Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Μπανιέρες

Είναι να είσαι ολίγον κλασομπανιέρας από τη φύση σου. Είναι και αυτά που συμβαίνουν τριγύρω σου. Είναι και η τύχη σου η ξεκούρδιστη.

Το μακελειό που έγινε στο δάσος του κονέχτικατ την Παρασκευή το πρωί το άκουσες φαντάζομαι, δε χρειάζεται να το επαναλάβω. Το ότι την Πέμπτη το βράδυ πήγα και χάθηκα με το αμάξι σε κείνα τα μέρη το'ξερες? Γενικά δεν με απασχολούν τέτοια πράγματα από άποψη ασφάλειας, αφού αν είναι να σου τύχει θα σου τύχει όπου και να είσαι. Αλλά αυτό το πράμα είναι αλλιώς! Δεν είναι εύκολο να μένεις μέσα στο δάσος, στα σκοτάδια, σε σπίτι του 1880 με κλειδαριές του 1970, να ακούς ότι λίγο παρα πέρα μια ανώμαλη είχε ολόκληρη συλλογή από όπλα, τα οποία πήρε ο κανακάρης της, την ξέκανε και μετά...

Είναι σα να μας λέει ο τύπος, από τον τάφο, ότι δεν είμαστε ασφαλείς ούτε στα σπίτια μας, ούτε στις δουλειές μας. Καλά το ότι την Παρασκευή το πρωί βάλαμε ένα μπουκαλάκι οξύ δίπλα στην πόρτα του εργαστηρίου για προστασία ας μην το σχολιάσω. Η Κινέζα με παρέσυρε.

Γυρνάω που λες την Παρασκευή το βράδυ, αργούτσικα, σπίτι μου, παρκάρω την κούρσα, ξεκινάω να κουτσοβρω το δρόμο προς την εξώπορτα στα σκοτάδια, και τι βλέπω? Φως στο σπίτι μου. Οπισθοχωρώ με τρόπο, ακουμπάω τον κώλο μου στο πορτμπαγκάζ για στήριξη, και σκέφτομαι. Μαλάκα, αυτό ήτανε. Τον ήπια.

Μετά από λίγα δευτερόλεπτα θυμήθηκα ότι το φως του μπάνιου μου είναι σαν το ράδιο της κούρσας μου και ανάβει μόνο όποτε του καυλώσει, και απ'ότι φαίνεται του κάυλωσε να ανάψει απόψε και να με κάνει να κλάσω μέντες. Ωστόσο, όταν μπήκα στο σπίτι, είχα αφήσει το μακμπουκ έξω για να μην μου το πάρει ο κλέφτης αν κι εφόσον υπήρχε, και μπήκα από την πόρτα της κουζίνας ώστε να πιάσω το τηγάνι. Αχρείαστο ήταν. Οξύ στο σπίτι δεν έχω.

Λίγη ώρα αργότερα, λίγο μετά τα μεσάνυχτα, έπλενα τα πιάτα ενώ έβλεπα Ράδιο Αρβύλα και γελούσα με το χωρατό του Στάθη, όταν ακούω το σπίτι να τρίζει. Κλείνω βρύση κλέινω λάπτοπ, το τρίξιμο τρίξιμο, αυτό ήταν λέω ΤΩΡΑ τον ήπια προσπαθεί ο ψυχάκιας να μπει. Πάνω που πιάνω το τηγάνι ακούω και ένα αχ, και συνειδητοποιώ ότι δεν ήταν κλέφτης που προσπαθούσε, αλλά ο φάκιν γείτονας που γαμούσε. Μπράβο του αν τα κατάφερε και τελειώσε γιατί με τα μπινελίκια και τις κατάρες που του έριξα κανονικά δεν πρέπει να του έχει μείνει σπέρμα για σπέρμα. Ο τρυπιοκαπότας.

Την επόμενη μέρα, Σάββατο, ενημερώθηκα ότι κάτι κόλλησα και αρρώστησα. Μου πήρε αρκετές ώρες πονοκέφαλου να το καταλάβω, αλλά κάπου το βραδάκι που έβαλα θερμόμετρο βεβαιώθηκα ότι έχω λοίμωξη. Δεν ξέρω τι κάνετε εσείς οι φυσιολογικοί άνθρωποι όταν αρρωσταίνετε, εγώ πάντως όταν αρρωσταίνω το πρώτο πράγμα που κάνω είναι ντουζ, το δεύτερο να βάλω ακριβό σώβρακο και το τρίτο να καθαρίσω το σπίτι μου. Ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να χρειαστεί να με μεταφέρουν στο νοσοκομείο και να με γδύσει καμια νοσοκόμα, ενώ μετά να με φέρουν σπίτι. Με τρύπιο σώβρακο και τσαρδί θα είμαι??

Εκεί που έκανα το πρώτο πράγμα της λίστας, το ντουζ, κλείνει το φως του μπάνιου. Έτσι. Του κάυλωσε να σβήσει εκείνη τη στιγμή που εγώ σαπουνιζόμουν μέσα στην μπανιέρα. Αυτό είναι, λέω, ΤΩΡΑ όχι απλά τον ήπια αλλά την πούτσισα κι'όλας. Κόψανε το ρεύμα για να μη βλέπω, θα έρθουν μέσα με γυαλλιά απ'αυτά που βλέπεις στο σκότος και θα γίνω σαν την τύπισσα στο σάικο. Οφείλουμε όλοι να μου αναγνωρίσουμε όμως ότι όταν κατάλαβα τι έγινε, συνέχισα το ντουζ στα σκοτάδια γιατί βαριόμου και κρύωνα να βγω και να ανοίξω την πόρτα για να μπει φως από το διάδρομο.

Σήμερα, Κυριακή, το βράδυ βγήκα να πάω να πάρω να φάω και λέω μιας και βγαίνω δεν πετάω και τα σκουπίδια? Μέσα στα σκοτάδια κι'αυτό, σηκώνω το καπάκι του τεράστιου κάδου, πέφτει λίγο νερό από το καπάκι μέσα στον κάδο πάνω στις τσάντες, κάνει θόρυβο, πετάγεται το ΚΩΛΟΓΑΤΟ του σπιτονοικοκύρη που κακό χρόνο να'χει το μαλακισμένο είναι και σχεδόν κατάμαυρο, μην τον είδατε τον Αμερικλάνο. Πλάτσα πλούτσα μες τις λάσπες έτρεχα σκεπτόμενος ότι μπορεί να έχει πτώμα εκεί μέσα, να σκότωσε ο φάκιν γείτονας την γκόμενά του (δεν τους άκουσα να κάνουν γούτσου γούτσου χτες - πιάσαν οι κατάρες) και αφού με δει ότι βρήκα το πτώμα της, θα με κάνει κι εμένα πτώμα, ή και χειρότερα.

Δεν είναι φυσιολογικά αυτά τα πράγματα που κάνεις Αμερικλάνε και το ξέρεις.

Πιστεύω ότι δεν φταίω εγώ! Φταίει ο πυρετός! Αλήθεια σας λέω ότι γενικά δεν φοβάμαι εύκολα. Το σκοτάδι για παράδειγμα δεν το φοβάμαι, φοβάμαι όμως το να μην μπορώ να ακούσω. Δηλαδή αν θες να με κάνεις να φρικάρω, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να μου βάλεις ωτοασπίδες και να με βάλεις με την πλάτη γυρισμένη στο δωμάτιο. Δεν ξέρω γιατί αλλά την όραση δεν την έχω και πολύ σε εκτίμηση. Δεν μπαίνω στον κόπο να ανάβω φώτα το βράδυ όταν σηκώνομαι για να ουρήσω. Αλλά αυτά τα τελευταία βράδια απλά δεν σηκώνομαι και τα κρατάω μέσα μου.

Αφου για να καταλάβεις, στο χαλοουίν πήγαμε σε "στοιχειωμένο" και καλά σπίτι και εκεί που όλοι τσίριζαν εγώ ήμουν κουλ, ενώ εκεί που μας βάλανε κάτι ήχους και δεν μπορούσα να ακούσω (όυτε να δω) αν ερχόταν κανένας να μας τρομάξει, έκλασα μέντες και άρχισα να τρέχω ντουγρού μέχρι που βρήκα τοίχο και σταμάτησαν οι θόρυβοι. Μετά έστριψα και μου βάλανε να ακούω σκυλιά να γαυγίζουν, αυτό με αποτελείωσε και οφείλω να ομολογήσω ότι χαλάλι τα 18 δολάρια, εντάξει, φοβήθηκα.

Φοβήθηκα και σε μία άλλη φάση. Μπαίνουμε σε ένα δωματιάκι άσπρο με μια μπανιέρα και πάνω στην μπανιέρα μια κοπέλα ντυμένη με όχι πάαααρα πολλά ρούχα και ματωμένα να τσιρίζει βοήθεια (χριστιανοί) ενώ προσπαθούσε να σπάσει τις χειροπέδες που την έδεναν στον πάσαλο της κουρτίνας. Δεν μάσησα, την άφησα να τσιρίζει και απλά προχώρησα, τραβώντας την Κινέζα κι έναν Κινέζο από πίσω μου. Έλα όμως που η τύπισσα τα πήρε που δεν φοβήθηκα, βγάζει τις αλυσίδες, κατεβαίνει από τη γαμημένη την μπανιέρα και στέκεται μπροστά μου? Εκεί ομολογουμένως δεν έφερα καμία αντίσταση στους Κινέζους που με τράβηξαν πίσω, έξω από το δωμάτιο, τριρίζοντας, και πριν περάσω της είπα να τσακιστεί να ανέβει στην μπανιέρα της κι αν με αγγίξει θα της κάνω μύνηση γιατί είμαι φοιτητής νομικής κι ας μη μου φαίνεται.

Όταν ήμουν μικρός είχα δει ένα θρίλερ με τη μάνα μου, που ήταν λέει κάτι παιδάκια που πεθαίνανε και οι γονείς τους τα ψάχνανε και ήταν ένα άλλο παιδάκι σαν κουκουβάγια που ήταν η τσατσά της υπόθεσης και αυτό το μούλικο σαν κουκουβάγια πρωταγωνιστεί στους εφιάλτες μου χρόνια τώρα, και άντε να κοιμηθείς με τη φάτσα αυτή στο νου. They λεγόταν η ταινία, του 1993. Φωτογραφία δε βάζω γιατί έτσι και την ξαναδώ τη μαλάκω δεν παίζει να κοιμηθώ μέσα στο 2012. Όχι απλά για να ξέρετε τι πάω και θυμάμαι τέτοιες ώρες.

Πολλά είπα, αλλά πάει καιρός που έχω να τα πω και μάλλον θα περάσει κι'αλλος καιρός πριν τα ξαναπω.

ΥΓ: Το σπίτι θα σας το κάνω ξενάγηση, τώρα που αρρώστησα και το μάζεψα κι'όλας... ποιος τη χάρη σας.
ΥΓ2: Πιστεύω ότι το Psycho είναι η αιτία που έχουμε συνδυάσει την μπανιέρα με το φόβο, ήτοι κλασομπανιέρας. Τα πόμολα δεν ξέρω ακόμα γιατί τα κλάνουμε όταν φοβόμαστε, ενώ οι μέντες μου είναι ένα μυστήριο. Εγώ πάντως όταν φοβάμαι, προσωπική μου άποψη πάντα, δεν έχω χρόνο να κλάνω τα πόμολα που βρίσκονται στο δρόμο μου γιατί απλά κοιτάω να τα χρησιμοποιήσω για να ανοίξω την πόρτα και να πάρω δρόμο από κει μέσα.

70 σχόλια:

  1. Ωστε εσυ κρυβοσουν πισω απο ολα αυτα ετσι; Κι αναρωτιομασταν με Ρασκολ.

    Ρε εισαι πολυ φοβιτσιάρης τελικά.

    Κριμα το μπόι κι η τσαχπινιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε σου πα εγώ ότι έχει σχεση ο Αμερικλάνος και τουλάχιστον ένας Κινέζος;Το πα ο άτιμος το πα ο Ρώσος!

      Διαγραφή
    2. Είστε και οι δύο σούργελα, ένα μεγάλο κ ένα μικρό! Δεν θα αποκαλύψω ποιος είναι το μεγάλο και ποιος το μικρό, θα σας αφήσω να φαγωθείτε μουαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Εγώ είμαι το μεγαλύτερο σούργελο!!:Ρ:Ρ
      Φάε τη σκόνη μου Αμερικλάνε!:Ρ

      Διαγραφή
    4. Σταμάτα επιτέλους να λες τα αυτονόητα.!

      Διαγραφή
  2. Έγκριση σχολίων; Από πότε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε?? Κατα λάθος το έκαμα. Κι αναρωτιόμουν... που είναι τα σχόλια...

      Διαγραφή
  3. λεβέντη μου εσύ!!!

    μου άρεσε ο τζαμπουκάς στην τύπισσα από την μπανιέρα!

    δεν είσαι και ο ιδανικός παρτενέρ για να δει κανείς θρίλερ πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι ο ιδανικότερος παρτενέρ γιατί τρομάζω κόσμο στα θρίλερ! Ενισχύω την εμπειρία...

      Διαγραφή
  4. Αυτό το μπλε πλαίσιο που περιφέρεται στο μπλογκ σου σε τι ακριβώς χρησιμεύει?
    Όταν άκουσα για το μακελειό,εσένα σκέφτηκα... το ένστικτο της μάνας βλέπειςκαι η κακούργα η ξενιτιά.
    Όσο για τη μάνα- κορλεόνε δεν θα σχολιάσω,κρίμα για τα 20 αγγελούδια.
    That's all και καλές γιορτές να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές κι σε σένα, το ένστικτο της μάνας μη νομίζεις πιο γρήγορα και από το CNN τα έμαθε η δικια μου και με ενημέρωσε κι εμένα!

      Διαγραφή
  5. αχαχχαχααχαχαα η μόνη φοβία είναι να ανοίξω μάτια ενώ κοιμάμαι, και να δώ καμιά φιγούρα μέσα στα σκοτάδια πάνω απο το κεφάλι μου.. εκεί πιστεύω θα πεθάνω απο την τρομάρα μου, και ας ηταν η μανα μου να έρθει να δεί αν είμαι καλά. Με τριξίματα κτλ κτλ την έχω πατήσει ουκ ολίγες φορές. Νομίζω φταίνε όλα αυτα τα κωλοθρίλερ που βλέπουμε κατα καιρούς. Ωραία είναι όμως τα άτιμα! Περαστικούλια λοιπόν και την επόμενη φορά, μην αρπάξεις τηγάνι, ο κλέφτης δεν θα θελήσει ομέλετα. Άρπαξε κανα κουζινομάχαιρο να είσαι πιο σίγουρος!! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το'χω πάθει σε λέω! Ξέρεις πόσες φορές ξύπνησα παλιά κι έβλεπα σκιές να κουνιώνται... Μια φορά ήταν μια με μακρια μαλλιά καφέ και ταλαντευότανε μπρος πίσω δίπλα στο κρεβάτι μου.

      Διαγραφή
  6. χαχαχαχα! Να'σαι καλά εκεί στην ξενιτιά.
    Τα κατάφερες πάλι και με έκανες να γελάσω... και δε ξέρεις πόσο ανάγκη το είχα σήμερα...
    Φιλάκια και καλές γιορτές αν δεν τα ξαναπούμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άντε, μάνα μου, επιτέλους έκανες ανάρτηση! Απόρησα κι εγώ η (μη) Χριστιανή!! :Ρ Δεν είναι τίποτα, φταίει που ήσουν άρρωστος για αυτό κι αυτές σου οι ασυναρτησίες. Όχι ότι διαφέρουν και πολύ από τις συνηθισμένες σου, αλλά λέμε τώρα... Περιμένουμε ανάρτηση από το αμερικλανόσπιτο!!

    ΥΓ Καλές γιορτές να σου ευχηθώ από τώρα, γιατί τώρα τελευταία με το σταγονόμετρο τις κάνεις τις αναρτήσεις. Χαιρετισμούς από την μακρινή Αυστραλία. Που να δεις το Σαγιονάρικο Δεντράκι μου; Πρέπει να αναρτήσω φώτο στο ιστολόγιο μου!! Χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να μας βάλεις φωτό πρέπει! Εκεί στην Αυστραλία έχετε Καλοκαίρι τώρανες? Δηλαδή σα να λέμε, κουραμπιές αντηλιακο ξαπλώστρα?

      Διαγραφή
    2. Όπως τα περιγράφεις - κουραμπιές, αντηλιακό, ξαπλώστρα.. μόνο που από το σκηνικό λείπουν οι ομπρέλες και οι ξαπλώστρες καθώς απαγορεύονται σε όλες τις παραλίες για την διαφύλαξη του φυσικού περιβάλλοντος. Μάλλον είναι κουραμπιές, αντηλιακό, πετσετούλα. Ελλαδίτσα και πάλι Ελλαδίτσα σου λέω!! :Ρ

      Διαγραφή
  8. Επιτέλους,επιτέλους!!Και ο Άγιος φοβέρα θέλει!

    Το περί νοσοκόμας επιχείρημα είναι το πιο κύριο!Ειδικά αν είναι καμιά ρωσίδα νοσοκόμα ποιος στη χάρη σου!!:Ρ:Ρ

    Αν έρθω ποτέ στην ΑΜερική θα ξέρω λοιπόν πως θα σε κάνω να με μισήσεις ακόμα περισσότερο!
    Να θυμηθώ να πάρω ωτοασπίδες!!:Ρ

    Χαιρετώ!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. To έκλασε πόμολα πιστεύω βγήκε από τις ταινίες που ο δολοφόνος προσπαθεί να μπει στο σπίτι και δείχνει την κλασική σκηνή με το πόμολο να γυρίζει.
    Και να φοβάσαι δεν πειράζει, κάνε αίτηση για κανα δυο Μ16, desert eagle κλπ για νοιώθεις ασφαλείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός. Από εκεί πρέπει να βγήκε. Δε μου λες, για τις μέντες έχεις τίποτα?

      Διαγραφή
  10. Ωχ, Παναγία μου !!! Ξεφτιλίστηκα μες στο γραφείο γελώντας μόνη μου σαν τον μαλάκα !!! Βάλε και κανένα warning, ρε παιδάκι μου, του στυλ: "ΠΡΟΣΟΧΗ η ανάρτηση που ακολουθεί δεν πρεπει να διαβάζεται σε δημόσιους χώρους αν δεν θέλετε να σας περάσουν για μουρλούς"

    Αααααααχχχχχ, να 'σαι καλά !!! Αν κι εδώ που τα λέμε γελάω μ' αυτά που γράφεις, αλλά κι εγώ τα ίδια και χειρότερα θα 'κανα !!!

    Αντε, μη χάνεσαι, ΟΚ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί γελάς μάνα μου, εδώ εγώ σας λέω τον πόνο μου μετα υψηλής εσωτερικής θερμοκρασίας!

      Διαγραφή
  11. Με κάλυψε το παρτάλι.
    Πάνε στο ψιλικατζίδικο της γειτονιάς σου και πάρε 2 ούζι για να κοιμάσε ήσυχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, μισό λεπτό μόνο να περάσω από το ταχυδρομείο να βγάλω άδεια...

      Διαγραφή
  12. Θα σε κορόιδευα,αλλά δεν με παίρνει,γιατί είμαι κι εγώ κωλώστρα με τα ίδια ακριβώς θέματα!

    Και καλά μάζεψες το σπίτι,επειδή αρρώστησες!Πες ότι το έκανες για να μας ξεναγήσεις... :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καημενούλη.... τι περνάς και εσύ εκεί στα ξένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε... Και ψυχοπαθείς δολοφόνοι... Και με δίχως σουβλάκια...

      Διαγραφή
  14. οκ με τα πόμολα και της μέντες,μπανανες πως κλάνουν;πολύ χέστης είσαι αδερφάκι μου,αν σου τύχαινε αυτό που έπαθα εγώ τι θα
    έκανες;
    Κλείνοντας κάνοντας ντουζ το ζεστό νερό να ακους μέσα από την μεσοτοιχία κάποιος να χτυπάει τα πλακάκια,(το σπίτι δίπλα μου είναι ξενοίκιαστο|),αυτό συμβαίνει εδώ και 10 μέρες, έχουμε λέει πολύ πίεση στο νερό...αυτό με και το σβησμένο φως κάνοντας μπάνιο, είμαι σίγουρη ότι ακομα θα τρέχεις... χαχαχα
    Υγ οι μπλε γραμμές στο ποστ είναι πολύ κουραστικές μάνα μου, κανε κάτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού λοιπόν έχεις παρόμοια εμπειρία δεν πρέπει να με κοροϊδεύεις! Άντε γιατί μου φαίνεται ότι το ντουπ ντουπ το κάνει το φάντασμα της προηγούμενης κατοίκου που την σκότωσε ο άντρας της!

      Για τις γραμμές λύσσα πια ορίστε έκανα!

      Διαγραφή
    2. τώρα είναι πολύ καλύτερα, μπράβο σου

      Διαγραφή
    3. Ε? Ε? Είδες? Όχι, ε, είδες? Ντεκορατέρ μάνα μου όχι αστεία.

      Διαγραφή
  15. Καλώς ήλθες και πάλι στα λημέρια σου! :)
    Ελπίζω να είσαι καλύτερα τώρα!

    Kαλά Χριστούγεννα σου εύχομαι!
    και επαναπατριζόμενα!

    Νο-one

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επαναπατριζόμενα δυστυχώς δεν θα'ναι, αλλά νταξ! Ευχαριστώ πάντως κ ανταποδίδω!

      Διαγραφή
  16. Αμερικλάνε,μήπως ήρθε η ώρα να το σπιτώσεις επιτέλους το κορίτσι;
    Είναι καιρός πια για δύο,μην σου πω για.......τέσσερις!
    Αλλιώς είναι να φοβάσαι μόνος σου,και αλλιώς επί δύο η επί τέσσερα!
    Χα,χα!
    Φιλάκια και Καλές Γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες ε! Ισχύει πάντως. Γιατί αν δεν είσαι μόνος, όσο να πεις μια ντροπή τη νιώθεις και δε φοβάσαι το ίδιο...

      Διαγραφή
  17. Περαστικα και την επομενη φορα που θα τρομοκρατηθεις, καλυτερα κλασε πατατες, να' χεις να φτιαχνεις και κανενα φαγητο :Ρ χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Α δεν σου φαίνεται ό,τι είσαι άρρωστος, γι' αυτό το παθες και πρότεινες καλά βιβλία;
    Να μη φοβάσαι τόσο εύκολα παληκάρι μου; Πως θα σε παντρέψουμε μετά; (να γλιτώσεις και από τις σχιστομάτες )
    Το καινούριο φόντο πολύ μου αρέσει.
    Δεύτερο συν σου σε δυο συνεχόμενες αναρτήσεις, τον καπάρωσες το μήνα.
    Καλές γιορτές δεν σου λέω, έχουμε καιρό ως τότε.
    ΥΓ Απεύθυνση πάλι δεν έδωσες. Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός ( σοφού ή άλλου )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έδωσα γιατί πάει καιρός και όταν πάει καιρός τι νόημα έχει η ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ? Βιβλία καλά ΠΑΝΤΑ προτείνω γουίλ!

      Διαγραφή
  19. Εγω ξερω και αλλο ενα,εκλασε μπαμιες!Τωρα απο που βγαινει μη με ρωτησεις δεν ξερω..
    Με εκανες και γελασα παλι!
    Καλο βραδυ,πρωι δεν ξερω τι ειναι εκει στην ξενιτια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κοινός παρονομαστής πάντως είναι το κλανίδι μα μπάμιες μα μέντες μα πατατες, η μόνη δράση είναι το κλάνω...

      Διαγραφή
  20. Οι κλασομπανιέρες και οι κλασομέντες και εμείς λέμε στο χωριό μου "έκλασα μαλλί από λύκο" (!!??) προέρχονται από την χωρική συγγένεια με το έγκλημα. Θα σου πάρει λίγο χρόνο μέχρι να ακούς τρίξιμο πόρτας και να μην κατουράς την πάνα βρακάκι. Υπομονή!
    Το φόντο με τους αστερισμούς τα σπάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσείς μάνα μου στο χωριό σου το'χετε κάνει επιστήμη δεν το συζητώ! Εξήγησε το όμως σε λίγο πιο βάθος αυτό με το έγκλημα γιατί μιλάς σε αμόρφωτο εδωνα χάμ!

      Διαγραφή
  21. Χαχαχαχαχα κλαίωωω...Το μόνο σίγουρο είναι πως είσαι τέρας ψυχραιμίας...εμένα θα με είχαν πάει από την στιγμή του τριξίματος,για μπαλονάκι στην καρδιά :P
    Kαλό βραδάκι και καλές γιορτές Αμερικλάνε ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές κι σε σένα, και το μπαλονάκι μη νομίζεις δεν απέχει και πολύ το βλέπω να αχνοφαίνεται!

      Διαγραφή
  22. είσαι κορυφαίος (δν εννοώ χέστης...)!!!!
    πάντως αυτό που μου έκανε εντύπωση απ'όλο αυτό είναι πως έχεις το προφίλ του σωστού-βαρεμένου ερευνητή: προτιμάς να χαθείς εσύ παρά το μακμπουκ!!!!!!
    και ναι λοιπόν, έχω ξεκαρδιστεί διαβάζοντας τον πόνο σου!!!
    ;)
    (υγ1. ήρωας που ζεις στο δασος με κλειδαριές του 1970...)
    (υγ2. 4 χαρακτηρισμούς σου έχω αποδώσει βλέπω..καλά πάμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τους εκατοστήσεις αχαχαχα. Ρε συ το μακμπουκ με κόστισε πολλα και σκοπεύω να το πουλήσω! Βασίζομαι απάνω του, καταλαβαίνεις.

      Διαγραφή
  23. Αργησες,αλλά σίφουνας πάλι!!!Χέστακα,ε,χέστακα!
    Εχεις λερώσει όλα τα βρακιά σου:))

    Υπογραφή,
    κάποιος που κοιμαται πάντα με φωτάκι αναμμένο:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μα είσαι από το Α και μιλάς έτσι; Τι θα πουν οι συγχωριανοί σου;; Τι εκπρόσωπο έχουν στείλει στα αμερικάνικα δάση, μου λες;;
    Αυτό με το ότι μόλις νιώσεις άρρωστος, κάνεις ντους και βάζεις το πιο ακριβό εσώρουχο, όλα τα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί το λες αυτο! Ποιος άλλος θα τελείωνε το ντουζ μεσα στο απόλυτο σκοτάδι?? Είμαι ο τσακνόκρις λέμεεε

      Διαγραφή
  25. θα συμφωνησω με την xristin
    Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να φοβάσαι πιο συχνά, καιρό είχα να γελάσω με ανάρτησή σου :p :P :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ξενιτεμένε φίλε,όταν λες κλάνω μέντες,σημαίνει ότι ο αέρας που διαχέεται στην ατμόσφαιρα από την εξάτμιση,είναι δροσερός,υγιής και έχει το άρωμα μέντας...
    οπότε αυτό είναι πολύ καλό και για σένα και γι'αυτούς που βρίσκονται στην περίμετρό σου..
    μέντα και δυόσμος άλλωστε είναι τα δυο βασικά συστατικά αρώματα για τσίχλες,αποσμητικά χώρου κτλ,κτλ.
    έτσι λοιπόν δίνεις στους άλλους να καταλάβουν ότι δεν φοβάσαι γρι ότι είσαι τέρας ψυχραιμίας και θάρρους...
    ο φοβητσιάρης,ο δειλός,ο τρέμουλος χρησιμοποιεί άλλες εκφράσεις που θα στις αναλύσω άλλη στιγμή !!

    χαιρετούρες >>>Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν σε πειράζει που γέλασα κι εγώ με την τρομάρα σου,ε;
    Πιστεύω ότι το διασκέδασες κι εσύ όταν μας τα έγραφες..
    Για δες που κάθε μέρα μαθαίνουμε όλο και κάτι νέο που δεν είχαμε ακόμα φοβηθεί! Μπρρρ... Σε καλό μας! Καλά Χριστούγεννα κι ό,τι ποθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδί μου, εδώ σου λέω οι αναρτήσεις είναι εγκυκλοπαίδεια, και να θες να μη μάθεις κάτι, δε γίνεται :p

      Διαγραφή
  29. Από εμπειρίες φίλε αμερικλάνε βλέπω έχεις αρκετές.
    Αυτό που με συγκλόνισε είναι η αντίδρασή σου μόλις αρρώστησες.
    Μου θύμισες τη μάνα μου που έχει αγοράσει ακριβά και μπιχλιμπιδιστά νυχτικάκια με φρου φρου και δαντέλες "για την κακιά την ώρα", όπως λέει. Και εννοεί αν αρρωστήσει και πάει στο νοσοκομείο.
    Εκεί μάλλον πρέπει να θαμπώσει όλους τους γιατρούς με τα νυχτικάκια της.
    Αν της πεις φόρα τα τώρα Χριστιανή μου να τα ευχαριστηθείς, μπορεί να σου κόψει και την καλημέρα.
    Τα έχει φυλαγμένα μέσα σε νάϋλον σακούλες και τα φυλάει από νερό κι από φωτιά.
    Καλό σου βράδυ και καλές γιορτές να περάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρει τι κάνει η μάνα σου και να την ακούς γιατί μου φαίνεται σοφή γυναίκα, αν και λίγο υπερβολική! Εγώ πχ τα ακριβά βρακιά δεν τα έχω στη ζελατίνα, τα φοράω όποτε πρέπει κανονικά, απλά στις φορές που πρέπει να τα βάλω, συγκαταλέγεται και η επίσκεψη σε νοσοκομείο!

      Διαγραφή
  30. Χέλλοου! Κατά πρώτον, μούρλια το αστεράτο ντεκόρ!
    Κατά δεύτερον, μας έφτιαξες ένα ωραιότατο επεισόδιο για Χαλουίν με μόλις ενάμισο μήνα ντηλέυ.
    Περαστικούλια σου και καλές γιορτές αν δεν ματαγράψεις φέτος ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι είναι μωρέ ενάμισος μήνας, τίποτα!

      Ευχαριστώ κ επίσης αν κ έγραψα ήδη, η επόμενη ανάρτηση είναι προγραμματισμένη να βγει αύριο το πρωί στις 7 :p

      Διαγραφή
  31. μπήκα τυχαία και έπαθα θετικό σοκ

    μα είναι ζωή αυτή στα δάση?

    τράβα παιδί μου σε καμμιά πόλη με φώτα ορόφους να βρεις φωςςςςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ οικειοθελώς νομίζεις ήρθα? Δεν το'ξερα ότι είναι δάσος! Τώρα είναι αργααααα. Αλλά τι εννοείς "θετικό σοκ"? Ώρα είναι να μου πεις ότι είναι αισιοδόξο το μπλογκ!

      Διαγραφή