ΑΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ. Και στο καπάκι τα ζώα από τους γύρω θάμνους να πετάγονται και να τρέχουν να σωθούν. Μαζί κ εγώ. Παρατάω τα πάντα όλα και το αμάξοι ξεκλείδωτο και τρέχω πάνω σφαίρα. Α σιχτίρ.


Καλή η ζωή στο δάσος, δε λέω, έχεις και την ησυχία σου και τον καθαρό αέρα βλέπεις και κανα ζωάκι να ανοίγει η καρδιά σου αλλά... Τι να το κάνεις? Άμα είναι να σε πηγαίνει ΝΑ? Και για να μη λέτε ότι υπερβάλλω δείτε τι δείχνει το google earth.


Πάρτε και μια γενικότερη άποψη:


Καταλάβατε τώρα? Δεν ξέρω, το πιάνετε το δράμα μου? Όλα αυτά τα πράσινα, είναι δέντρα και θάμνοι! Δεν έχω πρόβλημα με τη χλωρίδα! Κανένα! Αλλά και λίγη πανίδα στα δύο πόδια δε με χαλάει! Εκτός και εν είναι αρκούδα, που και από αυτό έχουμε. Τη λίμνη ευθεία πάνω τη βλέπετε? Μέχρι εκεί κάνω ποδήλατο και πίσω. 4 μίλια. Πιο πολύ δεν μπορώ, σόρρυ.


Σκεφτόμουνα επίσης (άσχετο) να φτιάξω ένα blog παράλληλο με τούτο που να γράφω αραιά και που στα αγγλικά. Να τους τα χώνω τους κερατάδες τους αμερικάνους που ούτε φέτα δεν ξέρουν να φτιάξουν και τρώω κραφτ σίνγκλς με τον αρακά. Τι λέτε? Πείτε μου καμια γνώμη και καμιά ιδέα αν έχετε!

9 σχόλια:

  1. για τις μύγες μήπως φταίει ο Ινδός?? για 2ο μπλόγκ δεν ξέρω αν έχεις τον χρόνο κάνε το. Καλημέραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Του Μilch του αρέσει η πρασινάδα!
    Αμάν πια με αυτά τα κωλόσκυλα!
    Το Milch σκοτώνει τα γατάκια με τις κλανιές του!
    Το Milch προτείνει στον Αμερικλάνο να φτιάξει bloq στα αγγλικά και τον ευχαριστεί γιατί το Milch σκέφτετε να κάνει κι αυτό ένα bloq στα käferλανδικά!

    Το Milch στην λαική θα πάει μεσ στην βδομάδα
    πρέπει να το σέβονται και να του βγάζουν το αρκούδι απ' την μπουγάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μιλάμε η φωτογραφία-χάρτης-διευκρίνηση...όλα τα λεφτά! Θεός!

    (μα κι εσύ όλο το αμερικάνικο όνειρο με τη μία είπες να το ξεπετάξεις; δάσος, φάρμες, μοσχάρια...αν δω και τη τζούλια ρόμπερτς τριγύρω θα με αποτελειώσεις).

    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά δίπλα σε δάσος με Μοσχάρες και κωλόσκυλα γειτόνους και αναρωτιέσαι που'βγαίνουν οι μύγες!
    Πρόσεχε τις αλογόμυγες ερωτεύονται τρελά τ'αφεντικό και δεν τ'αφήνουν με τίποτα.

    Πάντως μ'αρέσει η περιοχή σου βγάζε και καμιά φωτό θα'χεις απίθανα τοπία εκεί!
    Αν βρείς αρκούδα τι θέλω μου'χει μείνει απωθημένο απο μικρή!

    Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίο βλογιον! Και η ανάρτηση πολύ κατατοπιστική! Φτιάξε και δεύτερο μπλογκ, εγώ έχω 2 αλλά το ένα δεν το πολύ χρησιμοποιώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σου έχω πει πόσο σε λατρεύω;

    χαχαχαχα

    Λοιπον τι να πρωτοπω, εμεινα αναυδη! Τα μυγακια φιλε μου ειναι παντου!!! Μη το ψαχνεις! Αλλα οντως να προσεχεις διοτι αυτα φτιαχνουν τις δικες τους τουρτες σοκολατες όπου βρουν!!! Κι αν εισαι ατυχος και φας απο τη τουρτα τους και τιμησεις τα γενεθλια τους, μαυρο φίδι που σε εφαγε!

    Όσο για το δασος διπλα σου....μπρρρ σκιαχτηκα! Προσεχε μη πεταχτει και κανα βαμπιρ γιατί ειναι της μόδας τώρα τελευταια!

    φιλιά πολλάααα

    ΥΓ Να μην αργεις να γραφεις, και καντο το αγγλικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @mahler: Παιδί μου... έχεις χάσει επεισόδια!! Πάει ο Ινδός και οι μύξες του μαζί! Μετακόμισα σε δικό μου διαμέρισμα!

    @milch: το kaeferλεξικό μην ξεχάσεις να βγάλεις μπας κ καταλάβουμε και τι λες!

    @γαμάει και δέρνει: Καλώς σε βρήκα κ εγώ! Άμα δεις τη Τζούλια εδώ γύρω να μου πεις αμέσως σε παρακαλώ, ευχαριστώ.

    @zoyzoy: Όχι βρε δεν είναι βρωμερό το μέρος.! Ούτε που ήξερα ότι έχει αγελάδες να καταλάβεις μέχρι που πέρασα απ'έξω με το ποδήλατο!

    @aeroxeimaros: Σ'ευχαριστώ πολύ! Αμερικλανοβλόγιον!!

    @Coula: Μην ανησυχείς για τα μυγάκια, τα κανόνια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και τι κάνεις ρε κατακαημένε εκεί στην άκρη του κόσμου;

    δώσε διεύθυνση να στείλω ένα τενεκέ φέτα να έχεις να πορεύεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή