Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Τα χαρτομάντηλα είναι λέει πολυτέλεια

Κάθομαι εδώ μέσα που λες, xristin, και κολυμπάω στη μύξα. Είναι τώρα τα τελευταία στάδια και έχουμε περάσει σε ξεβούλωμα της μύτης αλλά η μύξα πράσινη και παχιά ρέει άΦΘονα. Δύο δέντρα υπολογίζω ότι χρησιμοποίησα μέχρι στιγμής σε χαρτομάντηλα. Ευτυχώς που είναι φθηνά.

Διαβάζω και ένα βιβλίο τώρα ετούτες τις μέρες, όπου σε εκείνο τον κόσμο τα χαρτομάντηλα είναι λέει πολυτέλεια και οι φτωχοί στα χωριά αναγκαζόσαντε να σκουπίζουν τη μύτη τους σε ψώφια ποντίκια. Οι πλούσιοι είχαν το προνόμοιο του χαρτομάντηλου, το οποίο όμως στέγνωναν και ξαναχρησιμοποιούσαν.

Τα διάβαζα αυτά χτες το βράδυ μέσα στις μύξες και ανατρίχιασα, καταλαβαίνεις. Λες και ήταν καρμικό, από τα τέσσερα (καταπληκτικά) βιβλία της σειράς με την Tiffany Aching, να τύχει να διαβάσω το κομμάτι με τις μύξες ενώ κολυμπούσα σε αυτές.

Και μετά σου λέει, δεν υπάρχει ντέστινι.

Ξέφυγα. Αν εξεπλάγεις, δεν με ξέρεις καλά. Είμαι επαγκελματίας στο να ξεφεύγω από το θέμα. Ατίθασο πνεύμα κιετς.

Είμαι τώρα έτσι μέσα σε μύξες και χαρτομάντηλα, και ανρωτιέμαι. ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ?

Δεν είμαι ρατσιστής xristin, εντάξει? Δεν είναι ότι με εκνευρίζουν επειδή είναι Κινέζοι, ή επειδή δεν είναι Έλληνες. Απλά με εκνευρίζει το στυλ και η κουλτούρα τους.

Αυτοί παιδί μου, έχουν ζωώδη ένστικτα (και δεν το εννοώ με κάνεναν θετικό τρόπο). Θα κάτσουν να βράζουν, να τους βγαίνει ο πισινός με κάτι και βοήθεια δεν θα ζητήσουν. Εκτός και αν είναι απόλυτη ανάγκη. Ή αν το να ζητήσουν βοήθεια σημαίνει ότι γλύφουν τους ανώτερούς τους. Λυπάμαι αν σε σοκάρω αλλά έτσι είναι.

Προσφέρεις βοήθεια και σε κοιτάνε με μισό μάτι. Το καταλαβαίνεις? Το διανοείσαι? Με μισό μάτι. Επειδή γι'αυτούς δεν είναι φυσιολογικό να προσφέρεις βοήθεια έτσι στο ασχετο. Ούτε είναι φυσιολογικό να βλέπουν κάποιον να παραμερίζει προσωρινά τη δουλειά του για να τους βοηθήσει. Αυτομάτως σημαίνει ότι πάς να τους φας τη δουλειά, να τους κλέψεις τις ιδέες, να να να.

Να


Και καλά, αυτό μετά από λίγο καιρό το ξεπερνάς. Στ'αρχίδια σου κιόλας, με το συμπαθειο, αν δέχονται βοήθεια ή όχι. Αλλά το αντίστροφο σε δαιμονίζει.

Τους ρωτάς κάτι και σου λένε το ελάχιστο δυνατό. Τα υπόλοιπα να πα να βρεις μόνος σου - λένε από μέσα τους. Ξέρεις πόσες φορές την πάτησα, επειδή ρώτησα κάτι και υπέθεσα λανθασμένα ότι μου είπαν ό,τι ξέρουν? Και μετά σε συνάντηση με τα αφεντικά να τα ξερνάνε όλα και να μένω μαλάκας?

Και πάει και αυτό στο διάολο, το συνηθίζεις. Δεν τους εμπιστεύσαι και τελείωσε.

Αλλά όχι και αυτό. Να ξέρουν ότι είσαι κρεβατωμένος 3 μέρες και να μη νοιαστούν να πάρουν ένα τηλέφωνο? Ζεις, πέθανες, τι σκατά. Όχι να σου φέρουν σούπα, προς Θεού οι σούπες τους δεν τρώγονται. Μια χαρά βολέυτκηκα έκανα και την μαστιχοσοκολατούχα καρυδόπιτά μου, και την κοτόσουπα αυγολέμονο, όλα κομπλέ. Ταράτσα δεν το λες, αλλά έναν ημιυπαίθριο τον έκανα.

Δεν είναι αυτό το θέμα μου. Το θέμα μου είναι ότι εγώ μπορεί να ήμουν του θανατά και αυτοί δεν θα παίρνανε χαμπάρι. Είναι δυνατόν?

Είναι δυνατόν να με παίρνουν οι άλλοι που μένουν μιαμιση ώρα μακρυα να δουν τι κάνω και αν χρειάζομαι τίποτα, και αυτοί δέκα λεπτά να χέστηκαν?

Όταν χάλασε η θέρμανση ένα βράδυ και είχε στο σπίτι μέσα -5 βαθμούς το λέω σε μια Κινέζα στο ίντερνετ και τι μου λέει. Σκεπάσου με πάπλωμα και καλύ τύχη γιατί τα μαγαζιά είναι κλειστά και άντε να βρουν ανταλλακτικά να την φτιάξουν.

Κατάλαβες? Αν της έλεγα να πάω να μείνω εκεί θα γινότανε χαλί να την πατήσω (και θα την πάταγα). Αλλά από μόνοι τους να προσφέρουν βοήθεια στον συνάθρωπο το έχουν γρουσουζιά.

Ούτε και δέχονται βέβαια. 40 πυρετό είχε ο άλλος, δεν καταδέχτηκε βοήθεια.

Α σιχτίρ δηλαδή με τα βλαμένα που έμπλεξα. Θα βήξω θα κάνω την καρυδόπιτα μυξογλασέ και θα τους κεράσω αύριο. Η μισή ντροπή δική τους και η άλλη μισή των γονιών τους που τους μεγάλωσαν αλλά ξέχασαν να τους αναθρέψουν.

16 σχόλια:

  1. Τώρα έχεις απόλυτο δίκιο!!! Αν σου φέρονται έτσι, τότε καλά κάνεις και τους μπινελικώνεις!!!

    Φανταζεσαι να έχουν κι αυτοί ιστολόγια και να θάβουν εσένα;
    Και θα τους λένε οι αναγνώστες τους: Μα τι μαλακες αυτοι οι Έλληνες!!

    Οι κουλτούρες και οι νοοτροπίες δεν αλλάζουν μανα μ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαγαμε και τη μουτζα....και μετα αναρωτιεμαι ποιος με μουτζωσε και μου πανε ολα στραβα!!

    γκρρρρρρρρρρρρρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν πήγαινε σε σένα μάνα μου το φάσκελο, κάνε παρα πέρα σε παρακαλώ, μην εμποδίζεις την παράδοση της συστατικής επιστολής! Έλα μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχεις ξεσκιστεί να γράφεις, ε?
    Μ'αρέσει αυτός οοο έμμετρος ρατσισμός, πολύ μ'αρέσει!
    Κι εγώ εκνευρίζομαι -να το πω ευγενικά- με τα πλάσματα απ'την Απω Ανατολή (οι λοιποί Ασιάτες είναι η φάρα των Αράβων. Τους αφήνουμε να σφάζονται και δεν ασχολούμεθα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτη η περιγραφη της πρασινης μυξας με αναγουλιασε!!! Εγω ειμαι μετοχος στην ζεβα να στειλω κανα χαρτομαντηλο κιετς? χαχαχα!!!!!

    Τα εχουμε ξαναπει οι Κινεζοι ειναι κινεζοι τελος! Νομιζω οτι ειναι εξωγηινοι!!!

    Μαρουλοφιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μωρέ καλά κάνω και δεν τους πάω ...
    μόνο το βιετνάμ μου άρεσε απ΄ αυτές τις πατρίδες...

    ανόι και ξερό ψωμί..

    πάντως θα ήθελα κι εγώ να δω τι γράφουν για σενα στα δικά τους μπλογκς... να δω μούτζα κινέζικη και να αποσύρω τη μήνυση της κυρίας ντακ αμέσως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειμαστε σιγουρη οτι εχουν μπλογκς και οι κινεζοι? και αμα δε εχουν? δλδ δεν μπορουν να τον βρισουν στην γλωσσα τους λεμε τωρα! αφου τα κινεζικα ειναι απο μονα τους ακαταλαβιστικα. Ελεος με την μυξα πρωι πρωι ρε αγορι μου! ελεος! δλδ ειναι σαν να λες οτι τους εχει μπει στουπι στον κωλο(σορρυ) και ζοριζονται χαχαχαχαχαχαχα
    νοοτροπια κινεζικη παιδι μου τι να πεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρε κατάλαβα ότι δεν τους πας ούτε με σφαίρες καλάσνικοφ,έξυπνη που είμαι η πουτάνα!!
    Καλά και έσκυψα όποτε δεν με πήραν τα δάχτυλα της μούτζας...
    Καλημέρα,αν τελειώσουν τα χαρτομάντιλα, εχω σερβιέτες με φτεράααααααα
    καλημέρα μύξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τουλαχιστον σε σενα καλο μου παιδι κουτσα στραβα στα λενε καπως αμα ζητησεις βοηθεια...εδα μην τολμησεις να ρωτησεις...στο λενε με μεγαααααλη ευχαριστηση αλλα ΛΑΘΟΣ και μαλιστα εσκεμμενα!

    Γενικα ομως υπαρχει η αποψη αυτη στο εξωτερικο οσον αφορα τη βοηθεια...Εμενα προσωπικα να μου λειπει αμα δεν το κανουν με ευχαριστηση...! Αμα ειναι να νιωθω οτι μου κανουν και χαρη...αστα βραστα!

    την καλημερα μου
    σταλιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ στα λεγα!!!
    Τι το θες να αρωστήσεις να πάρεις άδεια!
    Ορίστε αρώστησες και πήρες!!!Τι κατάλαβες;
    Άσε να περάσει κανένας μηνας να φτιάξει και
    ο καιρός και ξαναδοκίμασε!...στα ψέματα ντε!χι χι

    Τώρα για τους Κινέζους τι να σου πω!!!
    Ένας κουμπάρος μου έχει κινεζικο εστιατόριο και άσπρισαν τα μαλλιά του!
    Μα τι περιμένεις!!!ένας Λαός που δεν έχει το φιλί στη κουλτούρα του...Άστα βραστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περαστικά!
    δεν αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί αυτοί είναι 800 εκατομμύρια? (και όχι μόνο, θαρρώ, έχω μείνει πίσω στο μέτρημα!)
    Γιατί δεν νοιάζονται! Απλουνννν!

    τι συγχίζεστε με τας διαφορετικάς κουλτούρας?

    μιξομάντηλο αλα παλαιά ελληνικα, μπα δε, ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είσαι γλαφυρός στις περιγραφές σου. Α, παράπονο δεν έχω! Ειδικά στο σημείο με τα χρώματα και τα αρώματα, σαν να το ζούσα ένα πράμα...
    Και με πήρε και ξώφαλτσα το φάσκελο μέχρι να το πάρω χαμπάρι και να σκίψω...
    Όλες μου οι αισθήσεις σε εγρήγορση μαζί σου :)
    Αμερικλάνε, δεν μας τα λες καλά! Για άντε να γίνουν περαστικά σου γρήγορα! Αν είναι δηλαδή σου στέλνω και σούπα με κούριερ :Ρ :Ρ

    Αλήθεια τόσους Κινέζουν πού τους βρίσκεις και συναναστρέφεσαι;

    υ.γ. Καλώς σε βρήκα είπα; Δεν είπα!
    Καλώς σε βρήκα και περαστικά σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βρε και με μύξες και με σάλια μια χαρά τα λές!
    Μ'αηδίασες αλλά το προσπερνώ όπως και την μούτζα!
    Τόσο καθίκια τα κινεζάκια γιαυτό έχεις μια εμμονή είπα και'γω τά'ριξε σε καμιά και δεν έκατσε και'χει τόσο μένος:))


    Τα φιλιά μου και περαστικά γρήγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. βρε μήπως υπερβάλλεις λιγάκι;
    εγώ που έχω φίλη κινέζα, έχω άλλη γνώμη...

    περαστικούλια. έκανες το χορό της μύξας γύρω από το δέντρο;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ψιτ...ψιτ...
    ναι ρε...
    ...έλα εδώ.
    Σιγάααα.
    Ακου...βρήκα το blog ενός από τους κινέζους που είστε μαζί. Ξέρεις...εκείνου του κοντού...του σχιστομάτη? Που έχει ο πατέρας του περίπτερο στο στενάκι πίσω από την κόκκινη πλατεία?
    Αααα ΄γεία σου, αυτουνού. Αλλά δεν κατάλαβα τι γράφει. Εχει καμιά διαταραχή το παλικάρι και τα γράφει έτσι ακαταλαβίστικα? Σαν κινέζικα είναι...
    Τέσπα...σου παραθέτω το κείμενο. Με ευχαριστείς άλλη φορά.

    所列 的 希腊人 是 愚蠢 的.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Μπετόβεν: Δεν είμαι ρατιστής εντάξει??? Οϋτε έμμετρος ούτε άμετρος ούτε στο κλειδί του σολ, ευχαριστώ καλησπέρα.

    @Μαρούλι: Τι λες παιδί μου, άμα είναι έτσι οι εξωγήινοι τότε εγώ το το βλέπω το V!

    @Dr. Aparadektos: Δεν έχουν μλπόγκια παιδί μου αυτοί, δεν καταλαβαίνουν από τέτοιες ευαισθησίες.

    @Siren Girl: Ναι, έχουν αυτοί μια νοοτροπίιιιιια...

    @Φούλη: Πως το κατάλαβες ρε θηρίο, πωπω, βουλωμένο γράμμα διαβάζει λέμε!

    @Στάλιν: Ναι, αυτά τα και καλά κατα λάθος λάθη τα κάνουν οι Ινδοί αλλά αυτούς έχω πάψει να τους δίνω σημασία πια...!

    @ElenaG: Ε τώρα μου ήρθε άδεια και θα την κοιτάω στα δόντια? Δε λέει. Πάντως δεν είναι μόνο οι Κινέζοι που δεν έχουν το φιλί, αν και αυτοί σοκάρονται κιόλας...!

    @ Elsa Maxwell: Τι εννοείς αλα παλαιά ελληνικά???

    @Fri: Καλώς αλληλοβρεθήκαμε! Τους βρίσκω σαν συμφοιτητές στην τρέλα, τι να κάνω...

    @zoyzoy: δεν είναι καθίκια βρε, απλά είναι διαφορεικοί. Αλλά όχι με καλό τρόπο. Να τώρα μόλις μπήκε κινέζος μέσα και δεν με ρώτησε πως είμαι. Να μη σώσει.

    @ria: Ναι μάνα μου, υπερβάλλω και λίγο, τι να κάνουμε. Δεν είναι όλοι οι Κινέζοι σκατοφάρα, αλλά νομίζω οι περισσότεροι που έρχονται για διδακτορικί τέτοιοι είναι

    @nefelokokkugia: Ααχαχαχαχαχαχα έλα ρε που το βρήκες! χαχαχαχα. Μα τι κάθονται και λένε για μας, σαν δεν ντρέπονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή