Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010

Χοντρή Χρονιά!!

Καλή χρονιά πελάααατεεεςς μουυ!!


Στη φωτογραφία βλέπετε το διάσημο ρεβεγιόν στη διάσημη Times Square της διάσημης Νέας Υόρκης. Την οποία και επισκέφθηκα πριν 10 μέρες!!! Είναι απίθανη πόλη, θα σας ετοιμάσω ποστ με αναλυτικά τι είδα και φωτογραφίες. Το ίδιο και για τη Βοστόνη, αν και δεν συγκρίνεται για τα γούστα μου.

Γκούχου γκούχου. Ας έρθουμε στο θέμα μας. Θα αναρωτιέστε γιατί είπα Χοντρή Χρονιά αντί για Καλή Χρονιά στον τίτλο. Σκέφτηκα ότι μιας και το 2010 μου μπήκε στο ΟΥΣΑ, να το ξεκινήσω θίγοντας ένα από τα βασικότερα προβλήματα αυτού του έθνους. Το γεγονός ότι ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΝΕ! Δεν ξέρουν, το υποπτευόμουν και από πριν, αλλά τώρα το έχω επιβεβαιώσει αλλά και βιώσει. Όταν τηγανίζεις πατάτες και σε κοιτάνε σαν ΟΥΦΟ επειδή δεν κάνεις τις κατεψυγμένες, αλλά τις κόβεις μόνος σου... τι να πεις. Δεν λες τίποτα γιατί ό,τι σου έρχεται στο μυαλό είναι προσβλητικό για τη νοημοσύνη τους, τη λογική τους, την ύπαρξή τους την ίδια.




Εχθές έβλεπα στο ίντερνετ το Κάτι Ψήνεται, και κλασικά υπήρχε μια χοντρή μέσα. Πριν συνεχίσω να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω τίποτα εναντίων των χοντρών, ειδικά των Ελλήνων. Θα καταλάβετε.


Έπαθα σοκ. Όχι γιατί είδα μια χοντρή σε μια εκπομπή μαγειρικής, αλλά επειδή είχα καιρό να δω χοντρή Ελληνίδα. Τόσους μήνες βλέπω χοντρές Αμερικάνες και δεν είχα κάνει την παρατήρηση. Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι αλλιώς είναι οι χοντρές στην Ελλάδα και αλλιώς στην Αμερική.

Στην Αμερική τα λίπη ξεχειλίζουν από περίεργα μέρη όπως πίσω από της μασχάλες, τα σαγόνια είναι τριπλά και τρίδιπλα, οι γάμπες είναι σαν σάκοι του μποξ. Στο 100% των περιπτώσεων που έχω δει, το βάρος συνοδεύεται με μουστάκια και απίστευτα βρωμερή αναπνοή. Απίστευτα όμως.



Στην Ελλάδα οι χοντρές είναι αλλιώς. Σημειώστε ότι το γεγονός ότι δεν έχω τίποτα ενάντια στις χοντρές, και ότι προτιμώ τις Ελληνίδες δεν σημαίνει ότι επικροτώ την παχυσαρκία.

Η Ελληνίδα σχεδόν πάντα έχει λεπτές και δυνατές γάμπες, γιατί παρ'όλο που είναι χοντρή, το κουβαλάει το βάρος της, δεν κάθεται στον καναπέ. Μιλάμε για τη νοικοκυρά μη δημόσιο υπάλληλο τώρα. Το λίπος της το ισοκατανέμει στο πάνω και μεσαίο μέρος του σώματός της. Δηλαδή τα βυζιά και τον κώλο. Δεν φοράει υπερκολλητά μπλουζάκια που το σπρώχνουν προς αηδιαστικές κατευθύνσεις. Γενικά τη βλέπεις και βλέπεις μια γυναίκα, όχι μια χοντρή. Απλά εκτός από γυναίκα, είναι και χοντρή. Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνετε.

Μην ανησυχείτε, δεν έχω φτάσει ακόμα. Στο point.

Όταν βλέπεις μια Αμερικάνα χοντρή, τη βλέπεις και ξέρεις (ΞΕΡΕΙΣ, δεν υποθέτεις) ότι ΔΕΝ ξέρει να τρώει. Το ψυγείο της είναι άδειο και η κατάψυξη γεμάτη. Γεμάτη χάμπουργκερ, πατάτες, γλυκά, παγωτά (ρε έχω κάτι παγωτά πλάκα πλάκα) και ό,τι μπορείς να φανταστείς. Είναι χοντρή γιατί βαριέται να φτιάξει πρωινό και παίρνει πέντε ντόνατς απ'έξω. Είναι έτσι γιατί το μεσημέρι αντί να ετοιμάσει κανένα σάντουιτς, ή σαλάτα ή κανονικό φαΐ να πάρει μαζί της, τρώει στα Μακντόναλντς, στα KFC, ή στα παγωτατζίδικα. Είναι χοντρή γιατί το βράδυ φέρνει σπίτι τηγανητό κοτόπουλο, πετάει στο τηγάνι και λίγες κατεψυγμένες πατάτες και τρώει και ταΐζει και την οικογένεια.



Η Ελληνίδα τώρα. Τη βλέπεις, και με τη μία καταλαβαίνεις ότι ναι, ΞΕΡΕΙ να τρώει. Και όχι μόνο να τρώει, αλλά και να μαγειρεύει (συνήθως). Τρώει τα γαρδουμπάκια της, τα σουτζουκάκια της, τα παστίτσια της, τους μουσακάδες της, τα αρνάκια της, τις πίτες της, τα κεφτεδάκια της, τους μπακλαβάδες της, τα κανταΐφια της, τους χαλβάδες της, τα όλα της! Είναι χοντρή γιατί ξέρει να μαγειρεύει και ξέρει να τρώει. Και τα ευχαριστιέται και τα δύο. Δεν βαριέται να φτιάξει πρωινό, φτιάχνει και τις ομελέτες της και τα όλα της. Και το βράδυ δεν κουβαλάει fast food, αλλά φτιάχνει τις μακαρονάδες της, τις σαλάτες της και πάει τρώγοντας.



Για το νέο έτος εύχομαι οι χοντρές της Αμερικής να πλένουν τα δόντια τους, και οι χοντρές της Ελλάδας να μου στέλνουν που και που κανα ταψί γεμιστά, γιατί τα ρημάδια δεν τα πετυχαίνω!

Φτου σκατά, η ώρα είναι δύο το πρωί, έχω φάει σαν βόδι και με έπιασε λιγούρα. Τι να φάω? Να φάω κι'άλλα μελομακάρονα που μου έστειλε η μάνα μου? Ή να φάω ένα αγγούρι να ξεγελάσει την πείνα μου μέχρι να ξεραθώ?


ΥΓ. Γκρρρρρρρρρ. Χτες το βράδυ στη μία μου έπεσε ένα μαγνητάκι στο πάτωμα και έκανε κρότο. Αμέσως άκουσα τον Ινδό να φωνάζει "ΤΙ ΚΑΝΕΙ!" στη γυναίκα του. Πως κρατήθηκα και δεν πήγα να τον ρωτήσω αν έχει κανα πρόβλημα, ο τάπας, δεν ξέρω. Τώρα, η ώρα δύο, μόλις μπήκανε στο σπίτι και κάνει όσο πιο πολύ θόρυβο μπορεί το ζώο. Ξέρω τι θα κάνω. Θα περιμένω να μαζευτούν στο δωμάτιό τους, να τελειώσουν με τις συζητήσεις και τα γέλια και μόλις ησυχάσουν θα σηκωθώ να φτιάξω ένα επιπλάκι που πήρα. Βασικά φτιαγμένο είναι, αλλά θέλει ένα δύο καρφάκια. Χεεχεχεχεχεχεχεχεχεχ





22 σχόλια:

  1. Xοντρό καλημέρα!!!!!
    Άκου τι θα κάνεις θα πάρεις τα γυαλένια τα ξέρεις; τις γυάλινες μπάλες που παίζαμε μικρά; και το βράδυ αργάμιση, θα της πετάξεις από ψηλά!!!! φαντάζεσαι τι θόρυβο θα κάνουν από κάτω χεχεχεχε....
    Καλημέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπορώ αν θέλεις να σου στείλω τους γείτονές μου που έχουν κόλλημα στις 4 το χάραμα να παίζουν μπάλα μέσα στο διαμέρισμα ή να πετάνε αντικείμενα στο σκυλί τους και μετά να τρέχουν σε όλο το σπίτι και να σκουντουφλάνε πάνω στους τοίχους και τα έπιπλα. Αν τους πάρεις, θα μου κάνεις μεγάλη χάρη!!!
    Όσο για τα άπλυτα δόντια: ΜΠΛΙΑΧ ΜΠΛΙΑΧ ΜΠΛΙΑΧ! Πραγματικά δεν μπορώ να αντέξω άνθρωπο που βρωμάει το στόμα του! Με τίποτα! Είναι α-συγ-χώ-ρη-το!
    Καλή χρονιά ξενιτεμένε! :))

    PS. Την Πρωτοχρονιά φάγαμε μια υπέροχη κοκορομακαρονάδα.. Και την προηγούμενη βδομάδα κάτι θεσπέσια γεμιστά... Καλά φεύγω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα σε τρώει και ο κ΄λος σου για καυγά!!
    Τέτοια χάλια οι Αμερικανίδες!Να φτύνεις επάνω τους δηλαδή!
    Η Ελληνίδα παιδί μου είναι αλλιώς και θα σ'εχει και κορώνα στο κεφάλι της ίδιο θα σε κάνει να μην νοιώθει χάλια!
    Θύμισέ μου να κατεβάσω συνταγή να πετύχεις τα γεμιστά αν και δεν βάζω μαγειρική στ'armenaki!!
    Καλή Χρονιά και μακριά απ΄τα λίπη και τα ξίγκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ριλαξ με τον Ινδό (ένας αμερικλάνος είναι κι αυτός), εγώ είχα έναν ελβετό κάποτε που έπαιζε πόκα όλο το βράδυ στα ιντερνέτια και όποτε έχανε παρτίδα βάραγε τις ντουλάπες ανώ όταν κέρδιζε έκανε ένα άκρως εκνευριστικό "χο! χοοοοοο!!!"

    Όσο για τις χοντρές αμερικανίδες δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο αλλά έχω τις ενστάσεις μου για τις ελληνίδες..

    γεια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γεια σου..καλη χρονια με αδυνατες καθαρες αμερικλανιδες σου ευχομαι..λιγοτερο ενοχλητικους συγκατοικους-γειτονες...να εισαι παντα καλα..κισσ κισσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. To Μilch είναι έξαλλο γιατί σε αυτή την πλατεία έβγαλε φωτογραφία ο τρισάθλιος ο ρωσοπόντιος και την έβαλε στο σάιτ του!Του τη δίνει ο ρωσοπόντιος του Milch!

    Το Milch στους φαν του εύχεται πολύ καλή χρονιά
    με έναν τόνο από σάπια βρωντοβρομερή κλανιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εντάξει, εντάξει θα μαρτυρίσω.... τρώω τα πάντα από αυτά που αναφέρεις και τα μαγειρεύω και μόνη μου..... αλλά την πάτησα και τώρα είμαι στη φάση με τις κουνελοτροφές, που λέει ο αδελφός μου, τις οποίες πάλι μόνη μου μαγειρεύω....
    Καλή χρονιά να έχεις, με υγεία, αγάπη, ευτυχία !!!! Φιλιά από Ελλάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. kali xronia me igeia kai xara!! :) apolaustiki i anartisi sou! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ΦΟΥΛΗ: Άσε γιατί αυτές τις μπάλες κάτι άλλο θέλω να του τις κάνω, και δεν είναι σωστό!

    @γυάλινο δάκρυ: Θες και χειρότερο? Έξω από το δωμάτιό του βρωμάει σάπια αναπνοή! Χωρίς πλάκα!

    @MAHLER: Δεν γίνεται, στην Αμερική είναι φιλόζωοι, θα με κάτσουν μέσα!

    @zoyzoy: Αναμένω τη συνταγή, γιατί μέχρι στιγμής καμιά συνταγή δεν δουλεύει πάνω μου!

    @MiHat: Ε όχι Αμερικλάνος ο Ινδός! Αμερικώλος είναι :Ρ

    @mariposa: Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!

    @milch: Αυτή η πλατεία είναι ΤΕΛΕΙΑ, και ας την βρώμισε ο alexfarter!

    @stavroulazerva: Άσε, και εγώ πρέπει να το γυρίσω ολίγον σε κατσικοτροφές, γιατί τον Ιούνιο που θα έρθω θα με λένε βουβάλι αμερικάνο!

    Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άμα θες κλανίδι
    κάτω απ'το σανίδι
    έχει αρκετό να τρως για μια ζωή
    Και άμα δεν σου αρέσει
    το Milch θα σε χέσει
    μέσα στο άσπρο του χεσμένο wc!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. To Μilch έκανε ένα κουίζ με την ιστορία
    πρέπει να το σέβονται και να του δίνουνε καφέ σανγκρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Xα... χα...τυχαία έπεσα εδώ,το
    διασκέδασα, γιατί είμουν σαυτά τα
    μέρη πριν μερικά χρόνια, και στην τσαινατάουν πήγα δεν φοβόμουν μαφίες.
    Πράγματι. πολύ χοντρές οι Αμερικάνες,και οι Αμερικάνοι φυσικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. δεν με ενδιαφερει αν μια γυναικα ειναι Ελληνιδα η Αμερικανα, αρκει να ειναι χοντρη.
    Μονον οι χοντρες ειναι σεξυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Ανώνυμος
    an δεν δίνεις πολύ σημασία και στο άντρας ή γυναίκα θα τα βρούμε περίφημα γιατί κι εγώ χοντρή είμαι χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρε μάλερ, τι το πέρασες το μπλόγκι μου, γραφείο συν...ουσιών?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. την πέφτεις στο γυναικάκι μου την πέφτω στους αναγνώστες σου χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έτσι και σου κάτσει κανένας αναγνώστης μου θέλω καστοστάευρω (κυμαινόμενο ανάλογα τον αναγνώστη και ανάλογα το... κάθισμα) για τη συνεισφορά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή