Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Αι γενεαί λέτσαι

Η αποψινοσημερινή ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ πάει γραμμή στη Φωτεινή, η οποία:
Πάρε τα ροζοσκατουλί αυγά σου και έλα εκδρομή στο Providence την Κυριακή!
Το αρνί θα μπει στη σούβλα στις 7 το πρωί :)
Συγνώμη κυρίες και κύριοι αλλά καλέστε με και εσείς για αρνί στη σούβλα και μετά τα λέμε! Ορίστε μας!

Άκου Φωτεινή τι έπαθε ο Αμερικλάνος σήμερα. Μα είναι ρε παιδί μου να έχεις την κωλοφαρδία να ξεχυλίζει. 

Η κωλοφαρδιοροούσα ύπαρξίς μου.

Είπα που λες σήμερα, μετά από αιώνες, να πάω εκκλησία. Πιάνω και ένα κινεζάκι και λέω έλα τσιν τσαν τσόν πάμε να ανάψουμε κερί δυο λεπτά θα μας πάρει.

Εγώ στην Ελλάδα έτσι έκανα.

Πήγαινα, άναβα κερί, και τσακισμός προς καφετέρια μεριά. Εδώ όμως, δεν είναι έτσι. Μικρή κοινωνία μάνα μου. Μπαίνω μέσα, με το κινεζάκι παρα πόδας, πάω ανάβω κερί φιλώ και την εικόνα και τσουπ ΟΛΟΙ γυρνάνε και με κοιτάνε. ΟΛΟΙ.

Εντάξει μπορεί και να μην ήταν όλοι-όλοι, αλλά ήταν κάμποσοι, εκεί κόλλησες τώρα? 15 άτομα ήταν όλα κι'όλα. 15 ντυμένοι στην τρίχα το κέρατό μου και εγώ με τζίν ζακέτα και αθλητικά. Μάλιστα.

Ε, λέω, μιας και με είδαν και κοιτάν και καλά καλά το κινεζάκι, ας κάτσουμε κανα πεντάλεπτο να ακούσουμε. Καθόμαστε, μας δίνουν και βιβλιαράκι με τα τροπάρια και αγγλική μετάφραση (παρακαλώ) και διαβάζαμε. Περνάνε τα πέντε λεπτά και αρχίζουν τα εγκώμια.

Α, του λέω του κινεζακίου, θα μου κάνεις τη χάρη και θα κάτσουμε να τα ακούσουμε. Είναι ωραία λογάκια και ποιητικά γραμμένα. Ξίνισε τα μούτρα του. Σκάσε και παρακολούθα, ή πάνε σπίτι σου με τα πόδια. Έτσι του είπα και τον έπεισα.

Έχω πειθώ ο άτιμος.

Ο παπάς εισαγώμενος πολύ ωραία φωνή αλλά το Ω γλυκύ μου έαρ το σκότωσε εν ψυχρώ μπροστά στα μάτια μας. Δεν πειράζει, είχε κάτι ψάλτισες και κάτι κάνανε.

Το ότι ο Αμερικλάνος μικρός ήταν παπαδοπαίδι και κατ' ημιαπασχόληση τις σαρακοστές ψάλτης στο έχω πει Φωτεινή? Όχι? Ε να τώρα στο λέω.

Περνάνε και τα εγκώμια, πολύ ωραία, όλα καλά. Το κινεζάκι να έχει βαρέσει ένεση στο μάτι το άμοιρο. Κάνε υπομονή, του λέω, να ακούσουμε αυτό το τροπάριο μισή σελίδα να μπει μέσα ο παπάς και την κάνουμε. Μη φύγουμε όσο είναι ο παπάς έξω, ντροπή, τι θα πει ο κόσμος.

Εκεί που πάω να σηκωθώ, έρχεται ένας κύριος μεσήλιξ, συμπαθέστατος, και μου ζητάει να βοηθήσω στο κουβάλημα του επιταφίου. 

Όπα.

Α δεν μπορώ, του λέω, πρέπει να πάρω το κινεζάκι σπίτι. Ο λόγος βέβαια ήταν άλλος. Θα είναι οι άλλοι τρεις με τα κοστούμια τους και εγώ με το τζίν σαν το λέτσο?

Με παρακάλεσε ο κακομοίρης, τέλος πάντων είπα ας κάτσω. Λέτσος, λέτσος. Αφού αυτό ήταν το ριζικό μου σήμερα και δεν βρίσκουν τέταρτο!

Έρχεται η ώρα για τον επιτάφιο, με πιάνει ο συμπαθεστατος κύριος που σου είπα πριν (ο οποίος σε αυτό το σημείο άρχισε να με εκνευρίζει, περιττό να το πω) και με βάζει μπροστά, φάτσα φόρα. Οι αλλοι οι δυο οι έξυπνοι τσακίστηκαν και πιάσανε γαλαρία και έμεινα εγώ στη θέση του πιλότου δίπλα στον παπά.

Και δε με λες και ορθόδοξο ρε γαμώτο, για να το εκλάβω σαν τιμή.

Τον σηκώνουμε, τέλος πάντων, παραλίγο να τον κουτουλήσουμε στον πολυέλαιο, μετά παραλίγο να τον κουτουλήσουμε στην πόρτα, μετά παραλίγο να γύρει και να μας πέσει όταν έπρεπε να πράξομεν ελιγμό γύρω από ένα τζίπ που έκλεινε την είσοδο (αχ, μύρισε Ελλάδα) αλλά το κρατήσαμε το ύψος μας. 

Φτάνουμε στο τέλος του πάρκιν, γυρνάει ο παπάς λέει στον άλλονα τον διπλανό μου κουράστηκες γιώργη? χαχαχαχαχα, παπάς πράμα, τς τς τς τς τς.

Κάνουμε μεταβολή πάμε πίσω, έχουμε εν τω μεταξύ αρχίσει να χάνουμε το ρυθμό μας και ο επιτάφιος ανεβοκατεβαίνει σαν μαούνα.

Αυτό μάνα μου δεν ήταν περιφορά επιταφίου, κρουαζιέρα με την κιβωτό του Νώε ήταν.

Είμασταν και απροβάριστοι, καταλαβαίνεις.

Πάμε μπροστά στην είσοδο της εκκλησίας και μας λέει ο παπάς εντάξει παιδιά με το τρία το σηκώνετε να περάσει ο κόσμος από κάτω.

Νόμιζα ότι έκανε πλάκα πάλι.

Σοβαρολοσούσε. Τονε σηκώνουμε και σε επίπεδο ώμου, και αρχίζει ο κόσμος να περνάει από κάτω. Είχε μαζευτεί λαός μέχρι τότε. Εγώ να ανοίξει η γη να με καταπιεί μόστρα βιτρίνα με το τζιν και τη μπλουζίτσα (μισό να δω τι φοράω) μια γκριμπλε κειδα χάμω, να περνάει ο κόσμος και να με θαυμάζει.

Και όπως σκύβουν να έχουν θέα το παπουτσάκι το νάικ φυσικό μπλε βαμμένο καφέ. Μένω σε δάσος μάνα μου, τι να κάνω. Έχει λάσπες.

Μάλλον θα υπέθεσαν ότι μόλις με παραλάβανε από τα βουνά της Ηπείρου και δεν προκάμαμε να πάμε για αλλαγή γκαρνταρόμπας. Να δεις που θα με μύριζαν μπας κ μυρίζω μυζήθρα.

Εκεί που τελειώνουν και λέω άντε να τον βάλουμε μέσα πιάστηκα, βλέπουμε δύο κυρίες να τρέχουν προς το μέρος μας και να μας ζητάνε να περιμένουμε.

Τι να κάνεις?

Περιμέναμε. Εκεί που φτάνουν και κάνουμε ένα έτσι να χαλαρώσουμε, μας λέει η μια. Περιμένετε έρχεται και ο παππούς! Περιμέναμε και τον παππού ο οποίος να τρέξει δεν μπορεί, κούτσα κούτσα την ανέβηκε την ανηφόρα και εμείς μετρούσαμε τα βήματά του.

Μετά άντε να μας αλλάζει ένας άλλος έναν έναν να περάσουμε και εμείς από κάτω, μη χάσουμε. 

Και πάλι παραλίγο να κουτουλήσει στην πόρτα, και στον πολυέλαιο, και δώστου πέρα δώθε πάνω κάτω.

Αφού τελειώσαμε λέω του κινεζακίου κάτσε στα αυγά σου να ξεκουραστώ, διάβασε εσύ κανα τροπάριο και φεύγουμε μετά.

Κατάλαβες Φωτεινή? Εγώ ο κακομοίρης για ένα κερί πήγα και κατάντησα να κουβαλάω επιτάφιους! 

Όχι ότι έχω κάτι ενάντια στον επιτάφιο, κάθε άλλο, αλλά δεν ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία μου, με πιάνεις?

Οφείλω, ωστόσο, να ομολογήσω ότι οι Έλληνες που είδα ήταν αρκετά συμπαθητικοί. Όχι κάγκουρες με χρυσές αλυσίδες, καμία σχέση. Απλοί άνθρωποι που κρατάν τα ήθη και τα έθιμά τους (το τυπικό κόμμάτι τουλάχιστον).

ΥΓ: Με αυτή την ανάρτηση δεν έχω σκοπό να προσβάλω κανέναν, πρόσωπο ή θεσμό. Σας παραθέτω απλά την εμπειρία μου με έναν χιουμοριστικό τρόπο και λίγο τσιμπημένη.

ΥΓ2: Πάτα εδώ χάμω μάνα μου και δήλωσε συμμετοχή! Θέλω ποικιλία! Και που ξέρεις, μπορεί να αφήσεις το πρώτο σχόλιο μετά τον εκατοστό αναγνώστη (άλλοι δύο μείνανε) και να κερδίσεις αμερικλάνικο δώρο! Από τις Ηνωμένες Πολιτείες! Της Αμερικής!

YΓ3: Αυτό το παρα πόδας έχω τη φρικτή υποψία ότι το παρεξήγησα νοηματικώς αλλά λείπει το κοντρόλ μου και το γκούκλι δεν βοηθάει. Τι να κάνω!

15 σχόλια:

  1. Έτσι εξηγείτε καλέ, ανεστήθη ο χριστός πριν την ώρα του εκεί στο Αμέρικα, από το πολύ κούνημα που του κάνατε!!
    Η περιγραφή σου τέλεια!!
    καλημέρα φιλια πολλα...
    ΥΓ Και του χρόνου να είσαι καλά,να βοηθήσεις και στο στόλισμα του επιταφίου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θάθελα νάξερα τι είπε ο κινέζος στους φίλους του. πως τους περιέγραψε την εμπειρία.

    μπράβο σου αμερικλάνε.
    αυτό που έκανες στον κινέζο, ονομάζεται επιμόρφωση των βαρβάρων.

    υστερόλεξο. καλού κακού μη πας κίνα. μπορεί να εισαι επικηρυγμένος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωστέ ΕΣΥ ήσουν πουλάκι μου!!!

    Άκουγα κι εγω εχτες στο ΝBC ότι "Χριστός νοσηλεύεται με βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις" και αναροτιώμουν ποιός τον στούκαρε. Εμ έτσι πες!!!

    Καλή ανάσταση καλό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπουχαχαχα Θα ΄θελα να σ΄έβλεπα να μπατάρεις τον επιτάφιο.
    Το δόλιο το κινεζάκι, τι πολιτισμικό σοκ θα πέρασε.
    Καλή Ανάσταση ξενιτεμένε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλά ρε ζαβό, πήγες στον επιτάφιο σα λετσος;

    τσ τσ τσ, ήσουν και παπαδάκι! αν δεν ήσουν θα πηγαινες με το σώβρακο;

    καλή ανάσταση ρε ρεμάλι! κοίτα να πάρεις το ότι κάνεις εκεί στα ξένα, και να μας βγάλεις ασπροπρόσωπους. και εγω υπόσχομαι ένα τενεκέ τυρί καρδιτσιώτικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα εγραψες τοσο ωραια που λες και ημουν εκει και σε καμαρωνα! ;) Φταιει που σου εβαλα γαϊτανο και ακουγες μηπως? χαχαχα!!!

    Μαρουλοφιλακια! Και του χρονου να εισαι καλα και ευπρεπως ντυμενος για να μην σκας εσυ γιατι τους υπολοιπους γραμμενους τους εχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά!=Ρ
    Άντε και του χρόνου ψάλτης! Χιχι!
    Happy Resurrection Night & Day!=)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιατί απορείς αδερφέ; Που σήκωσες εσύ τον επιτάφιο; Εμ, μου παίρνεις το κινεζόνιο και πας! Αυτός, αγόρι μου, είναι τσέπης! Ποιόν θα παίρνανε για να συμπληρώσουν το καρέ; Τη μισοριξιά;
    Γι'αυτό, του χρόνου πάρε κανένα Ρώσο, έτσι βόιδι, σαν αυτόν που έπαιζε στο Ρόκι, είναι και ορθόδοξος, μια χαρά βολεύει!
    Καλά, μια ανακοίνωση δε βγάλανε ντε;
    "Παρακαλείται ο ελληνάρας που άφησε το αγροτικό του έξω από την εκκλησία να το μαζέψει γιατί θα περάσει επιτάφιος και δαγκάνα".
    Παντού ίδιοι είμαστε, τα σιχτίρια μου άγιες μέρες.
    Αδερφέ, για τα αυγά μην κολλάς, στα ροζουλί κόλλα αυτοκόλλητα Χάνα Μοντάνα και πήγαινέ τα σε καμιά οικογένεια με κοριτσάκια. Τα σκατουλί σε κανέναν με οικολογικές ανησυχίες, τονίζοντας τη φυσικότητα της βαφής.
    Για τη μάνα και τις κουβερτούρες της μην τρελαίνεσαι, εδώ εγώ μοναχοπαίδι είμαι και τώρα που μένω μακριά της μου φορτώνει κάτι άσχετα που δεν τα έτρωγα ποτέ. Δεν πειράζει, δώστα στα κινεζόνια και μη λες τίποτα στη δόλια μάνα.

    Καλή Ανάσταση
    και του χρόνου μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αμερικλάνε πανμέγιστε μόλις έγινα ο νούμερο (μεγάλο νούμερο είμαι) 99 αναγνώστης σου.
    και φυσικά το έκανα γιατί
    α. είμαι καλός άνθρωπος και θέλω κάποιος άλλος να κερδίσει το δώρο
    β. για να σε βάλω στα έξοδα παλιοτσιφούτη

    και για να δεις τι κύριος που είμαι (λέμε τώρα...), δε θα γίνω ο 100ος αναγνώστης με το άλλο μου προφίλ...

    σου εύχομαι ανάσταση και ανατάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαχα..να μάθεις εσύ να πηγαίνεις στην εκκλησία!

    Και εγώ που ντράπηκα όταν ο παπάς χθες (πήγαμε κι εμείς στην εκκλησία ρε Αμερικλάνε, τι νομίζεις?) είπε στο τέλος ότι είδε πολλές νέες φάτσες (για εμάς το έλεγε) και ελπίζει να μας βλέπει πιο συχνά).

    Έχουν πλάκα οι εκκλησίες εδώ! Την πρωτη φορά που πήγα (πέρσυ σε ένα φεστιβάλ, είχαν σουβλάκι και μουσακά ;)) με περικύκλωσαν 5-6 κυρίες και αφου μου έκαναν κανονική ανάκριση, ήθελαν να μου γνωρίσουν τους γιούς τους!!! Κατάλαβες?

    Σαν το δικό σου με τον επιτάφιο δεν είναι βέβαια :P

    Καλά να περάσεις στο NJ! Η πρόσκληση για Providence μένει ανοιχτή! Όσο για το αρνί μας (αρνί είναι) είναι ένα θηρίο 55lbs - τώρα αν είναι θυληκό ή αρσενικό..τι να σου πω..δεν το κοίταξα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχαχαχαχα! άψογος για αμερικλάνος και λέτσος...
    Καλό Πάσχατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ΦΟΥΛΗ: Του χρόνου να είμαι καλά σπιτάκι μου! Την πήρα τη δόση μου από εκκλησία για κανα δυάρι χρόνια!

    @Παγώνιης: (πρόσεξε το ιης) επιμόρφωση βαρβάρως αλλά ο βάρβαρος ρεζίλι με έκανε όλο αναστέναζε και μετρούσε τις σελίδες που απομένουν. Και οι άλλοι αυτό κάνανε βέβαια.

    @ΓκΔ: Όχι μόνος μου, εντάξει? Τέσσερις τον κουβαλούσαμε και είμαστε εξίζου υπεύθυνοι για τις αναταράξεις!

    @Νεφέλω: Α ήταν θέμα για λίγους εκλεκτούς ξενιτεμένους αυτό. Ευτυχώς δεν υπήρξαν φωτογραφίες αυτό σου λέω μόνο.

    @Ρία: Στο εργαστήριο ήμουν κ δούλευα μάνα μου τι να κάνω!!!!! Ελάτε όπως είσθε δεν έλεγε ο πως τον λέγαν? Χριστόφορος? Να μη δίνεις υποσχέσεις εκτός κ αν σκοπεύεις να τις κρατήσεις σε οποία περίπτωση μισό να σου στείλω διεύθυνση μισό.

    @Μαρούλι: Ναι κυρία μου εσύ και ο γαϊτάνος σου φταίτε!!! Και στο'λεγα δεν μ'αρέσουν αυτά, νατα τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @cibusi: Πες τα χρυσόστομη! Πες τα!

    @Celsus: Πλάκα πλάκα μισοριξιά ήταν. Όπως και ένας έλλην που καρκανούσε το θυμιατό, ο μάγκας!

    @Δρ ΑπαράδεΧτος: Δεν είμαι καθόλου τσιφούτης σε πληροφορώ! Μέχρι τη Σύρο και ένα άλλο μέρος της Ελλάδας θα πάνε τα δώρα μου ορίστε μας! Να σου πψ, τώρα που έγινε και ο 100ς άντε γράψου και εσύ να έχω 101! Και μετά θα γραφτώ και εγώ! Νέα εποχή!

    @Φωτεινή: Α, ο παπάς εδώ είναι πιο κουλ και το κατάλαβε ότι όσο και να ελπίζει δεν πρόκειται να βλέπει τη φάτσα μου πιο συχνά! Και μάλιστα στην εκκλησία! Καλό σούβλισμα!!!

    @Ζαμανφού: Για αμερικλάνος και λέτσος, ε? Άψογος σκέτο μάνα μου να με λες! Χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εδω επρεπε να κερδισει Απευθυνση η Γαμάει και Δέρνει!

    χαχαχαχα

    Στουκαρε λεει ....αχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Κούλα: Το μόνο κριτήριο απονομής ΑΠΕΥΘΥΝΣΗΣ είναι ποιο σχόλιο ΜΟΥ αρέσει. ΕΜΟΥ του ΑΜΕΡΙΚΛΑΝΟΥ. Όχι ΕΣΟΥ της ΚΟΥΛΑΣ!
    Έτυχε τώρα και δεν έδωκα απεύθυνση σε μιαν ανάρτηση και έπρεπε να με δώσεις αμέσως! Αφού βλέπεις, δεν το παρατήρησε κανείς, τι μιλάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή