Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

Το ροζουλοσκατουλί το ξεβαμμένο

Το αγαπητό Μαρούλι, ή όπως προτιμώ να τη λέω, Μαρούλω, χτες είχε κέφια και μας είπε:
Δεν χρειαζεται να εχεις καν πορτοφολι, φορας στηθοδεσμο? Ωραιοτατη θηκη για την καρτα! αχαχαχα!!
Κερδίζοντας τη σημερινή ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ. Τώρα αυτό καλό είναι, κακό είναι, δεν ξέρω.

Εγώ πάντως τις κάρτες μου τις έχω σε σπέσιαλ δερμάτινο πορτοφόλι που δεν παίρνει μετρητά. Είμαι πολύ κουλ για μετρητά μάνα μου.

Θυμάσαι, Μαρούλω, κάποτε που σου είπα εδώ μέσα ότι προσπαθώ να κόψω τα μπινελίκια? Ναι, αλήθεια είναι, το παλεύω. Αλλά δεν μπορώ. Δεν με αφήνουν οι γύρω μου, οι τριγύρω μου, και γενικά ο κόσμος.

Και κάθομαι τώρα αυτή τη μικρή ώρα και αναρωτιέμαι. Καλά ρε ΜΑΛΑΚΑ, κάθεσαι και φτιάχνεις βαφές για αυγά. Την έχεις δει αυγοβαφέας, κοτομπογιατζής κιετς. Κανένα πρόβλημα!

Ουδέν.

Αλλά τι ΔΙΑΟΛΟ μου βάζεις στην ετικέτα ΚΟΚΚΙΝΗ βαφή, ενώ είναι ΡΟΖ? Θες να με εκνευρίσεις άγιες μέρες?

Μαρούλω, μην συγχίζεσαι μάνα μου, δεν μιλάω σε σένα. Στον μαλάκα στο νιουτζέρζι που φτιάχνει και πουλάει τις γαμωβαφές του αναφέρομαι.

Φέτος είπα στη μάνα μου να μου στείλει βαφές Ανατολή γιατί πέρσι με τις μπογιές για φαγητά μου βγήκε η ψυχή. Δεν έβρισκε. Οι Έλληνες μπακάληδες, άλλοι μαλάκες, δεν φέρνουν βαφές μέχρι τη Μεγάλη Τετάρτη. Να τρέχει ο κόσμος και να μην προκάμνει.

Πο πο τα έχω πάρει τώρα που σου μιλάω Μαρούλω τόσο άγρια, τόσο άγρια, που οι προτάσεις μου είναι ακόμα πιο ασυνάρτητες απ'ότι συνήθως. Θα τα διορθώσω στο τέλος. Ίσως.

Και έτσι, που λες, δεν μου έστειλε βαφές. Μου έστειλε άλλα χρήσιμα πράγματα που δεν τα βρίσκω εδώ και κυρίως μου αρέσουν κιόλας όπως κουβερτούρα. Παυλίδης. Τώρα πότε με είδε να τρώω κουβερτούρα, ένας θεός ξέρει. Πως της ήρθε ότι δεν έχουμε και εδώ χάμω κουβερτούρα, πάλι ένας θεός ξέρει. Πως της ήρθε να μου βάλει μέσα συσκευασία των πέντε, πληρώνοντας άλλο ένα δεκάρικο στα μεταφορικά για κάτι που ούτε μου αρέσει ούτε το χρειάζομαι, αυτό, ούτε ο θεός δεν το καταλαβαίνει. Μου το είπε.

Στο φέισμπουκ.

Τέλος πάντων, δεν μου φταίει η μάνα μου, ο μαλάκας ο Κολόμβος μου φταίει που πήγε και τους ανακάλυψε. 

Εντάξει ούτε ο Κολόμβος μου φταίει. Που να ήξερε ο άνθρωπος. Αυτός να κόψει δρόμο για να πάρει κανα γκαραμασάλα ήθελε.

Αλλά γιατί. Γιατί Μαρούλω γιατί. ΠΕΣ ΜΟΥ. Γιατί σε μένα. Εγώ. Που κάθομαι σαν τον ΜΑΛΑΚΑ και προσπαθώ να αναπαραστήσω τα ελληνικά έθιμα μην τυχόν και τα ξεχάσω. Γιατί σε μένα.

Είδα πριν λίγο και την ανάρτηση της Νεφέλως με τα αυγά της που έβαψε με φλούδες από κρεμμύδια και ζήλεψα. Το δοκίμασα. Αυτά βγήκαν καφέ. Το καφέ το μουσταρδοσκατουλί το ξεβαμμένο.

Και πες αυτά δεν πειράζει, πείραμα ήταν. Τα άλλα?

Τα άλλα???

Μα να βγουν ροζ? ΡΟΖ??? Έβαλα ΔΙΠΛΗ ποσότητα μπογιάς μέσα γαμώ το κέρατό μου!

Είναι δυνατόν πρόπερσι να βάψω αυτά τα αυγά:

(Δεν τη βρίσκω τη φωτογραφία αλλά φαντάσου τώρα εσύ μια πιατέλα τίγκα με τέλεια βαμμένα κόκκινα αυγά)

Πέρσι αυτά:

Και φέτος αυτά:

?????????

Δεν τα εμφανίζω αυτά τα πράματα. Θα κάνω τη θυσία και θα τα φάω όλα μόνος μου. Αφού αυτοαλληλοτσουγκριθώ εντόνως.

Έκανα και άλλη δοκιμή και βούτηξα τα σκατουλί αυγά στη μπογιά τη ροζουλί μέσα. Αυτά ούτε γι' αστείο δεν τα δείχνω.

Και δεν μου σπάσανε και πολλά ρε γαμώτο.

Αύριο πρωί πρωί, τώρα μη σου πω, θα πάρω τη μάνα μου τηλέφωνο να πάρει καμια δεκαριά μπογιές ανατολή να έχουμε για του χρόνου.

Καλά να περάσετε εσείς με τα κόκκινα αυγά σας, τα αρνιά σας, τα έτσι σας τα αλλιώς σας. Ο Αμερικλάνος θα τη βγάλει με ροζουλοσκατουλί αυγά και ο-θεός-να-τα-κάνει-αρνίσια παϊδάκια στο φούρνο.

Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σας εύχομαι, αν και θα ξανακάνω ανάρτηση μέχρι τότε.

Σιγά μη χάσω.

18 σχόλια:

  1. Αυτό καλέ δεν είναι καφέ, είναι το χρώμα τησκουράδας και δεν είναι τόσο κακό!! τα ροζουλίνια είναι μια χαρά..
    Σου εχω πρόταση πιο καλή και αν θες χωρίς βαφή τα έκανα εγω,θέλει τρόπο και λίγο χέρι στο να ζωγραφίζεις
    δες εδω
    Τώρα για την κουβερτούρα κάνε κάνα κεικ,χαμένη δεν θα πάει..
    καλημέρα καλή Ανάσταση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τωρα τι καημο ειχες να βαφεις αυγα δεν το καταλαβα...
    χμ, αλλα χομπι δεν εχεις?

    din

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταρχάς καλημέρα!
    Γιατί δεν είπες εμένα να σου στείλω βαφές!Εδώ στην επαρχία τις βαφές τις φέρνουν 2 βδομάδες πειν!Μη σου πω ότι έχω δει βαφή αυγών σε ράφι καλοκαιριάτικα!Αλήθεια!!! :-)

    Καλά, εγώ φέτος την είδα Ματζίκα και τα έβαψα με νεραιδόσκονη!!!Σαν σκονισμένα μοιάζουν τώρα που στεγνώσανε, αλλά το χρώμα, χρώμα!Δεν μπορώ να πω!!!

    Αλλού το έχω το πρόβλημα!Όλα σε κάποιο σημείο έχουν το σχέδιο του χαρτιού κουζίνας που τα άπλωσα να στεγνώσουν!Σαν να τα έβαλα στόχο και στο τσούγκρισμα εκεί λες να χτυπήσεις!

    Δε βαριέσαι!!!Τρώγονται κι έτσι κι αυτή είναι η ουσία!!!
    Καλό Πάσχα να έχεις στα εξωτερικά και με ρέγουλα το αρνί!!!

    ΥΓ.Να σου ατείλω ΙΟΝ Αμυγδάλου που είναι οι αγαπημένες μου; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το καφέ το μουσταρδοσκατουλί το ξεβαμμένο, πως το πέτυχες? Ένα κρεμύδι έβαλες όλο κι όλο?
    Θεικό, θεικό.
    Νόμίζω ότι πρέπει να το δηλώσω ως blog μαγειρικής το δικό μου μπας και μάθετε τίποτα. χαχχαα
    Όχι τίποτα άλλο, αλλά μου κέρδισες και βραβείο τρομάρα σου.
    Τα βλέπει αυτά η Coula? Τα βλέπει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. στείλτα κατά εδώ.
    ο νέος δήμαρχος της αθήνας θα κάνει γκέι παρέιντ. ξέρεις τι πέραση θα έχουν τα ρουζουλια αβγά;;;

    θα ταιριάζουν με το κόνσεπτ της παρέλασης!

    μη στενοχωριέσαι. πες ότι τα έβαψες με παντζάρια. έτσι βγαίνουν. τι νόμιζες ότι βγαίνουν κατακόκκινα;

    φίλε μου, καλή ανάσταση. φρόντισε μόνο η λαμπάδα σου να μην είναι ροζ, γιατί θα αρχίσουμε να ανησυχούμε για σένα εκέί στην ξενιτιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αμερικλάνε, όταν είχα το ίδιο πρόβλημα, εκεί στη βλαχοσαβάνα δίπλα στη νότιο καρολίνα, πήρα λαδομπογιά κόκκινη και έφτιαξα τα πιο κόκκινα αυγά της υφηλίου.
    φυσικά δεν τα έφαγα...
    μαλάκας είμαι;
    τα έδωσα σε κάτι φίλους εβραίους. ... ελπίζω να τα έφαγαν...

    ... μπορεί με τις θρησκείες να μη τα πηγαίνω καλά, αλλά τα έθιμα είναι έθιμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aμερικλάνε!!!! Μια χαρά είναι τα αυγά....(!) Τι να πούμε και εμείς εδώ στην μεγαλόνησο που ήρθε ένας στόλος αυγών με σαλμονέλα; Εκάτσαμεν πάνω,όπως λέμε και εδώ!
    Καλή Ανάσταση να έχεις εκεί στην ξενιτιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Tι έχουν καλέ τα αυγά και τρώγεσαι?? μπας και θα φας το τσόφλι? πάρε νερομπογιά και πέρνατα ένα χέρι , ζωγράφισε και καμιά μαργαριτούλα απ έξω να κολλάει εκεί το μάτι να μη βλέπει το γενικό κακό και ούτε κότα ούτε ζημιά! Πες εσύ που να σου στείλουμε βαφή για του χρόνου και θα έχεις τόση να βάφεις και το μαλλί συνάμα για πενήντα χρόνια ταυτόχρονα με τα αυγά.....
    Άντε και Καλό Πάσχα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θέλω οδηγίες για να βάψω και εγώ τέτοια αυγά.
    Καλά να περάσεις και μην φας πολύ!

    Αχ ρε Κούλα τι χάνεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρε τα ροζοσκατουλί αυγά σου και έλα εκδρομή στο Providence την Κυριακή!

    Το αρνί θα μπει στη σούβλα στις 7 το πρωί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι τη θες τη βαφή καλέ;;;!
    Φλούδες από ξερά κρεμμύδια και είσαι ready to collide!=P Κεραμιδί προς κόκκινο το χρωματάκι και είσαι και οικολόγος!=)
    Καλή Λαμπρή!=D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ΦΟΥΛΗ: Το χρώμα της κουράδας δε λες τίποτα! Με κατέστρεψε η νεφέλω! Τα δικά σου πολύ ωραία, αλλά την άλλη φορά να τα κάνεις με κόκκινη μπογια για να είσαι και εθιμοτυπική!

    @din: Κοκκινη Πέμπτη μάνα μου, τι θες να κάνω? Όχι, άλλο χόμπι δεν έχω, βάφω αυγά!!

    @porcupine: Καταρχάς καλησπέρα! Εστειλα τη μάνα μου και προμηθεύτηκε, να'σαι καλά πάντως!! Η νεραϊδόσκονη τι είναι? (Μόλις έλαβα ΚΑΙ ίον ΚΑΙ λάκτα αλλά όταν τελειώσω θα σας προτιμήσω ;))

    @Νεφέλω: Όσα κρομμύδια βρήκα έβαλα μάνα μου! Νομίζω 4, και έβαψα πόσα αυγά? Για τσέκαρε? 4! Κουλοσεφ με έβγαλε ο λαός, καλή μου, όχι η Κούλα! Πες της ότι θες! Τς τς τς τς μέρες που είναι ζήλειαααα! Κάνε και εσύ διαγωνισμό κυρία μου να γίν και νεφελωσεφ!

    @Ρία: Λαμπάδα δεν έχω, ο νονός μου την έδωσε στη μάνα μου, και ούτε στην Ανάσταση (της εκκλησίας θα πάω, πήρα τη δόση μου σήμερα)!

    @Νίκατσου: Μωρέ εγώ το ξέρω, αλλά κανα πειστήριο έχεις? Γιατί μερικοί μερικοί τολμούν και το αμφισβητούν, κατάλαβες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ΔόΧτωρας: Λαδομπογιά, ε? Ρε συ, αυτά θα είναι καλά για τσούγκρισμα! Ατιμούλη.

    @Υακίνθη: Ούφου μάνα μου, σαλμονέλα λαλείς, εκάτσαμέν την! Σύρε τώρα να βάψεις φασόλια!

    @Levina: Με συγκινείτε, πανάθεμά σας! Μα δεν γίνεται μάνα μου να τους κοροιδεύω που δεν έχουν ένα έθιμο της προκοπής και να εμφανίσω ροζ αυγά. Θα με πάρουν με τις πέτρες!

    @Εβιλσέφ: Πολύ απλό. Πιάνεις την μπογιά την ανατολή. Βάζεις έναν ΚΟΚΚΟ μπογιάς σε ένα λίτρο νερό και βάψεις αυγά. Να, έτσι. Σκοπεύω να φάω να σκάσω, αλλά δεν το λέμε.

    @Φωτεινή: ΑΡΝΙ ΣΤΗ ΣΟΥΒΛΑ ΣΤΟ ΠΡΟΒΙΝΤΕΝΣ ΛΕΣ????? Θα πάω κατά νιουτζέρσι μεριά μάνα μου, αλλά σε ευχαριστώ για την πρόσκληση! Στείλε και λίγο αρνί όμως! Είναι αρνί ή κατσίκι? Κατσίκι δεν τρώω. Είναι του γάλακτος? Επίσης πρέπει να είναι θυληκό, τα αρσενικά δεν μ'αρέσουν. Είμαι λίγο περίεργος στο αρνί αλλα κατα τ'άλλα τρώω!

    @cibusi: Σαν πόσες φλούδες θέλει πια! Έλα παραδέξου το, ρίχνεις μέσα χένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΥΓ: Στις ευχές σας δεν απαντώ γιατί θα τα ξαναπούμε πριν την Ανάσταση και τοέχω γρουσουζιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εχω απευθυνση νια νια νια!! :)))
    Εγινε η αγαπημενη μου αναρτηση, εκτος απο την απευθυνση ειναι υπεροχα γραμενη αφου εχει το κιετς! Με πιανς? :P

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι λες μάνα μου. Εγώ στο κονέχτικατ είμαι, το τζέρσι που κολλάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή