Κυριακή 3 Απριλίου 2011

Καρυδόπιτα με ειδικές ικανότητες

Έχει δυο μέρες τώρα που δεν κάνω ΤΙΠΟΤΑ παρά μόνο κάθομαι πάνω στον πισινό μου - τον οποίο τοποθετώ πότε στον καναπέ πότε στο κρεβάτι - και σκουπίζω μύξες και δάκρυα, φτερνίζομαι και κάνω τσάτινγκ ασύστολα και ας ζαλίζομαι.

Όχι ρε, δεν κατάλαβες καλά.

Κάτι πήρε το αφτί μου πρίν για μια καρυδόπιτα λέει που κάτι λέει πήγε στραβά με το σιρόπι και κάτι λέει έγινε νιανια. Ατυχήματα γίνονται, δεν θα σχολιάσω, έχω κάνει χειρότερα.

Όπως τότε που έκανα σουφλέ, δεν τρωγόταν, το έβαλα στο φούρνο και το ξέχασα για μια βδομάδα, μετά ήταν διακοπές πάσχα και έφυγα για δύο βδομάδες, γύρισα και δεν έτυχε να νοίξω φούρνο για άλλη μια βδομάδα και όταν τον άνοιξα ήταν ένα πρασινομπλεμουσταρδί έτσι ωραίο. Νομίζω αυτό το έχω ξαναπεί εδώ μέσα. Αν υπάρχει κανείς που να το θυμάται γιατί το διάβασε πρόσφατα, λέω εγώ τώρα, ας μου το πει παρακαλώ ευχαριστώ.

Τι έλεγα. Ναι.

Μπορεί εκείνη η καρυδόπιτα να είναι καρυδόπιτα με ειδικές ικανότητες αλλά από εκείνη την ώρα έχει κολλήσει στο μυαλό μου. Και μου λέω. Αααααααχ και να'χα ένα κομάτι. Αλλά που να το βρεις εδώ χάμω.

Μωρέ τι μας λες. Θέλω καρυδόπιτα και δεν θα φάω? Δεν είμαστε καλά. Εδώ έχω κάνει ολόκληρα ταξίδια για λίγη ταραμοσαλάτα τι μου λες τώρα.

Οπότε ντύθηκα σκούπισα και τις μύξες και πάω για ψώνια. Βρήκα και συνταγή εδώ στην αστεράτη κουζίνα και είμαι κομπλε.

Πάω. Θα σας ενημερώσω όταν την ψήσω - ούτως ή άλλως όλοι κοιμάστε τώρα σαν καλά παιδιά, έτσι?

Μετά από 3 ώρες.


Έλα, επέστρεψα. Πήγα έκανα τα ψώνια μου έκανα και τη καρυδόπιτα, μια χαρά. Το γαρύφαλο ξέχασα αλλά έβαλα μαστίχα Χίου παρακαλώ, όχι τι, μπρίκια κολλάμε?


Τη χώρισα στα δύο και στη μισή έβαλα και σοκολάτα. Γιατί έτσι μου τη βίδωσε μάνα μου!

Όποιος θέλει να μάθει να κάνει καρυδόπιτα της προκοπής και δεν ξέρει ήδη του κάνω τζάμπα μαθήματα μαγειρικής στο σκάιπ.

Είμαι πολύ κακιασμένο ώρες ώρες αλλά φταίει το κρύωμα! Ελάτε, κερνάω!

Πάρτε και ωραίο τραγουδάκι που μόλις μου έπαιξε το Pandora. Μα που τα βρίσκει.


23 σχόλια:

  1. Καλημέραααα
    Αν σου βγει σαν αυτή στη φώτο. τι να πω θελώωωωωωωωω,καλή επιτυχία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιός κοιμάται τέτοια ώρα? Γιατί δεν ζητούσες συνταγή εύκολη και γαμάτη εεε?
    Καλημέρες και φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε μισώ!!!!!!

    Θα ξαναπροσπαθήσω για να μάθεις!!!!

    Εμενα ήταν και νηστισιμη και εγινε νιανια και γι αυτο! Δεν ειχε αυγα να την φουσκωσουν και να την κρατησουν σκληρη...(για καρυδόπιτα λέω πάντα έτσι;)

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έλα μάνα μου, τσώπα σου λέω, θα σε κάνω μάθημα από το σκάιπ να κάνεις καρυδόπιτες ΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Φούλη: Έλα αύριο κατά το μεσομέρι για καρυδόπιτα (φέρε και συ τίποτα ε)

    @nefelokokkugia: Γιατί καλή μου, και αυτή η συνταγή που βρήκα εύκολη και γαμάτη ήταν! Έχεις να προτείνεις κάποιος ευκολότερη και γαματότερη? Δεν γνωρίζω τα της καρυδοπιτικής, πρώτη φορά έκανα.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καρυδόπιτα με σοκολάτα και μαστίχα!!!!
    Τελικά ξέρεις πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καρυδόπιτα και ραβανι είναι 2 γλυκά του τεψιού που τα θεωρω πολύ εύκολα(θα μου πεις ρε φίλε εισαι της δουλειας και εχεις φτιάξει εκατοντάδες φορες ,ρώτα και μας τους ταπεινούς νοικοκυραίους)και τα προτιμώ για το σπίτι αλλά επειδή εξαφανίζονται εν ριπή οφθαλμού δεν κατασκευάζονται τωρα τελευταία -εχουμε και μια ντουζίνα γάμους να πάμε και δε θα χωράμε στα ρούχα,οπότε δεν ...
    Το εν λόγω μπλογκάκι που αναφέρεις με πρίζωσε κάποια στιγμή να φτιάχνω ψωμί και τσουρέκι στο σπίτι και εκτοτε με εχασε απο πελάτης ο φούρναρης.

    Καλοφάγωτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μετά λές εμένα άκαρδη που βάζω φωτό!
    Μέρες νηστείας μωρέ βρήκες να την κάνεις που προσπαθώ να χάσω 5γμν κιλάκια:((

    Δεν θα την κάνω όχι ποτέ θα υποφέρω που θα πάει θα βαρεθούν και θα την κάνουν από πάνω μου:))

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. λοιπόν έχω ευκολότερη συνταγή

    πετάγεσαι μέχρι το χιούστον πούναι βαρετό αλλά όχι σα το ντάλας, πας στο agora πούναι μαγαζάκι τσίφτικο και αρτιστίκ και πίνεις φραπέ με καρυδόπιτα. το μαγαζί διαθέτει και κουραμπιέ, μελομακάρονο και άλλα εξωτικά εδέζματα.

    το βράδυ την κάνεις για ντάουνινγκ στριτ και καπνίζεις το πούρο σου... φυσικά μετά από το στέικ στου πάπαστέικ ή το μεξικάνικο στο παπασίτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Panikos: Πάρα πολλά, είναι αλήθεια! Τόσα πολλά, που τα πιο πολλά τα ξεχνάω εν ολίγοις!

    @Evil Chef: Έλα ρε σεφ, μην είσαι κακός, δύσκολα είναι, δύσκολα! Υπάρχουν πλάσματα που δεν τους βγαίνουν, δείξε λίγο οίκτο! χεχεχε.

    @zoyzoy: Πήρα το αίμα μου πίσω? Ωραία! Πάω να φάω για πρωινό μαστιχοσοκολατούχα καρυδόπιτα με φράουλες και τσάι του βουνού! Ζήλεια!

    @Dr. Aparadektos: Ναι, πετάγομαι, 4 ώρες πτήση και 300 δολάρια τα εισητήρια, μωρέ να μη σώσω να ξαναφάω καρυδόπιτα! Δεν μου αρέσει και τόσο, απλά χτες μου τη βίδωσε με πιάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. σε πιανω πως δε σε πιάνω.
    κάποτε περπάτησα όλο το λονδίνο για να βρω γλυκάκι με συρόπια...
    ευτυχώς βρέθηκε ένας τούρκος στο χάιντ παρκ και ήρθα στα ίσα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τώρα θα δεις βρε άτιμο αμερικλανάκι!!!!!!!!

    Αυριο το απόγευμα (ωρα Ελλάδος) θα τα πουμε απο τη καλή και την αναποδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εεεεε να΄μαι κι εγώ χεχεχεχε χαίρομαι που σου άρεσε!!
    Μαστίχα Χίου εεε;;;; ωραία!!!! θα βάλω την επόμενη φορά που θα την ξανακάνω, έχω και φρέσκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Leviathan: Ε καλά όχι και λατρεμένη, σαν το ραβανί τίποτα, αλλά έχε χάρη που μου την κόλλησε η κούλα!!

    @Dr. Aparadektos: αχαχαχαχα δικός μου είσαι εσύ, σε κατάλαβα

    @Cούλα: δε σε φοβάμαι! μανούλα μου!

    @Αστέρι: καλά μην φανταστείς, έτυχε και δεν είγα γαρύφαλο και είδα τη μαστίχα! Αλλά μια χαρά έδεσε, δεν μπορώ να πω.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαπινω, ξαναμπαινω, κοιταω την φωτογραφια, με κοιταω, σιχτιριζω!

    Που δεν εχω ενα κομματι, μια μπουκιτσα εστω απο το θεσπεσιο αυτο γλυκισμα!! Που εφτιαξες με τα υπεροχα χερακια σου!!

    Ναι γινομαι γλυφτρονι για τα μαθηματα στο skype!!! Που καταντησα! χαχαχα!

    Μαρουλοφιλακιααααα!

    *στειλε τπτ βρε παιδιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είσαι και πλεονέκτης,πουλάκι μου!
    Ακου δύο ταψιά!
    Εγώ μισώ δεν μπορώ να κάνω και αυτός ξεπετάει τις καρυδόπιτες λες και είναι.......πατάτες τηγανιτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. νοικοκυροπαιδό μου εσύ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλώς σας βρίσκω, αφού έχει και γλυκό. τις ειδικές ικανότητες δεν βλέπω αλλά ίσως επειδή είναι η πρώτη περατσάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μμμμ καρυδόπιτα. ωραία θα ήταν να είχα κανένα κομμάτι. μεγάλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Μαρούλι: Έλα, πάω τώρα στην ACS να σου στείλω ένα κομμάτι!

    @xristin: Η αλήθεια είναι ότι εκτός από ρύζι μπορώ να ξεπετάξω ό,τι θες, ζήτα και θα λάβεις αχαχαχαχαχ

    @ria: Καλά, έλα να δεις το χαμό στην κουζίνα μετά και θα δούμε αν συνεχίσεις να το πιστεύεις αυτό!

    @Elsa Maxwell: Οι ειδικές ικανότητες δεν εμπίπτουν σε αυτή την καρυδόπιτα αλλά στην άλλη, την άτυχη της οποία η δημιουργός έμαθε πολλά!

    @Μάνα: Έλα, όταν έρθω Κύπρο θα σου φτιάξω ό,τι θες - εκτός από ρύζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή