Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Τρέξε να προλάβεις τελευταία στιγμή τώρα. Γράψε λάθος έχουμε νικήτρια!

Δεν ξέρω, μπορεί να μην ήμουν κατανοητός, αλλά οι συμμετοχές στο διαγωνισμό είναι:

Φούλη, Σταυρούλα, Κούλα, Ζουζου και Μαρούλι.

Αυτές άφησαν σχόλιο στη διαγωνισμοανάρτηση!

Ο 100στος αναγνώστης γράφτηκε σύμφωνα με τον ρουφιάνο μου κάπου 17:25 (ώρα Ελλάδος) ή 10:25 (ώρα Αμερικλάνου). Το πρώτο σχόλιο από τις διαγωνιζόμενες κερδίζει!

Χμ. Επειδή ακόμα δεν κέρδισε κανείς, όποιος άλλος θέλει να κερδίσει πρέπει να αφήσει ΠΡΩΤΑ σχόλιο εδώ και μετά ΑΛΛΟ σχόλιο οπουδήποτε αλλού.

Και μην παραπονιέστε, σας το θύμισα 100 φορές!

Για να δούμε!

Έκτακτο ανακοινωθέν: Η Ζουζού κέρδισε στο διαγωνισμό, και είμαι σίγουρος ότι δεν το κατάλαβε, εκτός κ αν το παίζει Κινέζα! αχαχαχαχα

Συγχαρητήρια ζουζου, χαίρομαι που κέρδισε μια από τις πρώτες μπλόγκερ που διάβασα!

Σας ευχαριστώ όλους για τις εγγραφές! Τώρα που έφτασα τους 100 μπορώ να πεθάνω ήσυχος.

13 σχόλια:

  1. Πάντως αυτό που ήθελες το πέτυχες μέσα σε χρόνο ρεκόρ 100αναγνώστες και κανένας κινέζος:))
    Ποιός τη χάρη σου!

    Καλή ανάσταση
    με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ζουζου... Έλα παραδέξου το μάνα μου.

    Κέρδισες και χαμπάρι δεν το πήρες!

    Συγχαρητήρια!

    Παρακαλείσαι όπως επικοινωνήσεις με τα κεντρικά γραφεία του Αμερικλάνος Α.Ε. !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αδελφή κέρδισε!! είδες τι κάνει το σόι? εγώ τι παίρνω τα @@@@@@ μου χρονιάρα μέρα!!
    Καλησπέρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εδώ... Χριστός ανέστη.
    Εκεί?
    Φτιάνςςς μαγειρίτσα Αμερικλανάκι?
    Θες τη συνταγή μπας και φας τίποτις τσι προκοπής φέτος? χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγώ φταίω βρε ρεμάλι που σε βοήθησα να φτάσεις τους 100 και ούτε ένα ευχαριστώ δεν άκουσα
    βρε ουστ

    μπάι δε γουέι, παρότι θα το ακούσεις κι΄ από άλλους, πρέπει να σε πληροφορήσω ότι Χριστός Ανέστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ΦΟΥΛΗ: Έλα έλα μην παραπονιέσαι παραπονιάρα!!! Αφού είστε κοντά θα σου στείλω και εσένα μια κάρτα αναμνηστικιά, να ορίστε!

    @Νεφέλω: Μαγειρίτσα ΜΠΛΙΑΧ μαγειρίτσα να φας εσύ εγώ θα φάω κοτομπουκιές με καλαμπόκι! Α, εδώ όχι ακόμα δεν λέω δεν απαντάω είναι γρουσουζιά!!!

    @ΑπαράδεΧτος: Δεν σας ευχαρίστησα όλους ρε?! Τι άλλο θες πια! Τι θες απ'τη ζωή μου! Α, επισης, δεν απαντάω σε ιστορικές ανακρίβειες. Που θα με πληροφορήσεις κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κοτομπουκιές με καλαμπόκι?
    Έλεοςςς
    Φτιάξε τουλάχιστον ένα ατομικό κοκορετσάκι στο φούρνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάω να πάρω αρνί να το ρίζω στο φούρνο, αμάν πια!

    Του χρόνου θα έρθω να κάνω πάσχα σε σένα στο λέω και θα δεις εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να΄ρθεις να φας να στανιάρεις. Να σε μάθω να τυλίγεις και κοκορέτσι.
    Να γίνεις Αμερικλάνος, όχι αμερικλανάκι.
    Αλλά θα φας και μαγειρίτσα. Την ζήτησε η Γαμάει. θα την καλέσω να κάνουμε παραδοσιακό bloggόπασχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΟΤΕ ΕΦΤΑΣΕΣ ΤΟΥΣ 100 ΡΕ ΕΒΡΑΙΕ??? ΑΙΣΧΟΣ!! ΕΝΙΝΣΤΑΜΑΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαχαχα πριν ενάμιση μήνα ήμουν 40!
    Ο κόσμος ανταποκρίνεται στο ποιοτικό εύστοχο και ανορθόγραφο χιούμορ αγαπητή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή