Κυριακή 8 Μαΐου 2011

όσμωση ρύζι καφές κατούρημα ρύζι καφές όσμωση

Η αγαπημένη παύλα αδυναμία πλέον din εσυνεπάρθειν εχθές:
Την ώσμωση που την πας?
Μιλαμε εχω συνεπαρθει μανα μου!
Οπότε της κάνω απεύθυνση κι ας με μπινελικώνει ώρες ώρες!

din, τι σου κάνω μάνα μου?

Αύριο τελειώνουν τα βάσανά μου!!!!!!!!!!!!!!

*φαντάσου εδώ εικόνα με ένα γατί να τσιρίζει και να χορεύει εκστασιασμένο - δεν έχω χρόνο να τη βρω λέμε*

Ξέρεις τι παρατήρησα αυτές τις μέρες που διαβάζω ασταμάτητα σαν φυτουκλάκι? Ότι μ'αρέσει να τρώω παράλληλα. Τώρα για παράδειγμα πήρα ινδικό ρύζι μπιργιάνι το έχω δίπλα και το τρώω εδώ και ώρες σπυρί σπυρί. Έχω και τον καφέ μονίμως (ταχυκαρδίες νεύρα κατούρημα κομπλέ) και είμαι κβάντο ρύζι καφές· κβάντο ρύζι καφές· κβάντο ρύζι καφές.

Μαλακίες λέω, πάνε τελείωσαν τα κβάντα τώρα διαβάζω όσμωση. Όσμωση ρύζι καφές· όσμωση ρύζι καφές· όσμωση ρύζι καφές κατούρημα ρύζι καφές όσμωση.

Έχω εν τω μεταξύ 200 πράγματα να γράψω εδώ μέσα και δεν προλαβαίνω μάνα μου. Ετοιμάσου από Τρίτη θα γίνει το σώσε, στο λέω. Θα σου πρήξω τα ούμπαλα και από din θα γίνεις φουσκodin.

Και για να μη λες ότι σε κουβάλησα εδώ μέσα χωρίς λόγο και αιτία, άκου κουτσομπολιό:

Σκοτώθηκαν οι Ασιάτες αναμετάξυ τους. Κάτι με τις πρακτικές τους σε κάτι εταιρείες, και τα ωρομίσθια, δεν κατάλαβα καλά. Δεν ασχολήθηκα με το θέμα. Αλλά πολύ το χάρηκα, αααχ, αααχ, να φάνε τα μουστάκια τους τα μαλακιστήρια.

Ο ένας πήγε να μου τη φέρει με κάτι μαθήματα και η άλλη με την έρευνα. Μωρέ τελικά υπάρχει θεία δίκη. Άσε τους τώρα να γίνουν ρεζίλι, οι παλιοκατίνες, να μάθουν να κοιτάνε τα πισωμαχαιρώματα. Ε μα δηλαδή. Παίζει να μάθανε και για την αύξηση γιατί με κοιτάνε με μισό μάτι. Χάντρα να βάλω.

Άμα συνεχίσουν έτσι να μου προσφέρουν διασκέδαση, κάτι θα γίνει, θα κουτσοπεράσει το Καλοκαίρι. Είμαι αισιόδοξος.

Τσάκω και τραγουδάκι. Παρά να τους ακούω αυτούς να αναπνέουν έχω τα ακουστικά στ'αφτιά μου όλη μέρα, τι να κάνω.


Ξέρεις τι ωραία που πάει η Ρεμπούτσικα με την όσμωση? Ταμάμ.

13 σχόλια:

  1. KαΛά κουράyα yάβρουμ'! Η Ρεμπούτσικα με την όσμωση μπορεί να πάει, αλλά φτιάξε και κανα τας κεμbαπ μια που μbήκες στο κΛίμα. Άντε γιατί με τόσο άνγκλ μπένς θα στουμπώσεις, μάνα μου!

    Aντε και καλά κρασά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φτουυυυυ σου παλικάρι μου.
    Μη σώσουν οι παλιοκινέζοι και σε σε ξαναματιάξουν.
    Φτουυυυυυ σου (είμαι γριά και πιάνει)
    Ειδικά αν σε φτύσω μετά από τζατζίκι, μέχρι και έδρα σε βλέπω να παίρνεις φέτος το καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να χέζεις και λίγο να φεύγει το ρύζι..γιατί απ'όσο ξέρω αυτό στουμπώνει!

    Καλημέρααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία. Το μόνο που μένει είναι να θάψουμε την Κινέζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α πα πα, στα ορη στα βουνα, στα ορη και τα βουνα να πανε οι σχιστοματιδες που θα στραβοκοιταξουν το Κβαντοαγόρι!
    Λοιπον η όσμωση εχει αρχισει να μου κανει καπως κίνκυ, σε βαθμο που θα την ζητησω απο το επομενο αγορι μου, χα χα!
    Οχι μανα μου, η οσμωση δεν παει με Ρεμπουτσικα!
    Η οσμωση παει με... δεν μπορω να σου πω, εισαι και μικρο παιδι!
    Αντε καλη λεφτερια απο το διαβασμα.

    din

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελείωνε με τα μαθήματα γιατί σε θέλω για μασέρ..
    Καλό το ρύζι, μα με σουζουκάκια γαμάει!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ε, άμα δεν πάει η ρεμπούτσικα με την ώσμωση, ποιος πάει;;; ο μπάχ;

    μεγάλε, μη λες πολλά για τους κινέζους γιατί με τόσο ρύζι που τρως, σε βλέπω με σκιστά μάτια από το σφίξιμο στην τουαλέτα!!!

    και μετά έχει να πεσει το δούλεμα της αρκούδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ωωωωω τι υπεροχη μουσικη
    επιλογη ειν αυτη, α και το ρυζι ναι στουμπονει οπως λεει h thea Coula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άαχ πρόδοσες την ποιότητα για χάρη της ποσότητας.έχω πίστη σε σένα όμως,και στον Γιαχβέ!
    (οτι και αν σου θυμίζει βγάλτο απο το μυαλό σου δεν είναι αυτό!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιαχβέ λοιπόν
    לֹא תִשָּׂא אֶת-שֵׁם-יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, לַשָּׁוְאזָכוֹר אֶת-יוֹם הַשַּׁבָּת, לְקַדְּשׁוֹזָכוֹר אֶת-יוֹם הַשַּׁבָּת, לְקַדְּשׁוֹזָכוֹר אֶת-יוֹם הַשַּׁבָּת, !!!!!לְקַדְּשׁוֹΑυτάααααα!! είπα να στο εξηγήσω για να μην αφήσεις το διάβασμα και ψάχνεσαι! Τιιιιιιιιιιιιι δεν ξέρεις Εβραϊκά!!!!
    Τσ τσ τσ τωρα το λες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σσσσσςςςς...Ο Αμερικλάνος κοιμάται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ElenaG

    Με πολυτονικό τα γράφεις ακόμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Nανά: Αχαχαχαχαχαχα καΛα τι ωραία που τα λες εσύ μπρε?

    @Νεφέλω: Ε άντε τι κάθεσαι!!!! Φάει τζατζίκι φάε και σκορδαλιά και πατσά μη σου πω και ξεκίνα να φτύνεις! Δέχομαι!

    @Κούλα: Μα τι κουλέ συμβουλές δίνεις? Άμα στουμπώσω μάνα μου πψς θα χέσω? Χελόου!

    @Ελφ: ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ στα 5 μέτρα !!!!!!

    @din: Να τη ζητήσεις, γιατί να μην τη ζητήσεις? Και όσμωση να ζητήσεις, και κβάντα μη σου πω και ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ!

    @Φούλη: Και πως θα στο κάνω το μασάζ μάνα μου, διατλαντικώς? Ή μήπως μέσω σκάιπ!

    @Ρία: Άσε τι έπαθα, θα τα πω αύριο. Με το κωλόρυζό τους!!!!!

    @Ασωτος: Στουμπώνει και κάνει και χειρότερα άμα λάχει!!

    @Στούει: Ποια ποιότητα λες? Δεν έχουμε τέτοια εδώ μέσα μάνα μου, εδώ έχουμε αμερικλανιές χαχαχαχαχαχαχ

    @Έλενα: Κάτι για Σάββατα λες εσυ τώρα! Αλλά τα αραβικά μου τα έχω ξεχάσει... από την προηγγούμενη ζωή μου.

    @Χριστίν: Αχαχαχαχα και εσύ που το έμαθες ότι κοιμήθηκα σαν βόδι? Κυκλοφόρησε?

    @ελφ: έχουν τόνους και στα εβραικά? μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή