Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Σπαράγγια?

Με ξεμπρόσθιασε η Πορκουπίνη και γιατί να το κρύψομεν άλλωστε:
Θέλω να κάνεις γιο και κάθε φορά που θα του κάνεις μπάνιο ή θα του αλλάζεις πάνα να σε κατουράει στα μούτρα...
Σαχλαμάρα!!!
Ναι κυρία μου, είμαι σαχλαμάρας. Δεν το αρνήθηκα ποτέ! Ίσα ίσα που το προωθώ το συγκεκριμένο προσόν μου. Από τότε που με θυμάμαι, σαχλαμάρας ήμουν. Και με την καλή και με την κακή έννοια. Αυτό που μου τη δίνει είναι ότι το αν μια σαχλαμάρα μου ήταν "καλή" ή "κακή" δεν είχε να κάνει τόσο με τη σαχλαμάρα αυτή καθ' εαυτή, αλλά με τη διάθεση των τριγύρω. Βρε δε με χέζουν.

Τους βαριέμαι τους τριγύρω μου. Τους βαριέμαι εύκολα. Ξέρεις γιατί Πορκούπω? Να σου πω. Γιατί με ορίζουν. Δεν με περιορίζουν, γιατί που να το περιορίσεις όλο αυτό το πράμα που λέγεται ψυχοσύνθεση Αμερικλάνου, αλλά προσπαθούν να με ορίσουν. Κάνε ό,τι θες ρε παιδί μου αλλά αν δεν συμφωνεί με το προφίλ που σου έχω αποδώσει, είσαι γελοίος και υποκριτής.

Δηλαδή, να αλλάξουμε δεν μπορούμε ρε μανίτσα? Έρχεται που λες η καθηγήτρια με τον τρόμο στο μάτι της να με ρωτήσει αν είναι όλα καλά, η οικογένειά μου καλά, τα καράβια μου όλα ΟΚ. Γιατί? Γιατί εμφανίστηκαν φερέρο ροσέ σοκολατάκια στο μίτινγκ και δεν χίμηξα. Εντάξει! Είμαι γλυκαντζής. Τώρα που έχω πόσες βδομάδες να φάω γλυκό ψωμιά πίτσες και τα λοιπά, έχουν σπάσει τα νεύρα τους.

Πως τόλμησε ο Αμερικλάνος να επιδείξει τέτοια αυτοσυγκράτηση, αφού δεν του το'χαμε? Άπαξ και δεν στο'χουν, δεν επιτρέπεται να το κάνεις. Βρε ουστ!

Γιατί εγώ νομίζεις μου το'χα? Έλα τώρα, ας είμαστε ειλικρινείς. Δεν μου το'χα. Περίμενα λες ποτέ να είμαι σε κουζίνα και να μαγειρεύω... κοτόπουλο με... σπαράγγια και... λάχανο.. ακούγοντας έγια μόλα έγια λέσα από το γκρικ σάουντ αργοναύτης? Δηλαδή αυτή τη σκηνή από που να την πιάσεις και από που να την αφήσεις. Σπαράγγια?? Που ούτε φατσικά δεν τα ήξερα. Αυτά τα πράσινα με τα καρφάκια που είναι σαν πόδια πόκεμον. Έτσι τα ήξερα. Κανονικά θα έριχνα πατάτες εκεί μέσα, και σάλτσα, θα έκανα και την παπάρα μου με το ψωμί... Ακούγοντας μαζού και δε ζου.

Ρε συ τι μπόχα είναι αυτή που έχουν τα σπαράγγια? Πλάκα πλάκα ωραίο φαίνεται. Να δοκιμάσω δεν τόλμησα ακόμα. Βγήκε και μπόλικο. Εμ τρία βυζιά κότας έπεσαν μέσα, και μια μάτσα σπαράγγια ΝΑ με το συμπάθειο.
Α όλα κι'όλα. Μαζού θα ακούμε πάντα γιατί συνδυάζουν την ποιότητα με την αθωότητα. Ναι γι'αυτό, έλα. Αλλά μη μου τη λες ρε μανίτσα όταν βάζω στο φέισμπουκ αυτόν τον άλλο τον πως τον λένε... κάτσε να τσεκάρω. Παντελής Θαλασσινός. Σάμπως τον ήξερα κι'απο χτες νομίζεις? Όχι. Στο ράδιο άκουσα ένα τραγούδι του, το οποίο δεν ασχολείται ούτε με το πουλί του ούτε με το μουνί της γκόμενάς του, ούτε με την πληγωμένη του καρδιά (η οποία πληγή έχει να κάνει με το πουλί του και το μουνί της που δεν βρίσκονται το ένα μέσα στο άλλο συχάν, έλα τώρα μην τα ξαναλέμε). Κάτι λέει για ν'αγαπάμε τα πέλαγα και τα βουνά. ΟΚ.


Το θέμα είναι ένα Πορκούπω. Είμαι σαχλαμάρας και αλλοπρόσαλος. Τώρα ακούω μαζού σε μισό λεπτό θα ακούω έγια μόλα (έγια λέσα), μετά θα ακούω μπόλιγουντ και για φινάλε θα βάλω και Μπαχ. Δεν ξέρω την τύφλα μου για κανένα από αυτά τα είδη μουσικής. Δεν ξέρω την τύφλα μου εν γένει για είδη μουσικής. Βίσση και Χατζηγιάννης (και όλα τα παρεμφερή... καλλιτέχνια) να μην είναι, και δεν έχω πρόβλημα, το ακούω. Τώρα που είναι της εποχής, θα ακούσω και τα αυτά από τις παρασκευές... Πως τα λένε μωρέ. Τα γλυκή μου έαρ και τα παρεμφερή.

Ας το πάρουν όλοι οι τριγύρω μου χαμπάρι επιτέλους ότι έχουν να κάνουν με πολλαπλή  και ανισόρροπη προσωπικότητα και να μην εκπλήσονται με τίποτα. Αλλιώς δε γίνεται δουλειά, βαριέμαι λέμε. Μου δείχνουν μια εικόνα του εαυτού μου την οποία και προφανώς άλλαξα γιατί τη βαρέθηκα. Άρα τους βαριέμαι. Γενικά βαριέμαι τι να λέμε τώρα.

Πάντως, το καλύτερο σχετικά με τη δίαιτα ξέρεις ποιο είναι? Το σοκ και το δέος στις μούρες μερικών μερικών. Άαααααχ. Είμαι κακός άνθρωπος. Τρώει η Κινέζα μισό κιλό ρύζι με κάτι κοτόπουλα από πάνω, βγάζω εγώ το ψητό με τη σαλάτα και την κομπλάρω. Ααααααχ. Τρώει ο Ινδός την πίτσα και βγάζω εγώ τα μύγδαλα. Ααααααααχ. Τρώει ο Κινέζος το παστέλι και τρώω εγώ γλυκιές πιπεριές. Ααααααχ.

Μια που είπα παστέλι. Μου έκανε η μάνα μου δέμα πάλι, και μου έστειλε ΑΚΡΙΒΩΣ αυτά που είπα να μη στείλει. Κάνω δίαιτα μάνα, κανόνισε! Ναι παιδί μου, ναι ναι μην ανησυχείς ξέρει η μανούλα. Βάλε μερικά μελεκούνια μόνο (ροδίτικο παστέλι). Και τι έστειλε? 200 κιλά μελεκούνια, μισό κιλό βανίλια, ούτε που μέτρησα πόσους χαλβάδες μακεδονικούς είχε εκεί μέσα (με σοκολάτα - θα με πεθάνει αυτή η γυναίκα), πόσα μαντολάτα και πόσα κουτιά λουκούμια! Έεεεετσι. Ελπίζω να λήξουν αφού γίνω φέτες γιατί πριν γίνω φέτες δεν τρώω βανίλια. Όσο κι'αν μου μιλάει. Όσο κι'αν με παρακαλάνε τα λουκούμια να κάνουμε κατάσταση. Όσο κι'αν..... 


Θα φάω τα βρωμερά σπαράγγια ρε. Με το κοτόπουλο. Και λάχανο. Σπαράγγια. Σπαράγγια. Απεταξάμεν τον πειρασμό. Σπαράγγια.

ΥΓ: Ήρθαν οι νέες γουρούνες οπότε ετοιμάσου για τρελή γκρίνια. Θα σας συστήσω την επόμενη φορά.
ΥΓ2: Όποτε είσαι ντάουν, φαντάσου με να μαγειρεύω σπαράγγια τραγουδόντας έγια έγια μόλα έγια έγια λέσα. 
ΥΓ3: Μετά από πολύ -πολύ- πρήξιμο, μου έστειλε και σωληνάριο με αυγά ψαριών. Λες να χάλασε? Καλό φαίνεται μωρέ. Δεν τρώω και ψωμί να το αλείψω απάνω...
ΥΓ4: Ρε παιδιά ας μου εξηγήσει κάποιος τι είναι αυτό το "Σύνδεσμοι σε αυτή την ανάρτηση" που έχει στον πάτο. Μα τω Θεώ δεν καταλαβαίνω το ρόλο βαράει.

36 σχόλια:

  1. Καλα είσαι η αποδειξη του " όταν θέλεις όλα τα μπορείς "
    Ασε που τους τρελανες με την εγκρατεια σου! Φαντάζομαι τις μουρες τους....
    Όταν γίνεις φέτες δοκίμασε σπαραγγια με ομελετα.....είναι καλύτερα απο το στήθος κοτόπουλο. Όσο για το δέματα της μάνας, όλες έτσι είναι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια μπάινουν και στην ομελέτα τα σπαράγγια? Να το δοκιμάσω από τώρα, αφού έχω ξεσκιστεί στο αυγό μιλάμε...

      Πάντως να ξέρεις κάθε πρωί και βράδυ τα τρίβω και κάνω και διάλυμα και το άλλο με τη γκώσσα και απ'όλα! Με το νήμα μόνο δεν τα πάμε καλά.

      Διαγραφή
  2. επειδη σε συμπαθω θα σου ομολογησω πως η Κατερινα απο πανω ειναι η κολλητη μου οδοντιατρος που σου εχω γραψει και σε περιμενει με τα ανατριχιαστικα της εργαλεια ανα χειρας να σου βγαλει τα σπαραγγια απο τα δοντια....σε καλοπιανει,μην την ακους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ την καλοπιάνω, γιατί ο οδοντίατρος και ο πρωκτολόγος μπορούν να σου κάνουν μεγάλο κακό.

      Διαγραφή
  3. Οι ελληνίδες μάνες έχουν γεννηθεί για την καταστροφή





    ...των τέκνων τους!


    υγ Ξανά εύγε νέε μου! Άστους να ψάχνονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Η δικιά μου μάνα είναι για την ολοσχερή καταστροφή!

      Διαγραφή
  4. Αλλοπρόσαλος και σαχλαμάρας είσαι και το προσυπογράφω!
    Τα σπαράγγια γίνονται αυτοστιγμή πειρασμός μόλις καταλάβεις τον πραγματικό τους απο-(συμβολισμό)... αυτό του πέους!
    Αν το δεις έτσι τα λατρεύεις και τα κατεβάζεις αμάσητα ...
    αλλιώς δε σώζεσαι με τίποτα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη... εσύ δηλαδή βλέπεις αυτό το πράσινο το κλαρί με το τσουλούφι και σκέφτεσαι πέη? Να το κοιτάξεις μάνα μου! Δεν είναι φυσιολογική αντίδραση!

      Πάντως ομολογώ ότι μ'αρεσε το σπαράγγι!

      Διαγραφή
    2. Eίναι η μόνη φυσιολογική αντίδραση για να μπορέσεις να καταπιείς τη μλκα αυτή αν έχεις άλλη καλύτερη πες την.

      http://www.youtube.com/watch?v=VF9-sEbqDvU :)

      δε ξέρω το είδα και σκέφτηκα εσένα :-p

      Διαγραφή
  5. Και που να δεις τα σπαραγγια τι επιπτωσεις εχουν στα ουρα!
    Θα τρελλαθεις!
    Μιλαμε για μεγάλη... αναβαθμιση του χρώματος και της οσμής! ;Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχόλιο για απευθυνση: (άρα το καλύτερο):

    Είσαι σαχλαμαρας και φαίνεσαι! Και το λες και μονος σου!

    Επειδη μωρέ κάνεις διαιτα πρεπει να τρως μαλακίες; Υπάρχουν πολλά ωραία φαγητά διαίτης. Όταν εσύ επιλέγεις σπαράγγια, σου ευχομαι να παρεις 3 κιλά σε μια μέρα!

    Coula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα καλά μάνα μου αφού έχεις τέτοιο καημό να σου κάνω ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ, θα σου κάνω μία, έτσι για το ψυχικό! Εϊμαι φιλάνθρωπος... Και δεν τρώω μαλακίες, μια χαρά βγήκε το κοτοπουλάκι με το σπαράγγι και το λάχανο.

      Διαγραφή
  7. Παιδί μου,εκμεταλευσου τη διαιτα που κάνεις και προσπάθησε να τρελλάνεις τους ανθρωπους! Διοτι οι άνθρωποι ειναι παράξενα όντα,αν κάνεις κάτι που δεν τους έχεις συνηθίσει σε περνάνε για τρελλό! Παιχτο παρανο'ι'κος λέμε!!!
    Και τέλος μια ερώτηση: Ρε Αμερικλάνε ραδιοφωνο δεν είχατε στο σπίτι σας?????Θα μας τρελλάνεις να πουμε!Αυτο το δευτερο πρόγραμμα που πιάνει απο Κρήτη μέχρι Εβρο και βάζει απο αφιέρωμα παραγουανη μουσικη(αλήθεια λέω) μέχρι και τσιτσάνη το μεσάνυχτο,ποτε δε το ειχεις βάλει στο ραδιόφωνο έτσι?
    --Σαλιαγκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι στο σπίτι μας δεν παίζαμε ράδιο, για ενημέρωσέ με σε παρακαλώ αυτός ο σταθμός έχει και ονλάιν κατάσταση? Γιατί τα ΕΦΕΜ δε νομιζω να πιανουν μεχρι κονέχτικατ...

      Διαγραφή
  8. νομίζω αυτό το δέμα από τη μαμά σου για να μη σε βάζει σε πειρασμό να το στείλεις κατά Κύπρο μεριά :ΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκίνησα να το μοιράζω δωθε κειθε όπου θελω να καλοπιασω :p

      Διαγραφή
  9. Ante kale ena loukoumaki mporeis na fas (60 thermides to kommati)....Gia to xalva 3exnato 330 thermides ta 100 gramaria xoris tin sokolata....Asto oute suzitisi....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααχαχαχαχα στο έχω ξανα πει νομίζω ότι μ'αρέσει το όνομά σου ε?

      Ώστε έτσι τα λουκούμια? Εϊναι και κομοτηνής τα άτιμα... Καλά ο χαλβάς το ξέρω... 120% ζάχαρη είναι.

      Διαγραφή
  10. Έλα τώρα, ένα μελεκουνάκι πότε πότε... Από τη Μελισσοκομική είναι; Ή αλλού; (απορία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλλού! Είναι... χεμ χεμ. Τοπική παραγωγή :p

      Ένα μελεκουνάκι για πρωινό δεν είναι κακό!

      Διαγραφή
  11. Άκου σπαράγγια!Σιγά,ρε,μου εγινες και συ γκουρμε-διάρης!!!Πώς κατάντησες ετσι,μωρέ Ελληνόπουλο,σ'εφαγε η Κινέζα:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γκουρμέ τα σπαράγγια? Αυτό το πράμα? Όχι μάνα μου! Άσε που η Κινέζα ούτε ακουστά δεν τα είχε!

      Διαγραφή
  12. Μπράβο σου Αμερικλάνε!!!!!
    Δεν είναι καθόλου κακό να βαριέσαι, να αλλάζεις να ορίζεις εσύ αυτό που θες!!!! Καλά κάνεις και σε όποιον αρέσει!!!! Καλό Σαββατοκύριακο και καλό μήνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. δίαιτα! καλα εσείς οι αμερικλανοι δεν έχετε το θεο σας
    τα σπαράγγια να ξέρεις φέρνουν και κλανιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δίαιτα!!!! Είναι διατροφή. ΔΙΑΤΡΟΦΗ. Όσο για τις κλανιές... ακόμα δεν. Λες να γίνουμε το Σαββατοκύριακο θάλαμος αερίων?

      Διαγραφή
  14. Μου ξέφυγε η απεύθυνση!Πες μου τί θες να κάνω να εξιλεωθώ;ό,τι θες!Σαχλαμάρα θα είναι αυτό που θα ζητησεις, οπότε δεν φοβάμαι! :-))))

    Έχω χάσει επεισόδια μάλλον, αλλά από πότε βωμολοχείς στο μπλογκ σου;

    :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θελω μια πιτα σουβλακι χοιρινο χωρις κρεμμυδι και γρηγορα! :p
      Ποιος βωμολοχει γαμω το στανιω μου? Ποιος?

      Διαγραφή
  15. πολλαπλή και ανισόρροπη προσωπικότητα...καλά ρε ποιος σου είπε ότι εκπλησσόμεθα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βρε βαριέσαι ή τα έχεις τελείως χαμένα; Έλα πες την αλήθεια και μην ντρέπεσαι! Μα τι να πω ο άνθρωπας πια; Που σπαράγγια, ζουζούνια, τροπάρια και λάχανα τα έχεις κάνει όλα αχταρμά! Βρε άντε από εκεί που σου φταίνε οι άλλοι!
    Κατά τα άλλα πολύ σε αγαπώ :-)

    υ.γ. Για στείλε κανένα χαλβά γιατί τους βλέπω να πηγαίνουν άπατοι και θα είναι κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα γουρουνια ξεχασες, τα γουρουνια χαχαχαχαχαχα. Το οτι τα εχω χαμενο απο καιρο το ξερουμε μανα μου!

      Διαγραφή
  17. Είπες σπαράγγια;
    Πάρε και ένα σχόλιο που μου έγραψε στην τελευταία ανάρτηση μου καλή φίλη του blog:
    "Φιλενάδα με έφεραν την Κυριακή άγρια σπαράγγια και τα έκανα σραπατσάδα με αυγά και ακόμα λιγοθυμάμε αμα τα θυμόμαστε. Εμείς τα κατουράγαμε τόσα χρόνια και ήρθε ένας Αθηναίος και μας έμαθε να τα τρώμε!!! Κατάντια!"
    Χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΓΩ ΠΕΡΑΣΑ ΦΙΛΕ ΝΑ ΣΟΥ ΦΗΣΩ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ.
    ΟΣΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΑΡΑΓΓΙΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΤΡΩΩ ΑΛΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΓΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή