Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Είναι ο φθορισμός και μόλις τελείωσε

3:30 το πρωί, σε 6 ώρες δίνω, τα έχω πάρει. Όποιος δεν μου ευχηθεί καλή επιτυχία δεν θα ξαναματαδεί απεύθυνση στον αιώνα τον άπαντα.


Βάζω τα μεγάλα μέσα. Τι να κάνω.

Δε σίκουιλ:

Αφού μας την είπανε άντε ας δώκω και ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ στη Γαμάει και Δέρνει η οποία τα λέει ωραία η άτιμη:
Άκουγα κι εγω εχτες στο ΝBC ότι "Χριστός νοσηλεύεται με βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις" και αναροτιώμουν ποιός τον στούκαρε.

ΓκΔ κάτσε σε μια μεριά λίγο να σου εξηγήσω τι εστί φθορισμός. Θα στο πω λιανά ελληνικά, με εκφράσεις της πιάτσας ξέρεις εσύ:

Είναι που λες ένα μόριο, και το πιάνεις, κυρία μου, και το ΚΟΠΑΝΑΣ ασύστολα με ακτινοβολία. Τι να σου κάνει το μόριο, ερεθίζεται. Αυτό στο διάγραμμα φαίνεται σαν μπλε γραμμή κάθετη προς τα πάνω, έέέτσι.

Μετά πριν προλάβει να ολοκληρώσει το μόριο, του πέφτει λίγο. Αυτό είναι η πορτοκαλί γραμμή η προς τα κάτω η ρυτιδιασμένη. Το γιατί μην το ρωτάς, σε όλους τους άνω άντα μπορεί να συμβεί.

Αλλά επειδή είσαι και μαστόρισα (εσύ τα λές!) τελικά ολοκληρώνει το μόριο αλλά η ακτιβολολία που... εκπέμπει είναι λίγο μειωμένη και αντί να λάμπει... φθορίζει. Λόγω της πτώσης που είπαμε. Αυτό φαίνεται με την κόκκινη γραμμή προς τα κάτω.

Η επόμενη πορτοκαλί γραμμή είναι το τσιγάρο.

Αυτός είναι ο φθορισμός και μόλις τελείωσε.

ΥΓ: Τώρα που το ξαναδιαβάζω μαλακία είναι αλλά αφού μπήκα στον κόπο, άλλαξα και τον τίτλο, θα το φας στη μάπα μάνα μου!

ΥΓ2: Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα (απανταχού μαλάκες) και καταστάσεις (απανταχού μαλακίες) είναι εντελώς συμπτωματική.

33 σχόλια:

  1. Καλήηηη επιτυχίααααα!!!!!
    (πρόλαβα, πρόλαβα? :Ρ)
    Σκέψου τί ωραία που θα είναι αφού θα έχεις δώσει (μάθημα? εργασία?). Δεν εννοώ αμέσως, αλλά τις επόμενες δυο μέρες που θα έχεις αναπληρώσει ύπνο και ψιλοσυνέλθει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή επιτυχίααααα.
    Φάε και κανά αυγουλάκι (ξέρεις...απ΄αυτά τα ροζοσκατουλί, να πάρεις δυνάμεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Good luck που λενε και στο χωριο σου :P

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπορει να με πιανουν οι ντροπες μου και ενα χρονο αναγνωστρια να μην εχω αξιωθει να σου αφησω σχολιο, αλλα η περισταση το σηκωνει!
    Καλη σου επιτυχια και η Αντζελα μαζι σου! (βλ. παλιοτερη αναρτηση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλέ τι ν'τουτα που'βαλες??

    Αντε καλή επιτυχία!

    Και το βράδυ θέλω μια ξεσηκωτική ανάρτηση:))

    Φιλί θαλασσινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπα.Σε κόβω να μην ξαναχουφτώνεις κατσίκα στην ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι γρουσουζιά να σου λένε: Καλή Επιτυχία! Δε στο λέω λοιπον!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλη επιτυχια!(ακους εκει να χασω την ευκαιρια και να μην μου κναει ποτες απευθυνση ο Αμερικλάνος!απαπαπα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kalh eπιτυχια, να τα γραψεις ολα με εναν πόνο, τι δειχνει αυτο το σχεδιο δεν καταλαβαινω αλλα αμα ειναι για το καλο σου να το σχεδιασχεις μονοκοντυλια!

    din

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλή επιτυχια.

    μην ανησυχείς, θα διαπρέψεις. τι θα γράψουν καλύτερα απο εσένα οι κινέζοι;;; ποτέ.

    καλή καλή καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Που να σου κάτσουνε όλα τα κβάντα , τα ηλεκτρόνια,τα κύματα και τα σωματίδια......δώστους να καταλάβουν!! Δεν έχεις ανάγκη απο ευχές, εσύ σκίζεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Sending you vibronic transisions for excellent exam results!!!=D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας! Νομίζω τα πήγα καλά ίσως και μέτρια, θα δείξει.

    Η λίστα των αποστολέων καταγράφηκε και οι υπόλοιποι μπλακλίστ χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Α! Πλάκα πλάκα, ακριβώς αυτό το διάγραμα έπεσε, 35% πόντοι!

    Γαμώ το στανιώ μου η κωλοφαρδία μου ώρες ώρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. panw pou phgaina na pw oti kaneis ma kaneis den 8a katalavei auto todiagramma.
    twra, ti skata farmakopoios 8a gineis esy?
    sorry alla kollkise to pliktro gia allagi glwssas!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι λες ΡΕ είναι πολύ απλό:
    Έχεις το μόριο και το κοπανάς με ακτινοβολία μετά αυτό ερεθίζεται, αλλά πριν ολοκληρώσει του πέφτει λίγο και όταν ολοκληρώνει είναι λιγότερη η ακτινοβολία που εκπέμπει!
    Απλό.

    Κάτσε αυτό θα το βάλω μετά στην ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγώ το κατάλαβα!!!Μπορω να γίνω κι εγώ επιστήμονας; :-)

    Καλή επιτυχία καλέ μου!!!

    Σκιιιιιιισεεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ναααα τα και τα φωτοφυσικα φαινομενα...

    την καλησπερα μου...
    σταλιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μήπως να αλλάξεις το στόχο του μπλογκ και το όνομά του; να το κάνεις "επιστήμη στα λιανά για να καταλαβαίνουν οι αμαθείς!";

    έχεις μεταδοτικότητα, τι να λέμε τώρα!

    μπράβο πάντως. έστω και κωλόφαρδος, τον τσίμπησες το βαθμουλάκο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ...και εγώ η άσχετη αναρωτιέμαι.
    Α.
    Η ενέργεια που χάθηκε, που πήγε?
    Βου.
    Φθορίζουν όλα τα υλικά που τα κοπανάμε? Πουχου. Αν αρχίσω να κοπανάω τον πρώην άντρα μου θα φθορίζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αμερικλάνε,στην Αμερική το μόριο το σηκώνεται πλέον με ακτινοβολία;
    Γιατί εδώ στο Ελλάδα ακόμη το σηκώνουμε......χειροκίνητα!

    Υ.γ
    Καλή επιτυχία καλέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εγώ που ήμουν και μου ξέφυγε η ανάρτησή σου; οεο; τες πα..
    Καλή επιτυχία έστω και κατόπιν εορτής..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή επιτυχίαααααα Αμερικλάνε! Γέλασα αλλιώς σιγά μην σου ευχόμουν, σε ξέρω κι από χθες;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @συννεφούλα: Ευχαριστώ μάνα μου. Πρόλαβες πρόλαβες πρώτη πρώτη! Μ¨αθημα ήταν, εξετάσεις. Ωραία θα είναι στις 9 Μαίου που θα τελειώσει η εξεταστική και ακόμα πιο ωραία το 2014 που θα τελείωσει το διδακτορικό!

    @Νεφέλω: Νεφέλη σε λένε? Τρώω μάνα μου, κατουράω ροζ κάτουρο πια!! Ευχαριστώ/!

    @Μαρούλω: Στο χωριό μου λένε ξάνιε να τουσε ταυτιάσεις ταχρα! Ευχαριστώ!

    @Λένα: Γιατί ντρέπεσαι μάνα μου, εμένα ντρέπεσαι??? Το παιδί του λαού? Τς τς τς. Δεν είχε μπόνους ερώτηση να του βάλω καμια άτζελα γαμώτι! Σέυχαριστώ!

    @Ζουζου: Ευχαριστώ μάνα μου! Δεν μπορείς να πεις η συνέχεια της ανάρτησης ήταν... ξεσηκωτική!

    @Griffin: Δεν σε πιάνω! Εξηγήσου!

    @Κούλα: Αει ρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Alexion: Μ'αρεσει ο τρόπος που σκέφτεσαι! Αχαχαχαχ. Ευχαριστώ.!

    @ντιν: Μ'εναν πόνο λέει αχαχαχαχαχα. θα σου έδινα απεύθυνση γι'αυτό αλλά σου έδωκα πρόσφατα! Περιμένω το νέο βίντεο να μπει σε ανάρτηση για να σχολιάσω!!!

    @Ρία: Μεταξύ μας τώρα αυτό, αλλά οι Κινέζοι είναι όλοι φυτουκλάκια! Με έχουν ξεσκίσει στο θέμα βαθμοί! Ευχαριστώ πάντως!

    @Levina: Αχαχαχαχαχαχα που να μου κάτοσυνε εμένα με την κακή και στον καθηγητή με την κακή έννοια! Σ'ευχαριστώ μάνα μου!

    @cibusi: Απαπα παπα μη μου λες για βαιμπρόνικ τσανζίσιονς, ανατριχιάζω!!! Δεν μπορώω! Ευχαριστώ!

    @Αμερικλάνος: Με το που την έφτιαξες την μπλακλιστ την έφτυσες και έδωκες απέυθυνση στη ΓκΔ, βλάκα! Είσαι και κωλόφαρδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @porcupine: Ναι αμέ, μπορείς! Έλα να κάνουμε δικιά μας επιστήμη, μπλοκοτεχνία! Ευχαριστώ μάνα μου.

    @Στάλιν: Νααααατα νατανατανατανατανα! Ήρθαν μας πήραν και μας σήκωσαν!

    @Ρϊα: Έχω μεταδοτικότητα και οι παρομοιώσεις και παραβολές η ειδικότητά μου, δεν το συζητώ! Αχαχαχαχαχα

    @Νεφέλω:
    Α. Δεν χάθηκε καμια ενέργεια μάνα μου, κοίτα καλά από εκεί που ξεκίνησε το μόριο... εκεί κατέληξε!
    Β. Απ'ότι καταλαβαίνω ο πρώην σου φωσφορίζει από μόνος του, δεν σε έχει ανάγκη καμία!

    @Χριστίν: Εδώ στην Αμερική τα πάντα είναι αυτόματα πλέον και η μόνη χειρονακτική εργασία είναι η μαλακία που τους δέρνει!!! Ευχαρστώ καλεεεε!

    @Φούλη: Έλα ντε, σε περιμένα και εγώ να μου ευχηθείς μέχρι τελευταία στιγμή και δεν ήρθες! Φτου σου κυρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Αμέλια η τέλεια ή αλιώς Ατέλεια: Σ'ευχαριστώ μάνα μου! Με τι γέλασες ακριώς για διαφώτισέ με! Εγώ σοβαρά μιλάω πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γαμώτο πρέπει να μιλήσω σοβαρά τώρα; Με την ύπαρξη ενός Αμερικλάνου (εεεε για σένα λέω) και με την επεξήγηση του φθορισμού. Καληνύχτεεες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μμμμμ...Σε πληροφορώ πως καλύτερη από εμένα να φθορίζει το μόριο δε θα βρεις. Είμαι προφέσορας εγώ αγάπη μου στην μοριοφθοριακή!

    Με συγκίνησες βρε παλιόπαιδο με την απεύθυνσης. Θα σου αφιερώσω τον επόμενο οργασμό μου, καλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μμμμμ...Σε πληροφορώ πως καλύτερη από εμένα να φθορίζει το μόριο δε θα βρεις. Είμαι προφέσορας εγώ αγάπη μου στην μοριοφθοριακή!

    Με συγκίνησες βρε παλιόπαιδο με την απεύθυνσης. Θα σου αφιερώσω τον επόμενο οργασμό μου, καλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 'Ελα ρε παιδί μου, δεν της είπες ότι η ακτινοβολία του φθορισμού είναι μεγαλύτερου μήκους κύματος, δηλαδή προς τα "ζεστά" χρώματα. Κι ότι αν δεν σ' αρέσει το μπλε που έβαψες τον τοίχο σου παραγγέλνεις ένα φθορισμό (και μιά ...απεύθυνση) και το κάνεις πορτοκαλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή