Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Άπλωμα στα γρασίδια σα φύλλο κρούστας που φωτοσυνθέτει

Η nefelokokkugia κόντεψε να φάει άνθρωπο μιας και κατάφερε να μπερδέψει τα πετάλια ακόμα και σε αυτόματο:
Την πρώτη φορά που οδήγησα αυτόματο έχοντας συνηθίσει στα κανονικά , έβαλα το ένα πόδι στο ένα πεντάλ και το άλλο στο άλλο πεντάλ.
Μετά από πορεία 100 μέτρων, πατάω φρένο.
Ακόμα ο συνεπιβάτης μου είναι κολλημένος στο παρμπριζ δίπλα στο σηματάκι με τα τέλη κυκλοφορίας.
Τσ..τσ..του είχα πει να βάλει ζώνη.
Δε με άκουσε...
Νεφέλω βλέπω τελικά είσαι τόσο καλή οδηγός όσο και μαγείρισσα, μπράβο μπράβο! Ορίστε το βραβείο σου, μια ξεγυρισμένη ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ.

Όποιος μπαίνει στο αμάξι σου και όποιος πάει να φάει φαΐ σου λούζεται με κρύο ιδρώτα ε?


Και μια πουταναφέραμε.

Προχτές, την Τρίτη, 26 Απριλίου, 2011, ΒΓΗΚΕ Ο ΗΛΙΟΣ. Σου λέω Νεφέλω μεγάλος ενθουσιασμός στα δάση του Κονέχτικατ και του Ματσατσούτσετς. Μέχρι και οι σκίουροι απλώκανε αντιλιακά με δείκτη προστασίας 60 στις ουρίτσες τους και τις τεντώσανε σαν κεραίες.


Υπερβάλλω, το κατάλαβες. Είχαμε ήλιο και πιο πριν. Και μέσα στο καταχείμωνο, τότε που μας έθαψε το χιόνι και δεν ξέραμε από που να το προτοφτυαρίσουμε, είχαμε και ήλιο. Σκέψου τώρα Νεφέλω μέιον 15 βαθμούς Κελσίου, να φτυαρίζεις χιόνι μέχρι να φτάσεις κούτσα κούτσα στο αμάξι (για να το φτυαρίσεις κι αυτό) και γύρω σου να αντανακλούται το σύμπαν. Μεγάλες στιγμές.

Όχι, ήλιο είχαμε. Αλλά έκανε μισή δουλειά μάνα μου, μόνο φως. Φως και τύφλα και από ζέστα γιοκ. Τίποτις. Και τον κώλο της Μέρκελ να έβαφες κίτρινο και να τον έβαζες στη θέση του ηλίου (ας υποθέσουμε για πρακτικούς λόγους ότι θα χώραγε), την ίδια ζέστη θα μας έδινε.

Την Τρίτη όμως, βγαίνω από το σπίτι και με καταπίνει ομίχλη. Δεν ξαφνιάστηκα, με τόσες λίμνες έχουμε πήξει στις ομίχλες και τους βατράχους να πούμε. Πάω δίνω τις εξετάσεις μου (εκεί που κωλοφαρδίστηκα με το φθορισμό), βγαίνω έξω και με κοπάναει ο ήλιος στη μάπα ΝΑ έτσι.


Αρχίσαμε με τα ινδοκινεζάκια να χοροπηδάμε πάνω κάτω, βγήκε ο ήλιος, πιάσανε οι ζέστες γιου γιου γιουπι, σα χαζοχαρούμενα. Κατά τις 11 πιάνω εγώ το kindle πιάνουν αυτοί οι ξενέρωτοι να διαβάσουν μαθηματικά και απλωνόμαστε στα γρασίδια σα φύλλο κρούστας και ξεκινάμε τη φωτοσύνθεση. Το κινεζάκι που τραβολογούσα στον επιτάφιο τον πήρε και λίγο και τον παρατήσαμε εκεί. 


Αυτοί οι Κινέζοι ρε Νεφέλω ότι και να τους κάνεις δεν κρατάνε κακία. Τι να πεις. Από ένα σημείο και μετά, δεν έχει και πλάκα.

Τι ωραίο συναίσθημα να μπορείς να βγεις έξω με το κοντομάνικο, χωρίς μπουφάν χωρίς ΚΑΝ ζακέτα. Μετά το μεσημεριανό (όπως καταλαβαίνεις η ώρα πήγε 2 και εγώ ακόμα το μόνο που είχα κάνει ήταν να ξαπλάρω στα γρασίδια και να φάω) είπα μιας και έχει ωραία μέρα να πάω για μια δουλειά στην τράπεζα με τα πόδια. Έλα όμως που έσφιξε για τα καλά η ζέστη, ίδρωσα, μετά μπήκα και στο αμάξι για μια άλλη δουλειά, κλιματιστικό η Πράσινη Σκατούλα δεν προσφέρει και ίδρωσα πιο πολύ?


Γύρισα κατα τις 4 στο εργαστήριο και έζεχνα. Χάρηκα ο δικός σου που ανέβηκε η θερμοκρασία και το γάμησα είχα δεν είχα.

Και απόψε πάλι τα ίδια. Με ενημέρωσε το πρωί ο σπιτονοικοκύρης ότι θα κόψει το ζεστό νερό για να φτιάξει το πράμα στις 7 το πρωί Ο ΑΘΕΟΦΟΒΟΣ. Εγώ μάνα μου κοιμόμουν και το ξέχασα.

Έρχομαι το βράδυ και λέω δεν πάει στο διάλο ας κανω ένα μισάωρο ποδήλατο. Κάνω, ιδρώνω σα γουρούνι και πάω για ντουζ.

Ουπς.


Δεν πειράζει, το χρειαζόμουν ένα παγωμένο ντουζάκι μπας και αρρωστήσω πάλι και πάρω καμια άδεια.

43 σχόλια:

  1. Είναι ωραίος ο ήλιος αλλά αυτό το "Μέχρι και οι σκίουροι απλώκανε αντιλιακά με δείκτη προστασίας 60 στις ουρίτσες τους και τις τεντώσανε σαν κεραίες", ήταν εμπνευσμένο!!!
    Καλημέρα σου!!

    http://9gag.com/gag/111251

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πουφφφφφφφφ φεύγω, βρωμάς σαν κουνάβι,ελεοοοοοος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπίχλαααααα, ρε Αμερικλανάκι. Έχει δίκιο η Φούλη.
    Τώρα καταλαβαίνω τη "Χαρίζονταιπαιδιαδυοσεαριστηκαταστασηπληροφοριεςεντος μάνα" που λύσσαξε να σε στείλει στας Αμερικές και καλά να μορφωθείς.
    Έβαψαν το σπίτι μόλις έφυγες, έμαθα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Joyce: κάτι άλλο είχα στην αρχή αντί για κεραίες, αλλά άσε μη μου το κάνουνε και εμένε κατανοώ και επιθυμώ να προχωρήσω το τσαρδί μου! Καλημέρα!

    @Φούλη:ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ έχεις μυρίσει ποτέ κουνάβι??? ρώτα κ εμένα που τα έχουμε εδώ σαν αδέσποτα!

    @Νεφέλω: Δεν μυρίζω ρε! Και σίγουρα δε μυρίζω πιο άσχημα από το μεσημεριανό σου ΜΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧα. Το βάψιμο του σπιτιού ήταν τελείως συμπτωματικό, με διαβεβαίωσαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μη παραπονιέσαι καθόλου, εξάλλου έτσι γίνεται ωραίο και τραγανιστό το φύλλο κρούστας.. Αφού το απλώσεις, το πασαλείβεις με βιτάμ και το βάζεις ζγκατάψυξ! :-)

    Kαι πάλι καλησπέρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φαντάσου δηλαδή να πιάσουν οι ζέστες τι θα κάνεις δεν θα μπορεί να σταθεί ούτε κινέζος δίπλα σου:))

    Αντε να'ρθει και κατά δώ κανένας λαμπερός ήλιος γιατί μας έχει τρελάνει η βρόχα!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτες τις μαλακοφωτογραφίες τι μας τις βαζεις ολη την ωρα; Εχεις χαλασει το επιπεδο των αναρτησεων σου, απο τοτε που μπηκε κοσμος εδω μεσα! Μεχρι να στρωσεις δεν θα ξαναφησω σχολιο!

    Οταν θα ξαναδεις σχολιο μου, παει να πει πως επανηλθες στα φυσιολογικα σου επιπεδα, αυτα για τα οποια εξαρχής σε αγαπησα σα blogger!

    Εχε γεια αγαπημενε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Νανα: Δεν το ξέρω αυτό το κόλπο και με φαίνεται και λίγο ύποπτο. Εγκυάσαι??

    @zoyzoy: Δυστυχώς έχουμε έναν κινέζο και έναν ινδο που βρωμάνε από το Μάρτη μέχρι τον Οκτώβρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τον αγαπητό κ.Hannibal Lecter τον θυμάσαι? Είχε καλέσει ένα φίλο για φαγητό.
    Χμμμ...του χρόνου μου έχεις ζητήσει κοκορέτσι, έτσι δεν είναι?
    Έχεις λοιπόν επίσημη πρόσκληση για κοκορέτσι.
    ΥΓ Αααα και κοίτα να τρως καλά εκεί στα ξένα. Μην χάνεις κιλά. Νταξξξ?

    (...που θα μου πεις εμένα, ότι βρωμάει το φαγητό μου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το πρώτο σχόλιο της Cούλας:

    και απορώ τόση ώρα που σε διαβάζω...τι σκατά βρωμάει εδώ μέσα!!! Εγω μπάνιο μόλις έκανα!!!

    Μεχρι και στο blog σου φανηκε η βρωμίλα!!!!

    @Cούλα: Το μπλογκ το έπλυνα το έτριψα του άλλαξα και βρακί και είναι μοσχομυριστό αν θες να ξέρεις!

    @Cούλα: Λυπάμαι Cούλα μου αλλά τις φωτογραφίες τις ξεκίνησα από την αρχή σχεδόν, πριν καν γεννηθείς εσύ! Στην Cούλα σαν μπλογκοπροσωπικότητα αναφέρομαι, μη χαίρεσαι. Από τότε που αυξήθηκαν οι αναγνώστες έχουν ελαττωθεί δραματικά οι αναρτήσεις με φωτογραφίες.

    http://ameriklanos.blogspot.com/2009/11/blog-post.html

    Εμένα μου αρέσουν, με βοηθάνε να εκφραστώ κάποιες φορές και σε όποιον δεν αρέσουν και δεν τις αντέχει το κουβαδάκι του! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δηλαδη αντι να λαβεις υποψιν το σχολιο μου και να προσπαθησεις να συμμορφωθεις, με διωχνεις κιολας;

    Εισαι θρασυς το ξερεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Νεφέλω: Όχι μάνα μου εγώ κοκορέτσια μαγειρίτσες πατσάδες και λοιπά δεν τρώω! Μόνο φιλέτα ο Αμερικλάνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Cούλα: Να συμμορφωθώ ως προς τι, μάνα μου? Γράφω ότι μου κατεβαίνει νομίζω το έχουμε ξεκαθαρίσει. Οι φωτογραφίες θα μπαίνουν όποτε θέλω γιατί τις βρίσκω χρήσιμες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα μπορέσεις να ζήσεις χωρίς εμένα εδώ μέσα;
    ΑΝ παρω το κουβαδακι μου, οπως ειπες και φύγω, δεν θα ξαναγυρίσω! Γιατί αλλο να φευγω μονη μου, κι άλλο να με διωχνουν.
    Περιμενω την απαντηση σου!
    Εμμενεις στην αποψη να παρω το κουβαδακι μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εντάξει, εντάξει
    ...θα σε κάμω φιλέτο, καλέ μου.
    Μπουχαχα

    ΥΓ Εγώ πάντως την απεύθυνση σου την πανηγυρίζω. Πήγαινε να δεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Cούλα: Δεν κάνω σε κάνεναν την τιμή να τον διώξω. Οι φωτογραφίες μένουν. Οι υπόλοιποι, αποφασίζουν μόνοι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Νεφέλω: Αχαχαχαχαχαχαχα α να χαθείς ρε! Την απεύθυνση στην έδωκα γιατί άφησες το πιο ωραίο σχόλιο! Δεν ήταν η πρώτη φορά και δεν νομίζω να είναι και η τελευταία, το θέμα σχολιασμός το κατέχεις μάνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χαχαχα
    Οh yes...το κατέχω
    Τενκ γιου ντίαρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κακομοιρε....
    αντι να πεις ευχαριστώ, δαγκώνεις το χερι που σου εδωσε μελι....

    Αλλά βεβαια, τετοια σκηνικα τα εχω ξαναζησει!

    Να προσεχεις το καλάμι. Οσο πιο μακρύ, τόσο πιο μονος θα μεινεις στο τελος!

    adios

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έλα βρε Coula.
    Δώστου ακόμα μια ευκαιρία. Μέχρι να μάθει να μαγειρεύει τουλάχιστον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @nefelo,
    δεν βλεπεις εσυ τον εγωισμο που αποπνεει με τα σχολια του; Εμενα δε με νοιαζει, ας καβαλησει το καλαμι του ο κιουριος, οχι εμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Cούλα: Κανένα χέρι δεν έχει δικαίωμα να με χαστουκίσει χωρίς λόγο και αιτία και ας μου έχει δώσει δυο τόνους μέλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ουφφ...πόσο δραματικό ακούστηκε αυτό που είπε ο Αμερικλανος βρε Coula. Ανατυρίχιασα.
    Δώστου μια ευκαιρία.

    ΥΓ Αμερικλανάκι, σε στήριξα μέχρι αναγούλας. Τράβα τωρα από το blog μου να με κάνεις θεά. Να διαψεύσεις όσα ψέματα είπες. Σνιφφφφ.
    Βάλε και κανά κινέζο να γράψει κανά καλό λόγο να ικανοποιηθεί η ματαιοδοξία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν έχεις φάει χαστούκι από μένα για να δεις τι σημαίνει!!!! Ουτε θα φας γιατί είμαι κατά της βίας, ακόμη και της λεκτικης!

    Αλλά να ξερεις πως αυτό που θες να πετυχεις, δε θα το καταφέρεις! να με διωξεις απο εδω!

    και στη τελικη ναι, δε μου αρεσουν οι φωτο που ειναι το κακο;;; Μου βαζεις εκει ολα τα γατια και τα δε ξερω κι εγω τι αλλα ζωακια και μιλανε, γελανε, κοιμουνται! Ε δε τ αμπορω αλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Coula
    Μη το συζητάς. Η βία είναι βία.
    Θα το κάνω εγώ για σένα. Να φέρω τη λίστα μου με τους υποψήφιους προς χαστούκια? Μμμμ...κάπου εδώ την είχα. Κάτσε να ρωτήσω τα μπουμπούκια μου.

    *Παιδάκιααααα...ένα τόμο που είχα πάνω στο γραφείο μου, τον είδατε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Νεφέλω: τώρα μάνα μου μισό θα σε αποθεώσω. Αλλά όχι και δραματικό!

    @Cούλα:Σου είπα, οι φωτό εμένα μου αρέσουν, με βοηθάνε να εκφραστώ, δεν τις επιβάλω σε κάνεναν και ούτε καταδικάζω όποιον δεν του αρέσουν! Τώρα αν εσένα σε θίγουν τόσο, τι να πω! Εσύ μη βάζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εγώ όταν βάζω, βάζω μια και την διαλεγω ενδελεχώς, δε βαζω διακοσια γατιά μαζι να λενε αυτα που εγω θελω να γραψω!

    Σου ειπα πως το πρασινο ειναι απαγορευτικο χρωμα για την Ελλάδα;

    Ωραιο το blog σου, αλλά τα χρώματα θυμιζουν Πασόκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κάντον ότι θες Coula. Δεν τήρησε τη συμφωνία μας το κάθαρμα
    ...κλαψψψψψψψψψ, σνιφφφφφφφφφφφφφ (μύξες)
    ξανάματα σνιφφφφφφφφφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @Cούλα: Σ'ευχαριστώ μάνα μου!
    Εγώ είμαι αντιπασόκος αλλά το πράσινο είναι το αγαπημένο μου χρώμα, τι να κάνω??? Πράσινο/καφέ και μπλε/καφέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Νεφέλω: Ιιιιιιι προδρότρα!!!! Πάλι έφαγες από το φαΐ σου και δεν ξέρεις τι λες? Τς τς τς τς τς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γη και ουρανός, εσυ
    φωτια εγω

    έλα να αγαπηθούμε darling

    xaxaxaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Έρχομαι! Πάρκιν για το καλάμι έχεις ή να πάρω συγκοινωνία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. axaxaxa φερτο εσυ και βλέπουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ουιιιιιιι
    Τι είπες τώρα? Πάλι το φαί μου έθιξες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Νεφέλω: Ναι στο έθιξα α μα πια! Που είσαι τόση ώρα εδώ μέσα και μια κουβέντα για το νέο λουκ δεν είπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δεν πρόλαβα. Είχα συγχιστεί με την αμφισβήτιση των μαγειρικών μου ικανοτήτων.
    Τέσπα, μ΄αρεσει. Με το πράσινο, έχω ένα θεματάκι αλλά το παραβλέπω.
    Ναι, είναι καλύτερο template από το παλιό.
    Το έκλεψες από κάποιον άλλο εεεεε?

    ... όπως την δόξα μου
    ...τι θυμήθηκα πάλι? Σνιφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ιιιιιιιι τι λεει!!!!!!!

    Στάνταρ πρότυπο από τον μπλόγκερ είναι μάνα μου, το οποίο ξεκινάει ροζ με ροζ φτερα και πίπουλα από πίσω και το έκανα ανθρωπινο! Μου πήρε μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ..και γιατί σε χαλούσαν τα φτερά και τα πούπουλα? χαχαχαχαχχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. E έχουμε και ένα ίματζ να διατηρήσομε μανίτσα μου! Τώρα θα με πεις, οι ευκοίλιες που σας μόστραρα καλύτερες είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αμερικλάνε μου να μη σε φαινεται ύποπτο το κόλπο "ζγκαταψυξ", εγγυάμαι ότι σου λύνει τα χέρια, ανοίγεις το φύλλο όποτε σου απαυτώσει, το διατηρείς εκεί και όποτε σου ξανααπαυτώσει να κάνεις την πίτα, το χεις έτοιμο!

    Υ.Γ: Δεν εγγυάμαι για τη βιωσιμότητα του αν χρησιμοποιήσεις μικροκύματα για την αποψυξ ...!

    Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. τι γίνεται εδώ ρε παιδιά;

    τα σχόλια έχουν σεξ, ψέμματα, και βιντεοκασσέτες.

    και βία...

    και μαγειρική...

    μην κάθεσαι πολυ στον ήλιο. είδες τι παθαίνεις; κάθε μισή ώρα να γυρνάς τα μπρούμυτα, μην είσαι ψημένος μόνο από τη μια πλευρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @Νανα: Εντάξει, τα το πω στη μάνα μου το κόλπο να το δοκιμάσει γιατί εγώ με τα φύλλα δεν τα πάω καλά, δεν μου κάθονται!

    @Ρία: Και εσύ που το κατάλαβες ρε ότι κάηκα ο μισός?

    ΑπάντησηΔιαγραφή