Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Μαϊμού σε μπανανόσπιτο

Την απεύθυνση αυτής της ανάρτησης την κερδίζει επάξια ο Gi Gaga Kouni Beli για το σχόλιό του:

Το +2 το πήρες επειδή έγραψες το τραγούδι ή ΤΟΥ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΣ ΚΙΟΛΑΣ???
9 Απριλίου 2011 1:16 μ.μ.

Όπως μόλις με ενημέρωσε ένας πολυ καλός και καθόλου χαιρέκακος άνθρωπος, οι μαλακίες πληρώνονται μανίτσα μου. Ακούς, Gi Gaga Kouni Beli?


Μα τι όνομα είναι αυτό? Και, κυρίως, τι σημαίνει? Gi Gaga Kouni Beli.


Έτσι όπως στα λέω είναι όμως. Οι μαλακίες πληρώνονται. Εγώ εμένα που με βλέπεις, δεν είμαι πρωινός τύπος. Έχω θέμα με το πρωινό σήκωμα, δηλαδή δεν το επιτυγχάνω. Ξυπνάω πανεύκολα, ένα φου να κάνεις ξύπνησα, αλλά δεν σηκώνομαι. Ακόμα και όταν σηκώνομαι για να κλέισω το ξυπνητήρι που χτυπάει και σκούζει στο άλλο δωμάτιο, αισθάνομαι ζαλάδα και δεν μου περνάει ΚΑΝ από το μυαλό να κάτσω σε κάθετη στάση, παρα μόνο τσακίζομαι να επιστρέψω σε οριζόντια.


Και η φάση ποια είναι. Ξυπνάω ο δικός σου στις 7, ακούω το ράδιο (ξυπνητήρι νούμερο ένα) ακούω μουσικούλα και ωραία σχολιάκια (έχω έναν σταθμό από το Providence, θύμησέ μου να πω κάτι σχετικό στο τέλος) και σκέφτομαι: ΧΑ τα κατάφερα και ξύπνησα! Σήμερα θα σηκωθώ νωρίς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗ ΣΗΚΩΘΩ ΝΩΡΙΣ. Εν τω μεταξύ κάθομαι και ακούω τραγούδια ενώ τον ψιλοπαίρνω ταυτοχρόνως.


Μετά από μισή ώρα, ξεκινάει το ξυπνητήρι νούμερο δύο. Αυτό είναι το κινητό στο σαλόνι στο οποίο με έχω ηχογραφίσει να λέω τα εξής:


Σήκω. Σήκω ξημέρωσε. Θα μεσημεριάσει πάλι, βλάκα, σήκω! Σήκω! Κλέφτης στο σπίτι. Κλέφτης μπήκε μες στο σπίτι (την έχω που την έχω τη φοβία, ας την εκμεταλλευτώ).Σήκω μας πιάσανε!ΣΗΚΩΩΩΩΩ!!!!!


Αυτό κάθομαι και το ακούω παράλληλα με τα τραγούδια κανα μισάωρο μέχρι που η φωνή μου με εκνευρίζει ΤΟΣΟ ώστε να σηκωθώ και να με κάνω να σκάσω. Αλλά επιστρέφω κανονικά και κυριλλέ στο κρεβάτι λέγοντας στον εαυτό μου: 


Έλα μωρέ, ένα ταγουδάκι ακόμα, να ακούσω και κανα χωρατό από τη Χέδερ (παρουσιάστρια) και θα σηκωθώ.


Το αποτέλεσμα? Σηκώνομαι κατά τις 11. Εκτός κ αν έχω μάθημα το πρωί, οπότε εντάξει κάνω την καρδιά μου πέτρα και σηκώνομαι. Τρίτες Πεμπτες δηλαδή δεν έχω πρόβλημα, Δευτέρες Τετάρτες Παρασκευές κωλύομαι. 


Είδα όμως ο βλάκας μια διαφήμιση στο ίντερνετ, κάτσε να τη βρω να στη δείξω. Κάτσε ρε Gi Gaga Kouni Beli δυο λεπτά θα πάρει μάνα μου!



Κατάλαβες τώρα τι μαλακίες πληρώνω? Όχι? Έλα ρε Gi Gaga Kouni Beli μη με απογοητεύεις μάνα μου.


Καλά θα εξηγηθώ. Είπα λοιπόν κι εγώ να το δοκιμάσω το κολπάκι. Και σαν σωστός επιστήμονας (με μπλουζίτσα χελωνονιτζάκια παρακαλώ) αποφάσισα τη δοκιμή να την κάνω Κυριακή. Σήμερα δηλαδή.


Βάζω το μπουκαλάκι δίπλα στο κρεβάτι. Ξυπνάω το πρωί στις 8 παρα τέταρτο, ακούω μουσικούλα. Σήμερα Κυριακή δεν έχει Χέδερ και Τζόνας (ο άλλος παρουσιαστής) μόνο τραγούδια του 80. Θυμάμαι το κόλπο, κάνω ένα έτσι, ανοίγω το πίνω μονορούφι ξαναπέφτω για ύπνο.


Όι μάνα μου.


Μετά από ένα τεταρτάκι έχω πεταχτεί απάνω σαν το ελαττήριο. Δεν σου κάνω πλάκα, ακούστηκε και το τοιοιοιοιοινκ.


Ωραία, θα μου πεις, πέτυχε το πείραμα. Αμ δεν πέτυχε απλά, παραπέτυχε! Εγώ δεν είμαι του καφέ μάνα μου, και μάλλον έπαθα υπερδοσολογία! Έχει ΔΥΟΜΙΣΙ ώρες που τρέμω σαν το ψάρι, σηκώνομαι κάνω αυτό κάνω εκείνο, κάνω ντουζάκια γιατί άναψα κιόλα (και όχι μην καλή έννοια, αλλά με την κακή αυτή που περιέχει και εφίδρωση). Σαν μαϊμού σε μπανανόσπιτο που δεν ξέρει που να πρωτοπάει και τι να πρωτοφάει αισθάνομαι.


5 ώρες λέει κρατάει η μαλακία. Είμαι στα μισά. Ακόμα και τα δαχτύλια μου τρέμουν, μετα βίας σου γράφω σε λέω!


Έπλυνα τα πιάτα, τακτοποίησα τα άπλυτα ρούχα, σκούπισα, κατέβασα τα σκουπίδια, έστρωσα το κρεβάτι, τώρα λέω να μαγειρέψω και για αύριο. ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΞΑ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ.


Αλλά δεν πειράζει, οι μαλακίες πληρώνονται, έτσι είναι. Τώρα έμαθα και αύριο θα πιω  το μισό μπουκαλάκι μόνο. Να σηκωθώ από το κρεβάτι θέλω μάνα μου, όχι να χτυπιέμαι με τις ώρες και να γυρίζω σαν την άδικη κατάρα!


ΥΓ: Providence είναι μια μεγαλούπολη εδώ κοντά μιαμισι ωρίτσα. Νομίζω είναι η πιο κοντινή μου (αν και δεν έχω πάει), μετά είναι η Βοστόνη και μετά η Νέα Υόρκη. Και τι μου είπε ο ρουφιάνος μου? Έχω λέει αναγνώστη από εκεί χάμω, και έρχεται και τακτικά! Φίλε/φίλη γειτονάκι όποιος/α κ αν είσαι, άσε κανα σχολιάκι να τα πούμε, απ'ότι φαίνεται στο ίδιο παλούκι κάτσαμε (και ομολογουμένως χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος μουαχαχαχα).


ΥΓ2: Δεν ξέρω τι σκατά έπαθε ο μπλόγκερ και μου τα βγάζει έτσι με κάτι κενά ΝΑ, αλλά HTML δεν αγγίζω. Να κάτσεις να τα διαβάσεις με τα κενά, ώχου.


ΥΓ3: Στο καλύτερο σχόλιο θα απονέμω την απεύθυνση (λέξη ανύπαρκτη όπως με ενημερώνουν από το κοντρόλ), δηλαδή κατάλαβες. Αν κάποιος έχει καλύτερη ιδέα για το πως να το ονομάσω αυτό το πράμα (που να είναι και αστεία) ας μου πει παρακαλώ ευχαριστώ.


ΥΓ4: ΜΕ ΤΟ ΣΗΚΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΝΑ ΜΟΥ, ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΗΚΩΜΑΤΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΡΟΛΟΪ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

41 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απεύθυνση λέει!! Σου είπα μάνα μου, να λες αναφορά, επιμένεις σε μια λέξη που την ανακάλυψες μονος σου! Άλλο σου απευθυνομαι, κι άλλο η απεύθυνση!!! Οχι άλλο, αλλά άκυρο! τεσπα

    Gi Gaga Kouni Beli, όλο μαζί: Για τη Γκάγκα κούνια μπέλα! Καμια σχεση, αλλά εμενα αυτο μου θυμιζει!! Αν και ο Αντριου ειναι εξαιρετικος!!!

    Καλά που διευκρίνησες το σήκωμα!!!

    Καλά ειλικρινά εχεις ηχογραφησει τη φωνη σου;;;;; Δεν υπαρχει αυτο το πραγμα!!! Φαντασου τι αγριοφωνάρα εχεις....που δε θες ουτε εσυ να την ακους!!

    Μα καλά ό,τι μαλακίες σας σερβίρουν, τις τρώτε;

    Συμβουλη απο κοντρόλ: Μάνα μου, παραμεινε Αμερικλανάκι και χέσε τους τους Αμερικάνους!!!!

    Ναι; Ναι!

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αναφορά μάνα μου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΑ και η λέξη απεύθυνση υπάρχει και στο γκούκλι άμα θες να ξέρεις!

    Η φωνή μου δεν είναι αγριοφωνάρα, είναι απλά εκνευριστική.

    Κυρίες και κύριοι, η κυρία από πάνω με προσκάλεσε να ανακαλύψω το γραμματικό της λάθος και μου υποσχέθηκε ότι θα με παραδεχτεί άμα το βρω. Αλλά εγώ βρήκα ΤΕΣΣΕΡΑ και ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ η κυρία Κούλα διέγραψε το σχόλιό της και τα διόρθωσε.

    Απαιτώ δημόσια αναγνώριση της γλωσσικής μου δεινότητας κυρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αμερικλάνε μου, άστο, το όνομα είναι ολόκληρη ιστορία, δε θα την αντέξεις. τώρα όσον αφορά στα κενά.. Αν γράφεις πρώτα σε wordpad ή Word και μετά τα ρίχνει εδώ μεσα, δοκίμασε να βγάλεις το tick (το Ν, άσχετοι...) από την "Αναδίπλωση Λέξεων".
    Επίσης μ' αρέσουν οι καινούριες λέξεις, μαζί σου είμαι! Άσε την Coula να χτυπιέται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το γεγονός πως υπάρχει κάτι στο Google, δεν πιστοποιεί την ορθότητα μιας λέξης ή την σωστή της χρήση!
    Υπάρχουν πολλοι Αμερικλάνοι σαν εσένα που εφευρίσκουν λέξεις!
    Ισα πέρα ρε Μπαμπινιωτη που θα μας πεις τωρα πως η λέξη υπαρχει!!!

    Πέραν τούτου, αγαπημένε και κουτούλικε Αμερικλάνε, έχεις την εντύπωση πως υπάρχει καμία περίπτωση να έχω κάνει εγώ λάθος συντακτικό ή ακόμη χειρότερα γραμματικό;

    Απόδειξε αν μπορείς αυτό που λες και μην διαβάλλεις με τόσο αναίσχυντο τρόπο τους αναγνώστες σου!

    Εγώ έκανα ένα μικρό λαθάκι στο πρώτο σχόλιο, το οποίο έσπευσα βεβαίως βεβαίως να διορθώσω έτσι ώστε να μην αντιτίθεται στις γνώσεις μου περί της ελληνικής γλώσσης.

    Αι σιχτιρ Αμερικλάνε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ πάλι τα κενά τα σβήνω απ'την html δεν θέλει ζόρι λίγο προσοχή και καλή όραση!
    Πειράζει που δεν κατάλαβα για ποιά λέξη μιλάς αλλά μη τραβάς ζόρια δεν είμαστε με διδακτορικό και δεχόμαστε ακόμα και τ'ανορθόγραφα.

    Ο Gaga είναι αποθέωση!
    Αυτές τις μαλακίες να τις πίνεις όταν έχεις πολλές δουλειές για εύκολα σηκώματα:))

    Φιλιά θαλασσινά:))
    Φιλιά θαλασσινά κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Gaga: Ούτε το τικ, ούτε το Ν, ούτε την αναδίπλωση λέξεων ξέρω! Θα τα αφήσω με τα κενά να αερίζονται οι παραγράφοι! Περιμένω ανάρτηση που εξηγείς το όνομά σου, ή αν υπάρχει ήδη περιμένω λινκ!

    @Cούλα: Μόνη σου απέδειξες την ενοχή σου, ρε παλιοΚουλαμάρα που θα μου πεις και σιχτιρ, σβήνοντας το πρώτο σχόλιο! Αν ήταν ένα μικρό λαθάκι θα το έλεγς με δεύτερο σχόλιο όπως κάνει όλος ο φυσιολογικός κόσμος. Έλα, παραδέξου ότι δε άφησα άφωνη που σου βρήκα λάθη. ΚΑΙ ΒΑΖΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΤΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΗ. Άναψα πάλι.

    @zoyzou (Ζωή;): Ψάχνω εναλλακτικά της λέξης απεύθυνση η οποία εμένα μ'αρέσει αλλά θίγει μερικές μερικές (ονόματα δε λέμε, προσωπικότητες δε θίγουμε). Όσο για τα ορθογραφικά, κακίες του κόσμου zoyzoy μου, ΤΥΠΟγραφικά είναι όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. στείλε μια κούτα από αυτό το κατασκεύασμα.
    και θα σου στείλω ένα τενεκέ φέτα καρδιτσιώτική.

    δεν κάνω πλάκα. το έχω ανάγκη αυτό το πράγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαλιστα, τελευταια το εχω και γω το προβλημα σε μεγαλο βαθμο σε σημειο να σηκωνομαι 2 ωρες αργοτερα, ποιος εγω που δε ειμαι του υπνου φαντασου και να ημουν, δηλαδη. Δεν στελνεις κανενα κατα δω ?
    ΥΓ. Ετσι που πας καθε αναρτηση σου, θα ειναι αφιερωμενη και σε διαφορετικο blogger. Μ'αρεσει ομως
    ΥΓ2. Γιατι το μαρουλι σε λεει κιετς απορεια το χω? να μην ρωτησω?
    Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μιά νεα εβδομάδα ξεκινάει με ελπίδες και αισιοδοξία πως όλα θα πάνε καλά!!!!!!!
    Καλη εβδομαδα να εχουμε.
    Μια χαρα ο φιλος Gi Gaga Kouni Beli Και το ονομα πρωτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ενταξει μανα μου! Το πιασαμε το υποννοουμενο! Μονο με το πρωινο σηκωμα απο το κρεββατι εχεις προβλημα!
    Σε λιγο θα μας το μοιρασεις και σε Post-it! :P


    @ria
    Καρδιτσιωτικη φετα? Για μολογα τι ξερεις! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. την απεύθυνση του σεπτού τούτου σχολίου στον σεβάσμιο απευθύνω αρμοδίως αμερικλάνο (εντάξει μάνα μου, κάπου την των λέξεων μπέρδεψα σειρά μα με προσπαθεια μικρά νόημα βγαίνει ίσως)

    αμερικλάνε μη μασάς. η απεύθυνση είναι λέξη τσίλικη και αεράτη. το υγρό βιάγκρα όμως κόφτο γιατί είσαι και μόνος στο σπίτι και δε θα σε βγει σε καλό μάνα μου....ιφ γιου νόου γουατ αϊ μιν....

    αν παρά ταύτα επιμένεις να το πίνεις και εκ νέου καταντήσεις βουβονιών, φρόντισε να έχεις καλλίπυγο και εύπυγο κόρη πλησίον. διότι το ντους ως αντίδοτο δια τον καυλοπυρέσσοντα νιο,.. είναι ξενόφερτο.
    η ελληνοπρεπής του προβλήματος λύση είναι απλουστάτη:
    ο πόσθων άρχεται γλωττοδεψέων κατόπιν δε ικανού την φλόγα ν΄ανάψει της νεάνιδος χρόνου, εντός της υγράς δελφύος εισέρχεται ίνα την λάγνα αμφοτέρων επιθυμία ικανοποιήσει!
    ηλίου λοιπόν φαεινότερον ότι η της νεάνιδος παρουσία απαραίτητος εστίν.
    τη δε της νεάνιδος απουσίαν, δεον όπως έναντι του ξενοφέρτου ντους, την πτωχικήν πλην τιμίαν ενδοπαλάμιον προτιμήσει τις, ψευδοσυνουσίασιν...

    ταύτα και παραμένω
    γιόαρς φέϊθφουλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αδερφέ

    ως δει(λι)νός μελετητής του Μπαμπινιωτολεξικού της Pompeia, έρχομαι να συνηγορήσω υπέρ της δεσποινίδος Coulaς. Σόρρυ τώρα που σε στενοχωρώ αλλά στο γκούγκλι βρίσκεις από τηλεοράσεις πλάσμα μέχρι σκατά νυχτερίδας... Πάντως εμένα οι καινούριες λέξεις δε με χαλάνε καθόλου, άλλωστε, όπως λένε και οι γλωσσολόγοι "κάτι που τώρα φαίνεται περίεργο, σε πενήντα χρόνια μπορεί να χρησιμοποιείται καθημερινά". Νια νια νια νια νια!
    Και μετά την ανάλυση θα ξαναγυρίσω στο σεμνό και ταπεινό μου ύφος γιατί θέλω πεντέξι κασόνια από αυτό το διάολα να τον μοιράσω στο iustitia, μια έλλειψη ενέργειας την έχουμε όλοι...
    Ερωτήσεις δύο:
    α) Βελτιώνει τις μαγειρικές ικανότητες; (μπας και φάμε κανα φαϊ από την Aurelia)
    βου) Μετά το πεντάωρο, γυρνάς στα κανονικά σου ή σέρνεσαι χειρότερα και θες άλλο ένα; Μη γίνουμε τζάνκια του 5 hours!

    (Σόρρυ για το αποπάνω, αλλά η Pompeia είναι λίγο φέέέέτα και βαριέται να εισάγει κωδικούς κάθε τρεις και λίγο, εξ ου κι αν πας να στείλεις από τον υπολογιστή της, παντού ως Pompeia φαίνεσαι... ήμαρτον!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ria: Δεν μπορεί, όλο και κάτι θα κυκλοφορεί στο ελλαδιστάν...! Θα το κοιτάξω και θα σε ενημερώσω!

    @Siren Girl: ΥΓ1. Ναι, αυτός είναι ο σκοπός, κάθε ανάρτηση την απευθύνω σε όποιον αφήνει το καλύτερο σχόλιο, και του απονέμω την ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ! ΥΓ2. Για κάποιο λόγο της αρέσει το κιετς και της κόλλησε μωρέ!

    @JK:Mια νέα βδομάδα ΞΕΚΙΝΗΣΕ δυστυχώς δουλεύομε από την κυριακή ααααααααχ βααααααααχ! Καλή εβδομάδα και σε σένα!

    @Λόλα: Εσύ μάνα μου μια ζωή σε τέτοια στέκεσαι! Σχολίασε και το βαθύ φιλοσοφικό και σατυρικό περιοεχόμενο των αναρτήσεών μου σε παρακαλώ, μην αγνοείς το βάθος της ανάρτησης, μα ΣΕ παρακαλώ μανα μου!

    @Dr. Aparadektos: Αν και λες ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ δεν μιλάω για ΤΕΤΟΙΟ σήκωμα ούτε για ΤΕΤΟΙΟ άναμα, σε παραδέχομαι για τα ελληνικά σου, να τα βλέπουν μερικές μερικές ΠΡΙΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΟΥΝ ΕΜΕΝΑ!

    @Pompeia: Τωρα εσύ η Pompeia ή ο Celcus είσαι, μπερδεύτηκα! Βασικά αυτό το ΠΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ έχουν περάσει 9 ώρες και ακόμα σε υπερένταση με έχει, δεν ξέρω τι θα απογίνω στο λέω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κάντο εισαγωγή αυτό το πράγμα και θα κονομήσεις! Η μισή (και βάλε) Ελλάδα σέρνεται!
    Απολαυστική η ανάρτηση πάντως (αν και για σένα η εμπειρία όχι και τόσο απ ότι κατάλαβα :Ρ)
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αμερικλάνε πρόσεχε πως μου μιλάς μη σου κάνω ότι έκανε ο ανήσυχος στον μάλερ και μετά τρέχεις να τυπώνεις μπλουζάκια. παλιοχαρακτήρα

    χεχεχε

    το ξέρω βρε μάνα μου πως για άλλο μιλούσες σήκωμα κι΄άλλου είδους σε διατρέχει άναμα.

    απλά επειδή εγώ στην ηλικία σου είχα απ΄ τα άλλα ανάματα και σηκώματα, ξέχασα πως εσύ είσαι επιστήμων άνθρωπος και σε πέρασα για ποταπό της ηδονής σκουλήκι σα τα μούτρα μου....

    υ.γ. άντε ρε ΑΓΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Στα ειπα εγω!!!! Και ευγενικη ημουν!!!
    Ουτε ο Μπάμπης το αναφέρει, ούτε στεκει γενικως μάνα μου η λέξη ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ!
    Τα ελληνικά του δόκτορος απαράδεκτου, είναι μια χαρά! Εσύ να τα βλέπεις και να βελτιώνεσαι! Ευχαριστώ τους φίλους που υπερασπίστηκαν την αλήθεια την οποία αντιπροσωπεύω!

    Τελικά αυτός ο διάολος σου έκαψε και τον εγκέφαλο, δε μπορώ να καταλάβω; Μη το ξαναπιεις! Εκτός αν όντως βρεις εκει μια Κινεζούλα, σε τυλίξει και σε ξεδιψάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κούλα θα διαφωνήσω
    ναι μεν ο αμερικλάνος είναι τύπος επιστημονικός και αγνός δίχως σηκώματα άνθρωπος,
    αλλά η "απεύθυνση" είναι μια χαρά λεξούλα.

    εδώ βρε μάνα μου έχουμε αποδεχτεί την "ταπηροκρανίωση" το "πέστε μου" αντί για "πείτε μου" και άλλα - μετά συγχωρήσεως ω κούλα - κουλά!
    η απεύθυνσις θα μας χαλάσει;

    αμερικλάνε είσαι ΑΓΝΟΣ
    χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν μπορω βρε μανα μου!
    Ερχεται και καλοκαιρι και Η μανα μου μου εχει πει να μενω στα ρηχα και να μην εμβαθυνω! :Ρ
    Ενταξει μανα μου? :ΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Kαλημέρα σας! Ξυπνήηηηησατεεεε?
    δεν είστε ο μόνος, ορκίζομαι!

    απεύθυνση όπως λέμε απότεινση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Elsa,
    απότεινση;;;;
    Δώσε του θάρρος.....να μας καβαλίσει μετά!! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @sunnefoula: Μόνο εσύ μπήκες στον κόπο να αναγνωρίσεις ότι για μένα ήταν παλούκι ΟΛΗ ΜΕΡΑ γι'αυτό και είσαι φαβορί για την επόμενη απεύθυνση! Αλλά δεν υπόσχομαι τίποτα, ε.

    @Dr. AparadeXtos: Πάρτο πίσω! Θα σου κάω μήνυση κύριε! Πλάκα πλάκα, με έχεις απειλήσει με μηνύσεις και διασειρμό 10 φορές και έχεις πει και δημόσια ότι με συμπαθείς. Δηλαδή αυτούς που αντιπαθείς τι τους κάνεις?????

    @Cούλα: Είσαι Ψεύτρταααααααααααααα. Χχχχχχχχχχχχχχχχ ΦΤΟΥ ΣΟΥ!

    @Λόλα: Ε εντάξει, αφού το λέει η μαμά κάτσε στα ρηχά, βάλε και μπρατσάκια ΚΑΙ ΜΗ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΦΑΓΩΜΕΝΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΚΡΑΜΠΕΣ ΣΤΟ ΛΕΩ! Αχαχαχαχααααααααχα.

    @Έλσα: Καλημέρα, ξυπνήήήήήήήσαμεεεε! Και κάθομαι στον καναπέ και σκέφτομαι λόγους για να μη γυρίσω στο κρεβατάκι μου. 8 η ώρα, τι ΜΑΡΤΥΡΙΟ. Αλλά τα σθεσινά δεν τα ξαναπερνάω, σαν τζάνκι ήμουν όλη μέρα. Φοβάμαι και καφέ να πιώ!!!!

    @Cούλα: Θα φτιάξουμε νέα γλώσσα, δεν κατάλαβα, η καθαρεύουσα φτιαχτή δεν είναι?? Ε κυρία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. στείλε το κατασκεύασμα και άσε τις υπεκφυγές.

    άμα σου λέω το έχω ανάγκη, ξερω τι λέω.

    και με συνοπτικές διαδικασίες παρακαλώ. στείλε μέηλ να σου δώσω πληροφορίες.

    μιλ μερσί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. H δημοτικιά, είναι φτιαχτή, θαρρώ, όχι η καθαρεύουσα.

    Κι αφού ξυπνήσαμε, μπορούμε να κάνουμε ένα ρεποζάρισμα ή σιέστα, πως το λέτ' εσείς εκεί, γιατί εμείς εδώ το λέμε αλλιώς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Έλσα: Όχι, η δημοτική εξελίχθηκε φυσιολογικά από τα αρχαία ενώ η καθαρεύουσα φτιάχτηκε μετά την τουρκοκρατία για να "καθαριστεί" η γλώσσα από τις τούρκικες και σλάβικες επιρροές (αν και ούτως ή άλλως μετά τον πρώτο παγκόσμιο έγινε της πόπης με νέες λέξεις).
    Έτσι νομίζω έχουν τα πράγματα αλλά δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά.
    Τα μεγάλα πνεύματα φτιάχνουν νέες λέξεις και τάσεις, ενώ τα μικρά κολλάνε στα παλιά και γκρινιάζουν όταν αποκλίνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Λόλα: Σλόουλι? Γουί δις σόνγκ?

    @Ρία: Μάνα μου, άμα το θες σοβαρά να στο στείλω δεν έχω πρόβλημα! Άμα κερδίσεις το διαγωνισμό θα στο στείλω και δωράκι αλλά πίστεψέ με ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ! Πιες ένα ρεντμπούλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μεγαλο πνευμα....αν δεν είχες το κοντρόλ να σε βοηθάει, να εβλεπα τι γλώσσα θα χρησιμοποιούσες εδω δα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σταμάτα να γκρινιάζεις πιά, μικρό πνεύμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Όταν λες (ακούω τραγούδια ενώ τον ψιλοπαίρνω ταυτοχρόνως)τι εννοείς με το, τον ψιλοπαίρνω;; προσοχή με αυτό το ρόφημα, σε βλέπω κα κυνηγάς να γ@@@σεις τον Κινέζο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. το ρεντ μπουλ, ρίχνει τα μαλλιά μάνα μου!

    ρώτα να μάθεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Νοτ σλοουλι... σκετο! :Ρ
    Με σκοτωνεις με τις ατακες σου, πως το λενε αλλιως βρε μανα μου? (για να μην ξεχνιομαστε κιολας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ποτε θα κανεις νεα αναρτηση;;; Αντε ντε!! το κοντρολ περιμενει να δωσει τα φωτα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @ΦΟΥΛΗ: Αμάν πια με τον κινέζο θα μου βγάλεις το όνομα εσύ! Πάντως άρπαξες την απεύθυνση από τα χέρια της συννεφούλας, τι να σου πω! Άκαρδη!

    @Ρια: Και αυτό που ήπια τα ίδια με το ρεντμπουλ έχει μέσα, πιο συμπυκνωμένο!

    @Λόλα: Αν οι ατάκες μου σκότωναν, θα τις στόχευα σε συγκεκριμένα άτομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @Cούλα: Το κοντρόλ καλά θα κάνει να κατουρήσει και λίγο γιατί θα πάθουν τα νεφρά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. χμμμ...
    Καλά σας είχα καταλάβει εγώ.
    Όλοι τριτοδεσμίτες μου΄στε εδω μέσα. Ουστ και έχω νεύρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @nefelokokkugia: οι τριτοδεσμίτες τι είναι? μη ξεχνάς ότι μιλάς σε τζόβενο μάνα μου, δεν είμαι των δέσμεων είμαι των κατευθύνσεων και ήμουν ΘΕΤΙΚΗ! Μακριά από εμάς τα αρχαία και οι γλώσσες φτου φτου φτου

    @Μπετόβεν: Αχχαχαχαχαχαχαχαχα ΣΚΑΣΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΗΠΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εδώ αναγνώστης απο Providence..αφού μας έπιασε ο "ρουφιάνος" δεν το γλυτώνουμε το σχόλιο :P

    Άντε έλα βόλτα στο Providence που είμαστε πολλοί Ελληνάρες μαζεμένοι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αχα! Σε έκανα τσακωτή λοιπόν! Τι κάνεις πουλάκι μου στο πανεπιστήμιο 7 η ώρα το απόγευμα, άντε σπιτάκι σου να ξεκουραστείς.

    Αχαχαχαχαχ είμαι ο πράκτορ 007 και μόλις τελείωσα. Την έρευνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή