Κυριακή 24 Απριλίου 2011

The Lord of the Dance


Χριστός Ανέστη!

9 σχόλια:

  1. Αληθώς ανέστη!

    Χρόνια Πολλά με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Αμερικλανάκι.
    ΥΓ Πιό αμερικανιά τραγουδάκι δε βρήκες?
    Κοίτα γύρνα γρήγορα στην πατρίδα γιατί δε σε βλέπω καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Cούλα: Επίσης μάνα μου!

    @Νεφέλω: Τι λες χριστιανή μου, Ιρλανδικό είναι το τραγούδι και λέει πολύ ωραία πράγματα μέσα, κάτσε και άκου να ξεστραβωθείς άσε το γονίδη επιτέλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ααααα γι΄αυτό μου είπες οτι ακούω Γονίδη? χαχα
    Δεν το ξανακούω πάντως. Λίγο που άκουσα, πολύ ξενέρωτο μου φάνηκε. Μπουχαχα, να θυμηθώ να πάω να βάψω την ξανθιά ρίζα από Δευτέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά & καλά Αμερικλανούλη!=0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Νεφέλω: Ναι βάψε την γιατί μας θάμπωσες με την αντανάκλαση του φωτός πια!

    @ΦΟΥΛΗ: Αληθώς ο Κύριος Φούλη μου!!!

    @cibusi: Χρόνια πολλά και σε σένα, και ό.τι επιθυμείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρονια πολλα αληθως ο Κυριος. Αμερικλανε μου, ελπιζω να περασες καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά πέρασε ο Αμερικλάνος, χωμένος στα κβάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή