Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Στόουντ

O φίλος (φίλος, φίλη, ένας Θεός ξέρει, ούτε μπλόγκι έχει ούτε τίποτις. Λέμε φίλος και ελπίζουμε να πέσαμε μέσα) karavoskylo α. επωφελήθηκε από τον Αμερικλάνο και β. έχει πολύ αστεία φίλη:
ΑΖΑΞ!!!!! Μίλα βρε τόσο καιρό. Που εγώ κάθε που ξεκινάει να ζεσταίνει λίγο γίνομαι πουά από τα μοβόρικα. Τόσα χρόνια να μην το ξέρω.
Για τις κατσαρίδες έχω φίλη που και στο απέναντι πεζοδρόμιο να τις δει, πηδάει πάνω απο αυτοκίνητα, κάνει ανάποδες κωλοτούμπες στον αέρα, περνάει από πύρινο στεφάνι και καταλήγει απέναντι για να τις πατήσει με μεγαλειώδες κραααακ. Πολύ σπλάτερ σε λέω!
Οπότενες, πάρε μιαν ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ Καραβόσκυλο και με τις υγείες σας. Σου έχω κάνει πάλι ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ πρόσφατα, ή ιδέα μου είναι? Έχω χάσει το μπούσουλα πια.

Αυτή την εβδομάδα έχω ξεκάνει 3 αρουραίους και έπονται άλλοι 15. ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΤΑΝΙΩ ΜΟΥ. Τα έχω πάρει με όλους όσους ξέρω και θέλω να τους δείρω. 5-7 ώρες την ημέρα παρέα με το τρωκτικό και ο καθένας μου τα πρήζει με το κοντό του και κοντό του (για κινέζους μιλάμε)(ξύπνα). Τους τα'κανα λίμπα το απόγευμα κι έφυγα. Όχι θα έχω τον κάθε σχιστομάτη να μου το παίζει ντίβα. Για να δούμε, ξανακάνουν μαλακία?

Πού να σου εξηγώ ρε Καραβόσκυλο τώρα. Δεν είναι ότι βαριέμαι, είναι ότι δεν έχω όρεξη. Το ότι τις μισές από τις 5-7 ώρες εισπνέω το αναισθητικό που ποτίζω το πλάσμα στο είπα? Να, στο λέω τώρα. Μαστούρα. Ποιος, εγώ. Μαστούρα. Που δεν πίνω στάλα αλκοόλ, ούτε μπύρα, μαστουρώνω με το ισοφλουράνιο.

Βρέχει κι'όλας όλη μέρα, μούσκεμα έγινα. Πρέπει να πάρω ομπρέλα. Δεν μου αρέσουν οι ομπρέλες, τις σνομπάρω. Θα πάρω ομπρέλα.

Πονοκέφαλος. Πονεί το κεφάλι μου, νυστάζω, είναι 20:36 και ετοιμάζομαι να πάω για ύπνο. Παρασκευιάτικο. Τι να κάνω μάνα μου, νυστάζω λέμε. Θα κοιμηθώ νωρίς, θα σηκωθώ νωρίς και αύριο δεν έχει μαστούρα. Από την Κυριακή πάλι. Ή τη Δευτέρα? Μεθαύριο εννοώ. Κυριακή. Τον έχω χάσει το μπούσουλα.

Έχω χάσει το μπούσουλα. 
Έχω χάσει το μπούσαλο. 
Το μπδούσουλου. 
Ουδσουλοθοθσουλα.

Τι έλεγα?

12 σχόλια:

  1. Χαχα!
    Λιωματιδι ο Αμερικλανος! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι το μυρίζεις; αφού σε χαλάει...

    ρε παλικαρι, βάλε τους κινέζους να το κάνουν για να μαστουρώνουν αυτοί και έτσι θα έχει και το τερπνόν και το ωφέλιμον!!!

    άντε, που δε λειτουργείς με λίγο ισοφλουράνιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρία , είσαι θεά! χαχαχαχα
    Αμερικλάνε! η φωτό στο τέλος,
    ΟΛΑ ΤΑ ΕΥΡΆ!!!!!!ΧΑΧΑΧΑ
    αντε καλό ξεμαστουρωμα, τράβα καμμιά βορτα (που λενε κ οι Σαντορινιοι, γιατι το Λ δεν το γουστάρουν κ το σνομπάρουν οπως εσύ τις ομπρελες).....
    Με η χωρίς ομπρελίτσα , υπαρχουν παντα κ οι κουκουλες!
    Γινε κ εσυ ενας κουκουλοφορος!
    ΜΠΟΡΕΙΣ! φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε αγόρι μου, ρε καλό μου, ρε Αμερικλανάκι, είναι δυνατόν; Βάλε καμιά γλάστρα να βρεις την υγειά σου, τί διάολο το έχεις το δάσος τριγύρω, μόνο για να γεμίζεις αρουραίους και να τους κάνεις πειραματόζωα; Έλεος, από το πολύ σνιφάρισμα θα καείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πάει σε χάνουμε.Αμερικλανάκι μου θα γίνεις λίπασμα για τα χασίς και το μυαλό σου λεμονάδα που θα το πίνουν κινέζοι

    http://www.youtube.com/watch?v=u9e7mcb0yVo xd

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξέρω ότι στην προηγούμενη ζωή μου ήμουν αρουραίος (μη ρωτάς, το έχω ψάξει). Επειδή οι υπόλοιποι δεν μπορούν να μιλήσουν, εκ μέρους τους σου λέω:
    ΞΕΚΑΝΕ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λόλα: Λιωματίδι, ξύπνησα σήμερα στι ΠΕΝΤΕ, έκατσα ξύπνιος μέχρι τις 7 και ξαναξύπνησα στις 12. Ουφ, πάλι καλά, επέστρεψα στα φυσιολογικά μου.

    @Ρία: Τι λίγο μάνα μου! Άσε με και χτες το ξέχασα ανοικτό μισή ώρα! Και έλεγα, πω ρε νύστα, έναν καφέ χρειάζομαι.

    @Στέλλα: Δε χρειάζομαι ομπρελίτσα σήμερα βγήκε ο ήλιος και ΣΚΑΣΑΜΕ!

    @ΗΩΣ: Λες ε? Γλάστρα? Όχι μωρέ, δεν κάνει. Άσε που νομίζω στο εδώ κλίμα δεν ευδοκιμεί τίποτα της προκοπής!

    @περσέας: χαχαχαχαχα το άσμα για την Κινέζα πάει?

    @ΚωνΚατ: Βρίσκομαι σε καλό δρόμο! Ευχαριστώ για τις ευλογίες, πρώην συνάδελφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και απεύθυνση με έκαμες πρόσφατα και η φίλη μου είναι αστεία!!! Την χάρηκα όμως (την απεύθυνση) αν και όχι τόσο πολύ όσο τον αποδεκατισμό των τρωκτικών..
    Όταν ήμουν νιάτο έζησα ένα χρόνο στην Ιεράπετρα, και πάνω που είχε αρχίσει να ζεσταίνει ο καιρός είναι που σκάει ένας αρουραίος ΝΑ (με το συμπάθειο) που του άρεζε να καρκαλώνεται στο μπαλκόνι μας. Τον βλέπει η μάνα μου, φρικάρει και περάσαμε όλο το υπόλοιπο καλοκαίρι στην νοτιότερη πόλη της Ελλάδας (πες Αφρική να 'σαι μέσα) με κλειστά όλα τα παράθυρα και αιρκοντίσιον ούτε για δείγμα!!
    Πάρε εκδίκηση και για μας αμερικλάνε!! Και αν στο παρεμπιπτόντως φας και κανένα Κινεζάκι, τι να κάνουμε? Παράπλευρες απώλειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε μάνα μου θα σε διάβαση και η Μάνα σου καμια μέρα και θα πάθει!!!!!
    Θα ρίξει μαύρο δάκρυ η καημένη...
    Έστειλα το γιοooooooo μου το μονάκριβοooooooo μου να γίνει επιστηηηηήμονας και θα μου βγει μαστουουούρης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Βρέχει κι'όλας όλη μέρα, μούσκεμα έγινα. Πρέπει να πάρω ομπρέλα. Δεν μου αρέσουν οι ομπρέλες, τις σνομπάρω. Θα πάρω ομπρέλα."

    και επίσης,

    "Έχω χάσει το μπούσουλα.
    Έχω χάσει το μπούσαλο.
    Το μπδούσουλου.
    Ουδσουλοθοθσουλα.

    Τι έλεγα?"

    Και πραγραματικά δηλαδή προσπαθείς να με πείσεις ότι δεν πίνεις κάτι?!?!?

    Με τις υγείες σου, σ'αγαπώ!!!!

    Αν δεν είχε πέσει κ εδώ νύστα, θα επιχειρούσα μία ψυχανάλυση της παραπάνω προσπάθειας για επικοινωνία... Καληνύχτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Καραβόσκυλο: Ε με αρουαίο και μάλιστα σάιζ ΝΑ, λογικό το βρίσκω να κλειδαμπαρωθείς μέσα. Εγώ τώρα αν σου πω ότι μερικούς τους βρίσκω χαριτωμένους τι θα μου πεις?

    @Έλενα: Α μπα, η μάνα μου δεν ξέρει να κουνήσει το ποντίκι, αμερικλάνο θα διαβάσει??

    @DeLeme: Αφού το παραδέχτηκα μάνα μου, πίνω ισοφλουράνιο σε καθημερινή βάση. Τώρα ξέρεις :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή