Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Βγάλε τις έξω να τις μετρήσουμε

Αυτή τη φορα στο θέμα ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ είχαμε θρίλερ, θρίλερ σας λέω, δεν ήξερα ποιο σχόλιο να διαλέξω, έχω προβληματιστεί, δεν ξέρω τι θα απογίνω. Εκεί που νόμιζα ότι το βρήκα από τη συννεφούλα, έρχεται η Φούλη και μου τα κάνει μαντάρα. Πριν από λίγο ήρθε και ο Μικρός Μπετόβεν και παραλίγο να μου αλλάξει τα σχέδια πάλι (μα σχόλια είναι αυτά μανίτσες μου, δείξτε λίγο έλεος). Ωστόσο, οφείλω να ομολογήσω και οφείλετε να συμφωνήσετε με την ομολογία μου ότι η ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ σήμερα πάει στη Φούλη για το σχόλιό της:

Όταν λες (ακούω τραγούδια ενώ τον ψιλοπαίρνω ταυτοχρόνως)τι εννοείς με το, τον ψιλοπαίρνω;; προσοχή με αυτό το ρόφημα, σε βλέπω κα κυνηγάς να γ@@@σεις τον Κινέζο..


Πάω που λες Φούλη μου το Σάββατο να πλύνω καμια μπλούζα γιατί δεν ασχολήθηκα με το θέμα εδώ και ένα μήνα και παραλίγο να τελειώσουν. Πάλι. 


Μερικές φορές όταν τελειώνουν και είναι όλες άπλυτες πάω και αγοράζω καμιαδυο μέχρι να πλύνω. Αυτά τα κάνω και με άλλα ρούχα έσω- και μη. Εγώ φταίω που είναι τζάμπα μάνα μου, με προκαλούνε!


Πάω λοιπόν με μια τσαντάρα ΝΑ τίγκα στο μπλουζικό στο μαγαζί αλα αμερικάνα με τα πλυντήρια και τα στεγνωτήρια. Πλένω, κάνω ψώνια, στεγνώνω, κάνω ψώνια, όλα μια χαρά κυλήσανε. Είχα και σχεδόν αναρρώσει και έλεγα από μέσα μου φτου φτου σκόρδα όλα ρολόι ελβετίας πάνε.


Πάω ο δικός σου, τις βγάζω τις μπλούζες από το στεγνωτήριο (φρέσκες μυρωδάτες και ΚΥΡΙΩΣ ατσαλάκωτες κατα 85% το άλλο 15% μου το χαρίζω δεν το μπορώ το σίδερο σου λέω βγάζω καντήλες και δε μου πάνε κι'όλας) και ξεκινάω να τις διπλώνω μια μια - μη τσαλακωθούν κιόλα προσέχομε για να έχομε.


Γύρω γύρω αμερικανάκια ως επί το πλέιστον μεξικάνικης καταγωγής. Αυτοί είναι πιο έξω καρδιά κάτι σε στυλ να σε πω τη μοίρα σου να σε πω το ριζικό σου αλλά χωρίς το ζητουλίστικο. Μια χαρά είναι οι τύποι, ειδικά όταν δεν μαχαιρώνονται μπροστά μου πολύ τους πάω.


Με το που τελειώνω το δίπλωμα, γυρνάει ο διπλανός και μου λέει (σε ελεύθερη μετάφραση (έχομαι και ποιητική αηδία να φροντίσομε)):

- Ποοοοοο ρε φίλε! Πόσες μπλούζες έχεις!
- Ορίστε?
- 31 μπλούζες έχεις εκεί μέσα, συλλογή τις κάνεις?
- 28 είναι
- Όχι, τι λες, 31 είναι τις μέτρησα. Βγάλε τις έξω να τις μετρήσουμε
- Εντάξει ναι ναι 31 είναι, ξέχασα τέσσερις
- Καλά, πόσο καιρό είχες να βάλεις πλυντήριο?
- 31 μέρες, προφανώς... (28 είχα, αλλά τέλος πάντων, αυτός 31 μέτρησε)
- Λιζ! Λιζ! Έλα να δεις μια στιβα! Αυτός έχει να βάλει πληντύριο δυο μήνες!

Σε αυτό το σημείο το έβαλα στα πόδια γιατί η Λιζ ερχόταν με άγριες διαθέσεις.

Σκέψου Φούλη να είχα πάρει να πλύνω σώβρακα. Θα μου τα μέτραγε και αυτά ένα ένα? Και μετά θα φώναζε τη Λιζ να έρθει να τα ατενήσει κι'όλα? Αλλά εντάξει, δεν μπορώ να πω ότι εκνευρίστηκα με το περιστατικό, φαίνεται άλλωστε από την έλλειψη μπινελικώματος. Δεν φαινόταν κακός άνθρωπος, απλά ηλίθιος.

Διότι που ξέρει αυτός ότι είναι όλες δικές μου. Δόξα τω Θεώ έχομε από όλα τα στυλ και χρώματα (εκτός από κίτρινο, το κίτρινο μου έχει διαφύγει, δεν βρίσκεις μπλούζες κίτρινες της προκοπής σήμερον) (βασικά σκατά στα μάτια μου, έχω κίτρινη μπλούζα αλλά είναι στην άκρη της ντουλάπας, με τις υπόλοιπες που δεν μου κάνουν) και θα μπορούσε κάλλιστα να είναι μπουγάδα δύο ατόμων. Γιατί, τι.

Το γκατζετάκι που σου είχα πει πριν κατι μήνες το θυμάσαι? Αυτό το ΠΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ μου έχει βγάλει το λάδι στάλα στάλα. Έχει κάτι αρχιδοβεντούζες (από εδώ και κάτω ξεκινάνε τα νεύρα, το κατάλαβες) που κολλάνε μέσα στην μπανιέρα και ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΧΑΡΧΑΛΕΣ. Άσε που είναι ψεύτικο, ένα έτσι κάνεις να το ξεβουντώσεις και διαλύεται.

Εντάξει, υπέρβάλλω. Πλένει καλά, είναι καλό το πατέντο-χύτρα, μια χαρά καθαρίζει. Μετά όμως έλα να τα ξεβγάλεις καλά καλά να μη μείνουν σαπούνια. Και μετά να στραγγίσεις και να κρεμάσεις και στο τέλος να τα σιδερώσεις και από πάνω.

Όχι μάνα μου. Αυτά δεν τα έλεγε στη διαφήμιση. Εγώ τον τύπο που είδα να πλένει μια χαρά χαμογελαστό τον είδα. Να πάει να γαμηθεί Φούλη, και αυτός και η χύτρα του σατανα. Ούτε η Λώρα στο μικρό σπίτι στο λιβάδι τέτοιο σαματά για πέντε μπλούζες. Σκέψου να κάθομαι να πλένω 30 μπλούζες πέντε πέντε και μετά και ξέβγαλμα και στίψιμο και σίδερο. Άσε με σε παρακαλώ σου λέω.

Άσε που από το στίψιμο ξεχύλωσα και τρεις μπλούζες και η μία ήταν από τις αγαπημένες μου ΠΟΥ ΚΑΚΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ'ΧΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ. Τώρα πια το χρησιμοποιώ μόνο για εσώρουχα και κανα τζίν, αυτά είναι πιο εύκολα. Αλλά για μπλούζες ποτέ, δεν αξίζει σου λέω μάνα μου.

Θα τις παίρνω στη χαβούζα του χωριού, να γελάω και με τους αμερικάνομεξικανούς.

ΥΓ: Ελπίζω να μη θίγεται κανείς αν δεν του έχω δώσει ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ ακόμα. Να μου αφήσεις σχόλιο που να μ'αρέσει μάνα μου άμα θες ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ, ευχαριστώ.

ΥΓ2: Τις μπλούζες εννοούσε να μετρήσουμε!

ΥΓ3: Έχει πάθει ταράκωλο ο μπλόγκερ, εκεί που τα γράφω φαίνονται όλα ίδια και στρωτά, εδώ βγαίνει η μισή ανάρτηση έτσι και η άλλη μισή γιουβέτσι. Δεν πειράζει, έχομε περιεχόμενο εμείς, δεν μας νοιάζουν τα κενά και οι γραμματοσειρές. Και ας χάσκουν οι παραγράφοι, άστες να αερίζονται όπως είπα και προχτές.

ΥΓ4: Είπα τις μπλούζες εννοούσε να μετρήσουμε!!!!

28 σχόλια:

  1. Καλά και την εκανες την διευκρίνηση πολλάκις ,θα σε έβαζα να πιάσεις τη μεζούρα άντε και το παχύμετρο!!
    Σε φαντάζομαι να καθόσουν να μετρούσες σλιπάκια,ξέρεις, ότι χρώμα και να έχουν, το καφέ πάει πάντα πίσω!!
    Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειπα να μπω εδω μέσα,σκεφτομαι τι...αμερι-κλανιές θα διαβάσω,
    και πέφτω πάνω σε μεζούρες,
    μετρήματα,παχύμετρα,οχού,Σόδομα και Γόμορα!:))
    Καλωσόρισα:0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 31. και θεωρείς ότι είναι πολλές; μμμ μου φαίνεται πρέπει να έχει καιρό να ρίξεις καμιά ματιά σε γυναικεία ντουλάπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φιλαρακι σε νικαω
    μιλαμε για ντουζινες μπουζακια
    καθως οπως ξερεις τα γυναικεια κυμαινονται απο 9 ευρω εως 109
    οποτε η γκαμα ειναι μεγαληηηηηη


    καλημερες

    σημ ΦΟΥΛΗ και στα βρακια θα νικησω αχαχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενα θα πωωω...

    Σουκι, σουκι, σουκι, σουκι, σουκι,σουκι, σουκι, σουκι, σουκι,σουκι, σουκι, σουκι, σουκι,σουκι, σουκι, σουκι, σουκι...

    οσο για τις μπλουζες,τιιιι ψυχη εχουν μωρεεε 31 μπλουζιτσες? (ξερω τις εχεις για να τις δει και θαυμασει η μανδαμ Σουκι!!!) μεσα επεσα εεεετσι???

    την καλημερα μου,
    σταλιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν το μεξικανάκι τον λέγαν Bucho (οπως στο Desperado-θεικη ταινία ,εχω και καιρό να την δω) και εμοιαζε με τον ηρωα της προαναφερόμενης ταινιας όχι μόνο θα τις εβγαζες αλλά θα μετριόταν και 31 (τωρα που θα εβρισκες +3,προβλημα σου!)
    28 μπλουζες δεν ειναι μεγαλος αριθμος για ανδρα που σεβεται την εμφανιση του,αλλά μάλλον αν κρινω απο τα δείγματα(μπλουζών) που κατα καιρούς εχεις εμφανίσει το γούστο παραμενει αγνωστη λεξη για σενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πέρασα να μάθω νέες εννοιες, και επεσα στην ορθογραφία.
    εχουμε και λεμε, θα ξεχάσω τα παλιά
    ατενήσει. τα εις ιζω θέλει ι
    ταράκωλο... μοιάζει να ταράζεται απο τον κώλο, καλό ειναι
    ξεβουντώσεις, είναι του ρήματος ξε-κάνω βουντού! ωραία, αλλά δεν βγάζω νόημα στην μπανιέρα, οπότε μάλλον είναι ξε-βεντουζώσεις.

    το ανέλυσα, το ευχαριστήθηκα,
    να βγάλω και τις δικές μου να τις μετρήσουμε όλοι μαζί?


    και γιατί "σκορπάμε ευχές" στην Φούλη?
    δεν την ξέρω, μια χαρά φαίνεται, αλλά δεν ρωτάμε αν μπορεί να κάνει τις ευχές πραγματικότητα! οχι τίποτ' άλλο, μην φέρει το παχύμετρο και αλίμονό μας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμενα δεν μου εχεις δωσει απευθυνση αλλα δεν με πολυνοιαζει ;)

    Απορω πως ξεχυλωσες καλε τις μπλουζες? Απορω!!!

    Αυτοι τι επλυναν? δεν μας ειπες...

    Η παρενθεση με το δεν μου κανουν πεθανα στα γελια!

    Κατι λειπει απο την αναρτηση σου...

    Κατι πειραζεις εσυ μαλλον οταν υπνοβατεις και δεν μπορουμε να διαβασουμε καλα την αναρτηση!
    Το τσεκ απο τον οφθαλμιατρο σου ερχεται!!!
    Ωπου να'ναι θα σου χτυπησει το παραθυρο ;)

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αμερικλάνε, ήθελα από καιρό μάνα μου να σου αφιερώσω ένα τραγουδάκι
    http://www.youtube.com/watch?v=phGLqfQOSfA

    δόχτωρα (αφού το ξέρω πως σύντομα θα το πάρεις το διδαχτωρικό, δόχτωρα θα σε λέω...) άριστα κάνεις με τα μπλουζάκια.
    όταν πατριδογυρίσεις μάνα μου δε θα τα 'βρεις αμερικλάνικα...
    μα να δω πως θα τα χωρέσουν οι βαλίτσες

    εγώ πάντως, κανα μήνα πριν γυρίσω απ τις ηπες, έστειλα με φτηνιάρικο ταχυδρομείο τέσσερις πέντε βαλίτσες.

    γύρισα και μετά καναμήνα φτάσανε και τα ρούχα.
    όπως καταλαβαίνεις για δύο μήνες, δεν είχα τα ρούχα μου, πράγμα σπάνιο για μένα πουτάχω καθεμέρα

    .. δε πιστεύω να μη πατριδογυρίσεις μάνα μου!
    ούτε να το σκέφτεσαι.
    αφού σε βλέπω που το γλυκοκοιτάς το νόστιμον ήμαρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά που'κανες την διευκρίνηση γιατί σκιάχτηκα τι άλλο θα δώ εδώ μέσα.
    Δηλαδή αν σ'ενα μήνα είχες 31μπλούζες σώβρακα πόσα θα είχες για πλύσιμο??

    Μετά κατηγορείται τις γυναίκες!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. φίλε μου, 31 έχω και εγώ που δε φοράω μπλούζες!

    αν καταλάβα καλά, οι μεξικάνοι φοράνε δυο μέρες την ίδια μπλούζα;;;

    και μετά λεμε τους γύφτους βρώμικους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πφ οι απευθυνσεις σου ειναι τελικα άψογες!
    Πραγματι η Φουλη αφησε το καλυτερο σχολιο και νομιζω πως και σε αυτη την αναρτηση παλι κερδιζει απευθυνση!

    Πας δινεις τοσα λεφτα, μανα μου, απο τη μια στα σατανομηχανηματα απο την αλλη στα σατανοροφηματα....εμ.....αν αυτο δεν ειναι Αμερικλανιά, τότε τι είναι;

    Η επιμονή σου να επεξηγείς τα ανεξήγητα είναι ματαιη....δηλαδή πόσες να βγαλει εξω ο χριστιανός; Νομιζω ηθελε ενικο στον τιτλο για να παρεξηγηθεις!

    31 μπλουζες καλα ειναι, δηλαδη 29 και 2 (απο λαθος μέτρηση).
    Θα μπορουσες και λιγοτερες!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ΦΟΥΛΗ: Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα πρωί πρωί που τα βρίσκεις άτιμηηηηηηηηηη γυναίκα!!!!!!

    @VAD: Καλωσόρισες στο φτωχικό μας. Τα Σόδομα και τα Γόμορα γίνονται εδώ μέσα, με λίγη βοήθεια και από την απώ πάνω σου πάντα!

    @Μανα: Πολλές για μένα μάνα μου, το ξέρω ότι οι ντουλάπες τύπου ΧΧ είναι γελοιωδώς τεράστιες.! Χα!

    @Σκουλήκι: Πολύς κόμσος με νικάει, δεν τίθεται θέμα χαχαχα!

    @Στάλιν: Θες να πέσω στα βαριά πάλι εσύ, σε βλέπω!!!! Με προτρέπεις!

    @Καθαρματένιος Μάγειρας: Αν τον λέγαν Bucho εμένα θα με λέγαν θεός σχωρέστον γιατί ΚΑΙ θα του αντιμηλούσα ΚΑΙ θα με φύτευε.
    Και ΙΣΑ ρε καριμπράτσο εσύ! Γουστόζε!

    @Έλσα: Εσένα πολύ σε έχω συμπαθήσει μάνα μου, και ανησυχώ!

    @Μαρούλω: Δεν πειράζω τίποτα ζαρζαβατικό μου, πάνε να δεις και στης Κούλας τα ίδια τραβάει! Ο μπλόγκερ μας κάνει σαμποτάζ!
    Τις ξεχείλωσα γιατί τις έστιβα με μανία για να μη μυρίζουν σαπουνίλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ΑπαράδεΧτος: Έλα ρε μεγάλε και εσύ πρώην Αμερικλάνος? Δεν μας τα'πες ετούτα!
    Θα σε στεναχωρήσω όμως.

    @zoyzoy: Την έκανα τη διευκρίνηση γιατί σας ξέρω τι μυαλά είστε, κατευθείαν εκεί πάει το μυαλό σας! Θα είχα (και έχω, πω ρε μπουγάδα που με περιμένει) ίσο αριθμό σωβράκων επίσης ίσο αριθμό ζεύγων καλτσών ΤΙ ΜΕ ΠΕΡΑΣΕΣ.

    @Λόλα: Πόσο μεγαλύτερη δηλαδή!!!!!

    @Ρία: Δηλαδή τι φοράς? Κυκλοφοράς τόπλες? Που? Ποια είναι τα στέκια σου.

    @Κούλα: Είναι νωρίς ακόμα για να βρω την επόμενη απεύθυνση. Το ξέρω ότ είναι άψογες, χαίρομαι που το παραδέχεσαι και δημοσίως ότι ζηλεύεις ^^.
    Και όμως ΝΑ που παρεξηγήθηκα και ας έβαλα πληθυντικό (και ΤΙ πληθυντικό, όχι πες).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εντάξει, τα είδα τα ορθογραφικά στα σχόλιά μου, ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΙΔΙΟΣΥΓΚΡΑΣΙΑΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 31 μπλούζες...να υποθέσω και 31 σλιπάκια άντε και 2-3 έξτρα αν x......ς τώρα που ήσουν άρρωστος!
    Καλά ο Μεξικανος τι ζόρι τραβούσε! Τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τυπογραφικής ιδιοσυγρασίας; Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!!!!!

    Coula

    ΥΓ Αν ξαναδω να με λες Κούλα, δε θα σου ξαναμιλήσω! Μη τα ισοπεδωσουμε και ολα!!!
    Coula παρακαλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φίλε Αμερικλάνε!
    -Σαν βγεις στον πηγαιμό για το......πλυντήριο
    -να εύχεσαι να μην συναντήσεις τον......Μεξικάνο
    Τις 31 μπλούζες και 31 σώβρακα,
    την θυμωμένη Λίζ μη φοβάσαι.
    Να εύχεσαι να΄ναι μακρύ το πλύσιμο
    Το φθάσιμο στο τέλος είν ο προορισμός σου
    Αλλά μη βιάζεις το στύψιμο διόλου
    Καλλίτερα ώρες πολλές να διαρκέσει
    και φρέσκος πια να αράξεις στον καναπέ σου
    πλούσιος σε σώβρακα και μπλούζες
    μη προσδοκώντας το λευκό της πατρίδας να σε δώσει.

    Το αμερικάνικο πλυντήριο σου έδωσε το ωραίο μπουγαδο-ταξίδι
    Χωρίς αυτό δεν θα βγαινες στον δρόμο.
    Αλλά δεν έχει να σε δώσει πια.

    Κι αν πτωχική την βρεις την μπουγάδα,το πλυντήριο δεν σε γέλασε
    Έτσι σοφός που έγινες,με τόση μπου-γαδο πείρα
    ήδη θα το κατάλαβες οι αμερικάνικες μπουγαδο-Ιθάκες τι σημαίνουν!

    Από την ποιητική συλλογή
    ΜΠΟΥΓΑΔΟ-ΙΘΑΚΗ
    Χα,Χα,Χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εμένα πάλι...μετάξυ 20 και 25 , καλά μου φαίνεται.
    Μην είμαστε και αχόρταγες.

    ΥΓ. ωχ...πάλι ξεχάστηκα, η γριά. Για ποιό πράγμα μιλούσαμε...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @nefelo...
    xaxaxaxa
    ε ναι καλέ...δοξα να χει ο παναγαθος καλα εισαι εκει που εισαι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ElenaG: Άρρωστος ήμουν μάνα μου, όχι ακράτητος! Μα τι δημόσιο διασειρμό υφίσταμαι εδώ μέσα πια...!

    @Ανώνυμος: Τυπογραφικής ιδιοσυγΚρασίας μάνα μου, είναι τραγική η ειρωνία που μας επιβάλεις.
    Εγώ πάντως στο coulakaicoula.blogspot.com έχω δει τη συγγραφέα να αυτοαποκαλείται Κούλα 100 φορές, όπως και Coula και είναι και τα δύο σαχλά, το σωστό στην περίπτωσή της είναι Cούλα, αλλά που να της εξηγείς τώρα τέτοια, της έχει κάψει η κλασική παιδεία τον εγκέφαλο σου λέω (μεταξύ μας τώρα αυτά, Ανώνυμε, μην τα πάρι χαμπάρι και με κυνηγάει).

    @xristin: Πρώτη φορά μου γράφουν ποίημα, συγκινήθηκα. Πές μου, είμαι ο μούσος σου? Αυτό πες μου μόνο!

    @Νεγελοκοκκύγω: ΠΕΣ ΤΑ ΜΑΝΑ ΜΟΥ! Με όλες τις καριμπράτσο που μπλέξαμε!

    @ΚΟΥΛΑ:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λοιπον Αμερικλανε σε πάω! Αυτο με το παζαρι-πλυντηρια-στεγνωτηρια εκει χάμω στην ξενιτιά ποτέ μου δε το χώνεψα αλλά τι να κάνεις! Πάντως όπως και να χει αφου με τα σωβρακάκια είσαι καλυμμένος μη σκιάζεσαι! Άντε καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θα πέσεις στα σκληρά αν σου πω οτι το πλυντήριο-στεγνωτήριο σου έγινε η μούσα μου και όχι εσύ;
    Σε πλήγωσα πολύ;
    Ξεπέρασε το!
    Και αμάν ρε Αμερικλάνε,τι σε σπουδάζαμε τόσα χρόνια στην πατρίδα;
    Ολόκληρο Καβάφη σου πέταξα στην κεφάλα και εσύ εκεί στο ποιηματάκι!
    Παραποιημένος μεν,Καβάφης δε!
    Αντε και συγχύστηκα η........Λαιστρυγόνα!
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. "ανησυχώ για σένα, ανησυχώ...." καιλοιπον άσμα,
    το τραγουδώ...
    γιατί ανησυχάτε, δεν είναι καλό?
    η συμπάθεια, λέω?
    μήπως γίνει εμπάθεια?
    τσάι και απάθεια?

    εχει υγρασία η ιδιοσυγκρασία, ή ν' ανησυχώ εγώ?

    πότε είναι το επόμενο πλύσιμο? να κλείσω θέση στο διπλανό πλυντήριο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. και να θέλω δε βρίσκω μπλούζες με μεγάλη άνεση στο στήθος. 85D δεν το ζορίζεις επι καθημερινής βάσεως με χαζομπλουζάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ακου μια συμβουλή παλικάρι μου, οταν αγοραζεις καινουργια ρουχα να τους ριχνεις ενα πλυσιματακι πριν τα βάλεις. Διοτι δεν ξερεις που σουρνωντουσαν μεχρι να μπουν στα ραφια... και να αφησεις τις τεμπελιές.

    din

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Μουσικούλης: Ναι, από σώβρακο δεν έχομεν πρόβλημα μέχρι στιγμής. Πο πο ρεζίλιιιιι.

    @Χριστίν: Άντε ρε από εκεί χάμω, το κατάλαβα ότι είναι καβάφης, αλλά μου το διασκεύασες αναλόγως. ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΣ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΝ ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ ΠΙΣΩ ΤΩΡΑ.

    @Έλσα: Ναι ναι έλα κλείσε να πιάσουμε κανα αμερικάνο να τον ρωτάμε πόσα βρακιά έχει!

    @Ρία: Δεν την ομιλώ την ρουχονουμερική σας, αλλά πραγματικά σκέψου και να έβρισκες μάνα μου, θα είχες φορτηγά!

    @din: Ώχου τώρα, δίκιο έχεις αλλά βαριέέέέέμαιιιιιιι!!!!!! Άμα είναι να παίρνω καινούρια όταν τελειώνουν τα παλιά τότε ποιο το νόημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή