Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Εμμονές μωρή φουρνάρισα!

Ένα έχω μόνο να πω για αυτό το σχόλιο:
Αντί αυτού, εύκολο οικογενειακό ψωμί σε 1 βήμα:
1. Βγαίνω στο μπαλκόνι και βάζω μια φωνή: "Μωρή φουρνάρισα έβγα όξω!". Η φουρνάρισα βγαίνει με το ψωμί παραμάσχαλα, μου το βάζει στο ασανσέρ και το μασουλάω σε λιγότερο από 30''.
Μετά βλέπω όσες σειρές θέλω, μιλάω στο τηλέφωνο, κοιμάμαι, βλέπω κι άλλες σειρές. Το ψωμί το πληρώνω όταν με πληρώσει κι εμένα ο Γιωργάκης...
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. Μπα σε καλό σου Fri, με έκανες και γέλασα. Γιατι κατα τ'άλλα γέλιο άστο, δεν παίζει αυτή την περίοδο. Και να παίξει, του κώλου γέλιο θα είναι, άσε που ο Αμερικλάνος γελάει πάρα -πάρα- πολύ δύσκολα.

Έχω που λες Fri καμια διακοσαριά θέματα για ανάρτηση αλλά έχουν γίνει όλα αχταρμάς στο κεφάλι μου. Οπότενες ρώτησα έναν από εσάς (ξέρεις εσύ ποιος είσαι)(καλά Χριστούγεννα μάνα μου) να μου δώσει ένα θέμα και να γράψω. Έτσι οι σκέψεις θα είναι φρέσκιες και θα βγουν πιο εύκολα.

Σαν το χέσιμο ένα πράμα, αν περιμένεις πολύ (είσαι για παράδειγμα κολλημένος σε meeting ή στην κίνηση ρε παιδί μου) πετρώνει το συμπαν και μετά αλλάζεις πίστη. Άλλη χάρη έχει το φρέσκο. Αλλάζω θέμα γιατί σε βλέπω πας για κουβά να ξεράσεις.

Το θέμα που μου δώθηκε είναι "Εμμονές". Σύμφωνα με το ίντερνετ εμμονή είναι η παράλογη επιμονή. Καλά, από παραλογισμούς ο Αμερικλάνος είναι φουλ κομπλέ, το έχεις καταλάβει φαντάζομαι. Σκεφτόμουν τι εμμονή να σου πω. Εννοείται ότι το πρώτο πράγμα που ήρθε στο αφράτο μυαλό μου ήταν τα βιβλία του Χάρι Πότερ. Νομίζω εν γένει αυτή ήταν η μεγαλύτερη εμμονή που έχω φάει στη σύντομη ζωή μου. Δεν θα σου μιλήσω όμως γι'αυτό γιατί πάει πέρασε. Είδα και την τελευταία ταινία, ευτυχώς μου άρεσε 99.9% και μπορώ να πω ότι η ιστορία Χάρι Πότερ έχει σχεδόν κλέισει για μένα (να δω την ταινία άλλες δύο φορές στο σινεμά ακόμα, μετά όλες μαζεμένες στο σπίτι και μετά να διαβάσω και τα βιβλία άλλη μια φορά και τέλος)(σκέψου να μη μου είχε περάσει η εμμονή, ε).

Έχω κι'άλλη εμμονή. Με τηλεοπτικές σειρές. Γενικά πλέον δεν βλέπω τηλεόραση, μόνο σειρές στο ίντερνετ τις οποίες μ'αρέσει να τις βλέπω μαζεμένες. Τι εννοώ. Δεν μπορώ να παρακολουθώ περισσότερες από μία εκπομπές σε οποιαδήποτε δεδομένη χρονική περίοδο. Αποσυντονίζομαι μάνα μου, πως το λένε. Να τώρα πχ έχω πιάσει και βλέπω Family Guy (νομίζω κάτι κατάλαβες από το χθεσινό ψωμί). 9 κύκλους τους ξεπέταξα σε ένα μήνα, πέντε επεισόδια μένουν και είμαι κομπλέ. Μετά έχω να δω την περσινή σεζόν του House γιατί ξέχασα να το δω.

Παρεπιπτοντως, αν ξέρεις καμιά ωραία σειρά επιστημονικής φαντασίας ρίξε ένα σφύριγμα, ενδιαφέρομαι. ΝτόκτορΧου μόνο μη μου πεις για θα σε φτύσω.

Το κακό με αυτή την εμμονή ξέρεις ποιο είναι? Τα βλέπω τώρα μαζεμένα και μετά πρέπει να περιμένω κάθε βδομάδα να δω νέο επεισόδιο. Δεν το ευχαριστιέμαι αλλά δεν μπορώ και να περιμένω, με πιάνεις?

Το ίδιο κάνω πλέον και με τα βιβλία. Μου αρέσουν οι σειρές βιβλίων αλλά δεν τα πιάνω μέχρι να ολοκληρωθεί όλο το σετάκι. Μην πάθω τα ίδια που έπαθα με το Χάρι Πότερ, δε λέει. Αφού την έχω την τάση να κολλάω σαν τσιχλόφουσκα τον Αύγουστο, πρέπει να προσέχω.

Επίσης πέρσι το έκανα αυτό με το Lost. Τα είδα όλα μέσα σε τρεις βδομάδες (μιλάμε για μεγάλη λύσσα). Ακόμα και έτσι με είχε φάει η αγωνία, φαντάσου να έπρεπε να περιμένω μήνες για κάθε νεο κύκλο. Άσε με μάνα μου σου λέω, δεν είμαι εγώ για τέτοια. Εκστασιάζομαι και το μόνο που σκέφτομαι είναι τι σκατά θα γίνει. Η φάση είναι ότι μετά τα ξεχνάω όλα (εκτός από το Χάρι Πότερ, εκεί θυμάμαι μέχρι και τις άνω τελείες).

Μπα, δεν τραβάει σήμερα, του κώλου μαλακίες γράφω. Ένεκα το επερχόμενο ταξίδι, καταλαβαίνεις. Αν διάβασες μέχρι εδώ περιμένοντας να δεις κάτι αξιόλογο, σόρρυ μάνα μου. Θα βγάλω το σκασμό τώρα για να μη μου λένε ΠΑΛΙ ότι γράφω σεντόνια!

5 σχόλια:

  1. Σεντόνια; Αυτό καλέ είναι ολόκληρο σετ. Πάνω σεντόνι, κατωσέντονο, κουβρ-λι και κουρτίνες μαζί!
    Και εννοείται ότι τις σειρές τις βλέπουμε όταν ολοκληρωθούν οι κύκλοι τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. που θα πας ταξιδι μικρέ μου φαρμακοτριφτάκο;

    θα μας έρθεις καταδώ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχεις εσύ εμμονές?
    Εσύυυ?
    Ε...όχι.
    Σαν να λες ότι γράφεις αναρτήσεις -σεντόνια. Ποιός κακός θα σε κατηγορούσε για κάτι τέτοιο?
    Δε το είχα καταλάβει, ειλικρινά. Μη σώσει και μου ξαναπετύχει η ανταύγεια.
    Αλλά έτσι εξηγούνται πολλά.
    Μπας και περιμένεις βρε να φτάσεις 80 και να πάρεις πέντε έξι 25χρονες πιτσιρίκες να τις απολαύσεις?
    Εμμονισμένε...εε ..εμμονισμένε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίζω να επαναπατρίζεσαι, να έρχεσαι στις μυρωδιές της Ελλάδας, γιατί το άρωμα της φέτας δεν το ΄χει άλλο κανένα!
    Εγώ έχω πάθει πλάκα (γερμανιστί geplaken pathen,sein)με το Star Trek (δεν φαίνεται ε;)όλες τις σειρές, όλες τις περιόδους με αγαπημένο το Next Generation, αλλά τρελαίνομαι και για το Big Bang Theory που όταν το ανακάλυψα το έβλεπα με συχνότητα μία σεζόν την ημέρα κάνοντας στέπ. Νά κάτι γάμπες έκανα!
    Και ντρέπομαι που θα το παραδεχτώ τα Gilmore Girls, και δεν θέλω ΟΥ!
    Α, και όταν έχω άσχημη, μα πολύ άσχημη μέρα στην δουλειά, ή έχω κάνει απονεύρωση και έχει περάσει η ξυλοκαϊνη βλέπω είτε το "Περηφάνεια και Προκατάληψη" ή το "Ο διάβολος φοράει Πράντα" και παρηγοριέμαι, αλλά δεν πιάνεται για κάψιμο, γιατί δεν είναι σειρά, είναι ταινία. Πιάνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Αθηνά: ¨οχι δεν έχεις δίκιο, αυτό ήταν μαξιλαροθήκη μετα βίας!

    @Ρία: Όχι πήγα κατα ουάσινγκτον και επέστρεψα! σε κανα εξάμηνο κατα κει και βλέπουμε!

    @Νεφέλω: Πρόσεξε τι λες γιατί δεν θα σου ξαναπετύζεθ ανταύγεια και θα βγάλεις ρίζα πιο παχιά και από πλάτανο!

    @Singularity: Το άρωμα της άλμης συγκεκριμένα, μμμμμμ, θέλω. Star Trek κάτι πήγε να γίνει μια μύηση με κάτι φίλους αλλά δεν του έχω κάτσει ακόμα. Είναι η παραγωγή λίγο φτηνιάρα, οφείλεις να το ομολογήσεις. Big Bang βλέπω φανατικά αν και φέτος χάλασαν λίγο! Τα υπόλοιπα εν τα σχολιάζω, ο καθείς με την τρέλα του χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή