Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Ψεκάστε, σκουπιστείτε, τελειώσατε

Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους και αν κρίνω από τους λογαριασμούς της Αγγέλας για την ηλικία μου, θα γίνουμε κολλητάρια:
καλά δεν ξέρεις ότι τα χρόνια που περνάνε στην αμερική δεν μετράνε στην ευρώπη; Κρίμα τα πτυχία σου...
Για μας εδω μεγαλώνεις μόνο τις μέρες που έρχεσαι για διακοπές.
αρα είσαι ακόμη 24 και 7 μηνων περιπου. Αν ξανάρθεις πρέπει να αλλάξεις και πλυντήριο
Το καλό Αγγέλα είναι ότι έτσι τσιγγούνικα που μου τις δίνουν τις διακοπές, μια ζωή 24 θα είμαι! Πάρε τώρα μια ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ κομμένη και ραμμένη στα μέτρα μας, ακριβώς όπως τα χρόνια μας.

Δεν ξέρω αν το έχεις παρατηρήσει Αγγέλα, αλλά ο κόσμος τρελάθηκε και βαδίζουμε τρέχοντας προς το τέλος. Δεν θέλω να σε αγχώσω, αλλά όταν στην Ελλάδα κάνει Βόρειο Πόλο και στο Κονέχτικατ κάνει Φουτζίτζου, κάτι πάει στραβά. Κι αν αυτό δεν είναι αρκετό για να σε πείσει ότι το τέλος βρίσκεται ήδη στο ταξί και δίνει τη διεύθυνση (Γη, τρίτος πλανήτης δεξιά μετά το μπακάλικο), σου'χω και άλλα σημεία. Σημεία και τέρατα για την ακρίβεια:

Φαίνεται μικρότερη απ'ότι είναι στην πραγματικότητα. Έλα σκασμός!

Αυτό που βλέπεις στη φωτογραφία που μας παραχώρησε το αιφόνι, είναι ένα τέρας στο περβάζι του παραθύρου μου το οποίο την είδε σουλιώτισσα και πέφτει ένας θεός ξέρει από που διάολο πέφτει κάθε μέρα σχεδόν. Δεν ξέρω ποια πουτάνα σφήκα πήγε και γέννησε μέσα στους τοίχους μου και βγαίνουν τώρα τα μούλικά της σαν χελωνάκια απ'την άμμο της Ζακύνθου και μου κόβουν το αίμα. Γιατί η θέα που βλέπεις, δεν είναι καμία τυχαία θέα, όοοοοχι, είναι η θέα από την τουαλέτα μου! Ναι στο είδος υγιεινής αναφέρομαι, όχι μόνο στο δωμάτιο.

Ξέρεις τι είναι να κάθεσαι το πρωί παρέα με την τουαλέτα σου, να... εκτελείτε ωραία ωραία τα συζυγικά σας καθήκοντα ενώ απολαμβάνετε τη φύση που φαίνεται από το παράθυρο (δηλαδή εσύ απολαμβάνεις τη φύση από το παράθυρο, η τουαλέτα απολαμβάνει μια άλλη πτυχή της... φύσης) και ξαφνικά... ΤΣΑΠ να πέφτει το τέρας δίπλα σου? Το καλό είναι ότι έχει τέλειο τάιμινγκ και ειδικά αν έχω φάει πολύ ρύζι το προηγούμενο βράδυ με βοηθάει αλλά εν γένει είναι πολύ άβολο.

Όχι για μένα μόνο άβολο, αλλά και για τις σφήκες! Σου λέει, να πάω έξω στο κρύο ή μέσα στη ζέστα? Θα πάω στη ζέστα! Χα! Λάθος απάντηση. Γιατί μέσα στη ζέστα κάθεται κάποιος πάνω στη χέστρα και παραδίπλα έχει τη χλωρίνη σε σπρέι. Μία άρχισε να πετάει κι'όλας πριν προλάβω να πιάσω το σπρέι και σκέψου με τώρα στην κατάσταση που ήμουν να προσπαθώ να πετύχω το έντομο με τη χλωρίνη. Τραγικό θέαμα.

Αμ η άλλη? Μπήκε στη ζέστα, βρήκε το σπίτι άδειο, δίψασε, πήγε σε μια λιμνούλα να πιει νερό και έπεσε μέσα! Για ώρες ολόκληρες πάλευε να βγει αλλά η λεκάνη του Αμερικλάνου δεν είναι σχεδιασμένη για να αφήνει πράγματα να βγαίνουν έξω, οπότε έκατσε εκεί να πλατσουρίζει μέχρι που την είδα, την ψέκασα, δεν έλεγε να πεθάνει, την ξαναψέκασα, πάλι τίποτα, ε δεν άντεξα άλλο θα έσπαγε η φούσκα μου, την κατούρησα. Και πάλι δεν πέθανε και πήγε καζανάκι ζωντανή. Α για να σου πω! Δεν φταίω εγώ, εγώ της έδωσα την εναλλακτική του ανώδυνου θανάτου με χημικά την οποία δεν δέχτηκε. Και όχι καζανάκι δεν τράβηξα πριν τη γκολντενσαουερίσω γιατί είμαι ΚΑΙ οικολόγος.

Περιττό να σου πω ότι τώρα φοβάμαι να κάτσω στην τουαλέτα γιατί μπορεί να κρύβεται πουθενα, είχε και τον απέθαντο μην το ξεχνάς, και θα έχει τρελά νεύρα. Και με το δίκιο της δηλαδή.

Κατάλαβες τώρα Αγγέλα γιατί λέω ότι έρχεται το τέλος? Δεν είναι δυνατόν να πέφτουν σφήκες από το πουθενα και να πέφτουν όποτε πάω εγώ να... αυτό! Και μην ακούσω καμια κρυάδα ότι είμαι φοβιτσιάρης! Άντε εσείς να σας δω τι θα κάνατε! Τουλάχιστον εγώ τις ψεκάζω. Ψεκάστε, σκουπιστείτε, τελειώσατε.

43 σχόλια:

  1. Μαι γκοντ ποσο φοβιτσιαρης παιζει να εισαι???Δηλαδη αν τυχει και μεινει κοπελα στο σπιτι(δηλαδη ποτε) δει την σφηκα και σε φωναξει να την σκοτωσεις τι θα κανεις?Θα αρχισετε να τσιριζετε παρεα?Μπου αχαχαχαχα!Να σου πω οταν ειναι να σου παρουν αιμα στο νοσοκομειο εισαι απο αυτους που βλεπω να λιποθυμουν σωστα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος μίλησε για τσιρίδες ρε ούφο από τον Άδη???

      Διαγραφή
    2. ασε ρε εδω σου φαινεται μεγαλο ενα μωρο σφηκας και οι τσιριδες σε πειραξανε!

      Διαγραφή
    3. http://24.media.tumblr.com/tumblr_lepzrsYA6F1qfd5a4o1_500.jpg

      Διαγραφή
    4. hahahahaahahahahahah ποσο λαμογιο εισαι!ok ok u win!

      Διαγραφή
  2. Μια γνωστή μου κάποτε έλειπε από το σπίτι της όλο το καλοκαίρι και στέγνωσαν οι σωλήνες της αποχέτευσης, όταν γύρισε πήγε τουαλέτα και τι να δει κάτι ποντικάντζες να (σαν την κάλτσα σου, τέρατα) ξεπρόβαλλαν από τη λεκάνη. Ακόμα έχει ψυχολογικά προβλήματα όταν πάει για χέσιμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Χριστός κ η Παναγία όμως. Ε εκεί το παραδέχομαι. Αν ήμουν με τα παντελόνια κάτω έτοιμος να λειτουργήσω και έβλεπα τον ποντίκαρο να ατενίζει τον πισινό μου... θα τσίριζα. Ντρέπομαι αλλά ισχύει.

      Διαγραφή
  3. Αφου λες οτι ηταν τεραστια, σε πιστευω!
    Μου κανει εντυπωση ομως που φαινεται τοσο μικρη... Απο τι αποσταση πηρες την φωτογραφια ειπαμε? 10 μετρα? ΑΑΑΑΑ, ετσι εξηγειται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται μικρότερο, αλήθεια! Ειδικά όταν πετάνε είναι τεράστια τα άααατιμα!

      Διαγραφή
  4. Απαπαπαπα εγώ διαβάζω την ώρα των καθηκόντων μου, δεν μπορώ ούτε να διανοηθώ ότι θα διέκοπτα την εξωτερίκευση του εσωτερικού μου κόσμου για ένα βρωμοζούζουνο, αν και τώρα που το ανέφερες μου είχε τύχει το καλοκαίρι να πεταχτεί η μικρή Τερέζα και την ψέκασα με αυτό που διώχνει τα άλατα απ το μπάνιο, αλλά μόνο γυάλισε, δεν ψόφησε και μετά έπεσε σαγιονάρα και μ έκοψε η συφοριασμένη. Δεν σέβονται τίποτα, αυτό είναι το μόνο σίγουρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανένας σεβασμός παιδί μου, ούτε να χέσεις δεν μπορείς πια σ'αυτό το σπίτι. τς τς τς τς σε τοαυλέτα γεννήθηκαν??

      Διαγραφή
  5. "γκολντενσαουερίσω"?!
    Αχαχαχαχα! ΠΕθαιιιιινω σου λεω!
    Και που εισαι παλικαρι... Χρονια καλα βρε!
    (Λιγο καθυστερημενα βεβαια, αλλα δεν πειραζει, ε? :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από πότε εχεις να καθαρισεις ρε βρωμυλε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμ, δεν το'ξερα μάνα μου ότι θα έρθουν διάσημες μπλόγκερς στο τσαρδί μου να το περάσω με ασβέστη!

      Διαγραφή
  7. Διεστραμμένες οι σφήκες του Κονέχτικατ, ε;
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. με ανατρίχιασες. δηλαδή, αντί να βρέχει νερό άντε και χιόνι, βρέχει σφήκες;;; μπλιαχ.

    εγώ είμαι φοβητσιάρα, θα είχα ουρλιάξει όσο δεν παίρνει. θα μαζευόταν όλο το κοννέκτικατ να μου συμπαρασταθεί!

    σε συμπονώ φαρμακοτριφτάκο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είσαι εσύ για τας εξοχάς μανίτσα μου, δεν είσαι! Θα είχε ανέβει η ηχομόλυνση (?) στα ύψη!

      Διαγραφή
  9. μα τι τραβάς και εσύ;;;;εμενα μου θυμίζει μωρό νυχτερίδας !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τον απέθαντο που έχει εμένα το μωρό της Rosemary μου θυμίζει! :))

      Διαγραφή
    2. Δεν έχω δεί ούτε μωρό νυχτερίδας ούτε το μωρό της Ρόζμαρι και δεν το έχω σκοπό :p

      Διαγραφή
  10. μα τέτοια απεύθυνση, τα έχει όλα... και προφητείες για το τέλος του κόσμου και σαφάρι και ντοκυμαντέρ " γνωρίστε το σώμα σας".
    Για τις σφήκες δεν ξέρω τι να κάνεις, πάρε καλού κακού ένα γιογιο και βολέψου προσωρινά στο σαλόνι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φαντάσου να κάνει ντού κανένας ποντικός δηλαδή που θα πάρεις την αναπνοή σου:))

    Αλλαξέ τους τα φώτα μην αφήσει ούτε κουνούπι ζωντανό!

    Υ.Γ.Αν μου δώσεις και ωροσκόπο θα βγούν όλες οι πτυχές του χαρακτήρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η χλωρίνη είναι δηλητήριο, μην την ψεκάζεις εκ του σύνεγγυς και μας αφήσεις χρόνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πω πω...σε φαντάζομαι...τηνν ωρα πουσαι στο πικ...της πράξεως με την κοπέλα....να ακους στο αυτί αντι...τι μου κάνεις μανα μου.......να ακους..ζζζζζζζ...ζ.....ζ.....πίκρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χα ...χαχα...χα χα χα...φύλαξε τα νώτα σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τύφλα να `χει ο γκοτζιλα, μπροστά στα τερατα που αντιμετοπίζεις εσύ!

    Μου θυμιζεις τον πατερα μου: Κυριακή, 9 το πρωι και καλοκαιρι (γρρρρρ) ερχεται στο δωματιο μου με σκουνταει και φωναζει: "Ξυπνα, ξυπνα, μια γκουγκουζελα στο δωματιο!!!". Παω κι εγω να να αντικρισω το τερας και βλεπω ενα... σαμιαμιδακι 4 εκατοστων και βαζω τα γελια! "Σκοτωσε το, σκοτωσε το", να φωναζει ο δικος μου & εγω να εχω λιωσει στα γελια! Τελικά το ελευθερωσα στη φυση. Πάντως ακομα τη συζηταμε αυτη τη σκηνη με ολη την οικογενεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όχι ο πατέρας σου είναι υπερβολικός. Εγώ γενικά δεν φοβάμαι, άλλος στην οικογένεια έχει τα θέμα με τα ζωντανά! Αλλά δεν μπορώ θα δέχομαι επιθέσεις από το βασίλειο των εντόμων ενώ χέζω, με συγχωρείτε πολύ δηλαδή!

      Διαγραφή
  16. Παναγιά μου βοηθα!!!! Αυτο δεν ήταν σφήκα! Ηταν το τέρας της αποκαλύψεως!!!Απορώ πως σώθηκες,λεβέντη μου!!!!!
    --Σαλιαγκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ειρωνεέυσαι παλιοσάλιαγκα αλλά έννοια σου! Το νησί με τις πεταλούδες είναι η Ρόδος, εκεί θα σε πάω στο δάσος και θα σε εγκαταλείψω! Να δω μετά ποιος είναι ο λεβέντης!

      Διαγραφή
  17. Αντε να βρώ που μου'χες γράψει τώρα ώρα και χρονολογία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1985 Μάνα μου! 5 Φεβρουαρίου το 1985, 9:20 το πρωί, ωροσκόπος Κριός. Πες μου, θα ΄ζησω?

      Διαγραφή
    2. Τα νερά σπάσανε στις 5, δεν ξέρω αν επηρεάζει!

      Διαγραφή
    3. Αφού έκανες το καλό δώσε μου και Πόλη και θα σου στείλω
      την ανάλυση στο μέιλ σου!

      Διαγραφή
  18. Αρχικά να σου πω χρόνια πολλά με μια μικρούλα καθυστέρηση! Να χαίρεσαι τα 24 σου χρόνια (αφού είμαστε όσο νιώθουμε!!).
    Η αναπαράστασή σου στην τουαλέτα είναι ανατριχιαστική. Λες και ήμουν εκεί και μύριζα τη ...χλωρίνη!
    Πάντως τραγικό το γεγονός. Και ειδικά μετά από ένα σχόλιο που διάβασα με ποντίκια στη λεκάνη φοβάμαι να ανακουφιστώ. Κοντεύω να στουμπώσω ο άνθρωπας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, τα 24 μου χρόνια χαίρομαι, τα τρία τα παραπανίσια δεν τα χαίρομαι καθόλου!

      Μην φοβάσαι να ανακουφιστείς. Απλά πρώτα τσέκαρε πριν κάτσεις, γιατί μερικά από αυτά έχουν κάτι δοντάκια, νυστέρια!

      Διαγραφή
  19. Διαβάζοντας κι εγώ τις 4-5 τελευταίες αναρτήσεις σου που είχα χάσει λόγω φορτωμένου προγράμματος, έχω να σχολιάσω τα εξής:
    Πέθανα με τη σφήκα ρε Αμερικλάνε! Την κατούρησες τελικά; χααχαχ
    Μέχρι να συνηθίσεις είναι. Τις επόμενες θα τις πνίγεις αμέσως χωρίς ψέκασμα. Μπορείς να το δει ςκαι σαν παιχνίδι ίσως. Οτιδήποτε τελοσπάντων για να μην βεβηλωθούν οι...ιερές στιγμές σου.
    Ο άγνωστος είναι σίγουρα γυναίκα. Οπότε, μπορείς να χαίρεσαι κιόλας. Σίγουρα όμως και να σκιάζεσαι.
    Πρωινό ελπίζω να άρχισες να τρως. Δε θα έχεις τόσο ανάγκη το βραδινό μετά. Πίνε πολλά νερά και γαλατάκι το βράδυ και ξύπνα πρωί-πρωί για να φας και να φχαριστηθές. Είναι κι ένα επιπλέον κίνητρο για να σηκώνεσαι απ'το κρεβάτι, οπότε με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια.
    Τι να λέμε όμως, άντρας είσαι...
    Θα αρχίσεις το πρωινό για να ενεργοποιήσεις το μεταβολισμό, θα κόωεις το βραδινό, θα πιείς και λίγο νεράκι και θα χάσεις 10 κιλά χωρίς να το καταλάβεις. Αμα κάνεις και καμιά άσκηση επιπλέον, μοντελο στη Χαβάη ο Αμερικλάνος.
    Γερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή