Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Εσείς που ουρείτε!

Πρωί πρωί διάβασα το σχόλιο της Grouta και κόντεψα να κατουρηθώ από το γέλιο:
Δηλαδη σας εθαβε κανονικα και μετα εκανε την κινεζα?
Πάλι καλά που δεν ήταν κανείς τριγύρω να με δει δηλαδή. Και κατουριέεεμαιιι!! Σήμερα Γκρούτα μου έδωσες ωραία πάσα για να σας μιλήσω για κάτι που με παιδεύει τις τελευταίες βδομάδες, ένεκα η διατροφή τρομάρα μου.

Έκοψα που λες τους πολλούς πολλούς υδατάνθρακες και τι κατάλαβα? Ακόμα τίποτα από άποψη ζυγαριάς, αλλά ο μεταβολισμός μου έχει αρχίσει να ανάβει κόκκινα λαμπάκια, να βαράει σειρήνες και να μουγγανίζει σε άσχετες ώρες. Εμ τόσα χρόνια τον φόρτωνα με ζάχαρες και ψωμιά, και τώρα ξαφνικά δεν έχει τι να κάνει, κατάλαβες? Και τι κάνει? Παράγει ούρα!

Ναι ναι, καλά διάβασες, για ούρα θα μιλήσω σήμερα. Εγώ που με βλέπεις, δεν είμαι πολύ της ούρησης. Ούτε του νερού πολύ είμαι. Δηλαδή ζήτημα να έπινα ένα ποτήρι νερό την ημέρα, άντε και ένα ακόμα καμια κόκα κόλα. Με αποτέλεσμα να μη χρειάζεται να πηγαίνω στην τουαλέτα κάθε τέταρτο! Πολύ βολικό. Αφού για να καταλάβεις, το Δεκέμβρη που πήγα στο σπίτι του αδερφού μου για μερικές μέρες, αγόρασε έξτρα μπουκάλια νερό για να'χουμε να πίνουμε. Την τρίτη μέρα γυρνάει και μου λέει (ο μικρός τώρα αυτό): Ρε μαλάκα, από τότε που ήρθες δεν σε είδα να πίνεις νερό. Μόνο ένα μπουκαλάκι κόκα κόλα τρεις μέρες τώρα.

Είχε δίκιο. Όχι, το σωστό θα το πω, είχε δίκιο. Είναι βλέπεις από τον ενθουσιασμό που επέστρεψα στην Ελλάδα και ξέχασα να πιω νερό! Να φάω όχι δεν ξέχασα (προς Θεού). Και το άλλο ξέρεις ποιο είναι? Τρώω το φαΐ μου λύσσα! Το αλάτι για μένα είναι κάτι σαν το κουτσομπολιό για την Κινέζα, το οξυγόνο για τα κολοκυθάκια και το μέλι για τον Γουίνι. Όσο πιο πολύ, τόσο το καλύτερο. Αφού υποπτεύομαι ότι αν με κόψεις, θα τρέξει αλάτι αντί για αίμα. 

Λες γι'αυτό να μη με πολυτσιμπάνε τα κουνούπια το Καλοκαίρι? Λύσσα το αίμα του τύπου σου λέει, πάμε πάρακει στα μέλια.

Πο ρε γαμώτο ξέφυγα πάλι. Αλλού την πήγαινα την ανάρτηση στο κεφάλι μου. Είμαι που λες τις τελευταίες βδομάδες και πίνω νερά. Πίνω και καφέδες. Και κατουριέμαι. Μαλάκα μου κατουριέμαι πολύ και συχνά. Και δεν μου αρέσει. Δεν μου αρέσει καθόλου. Γιατί? Γιατί δεν μου αρέσει να ουρώ σε δημόσιες τουαλέτες! Δεν είναι ότι σιχαίνομαι, είναι ότι... κατουράω εκεί που κατουράνε οι άλλοι! Άσε που δεν μπορώ να λειτουργήσω με κόσμο γύρω.

Μα τώρα να κοιτάς να ξαλαφρώσεις και να μπαινοβγαίνει κόσμος... ταράζομαι. Και όταν ταράζομαι δεν βγαίνει ούτε στάλα. Και όταν δεν βγαίνει ούτε στάλα, θα με κοροϊδεύουν οι άλλοι ότι παω στην τουαλέτα για ένα πλουτς λες και είμαι τίποτα 80ρης! Το ξέρω γιατί κι εγώ έτσι τους κοροϊδεύω. Δεν ξέρεις εσύ.


Επίσης δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτό το ρημάδι το πράμα που έχουν στους τοίχους για να κατουράς. Τι διάολο, σκύλος είμαι να τα ρίχνω πάνω στον τοίχο? Εμένα μανίτσα μου το σπίτι που μεγάλωσα είχε λεκάνη κανονική. Δεν τα ξέρω εγώ αυτά τα κόλπα. Που μπαίνει ο βρωμοινδός πάει και κατουράει στον τοίχο, ρίχνει δυο στάλες νερό στα χέρια του (χωρίς σαπούνι) και μετά πιάνει και το πόμολο για να βγει!


Κοίτα Κωνσταντίνο Κατακουζινό δε με λες, αλλά από την τουαλέτα για να βγω με χαρτί το πιάνω το πόμολο. Βρε δεν πα να με δουλεύετε όσο θέλετε. Έλα εσύ να πιάσεις τα ούρα του Ινδού άμα σε βαστάει!

Ο οποίος Ινδός έχει κύστη μεγέθους φουντουκιού και πάει συνέχεια. Συνέχεια όμως. Λες και χτυπάει κάρτα ρε γαμώτο! Και όποτε πάω εγώ, τσουπ νάτος κι'έρχεται! Δεν σου κάνω πλάκα, αφού νομίζω το κάνει επίτηδες. Το ξέρει ότι έχω θέμα με την ούρηση και το κάνει επίτηδες για να μου κάνει τα νεύρα κρόσια! Και τώρα που σου γράφω κατουριέμαι αλλά δεν πάω γιατί το ξέρω ότι θα με ακολουθήσει!

Βρε λες να είμαι υποχόνδριος? Δεν ξέρω και τι ακριβώς σημαίνει.

Μια φορά μπαίνω που λες, δεν ήταν κανείς, πάω στην τουαλέτα αρχίζω να κατουράω και ακούω ξαφνικά από δίπλα έναν γέρο καθηγητή να βήχει. Κατάλαβες γιατί έβηχε. Εμ πόσο να βήξει ο άνθρωπος... σε αυτή την ηλικία η δύναμη του κώλου είναι τάξεις ανώτερη από τη δύναμη του πνεύμονα, δεν φταίει αυτός. Σιχάθηκα όσο δεν πάει αλλά δεν μπορούσα να σταματήσω στη μέση γιατί ήμουν σε μια φάση "ή θα κατουρήσω ΤΩΡΑ ή θα μου βγουν από τ'αφτιά". Άσε που με έιπασε νευρικό γέλιο και κατούρησα το σύμπαν εκεί μέσα. Τουλάχιστον θα χάρηκε γιατί είναι αυτός ο καθηγητής ο χωρατατζής που δεν είχε καταφέρει (μέχρι τότε) να με κάνει να γελάσω. Ας είναι.


Έχω ρε παιδί μου κι'εγώ τα προβλήματά μου. Σήμερα σηκώθηκα στις 5, πίνω τον δεύτερο καφέ και σου λέω κατουριέμαι ελεεινά. Θα τελειώσω τον καφέ, θα περιμένω κανα τέταρτο και θα πάω. Μην ξαναπηγαίνω μετά λόγω αυτού του καφέ.

Ποοοοο ρε διαβάζω όσα έγραψα και αηδίασα. Κάτσε να σε αηδιάσω λίγο ακόμα.

Μια φορά πάω και ήταν όλα αυτά τα τετράγωνα δωματιάκια με τη λεκάνη μέσα πως σκατά τα λένε μωρε, γεμάτα. Αναγκαστικά κατούρησα στον τοίχο. Και μόνο στην ιδέα ότι ενώ εγώ ουρούσα στον τοίχο δυο άλλοι πίσω μου... χέζανε, μου ερχόταν να ξεράσω. Ευτυχώς το αναγούλιασμα το έκανα αθόρυβο γιατί έχω κάνει εξάσκησηηηηηη μισο μισο μισο

Ααααααχ ξαλάφρωσα. Είδα τον Ινδό να πηγαίνει προς την άλλη μεριά του κτηρίου και τσακίστηκα. Πως με πήρε πάλι όμως χαμπάρι η παλιοκατσαρίδα, ένας Θεός το ξέρει! Με πρόλαβε όταν έπλενα τα χέρια μου, με ΣΑΠΟΥΝΙ, έβαλα έτσι μπόλικο μπόλικο να το δει μπας και πάρει το μήνυμα.

Δεν ξέρω γιατί, αλλά υποπτεύομαι ότι οι Κινέζοι έτσι κατουράνε. Δεν ξέρω γιατί.
Πες μου ρε συ Γκρούτα, είμαι παράλογος? Είμαι περίεργος? Είμαι μυγιάγκιχτος? Είμαι παράξενος? Υποχόνδριος? Τι σκατά?

Πάρε και ωραίο βιντεάκι με το Μιχάλη (καλή ώρα) οδηγό νταλίκας (που τέτοια τύχη) να ουρεί:

44 σχόλια:

  1. XAXAXAXAXAXAXAXA
    XAXAXAXAXAXAXAXA
    XAXAXAXAXAXAXAXA
    XAXAXAXAXAXAXAXA

    μα τι ποιοτικό θέμα είναι τούτο που διάβασα!!

    Καλό είναι αυτό με τη βιολογική σου ανάγκη αλλά ένα κόλλημα με τον ινδό το έχεις :Ρ

    τα σέβη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΓΩ το έχω το κόλλημα? Ή αυτός που με κυνηγάει όποτε ουρώ??

      Διαγραφή
    2. δεν υπάρχεις !!!!!!!!!!!!!!!Θεός !!!!προσκυνώ!!

      Διαγραφή
  2. με τοσες ιντριγκες που γινονται εκει ,μηπως σαλεψες και εσυ λιγακι και νομιζεις οτι ολοι σε καταδιωκουν;;;;μηπως να βγεις λιγο απο τα εργαστηρια ,να πας στο δασος να παρεις βαθειες ανασες;;;;; οσο για την καθαριοτητα στην τουαλετα,εχεις δικιο...και εγω ολα με χαρντομαντηλο τα πιανω...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ όσες ανάσες κι αν κάνω... και πάλι θα με ακολουθεί στο κατούρημα ο κερατάς!

      Διαγραφή
  3. Αν όλα αυτά σε ενοχλούν όντως τόσο πρέπει να κόψεις μαζί με τη διατροφή και το διαλογισμό!
    Καλά ο γέρος καθηγητής με το βήχα απαπα! Μια τουαλέτα στο γραφείο δεν τους έχουν πια? Κι αυτός ο έρμος τι στάση να κρατήσει μετά από τέτοια ήττα! Αχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί μάνα μου, τι φταίει ο διαλογισμός?? Ίσα ίσα χάρη σ'αυτόν δεν έχω κόψει λαρύγγια εδωνα χάμω!

      Διαγραφή
  4. Η σωστά βήματα όταν πας για κατούρημα είναι :

    1) Πλένεις τα χέρια.
    2) Κατουράς.
    3) Πλένεις τα χέρια.

    Υποχόνδριος και εγώ λες ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξερεις ποιο πομολο ειναι πιο βρομικο απο αυτο της τουαλετας?... Του ανσασερ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑσαΝσερ, οχι ανσασερ, εκ του ascendre (=ανεβαινω)

      Διαγραφή
    2. Κατερίνα, να'σαι καλά που με ενημέρωσες... και τα σκαλιά καλά είναι!

      Ύβρις: Καλά αυτό που σχολίασες το σχόλιο αντί την ανάρτηση πολύ μ'αρέσει!

      Διαγραφή
    3. Ο ψυχολογος μου ομως με εκραξε οτι ειμαι παρεμβατικη και εχω μανια να διορθωνω τους αλλους (χωρια που δε βαζω τονους)! Θα γινω καλα, γιατρε μου; ή θα χρειαζομαι φαρμακα, πανω στα οποια δουλευεις εσυ τωρα; :P

      Διαγραφή
    4. Μακριά από φάρμακα μάνα μου είναι του σατανά πράματα ααχχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  6. Πάντως να κόψεις το νερό ξέχνα του! Πρεπει να πινεις τουλαχιστον ενα λιτρο την ημερα....και στο λεω εγω που πολλες φορες ξεχνιεμαι και δε πινω ουτε στάλα και που το αλάτι το έκοψα μόνο γιατί μου είπαν πως είχα 13 πίεση και πως για την ηλικία μου, αυτο δεν είναι καλό!

    Υπάρχει και η λύση του μπεμπιλίνου αλλά τις κόβω τις μαλακίες...

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι'εσύ τα ίδια ε?? Είμαστε ρε παιδί μου πλασμένοι ο ένας για τον άλλο. Κρίμα που έχουμε αυτή την τεράσιτα διαφορά ηλικίας... μη σε πουν και τεκνατζού στη γειτονιά... δεν κάνει...

      Διαγραφή
  7. Αυτό το κακό με το τσίσιο, το έχω κι εγώ. Όσο σκέφτομαι τα βρωμόχερα του μιανού και του αλλουνού, να πιάνουνε πόμολα κλπ.... Θυμάμαι κι εκείνη την επιγραφή σε δημόσιο νιπτήρα "Όταν χρησιμοποιείτε το σαπούνι, παρακαλείστε να πλένετε τα χέρια σας" και δίνω αναβολές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ξέρεις ότι αυτό το κείμενο είναι ιδανικό για ανθρώπους που θέλουν να αδυνατίσουν, ε; Κάθε φορά λοιπόν που μου έρχεται να φάω όλο το ταψί με την πίτσα, θα το διαβάζω και θα μου κόβεται η όρεξη μαχαίρι!
    Όσο για τον Ινδό και την περίεργη εμμονή του να σε ακολουθεί εκεί που δεν ακολουθείται κανείς... μήπως νομίζει πως στήνεις τη Συνωμοσία της Τουαλέτας εκεί μέσα και προσπαθεί να την αποκαλύψει;;
    Λέω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μωρέ μυγιάγκιχτη εσύ! Τι είπα πια... για λίγα τσισά και έναν καθηγητή με εντερικά και αδύναμους πνεύμονες...

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχα, και όοολα τα παρεμφερή :P
      Για καλό το είπα πάντως, βοηθάει στη δίαιτα!

      Διαγραφή
  9. Και εγώ που νόμιζα ότι είμαι μόνο εγώ έτσι...νερό?? τι είναι αυτό??? κατρουλιώ?? που το βρίσκω τόσοοοοο???
    Στο μαγαζί δεν έχω τουαλέτα...τι άλλο να σου πω.....
    Σε ξένη τουαλέτα η mia δεν μπαίνει....
    καταλαβες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑχαχαχαχαχαχαχα να σου πω το προτιμώ που την έχω την τουαλέτα εύκαιρη, κιας έχει πιάσει Ινδό!

      Διαγραφή
  10. Θέλω να κάνεις γιο και κάθε φορά που θα του κάνεις μπάνιο ή θα του αλλάζεις πάνα να σε κατουράει στα μούτρα...

    Σαχλαμάρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα θες να ξέρεις, τα έχω περάσει αυτά με τον αδερφό μου! 8 χρονών ήμουν όταν με κατουρούσε ο άτιμος. Λες γι'αυτό να έχω τραύμα? Μια φορά κατούρησε και την παιδίατρο... μέσα στα μούτρα... νομίζω ήπιε και λίγα...

      Καλή όρεξη μανίτσα.

      Διαγραφή
    2. Τελικά δεν είσαι σαχλαμάρας!Είσαι "μάρας" σκέτο και καλά θα κάνεις να βρεις και μια Σάρα να κάνετε ζευγάρι!!!

      :-Ρ

      Διαγραφή
  11. με τούτα και με κείνα, ένα νόμπελ λογοτεχνίας το έχεις στο τσεπάκι!

    στη δίαιτα που κάνεις, πρέπει να πίνεις πολλά υγρά τώρα που κάνεις τη δίαιτα αυτή, γιατί αλλιώς θα κάνεις οξόνη στα ούρα...

    δυο λίτρα νερό τη μέρα οπωσδήποτε!

    τσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τούτα και με κείνα ακόμα να το πάρω το νόμπελ!!!

      Θα κάνω οξόνη στα ποια??? μη μου λες τέτοια και θα φοβάμαι να κατουρήσω!

      Διαγραφή
  12. Ξερεις πως λενε τον ουρολογο οι κινεζοι? ...Γιαταούρα...

    Σ' αυτον θα καταληξουμε κι οι δυο, που δεν κατουραμε συχνα... Εγω δεν το κανω, ομως, οχι επειδη ειμαι υποχονδρια (ειδες την εμμεση απαντηση?) αλλα γιατι βαριεμαι... Ξερεις τωρα, με το κρυο ειμαι ντυμενη σαν κρεμμυδι - ναι, ακομα και μεσα στο σπιτι - οποτε χρειαζεται χρονος και μεγααααλη προσπαθεια να ξεντυθω και να ντυθω παλι... Δεν βαριε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρε παιδί μου, στο αφιερωνω:
      http://kleistologio.blogspot.com/2012/03/blog-post_21.html?showComment=1332365468565

      Διαγραφή
    2. Καλά αυτό με τη βαρεμάρα παίζει κι'εδώ πολύ... Και τώρα που μιλάμε είμαι στον καναπέ κάτω από την κουβέρτα σαν την γεροντοκόρη και βαριέμαι να πάω να κατουρήσω... Δεν ξέρω που σκατά έβαλα και τις παντόφλες μου...

      Διαγραφή
  13. ε!μέχρι να τελειώσω το διάβασμα του λογοτεχνικού...με πιάσε...προλαβαίνω δε προλαβαίνωωωωωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε εεεε? Τελικά πρόλαβες?

      Επρόκαμες οξαν! Μολόγα ολάν μην με πρήζζεις το βλαντζίν μου!

      Διαγραφή
    2. Επρόκαμες οξα! Μολόα ολάν με μου πρήζζεις το βλαντζίν μου!(εν καλύττερα τώρα!!!ΧΑ!)


      υποσχεθηκα σου κατι μεν νομίζεις εξιασα...επαραγγειλα σου το...

      Διαγραφή
  14. κι εγώ πριν πάω φαντάρος έτσι ήμουνα χαχαχαχαχα -έχω κι εγώ τα θεματάκια μου με τις ανάγκες μου, βλέπω είμαστε πολλοί και νιώθω καλύτερα. Δε ξέρω αν έχεις πάει στρατό, αλλά έχω την εντύπωση ότι από εκεί ή θα γυρίσεις χειρότερα σε αυτά τα θέματα ή θα τα ξεπεράσεις γιατί δε μπορείς να κάνεις διαφορετικά, οι άντρες φίλοι μου έτσι μου έχουνε πει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα με τώρα έτσι όπως με σκιαγραφεί ο Αμερικλάνος... σου φαίνομαι να έχω περάσει κακουχίες στη ζωή μου??

      Διαγραφή
  15. Με το νερό δεν ξέρω τι θα κάνεις γιατί και'γω ξεχνιέμαι τελείως λέμε!
    Αλλά ποτέ μην τα κρατάς,δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μεγάλο κακό κάνεις στην κύστη σου.
    Και'γω που νόμιζα ότι αυτό με τις δημόσιες ήταν μόνο γυναικείο πρόβλημα μου ανέτρεψες τα δεδομένα μου.

    Πάντως θα προτιμούσα τους κινέζους όσο αφορά το κατούρημα γιατί για να εκπαιδεύσω τους αρσενικούς μου κάπως αργά τώρα:))

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι γυναίκες τι πρόβλημα έχετε, οι πιο πολλές είστε υστερικιές με την καθαριότητα! Για έμπα σε δημόσια αντρική τουαλέτα και έλα να μου πεις για τα δεδομένα σου :p

      Διαγραφή
  16. Είσαι λιιιιγο ευαισθητούλι...τι να κάνουμε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι πανάθεμά με. Σήμερα που έτρωγα το ψητό χοιρινό πριν και μετά την επίσκεψη στις νέες γουρούνες, και πριν γδάρω τον αρουραίο, μιλάμε πολύ ευαισθησία έπεσε ρε παιδί μου, κολλήσαμε :p

      Διαγραφή
  17. πάνε να δεις http://drop-entropia.blogspot.com/2012/03/blog-post.html...την εντροπία σου μέσα!!ΧΑ! το είδα και σε θυμήθηκα!

    δυο σχόλια σε μια μέρα τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που έχεις κολλήσει χαχαχαχαχα.

      Τι εν πόνει μάνα μου? Μη μου συντυχάνεις για εντροπίες τσεν είναι καλά τα νεύρα μου!

      Διαγραφή