Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Από τη μία τα κβάντα, από την άλλη το σαχλοτράγουδο

Ανάρτηση μίνι αλλά η απεύθυνση απεύθυνση, μην ξεχνιόμαστε! Ο mahler ανάμεσα στα πολλά άλλα σχόλια άφηκε και αυτό:



@nefelokokkugiaκαι θα τον πλακώσω και θα του φάμε τα φράγκα στο δικαστήριο. όχι γιατί στην είπε μανίτσα μου και εγώ αυτά δεν τα σηκώνω.

Και με έκανε και γέλασα, ο κερατάς. Να ορίστε, ΝΑ, πάρτηνα την ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ.

Στο έχω πει και στο παρελθόν, mahler, το πρωί έχω ξυπνητήρι σλας ράδιο. Από τις 7 μέχρι τις 9 το σπίτι μου είναι αμέρικαν μπαρ με τη μουσική στο φουλ.

Ευτυχώς που έχουν ξεκουμπιστεί οι λιβανέζοι και δεν ενοχλώ κανέναν, γιατί αλλιώς έχω τύψεις που ξεσηκώνω κόσμο. Έχω τσίπα.

Κάθομαι που λες ο δικός σου το πρωί καμια ωρίτσα στο κρεβάτι και ακούω τραγούδια, ακούω και τη Χέδερ με τον Τζόνας να λένε χωρατά, μια χαρά. Με έχει βολέψει το σύστημα λέμε.

Αλλά.

Μερικές φορές, ένα τραγούδι μου κολλάει όλη μέρα, και ας είναι σαχλό. Σήμερα για παράδειγμα. Ξύπνησα στον εξής ήχο:


Και μου έχει σπάσει τα νεύρα, έχει σφηνωθεί στο καλοσχηματισμένο μου κεφάλι και δε λέει να πάρει τον πούλο να τελειώνουμε.

Το πρωί στο μάθημα κβαντομηχανικής είχα που είχα τον πόνο μου με τη βλακεία στο κεφάλι μου, είχα και τον άλλο να ωρύεται για τα κβάντα του.

Από τη μία τα κβάντα, από την άλλη το σαχλοτράγουδο.

Τώρα, ετοιμάζω παρουσίαση για την όσμωση. Από τη μία η όσμωση, από την άλλη το σαχλοτράγουδο.

Θα την πάρω τηλέφωνο τη Χέδερ και θα τη ξεχέσω. Μα τραγούδια είναι αυτά που μου βάζει. Αν και απ'ότι άκουσα χτύπησε τον ώμο της το πουλάκι μου και πονεί. Τα φάρμακα θα φταίνε για την επιλογή τραγουδιού.

Ανοίγει παρένθεση
Για τη φίλη από το Providence: στους 105 νομίζω είναι ο σταθμός, δεν ξέρω αν την ξέρεις την εκπομπή, αλλά άκου την καμια φορά, αξίζει!

Υπομονή ρε mahler θα την κλείσω την παρένθεση μάνα μου, μισό

Φωτεινή ακούς? Έχουν και σελίδα, να εδώ.
Κλέινει η παρένθεση. Λύσσαξες mahler.


Πάω για κατούρημα. Από τη μία τα ούρα, από την άλλη το σαχλοτράγουδο.

ΥΓ: Ο ρουφιάνος μου με ενημερώνει ότι κάποιος έψαξε στο γκούκλι "ώριμες χοντρές πουτάνες" και με βρήκε. Το μπλόγκ μου ήταν στην 130η θέση. Δηλαδή, ΚΑΙ ψάχνεις για ώριμες χοντρές πουτάνες, ΚΑΙ κοιτάς όλες τις σελίδες μέχρι το τέλος? Έλεος μάνα μου. 

11 σχόλια:

  1. Προβληματα ομως που εχεις κ εσυ, ρε παιδακι μου..
    Πραγματικα σε λυπαμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στον άντρα μου τον ατελείωτο η σημερινή απεύθυνση?
    Καλάαααα
    Μahlerrrrrr μουυυ, αυτός σε απευθύνει. Ντείρτον να μάθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανέβασε το καπάκι βρε σε βλέπω,πάλι με πιτσιλιές στο κωλαράκι θα βρακωθώ!!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το καλοσχηματισμένο σου κεφάλι με πέθανε!!!!
    Το τραγουδάκι καλό είναι ,μην το περιφρονείς .
    Να σου ευχηθώ Καλό Πάσχα και κουράγιο με τα κβάντα σου.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ειναι η οσμωση, μαθημα μαγειρικης?

    din

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όταν φας τις φάπες σου δεν θα γελάς χαχαχαχα. Το τραγουδάκι είναι φρικαλέα ανάμνηση από τα νιάτα μου. Ευτυχώς το έκλεισα μόλις άρχισε να παίζει γιατί μετά θα μου κόλλαγε όλη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλοσχηματισμένο κεφάλι λέει ο άλλος!!!χα χα
    Το σκεφτόσουνα πολύ καλε!!!
    Τς τς τς προβλήματα ρε που έχει
    ο ντουνιάς και ο Aμερικλανος αλλα τόσα!
    Κακομοίρη μου πρόσεξε πως κατουράς!
    Αν σε περιλάβει η Κίρκη την έβαψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα κβάντα, η όσμωση και το σαχλοτράγουδο. Πώς αντέχεις βρε παιδάκι μου; Πάρε εκεί πέρα μια άδεια να κατουράς με την ηρεμία σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πφ, τι σχολιο να αφησω σε αυτη την αναρτηση;;;;
    Παρε τηλ τη Χεδερ και τον Τζονας και ξεχεσε τους!
    Ε μετα θα στρωσεις!!

    Δε θα τα ξαναπουμε πριν το Πασχα, να περνας καλά αγαπουλα και Καλή Ανασταση!

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα δοκιμάσω να τους ακούσω (αυτό το 7 το πρωί βέβαια μου πέφτει κομματάκι βαρύ :P)

    Αν πιάνει μέχρι εκεί, δοκίμασε και το 93.3 Coast FM. Είναι καλό!

    Τέλος το lunch break - τώρα δουλειά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Λόλα: Έχω και από τα άλλα μάνα μου, αλλά εδώ χάμω λέω τα πιο... σοβαρά!

    @νεφέλω: Δεν τον απευθύνω, ΤΟΥ την απευθύνω μουαχαχαχαχαχα

    @ΦΟΥΛΗ: Τι σκατά, κάμερα έχεις βάλει???? Και τι κάνεις κυρία μου στις τουαλέτες των αντρώνε? Τς τς τς τς τς τς.

    @Venus: Καλό Πάσχα και του λόγου σου, και καλά κουράγια!

    @din: Η απάντηση είναι ήδη στην επόμενη ανάρτηση!

    @mahler: Ίσα ρε που θα φαέι φάπες ο αμερικλάνος! Γιατί φρικαλέα μάνα μου?

    @ElanaG: Πρόσεξε πως κατουράς, πρόσεξε που αφήνεις τις κάλτσες σου πρόσεξε τα άπλυτα πιάτα ΑΜΑΝ!

    @Fri: Άμα ζητήσω άδεια θα μου πουν άντε κατούρα μας παιδάκι μου!

    @Cούλα: Μ'αρέσει που δεν θα τα ξαναπούμε εσύ!

    @Φωτεινή: Έχετε και λαντσμπρέικ? Πφ. Εμείς έχουμε και κόφιμπρεικ, μετά λαντσμπρέικ μετά πάλι κόφιμπρέικ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή