Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Μαααααμααααααααααα μουυυυυυυυ!!!!!

H αγαπητή xristin πήρε, άρπαξε, ΚΑΤΑΣΧΕΣΕ (και όχι κατάχεσε, αν και τίποτα δεν είναι απίθανο σε αυτή την μπλογκόσφαιρα πια) την απεύθυνση αυτής της ανάρτησης (αυτό σημαίνει ότι θα της την απευθύνω, και μέσω της xristin πάει σε όλους, κάτι σαν τη γρίπη). Την κατάΣχεσε με αυτό το σχόλιο:

Φίλε Αμερικλάνε!-Σαν βγεις στον πηγαιμό για το......πλυντήριο-να εύχεσαι να μην συναντήσεις τον......Μεξικάνο Τις 31 μπλούζες και 31 σώβρακα, την θυμωμένη Λίζ μη φοβάσαι.Να εύχεσαι να΄ναι μακρύ το πλύσιμοΤο φθάσιμο στο τέλος είν ο προορισμός σουΑλλά μη βιάζεις το στύψιμο διόλουΚαλλίτερα ώρες πολλές να διαρκέσει και φρέσκος πια να αράξεις στον καναπέ σου πλούσιος σε σώβρακα και μπλούζεςμη προσδοκώντας το λευκό της πατρίδας να σε δώσει. 
Το αμερικάνικο πλυντήριο σου έδωσε το ωραίο μπουγαδο-ταξίδιΧωρίς αυτό δεν θα βγαινες στον δρόμο.Αλλά δεν έχει να σε δώσει πια.
Κι αν πτωχική την βρεις την μπουγάδα,το πλυντήριο δεν σε γέλασεΈτσι σοφός που έγινες,με τόση μπου-γαδο πείραήδη θα το κατάλαβες οι αμερικάνικες μπουγαδο-Ιθάκες τι σημαίνουν! 
Από την ποιητική συλλογή ΜΠΟΥΓΑΔΟ-ΙΘΑΚΗΧα,Χα,Χα!

Μερικές φορές, xristin, με εκπλήσσω. Και οι εκπλήξεις δεν είναι πάντα ευχάριστες, αν και γενικά με συμπαθώ αρκετά σαν άτομο. Ομολογουμένως. Δεν μ'αρέσει να περιαυτολογώ, την ξέρεις άλλωστε τη μετριοφροσύνη μου, είστε κολλητές.

Όσο και αν με συμπαθώ όμως, ώρες ώρες, ώρες ώρες ρε παιδί μου, λέω τι σκατά αγόρι μου, μαλάκας είσαι? Και καλά πες το μαλάκας ΟΚ, είναι σπορ.

Είσαι της άθλησης.

Πρέπει να είσαι και σαχλαμάρας? Όχι πες μου Αμερικλάνε, πρέπει να είσαι και σαχλαμάρας? Γιατί αν είναι έτσι να μας το πεις να μην ασχολούμαστε. Κάτσε μπερδεύτηκα. Ποιος μιλάει σε ποιον τώρα.

Άκουσε να δεις xristin γιατί τα έχω πάρει με την πάρτη μου.

Εξεπλάγειν το βράδυ στο γυρισμό. Εκεί που οδηγούσα (μα τι διάολο, όλα τα ζαβά εν κινήσει πρέπει να συμβαίνουν) (και δεν είμαι και της κίνησης) (εν γένει) και ήμουν έξω από το στενό μου, πίσσα σκοτάδι, το μαύρο το βαθύ το έντονο το σκούρο, βλέπω ένα φως.

Όχι, τούνελ δεν είδα. Όχι, ούτε ιπτάμενο δίσκο είδα, συγκεντρώσου xristin να πάμε για ύπνο καμια ώρα και νύσταξα!

Βλέπω ένα μικρό φως να κουνιέται στο δρόμο. Πλησιάζω με το αμάξι (σε αυτά τα μέρη πας σιγά γιατί πετάγονται ελάφια και δε θες να τα χτυπήσεις, τη γαμάνε τη λαμαρίνα είναι σκληροκόκκαλα) και ανακαλύπτω ότι το φως είναι κερί.

Ναι, καλά διαβάζεις, δεν χρειάζεται να βάλεις τα γυαλιά της πρεσβυωπίας, κερί. Το βαστούσε μια γριά, με άσπρα μαλλιά, μπλε σκούρα ζακέτα, άσπρη μπλούζα και έντονα κόκκινα χείλη. Και με κοιτούσε.

Με κοιτούσε στα μάτια.

Περπατούσε μες στο σκότος σαν την άδικη κατάρα με ένα κερί ομπρός της και με κοιτούσε στα μάτια. Ενώ οδηγούσα. Εμένα με ξέρεις, δεν τρομάζω εύκολα, δεν μασάω. Μασάει μωρέ ο Αμερικλάνος? Αλλά στην προκειμένη περίπτωση:

Μααααααμααααααα μουυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!

Έντάξει, το ομολογώ, φρίκαρα και ανατρίχιασα με το θέαμα. Φτάνω σπίτι, παρκάρω, σβήνω φώτα και κοιτάω γύρω γύρω το σκότος να βεβαιωθώ ότι δεν υπάρχει κερί αναμμένο. Σαχλαμάρας με τα όλα μου σου λέω. Για να πάω από το αμάξι στην πόρτα μου (πίσσα το σκότος, μην τα ξαναλέω, έσβησε και το κινητό, γάμησέ τα) μου έκανα την εξής αυθυποβολή:

Σκάσε χέστη και προχώρα. Αν ήταν κοντά η γριά θα έβλεπες το φως. Δεν βλέπεις τίποτα πέρα από το περίγραμμα του σπιτιού άρα είσαι μόνος. Και χέστης, ρεζίλε.
Εκτός κι αν έσβησε το κερί για να μη φαίνεται και στέκεται πίσω σου.

Μααααααμααααααα μουυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!

Με φωτογράφισε ο παπαράτσος σε αδύναμη στιγμή σιχτίρ.

Τρέχω μπαίνω μέσα κλειδαμπαρώνομαι. Τώρα μου πέρασε. Δεν την έκοψα για κλέφτρα τη γυναίκα. Απλά να. Εκεί πάνω στον εσωτερικό και ελαφρώς διαφαινόμενο αλλά κατα τ'άλλα βουβό πανικό μου έλαβα υπόψιν και την πιθανότητα του να μην είναι κλέφτης αλλά να μην είναι και ζωντανή.

Ποτέ δε ξέρεις με τις γριές.

Δεν έχω θέμα με τα φαντάσματα, δεν με πειράζει να δω και κανένα, άσε που υποψιάζομαι ότι έχω δει, αλλά ας μην το πολυ συζητάω γιατί έχω καιρό να πλύνω βρακιά και δεν θα μου φτάσουν μέχρι το Σάββατο, τη βλέπω τη δουλειά.

Μα τι σκατά κάνει μια γριά τέτοια ώρα στα σκοτάδια με ένα κερί. Φακό, δεν είχε? Επίτηδες το έκανε?

Έλα xristin αλλαγή θέματος μάνα μου, να κοιμηθώ αν γίνεται το βράδυ ναι?

Δεν ξέρω αν το πήρες χαμπάρι, λογικά θα το πήρες τι διαόλο σε άλλη μπλογκόσφαιρα σερφάρεις εσύ, αλλά η Cούλα κάνει διαγωνισμό με συνταγές μαγειρικής. Εννοείται ότι πήρα μέρος, όπου γάμος και χαρά, και εννοείται ότι σε προτρέπω να πας να διαβάσεις τις συνταγές όλες. Μερικές είναι χρήσιμες άλλες είναι άχρηστες και όλες είναι ξεκαρδιστικές γι'αυτό τρέχα όσο προλαβαίνεις. Στο τέλος ρίξε και τη ψήφο σου. 

Σου εύχομαι να ψηφίσεις εμένα γιατί έτσι θα αποδείξεις ότι έχεις γούστο ΚΑΙ στο φαΐ ΚΑΙ στο χιούμορ. Αλλά εντάξει, υποκειμενικά είναι αυτά. Άλλοι έχουμε γούστο και άλλοι δεν έχουν. Τα χαιρετίσματά μου στη μετριοφροσύνη μου που λέγαμε στην αρχή. Όχι μάνα μου, δεν θα σου πω ποια είναι η δικιά μου (ή οι δικιές μου, ποτέ δεν ξέρεις) συνταγή, ή παίζουμε ή τον παίζουμε!

ΥΓ: Όποιος με κορόιδεψε και με είπε και χέστη παρακαλώ όπως κάνει κλικ εδώ ευχαριστώ. Οι υπόλοιποι κάντε κλικ εδώ.

ΥΓ2: Τον δικό μου διαγωνισμό μην ξεχάσεις, 10 θύματα μείνανε.

17 σχόλια:

  1. 7.21 Ω.Ε. και μου 'φτιαξές τη μέρα, ακόμα γελάω!!! Καλημέρα σου!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ βρε ήμουν ντυμένη γρια,ήθελα να δω πόσα σώβρακα θα σοβαντίσεις από την τρομάρα σου,για πες τώρα, πόσα ήταν; και είπαμε μην τα μπερδεύεις στο βάλσιμο το καφέ πάει πάντα πίσω...
    Καλημέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έντονα κόκκινα χείλη? Πρόσεξες τα χείλη της γριάς?
    Βρε μπας και έχουμε καιρό να...εκεί στην ξενιτιά? Φιλιά και καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά, συγγνώμη κίολας δηλαδής, αλλά με πόσα χιλιόμετρα (ή μίλια τέλος πάντων) πήγαινες; Με 2; Ή μήπως είχες κατέβει και το έσπρωχνες το αυτοκίνητο; Αλήθεια, έχει ακριβύνει τόσο το gas εκεί στο Αμέρικα; Γιατί πώς αλλιώς βρε Αμερικλάνε είδες μέσα στο σκοτάδι (το πίσσα, το μάυρο, το βαθύ, το έντονο, το σκούρο), με το φως ενός κεριού (μόνο!), το μπλέ στη ζακέτα της γιαγιάς και το κόκκινο στα χείλια της; Σούπερ όραση έχεις; 'Η μήπως πήρες συνέντευξη από τη γιαγιά; Θα μας τρελάνεις τελείως;;; Όνειρο ήταν πουλάκι μου, ηρέμησε τώρα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αμα λεω οτι η ξενιτια σε εχει πειραξει...γυρνα Πατραααα!!! :p

    Δεν με λες τι χρωμα βρακι φορουσε η γρια προλαβες να δεις ή εμεινες στη ζακετα μονο?

    την καλημερα μου
    σταλιν

    (και μην πεις τιποτα ναι δεν ψηφισα ακομα...!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν το λες σωστα!
    Το σωστο ειναι:
    "Μανααααααααααα μουυυυυυυυυυυυ!"


    Παντως, να πως την αμαρτια μου, σκιαχτηκα λιγο... :S
    Τοο spooky!
    Ευτυχως που το διαβασα πρωι..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ελααα, κι εγώ νόμιζα πως είδες ποντίκι κι αναπήδησες και φώναζες την μανουλα!
    για μια ηλικιωμένη (δεν λέμε γριά) κάνεις έτσι...


    υ.γ. και ναι, να ψηφίζουμε... σιγα΄σιγά και λίγοι λίγοι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αντί να σταματήσεις να ρωτήσεις μήπως ήθελε κάτι η γριά εξαφανίστηκες!
    Τι να σου πω Αμερικλάνος σκέτος:))
    Δεν μας είπες πως κοιμήθηκες?

    Αν διαβάσει η Coula αυτό το "διαφαινόμενο" τη γμσες πάλι:))

    Φιλιά θαλασσινά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Youpi!
    Την πήρα την απεύθυνση.
    Θα το κλείσω το μαγαζάκι(για το blog μιλώ βεβαίως,βεβαίως).
    Θα πιάσω στασίδι στο δικό σου και μια αναγνώριση θα την έχω η δόλια γυναίκα.
    Γιατί αν περιμένω από το δικό μου,άστα ........χέ...α!
    Και που το έχω τι κατάλαβα;
    Αλλά ρε γαμώτο πως τον παρουσίασες αυτόν τον παραποιημένο Καβάφη στην ανάρτηση σου;
    Ποίημα ήταν και κατέληξε.......πεζογράφημα!
    Είπαμε:copy,paste!
    That's All!
    Καλέ,τον ξέσκισες ,γιαυτό σε τιμώρησε και εμφανίστηκε με την μορφή της γριάς με το κερί!
    Μην ψάχνεις,αυτός ήταν αυτοπροσώπως!
    Το ξέρω γιατί μου έκανε και παράπονα!
    Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Joyce: Χαίρομαι που οι συμφορές μου σκορπίζουν το γέλωττα! Σωστά το έγραψα?

    @ΦΟΥΛΗ: Ήταν πολλά, το ομολογώ, και μιλάμε για σοβατεπί χοντρό, όχι αυτά τα ψεύτικα. Να μην το ξανακάνεις!!!!

    @Νεφέλω: Ήταν ασπρυλιάρα αμαερικάνα, και τα χείλα έκαναν αντίθεση ώχου!!

    @Φρι: Είδα το φωτάκι από τη στροφή και όταν έφτασα κοντά την είδα με τα φώτα του αμαξιού μάνα μου, συγκεντρώσου!!! Ναι με 2 πήγαινα, είναι στροφή λεμεεεεεε!

    @Στάλιν: Στην Πάτρα έβλεπα χειρότερα, άσε! Να πας να ψηφίσεις μάνα μου!

    @Λόλα: Μια χαρά σωστά το λέω μααααααμααααα μουυυυυυ! Το έχω κάνει εξάσκηση μάνα μου! Και εγώ σκιάχτηκα αρκετά τολμώ να πω...

    @Έλσα: Ε όχι ρε Έλσα πια, τι με πέρασες να τσιρίζω με τα ποντίκια εδώ έχω τους αρουραίους για πρωινό! Για ΣΕ παρακαλώ τώρα!

    @zoyzoy: Τι λες μάνα μου που θα σταματούσα, δεν έχεις δει ταινίες τι γίνεται? ΜΠορεί να με έσφαζε! Στο γόνατο! Η Κούλα θα είναι περύφανη που βρίσκω νέες χρήσεις για λέξεις, έστω και κατα λάθος!

    @xristin: Όχι εγώ μάνα μου, ο μπλόγκερ τα κάνει αυτά ΔΕ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΠΕΣ ΤΟΥ ΚΑΒΑΦΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΔΡΟΜΟ ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αμερικλάνε...η γριά δεν ήταν ζωντανή...και το ξέρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αμερικλάνε αν με ξαναπείς "γριά" θα γίνει χαμός εδώ μέσα...
    κι΄ άλλη φορά να προσέχεις τα αέρια ....
    ευτυχώς που πρόλαβα να σβήσω το κερί και δεν έγινε έκρηξη! να με σκοτώσεις κόντεψες με τα μεθάνια.....

    ήρθα βρε να σου κάνω έκπληξη, σούχα φέρει και πεσκέσι όλες τις κουλοσυνταγές μαγειρεμένες απ΄ τα χεράκια μου,.... και να μου φερθείς με τέτοιο τρόπο???? να εξαφανιστείς και να πέρδεσαι ασυστόλως?

    που πήγε ο καβάφης οέο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. λοιπόν! επειδή ο γούγλης μου τα έχει παίξει, θα σου κάνω σχόλιο 2 σε 1:

    Μιας και έχεις τόσες μπλούζες (και πάλι καλά που είναι μπλούζες και όχι πουκάμισα γιατί μαύρο φίδι που την έφαγε αυτή που μια μέρα θα τη βάζεις να τα σιδερώνει ―Ρ) δοκίμασε αν τα πλύνεις σπίτι μόλις τα βγάλεις να τα βάλεις σε κρεμάστρα. έτσι στεγνώνουν σχεδόν ατσαλάκωτα!


    Κατά δεύτερον, έλα βρε, μια γιαγιούλα ήταν, μπορεί να ήθελε να κάνει οικονομία στο ρεύμα και στις μπαταρίες του φακού...
    Τα φαντάσματα δεν προειδοποιούν :ΡΡΡ

    Και τέλος.... Συντοπίτης βρε;;; Μπορεί να ήταν η Πατρινέλλα χαχαχα!

    καλημέρες!
    (συννεφούλα - ο μπλόγκερ αρνείται να με αφήσει να κάνω λογκίν όπως λένε και στην Αμερική)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λες να ηταν η γιαγια μου;
    Δεν ηταν στα εξάμηνα της και τη ψάχναμε!!!
    Ηρθε μαλλον να σε προειδοποιησει να μην κάνεις αυτο που σκεφτεσαι να κανεις...
    μπουχαχαχαχα

    Να προσεχεις το blog μου, τωρα που θα λειπω με τα διαφαινομενικά σου σκέρτσα.

    @Zoyzoy τον συνηθισα να βαρβαρίζει την ελληνικη γλώσσα! Αμερικλανάκι είναι μανα μου, τι περιμένεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δεν ντρέπεσαι μωρέ;;;

    φοβούνται ωρέ, τα ελληνικά τα παλικάρια;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αμερικλανακι εισαι, ειναι δυνατον να μην σκιαζοσουν.
    Logiko moυ ακουγετα

    din

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Μουσικούλης: Τώρα που το λες και το παρατηρώ.... ναι.... σαν φάντασμα ήταν λίγο.... το κόκκινο κραγιόν μονο με μπερδεύει, λες να ήταν φρεσκοταϊσμένος βρικόλακας?

    @ΑπαράδεΧτος: Εσύ ήσουν ρε? Και έλεγα τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει η γριά!

    @συννεφούλα: Η Πατρινέλλα κοριτσάκι δεν ήταν???? Μη με αγριεύεις τώρα μάνα μου!

    @Cούλα: ΙΙΙΙΙΙΙ εσύ την έστειλες???? Εγώ φταίω κυρία μου! Εγώ!

    @Ρία: Ο φόβος μας κρατάει γειωμένους εμάς τους παλήκαρους, μην πάρουν και τα μυαλά μας αέρα!

    @dsquared: Αμερικλανάκι είσαι και φαίνεσαι, ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή