Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

μμμμ έτσι κι έτσι μμμ | Μούξις

Τη Λαμπροδευτεριάτικη απεύθυνση κερδίζει η zoyzoy η οποία κέρδισε τον Αμερικλανο-διαγωνισμό με το εξής σχόλιο:
Πάντως αυτό που ήθελες το πέτυχες μέσα σε χρόνο ρεκόρ 100αναγνώστες και κανένας κινέζος:))
Ποιός τη χάρη σου!
Καλή ανάσταση
με φιλιά θαλασσινά!

Σήμερα zoyzoy έχω να σου εξομολογηθώ ότι ΒΑΡΙΕΜΑΙ.

Βαριέμαι ασύστολα. Όπως λέγαμε και μικροί, βαριέμαι βαριέμαι και σκυλοκατουριέμαι. Με τη μόνη διαφορά ότι δεν σκυλοκατουριέμαι.

Σαν αποτέλεσμα της βαρεμάρας μου, δεν έχω θέμα για την ανάρτηση. Θα συνεχίσω να γράφω ότι έρχεται στο κεφάλι μου και όλο και κάτι θα βγει.

Πάντα έτσι κάνω.


Έφτασε ο Αμερικάνος που λες zoyzoy τους 100 αναγνώστες, τρομάρα να τον έβρει. Χρονιάρες μέρες. Άντε και τους μάζεψα, τι θα τους κάνω? Δεν είμαι εγώ για τέτοια μάνα μου. Παλιά έγραφα 2-5 αναρτήσεις το μήνα ίσα ίσα να βγάλω τον πόνο μου. Και αυτές με το ζόρι δηλαδή. Άσε που δεν απαντούσα και σε σχόλια μερικές φορές. 

Όχι μάνα μου, δεν είμαι σνομπ, καμία σχέση. Αφού έμπαινα στο μπλογκ μια φορά τη βδομάδα τα θεωρούσα παλιά πλέον και δεν έδινα σημασία.

Δεν είμαι σνομπ λέμε!!!

Καλά, μερικές φορές είμαι. Αλλά στην προκειμένη δεν είμαι.

Χμ, νομίζω βρήκα το θέμα της ανάρτησης: Ε ψιτ εσείς οι 100, μην περιμένετε και πολλά! Τώρα έχει ένα μήνα που μου τη βίδωσε και έχω πρήξει την μπλογκόσφαιρα με αναρτήσεις. Αύριο μπορεί να μου τη ξεβιδώσει και να γυρίσω πίσω στο μία ανάρτηση ανά δύο βδομάδες.

Διάβαζα που λες αυτές τις μέρες παλιές μου αναρτήσεις, και έφριξα. Τι διάλο, έλεγα, εγώ τα έγραψα αυτά? Και τα δημοσίευα κι'όλας? Τι σκατά σκεφτόμουν? Δεν σκεφτόμουν! Γιατί είχα δυο τρεις αναγνώστες και δεν με ένοιαζε, κατάλαβες.

Στην αρχή κλαιγόμουν για τα δεινά της Αμερικής. Μετά την είδα να περιγράψω τα πάντα. Μετά έγραφα ότι μου κατέβαινε στην κεφάλα. Μετά σταμάτησα για μερικούς μήνες. Μετά πάλι κλάψα. 

Αμερικλάνος ο κλαψομούνης.

Μου ανέφερε και κάποιος συν-ομογενής στην τρέλα το SSN και θυμήθηκα τα νεύρα που είχα με τους ηλίθιους. Μα να έχω το αυτοκίνητο στην αυλή ένα μήνα και να περιμένω ένα κωλόχαρτο για να το οδηγήσω. Κάθε πρωί περπατούσα στο δάσος σαν την κοκκινοσκουφίτσα 20 λεπτά για να πάω στη στάση του λεωφορείου. Και το βράδυ μέσα στο πισσοσκόταδο τα ίδια. Α σιχτιρ. Λογικό λοιπόν που κλαιγόμουν, κάπου έπρεπε να τα πω να ξεσπάσω.

Όλα αυτά πλέον είναι διαθέσιμα να τα βρει και να τα διαβάσει ο οποιοσδήποτε. Χριστέ μου, ρεζίλι. 

Τώρα οι δύο αναγνώστες γίναν δέκα. Μερικοί είναι και δεινοί χρήστες της γλώσσας οι τρομάρηδες και μου τη λένε! Έχω κι αυτό τώρα, να ψάχνω την κάθε λέξη στο γκούγκλι μην τυχόν και τη γράψω λάθος. Δεν το'χω μάνα μου με την ορθογραφία, το παραδέχομαι. Πολύ θα ήθελα να γράφω σαν τον Celsus για παράδειγμα ή την Έλσα ή έστω σαν τον ΔόΧτωρα βρε αδερφέ, αλλά αφού δεν το'χω! Τι να κάνω! Με το ζόρι μωρέ?

Πάντως οφείλεις να ομολογήσεις zoyzoy ότι την πολύ την κλάψα την έκοψα. Α, να τα λέμε. Εντάξει μωρέ, κλάφτηκα εκεί λίγο με τα αυγά, αφού χαλάστηκα. Αλλά γενικά την έκοψα την κλάψα. Παραδέξου το τώρα!

Α! Την dsquared που της έδωκα και απεύθυνση τις προάλλες την ξέρεις. Είναι δύο σε ένα. Ανεβάσανε βίντεο-ανάρτηση σήμερα κάτι σαν μπλογκο-μεσημεριανό να εδώ. Μπες δες το, έχουν τύπο. Προς το τέλος λέει η μία στην άλλη άρχισε να διαβάζει και Αμερικλάνο και της απαντάει μμμμ έτσι κι έτσι μμμ. ΜούξιςΕγώ φταίω που τη συμπάθησα, κατάλαβες?!

Όχι, σοβαρά, γέλασα πολύ με το βίντεο. Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο στην ελληνική μπλογκόσφαιρα (δεν λέω ότι δεν υπάρχει, λέω ότι δεν το έχω δει ώχου) γι'αυτό και στο λέω. Ελπίζω να το συνεχίσουν και να βελτιωθούν γιατί εδώ που τα λέμε υπάρχει άπλετος χώρος προς βελτίωση. ΧΑ!

Αυτό με έκανε να σκεφτώ. Πο πο. Υπάρχουν μερικού που τους αρέσει να διαβάζουν Αμερικλάνο, αλλά υπάρχουν περισότεροι που ξινίζουν τα μούτρα τους! Και εδώ που τα λέμε, μεταξύ μας πάντα zoyzoy ε, και εγώ ξίνισα τα μούτρα μου με όχι τόσο παλιές αναρτήσεις μου. 

Σήμερα η ανάρτηση πήγε αθέματη αλλά για την επόμενη σου έχω: δίπλωμα οδήγησης στην Αμερική.


15 σχόλια:

  1. Και εγώ βαριέμαι σήμερα,γράφε ότι σου έρχεται στην κλάβα,στην ανάγκη πάμε να μας κάνεις μάθημα Κινέζικων,για σκέψου το δεν είναι κακή ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά πολλά! Εύχομαι υγεία, χαρά και ευτυχία σε σένα και τα αγαπημένα σου πρόσωπα! :) Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελα ρε έχω σήμερα και απεύθυνση και δώρο ποια είμαι??
    Όντως την κλάψα την έκοψες το'χω διαπιστώσει.
    Ασε δεν το συζητώ με τις αναρτήσεις σου κάθε μέρα πρώτο και καλύτερο στην sidebar το μπλόγκι σου.
    Ρε ωραία ιδέα με το βιντεάκι για κάνε ένα και'συ όταν βαριέσαι και γράφε αυτά τα ωραία που μας φτιάχνουν.

    Και'γω όταν διαβάζω τα παλιά σκιάζομαι δεν αναγνωρίζω τον εαυτό μου στα γραπτά!

    Φιλί θαλασσινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμερικλάνιον,καλημέρα σου! Μια χαρά τα γράφεις,παιδί μου. Keep on writing! Μπορεί να άργησα να "ανακαλύψω" εσένα και γενικά τα blog αλλά σε βρίσκω θεσπέσιο,όπως επίσης και τ'άλλα blog. Επίσης,έχω να δηλώσω οτι βαριέμαι να πάω πίσω να κοιτάξω τι έγραφες,it doesn't matter for me.
    Στη τελική δεν είμαι κριτής.Είμαι μια απλή και ταπεινή αναγνώστρια που χαίρεται να διαβάζει τα γραφόμενα!
    Τζιαί επειδή κόφκοσαι για Κυπραίον εν να γράψω τζιαί λία στην καταπληκτική αυτήν διάλεκτον...Εν δικό σου το μπλόκ,μάνα μου. Γράψε ότι θέλεις τζιαί μεν έσιεις έννοιαν! Άν θέλεις κάμε το τζιαί κομπολόιν.Εμείς δαμέ εν νάμαστε να σε θκιάβάζουμε...ένεν; Άτε,ε πολυλόησα γι'αυτό τζιαί ποσιερετώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η ανάρτηση έχει όντως μια κλαψομουνίαση, αλλά η φωτογραφία είναι όλα τα λεφτά!!!

    το μπλογκ υπάρχει για να βγάζουμε τα σώψυχά μας όχι να γράφουμε για να θέσουμε υποψηφιότητα για το νόμπελ λογοτεχνίας!!!

    γράψε ότι σου κάνει κέφι. και σε όποιον αρέσει. σε όποιον δεν αρέσει, το κουβαδακι του και σε άλλη παραλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαίρομαι που έγραψες αυτό κείμενο για την ζουζού, είναι από τα καλύτερα παιδιά της μπλογκόσφαιρας. Ακριβώς το ίδιο μου έχει τύχει και μένα, ξεκίνησα για την πλάκα και έγραφα ότι μου κατέβαινε, και πολλές φορές δεν απαντούσα σε σχόλια και ούτε σχολίαζα ότι διάβαζα. Από βαρεμαρα μάλλον. Καλύτερα λίγοι και καλοί φίλε.
    Και να μην απαντήσεις δεν πειράζει, σε καταλαβαίνω.
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και εγώ πρόσφατα κοιτούσα παλιότερες αναρτήσεις και τις άφησα.. στην αρχή.
    Ίσως λέεεω ίσως αν κάποιος μας πλήρωνε γι αυτό, να προσέχαμε λίγο περισσότερο τι γράφουμε χιχι ;p

    Μ αρέσει πολύ ο τρόπος σου πάντως!
    *η ανάρτηση με το κινεζάκι επίσης πολύ μου άρεσε!!

    φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βρε Αμερικλανάκι... keep on writing, πλιζ. Μ΄αρέσουν οι αναρτήσεις σου, αλλά... stop cooking.
    Αφού δεν το΄χεις μάνα μου. Μπουχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλά (α)διάφορα γράφεις τώρα τελευταία!!
    τι επαθες;
    Ξέρω πως σου λείπω, αλλά είπαμα να Αμερικλανίζεις και χωρίς εμένα!
    Αντε γυρισα τωρα! Μπορεις να εμπνευστεις ελευθερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Nikatsu: Να'σαι καλά!

    @ΦΟΥΛΗ: ΟΚ δώσε μου λίγες μέρες και θα σου έχω μάθημα σούπερ!

    @Leviathan: Αληθώς! Ο Κύριος! Και εσύ ό,τι επιθυμείς σου εύχομαι

    @zoyzoy: Τι λες μάνα μου δεν είμαι εγώ για βίντεα, εγώ είμαι του... χμ... πνευματικοσθγγραφικού! Με πιάνεις! Ευχαριστώ για την κάρτα, σου εύχομαι και σε σένα ότι ποθείς και του χρόνου με υγεία κλπ κλπ. Το email είναι ameriklanos@gmail.com στειλε μου διεύθυνση να σου στείλω το βραβείο!

    @Υακίνθη: Όι λαομόν, κυπριακά ες στο μπλόκκι μου! Εν να πελλάνω λαλώ σου το μεν με τα κάμνεις έτσι σκέδιο αυτά! Εν να φυρτώ! (αυτά θυμάμαι χαχαχ)

    @Ρία: Ακριβώς αυτό που λες! Εκτός από την κλαψομουνίαση, την έχω κόψει λέμεεεεε

    @Nicotine: Καλά αφού μου δίνεις το ελεύθερο, δεν απαντάω.

    @Lounita: Σ'αρέσει ο τρόπος μου ε? Πολύ φοβάμαι όμως ότι αν πληρωνόμουν δεν θα είχα τέτοιο τρόπο αλλά χειρότερο, οπότε καλύτερα που το κάνω έτσι!

    @Νεφέλω: Σε διαβεβαιώ, ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ όμως, ότι τα φαγητά μου είναι καλύτερα από τις αναρτήσεις μου!

    @Κούλα: Τι λες μάνα μου, μια χαρά (εν)διάφορη έγινε η ανάρτηση στο τέλος. Δεν τις διαβάζεις τις αναρτήσεις ολόκληρες Κούλα, δεν τις διαβάζεις. Τς τς τς τς τς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επειδή τη διάβασα όλη το λέω!!!

    Ξερεις μανα μου, πως πάντα τις διαβάζω όλες!!!!

    Μη με περνάς για καμία δεύτερη και μη με μπερδεύεις με άλλες δεύτερες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αμερικλάνε,στην Αμερική το μόριο πλέον το σηκώνεται με ακτινοβολία;
    Γιατί εδώ στο Ελλάδα ακόμα το σηκώνουμε......χειροκίνητα!

    Υ.γ
    Καλή επιτυχία καλέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ναι χριστίν, όλα πλέον στην αμερική είναι αυτοματοποιημένα, δε χρειάζεται να σηκώσεις ούτε το... δακτυλάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή