Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Ουάσινγκτον, ντέι ουάν

Στην Ουάσινγκτον έκατσα δύο μέρες, αν και από το σπίτι μου έλειπα οκτώ.

Μπήκα στο ιντερνέτι και βρήκα ένα ξενοδοχείο κοντά στο κέντρο με τα μνημεία και τα λοιπά μπιχλιμπίδια, σχετικά φτηνό και με καλές κριτικές. Α όόόόόόχι. Μόνο ένα αστέρι? Τς τς τς τς τς ντροπή, ο Κινέζος δήλωσε με στόμφο ότι σε ξενοδοχείο με λιγότερο από τρία αστέρια δε μένει. Ήθελα να τον ρωτήσω αν είχανε και στο χωριό του ξενοδοχεία πεντάστερα αλλά δεν το έκανα γιατί α. δεν είναι από χωριό και β. (ο μπαμπάς του) είναι πλούσιος. Έχει καλομάθει ο κώλος του σε καλά ξενοδοχεία μη χέσω.

Ρε κερατά το άλλο που βρήκες είναι στου διαόλου τη μάνα, ούτε καν στην ίδια πολιτεία γαμώ το κέρατό μου, θα μας φαν οι δρόμοι! Όχι, όχι, όχι εκεί θα πάμε, έχει τρία αστέρια, ετελείωσε. Μετά όμως πρόσεξε ότι ναι μεν έχει τρία αστέρια αλλά είναι πιο φτηνό από το μονάστερο. Τότε ήταν που δεν ήξερε τι να κάνει γιατί μια ζωή διαλέγει απλά τα πιο ακριβά, δεν είναι ΔΥΝΑΤΟΝ ολόκληρος μοναχογιός στρατιωτικών να διαλέξει την πιο φτηνή επιλογή, τι θα πει ο κόσμος που δεν ξέρουν οι ακοινώνητοι.

Τεσπα ας μην πολυλογίσω (κι'άλλο), σ'αυτό που ήθελε ο πρίγκηπας της σόγιας πήγαμε, μισή ώρα να φτάσουμε στο κέντρο, μισή ώρα να βρούμε πάρκινγκ γιατί δεν ήθελε ο κύριος να δώσει την κούρσα του σε αυτό το βαλέ, φοβόταν μην του το κλέψουν.

Τα μνημεία και τα κτήρια εκείδα χάμω πολύ ωραία, έχω μείνει κατενθουσιασμένος. Η αλήθεια είναι ότι στην πρώτη γύρα που τα έβλεπα σκεφτόμουν ότι είναι ανούσια και ψέυτικα συγκριτικά με τα δικά μας αρχαία αλλά μετά μου ήρθε η επιφώτιση και συνειδητοποίησα ότι και οι αρχαίοι Έλληνες όταν τα φτιάχνανε, έτσι νέα ήταν. Στη ζελατίνα. Όλα από κάπου ξεκινάνε, που ξέρεις μπορεί σε κανα δυάρι χιλιάδες χρόνια να είναι η Ουάσινγκτον όπως είναι σήμερα ο Παρθενώνας (ερείπιο) και να έχει την ίδια αίγλη με την Ολυμπία (προ φωτιας· μετά δεν την είδα για να ξέρω).

Την πρώτη μέρα φάγανε τον κώλο τους να πάμε στο εθνικό... νεκροταφείο. Φτου φτου φτου φτου εγώ δεν πάτε καλά παιδάκια μου τελικά εσείς. Σώνει και ντε να δούμε τον τάφο του Κένεντυ. Όχι ότι έχω τίποτα με τον συγχωρεμένο, αλλά με τα νεκροταφεία δεν τα πάω καλά.


Και σιγά το νεκροταφείο δηλαδή, σαν κήπος είναι με πλάκες. Να έρθουν στη Ρόδο να δουν νεκροταφείο, να μπαίνεις μέσα και να πιάνεται η ψυχή σου, όχι αυτό το πάρκο αναψυχής. Μέχρι και τρενάκια είχαν να μας κάνουν ξενάγηση. Άκουσα ποιος βρίσκεται σε ποια γωνιά, πήγαμε και στον Κένεντυ και μετά κάτσαμε μισή ώρα να δούμε την αλλαγή φρουράς στον άδειο τάφο του αγνώστου στρατιώτη.


Δε λέω, όλα ωραία, περιποιημένα, καθαρά με εντυπωσιακή θέα και σκηνικό αλλά μαλακιούλες τούμπανα κατα βάθος. Ας αφήσουν τους νεκρούς στην ησυχία τους και να ασχοληθούν με τους ζωντανούς καλύτερα, ορίστε.

Αμ το άλλο? Είχε και βρυσούλες για να πίνει ο κόσμος νερό! Μέσα στο νεκροταφείο! Πίναν όλοι οι Αμερικάνοι (να πάρουν το πνεύμα των ηρώων τους, αφού δικό τους δεν έχουν), τσακίστηκαν και οι Κινέζοι. Αυτά τα παιδιά ρε γαμώτο, μη δουν ουρά, αμέσως τρέχουν. Τους τραβολογούσα εγώ να φύγουν, όχι θέλουμε να το δοκιμάσουμε, όλοι πίνουν, βρε ελάτε πάμε στο μαγαζί έξω να πάρουμε νερά κρύα, όοοοοχι, αυτό θέλουμε, όλοι εδώ πίνουν! Δεν κάνει ρε μαλάκες, έχει πτώματα από κάτω! Σε αυτό το σημείο δίστασαν αλλά ήπιαν τελικά τα ανισόρροπα, σταυροκοπιόμουν εγώ παραδίπλα, έφτυσα τον κόρφο μου, έφτυσα και τον Κινέζο γιατί μου τη δίνει, τώρα αν δαιμονίστηκαν δεν ξέρω. Εγώ πάντως το βράδυ ένα φόβο να κοιμηθώ στο ίδιο δωμάτιο με τον Κινέζο τον είχα.


Πήγαμε και στην Georgetown που ακόμα δεν εχω καταλάβει τι είναι, μάλλον η Ερμού της Ουάσινγκτον γιατί ήταν τίγκα στα μαγαζιά και τα εστιατόρια, δεν ξέρω. Έχει ένα διάσημο μαγαζί με σοκολάτες εκεί (διασημό γιατί έτσι είπε η καθηγήτρια, αυτό τους φτάνει) και φυσικά πήγαμε, πήραν σοκολάτες οι Κινέζοι που δεν τις τρώνε, μια χαρά ταράτσα την έκανα.

Το βράδυ πήγαμε επιτέλους να δούμε και το μηνμείο του Ουάσινγκτον, και τότε ξεκίνησε η λύσσα τους. Τι φωτογραφίες βγάλανε? Χιλιάδες! Δεν σου κάνω πλάκα! Και καλά ο Κινέζος είναι καθυστερημένος έδωσε ένα σκασμό λεφτά για μηχανές και καλά χόμπι (μη χέσω), οι άλλες δύο με τις Κινέζικες, τι σκατά? Όλη την ώρα με τη μηχανή στη μούρη ήταν και οι τρεις, ανάθεμα κι αν είδαν τίποτα εκτός φακού. Εγώ για αντίδραση δεν έβγαλα σχεδόν καμία, δυο τρεις για το καλό. Αφού είχα τα δουλάκια να τραβάνε, σιγά μην ασχοληθώ.


Βγάζει πάντως καλές φωτογραφίες ο κερατάς.

Καλά ντε, το βουλώνω γιατί τη βλέπω την ανάρτηση σεντόνι έγινε πάλι. Και δεν είπα ούτε καν τα μισά από όσα είχα σκοπό να πω για εκείνη τη μέρα!

ΥΓ: Έκανα την απόπειρα (aka μαλακία) να κάνω το μπλόγκι πιο έτσι κουλ ρε παιδί μου, και γίναμε www.ameriklanos.com που να μη σώναμε. Χάθηκε η μπλογκρόλ, χάθηκαν οι αναγνώστες, τώρα η παλιά διεύθυνση δεν ανακατευθύνει όπως θα'πρεπε στην καινούρια και οι αναγνώστες δεν φαίνονται αν μπεις από την παλιά, γάμησέ τα. Ο Τουίστεντ φταίει, που μου τα'πε κατόπιν εορτής αυτά! Πάει το μπλογκάκι μουυυυ!!!!

12 σχόλια:

  1. Ούτε στο ό,τι έχει πτώματα από κάτω δεν κώλοσαν! Έλεος!

    Αυτό με την Georgetown, ό,τι μοιάζει με την Ερμού, γονάτισα.

    όσο για το μπλογκάκι σου εγώ μια χαρά μπήκα και όλα στην θέση τους τα βρήκα.

    Τον ΤΤ, πρώτα θα τον ρωτάς τι θα γίνει αν...και μετά θα κάνεις ό,τι σου λέει. Ξεχνάει το παλικάρι...:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αι μαρη ψωναρα που μου θες και .com να πουμε.. ειχατε και στο χωριο σου? :ΡΡΡΡ

    Περα απο την πλακα τωρα, εγω μια χαρα μπηκα (γιατι πατησα το λινκ απο το μπλογκρολ μου χοχοχο! :Ρ)
    Καλα τα κινεζακια, ντιπ ουφα.. δεν το συζητω!
    Σιχαθηκα λιγο με το "νεκρικο" νερο.. Μπρρρρ... :S spooky ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το κακό να κατεβάζεις σεντόνια δεν θα στο συγχωρήσω ποτέ,ρε καπετάν μπλα μπλα εεελεος...
    Τώρα τι να πω, ότι με μάτιασες για το χθεσινοβραδινό τσιμπούσι,ρε κακιασμένο πλάσμα, άνοιγα ένα στρείδι και ξέφυγε το μαχαίρι, πάει το καλό το δάχτυλο!!! δεν θες να ξέρεις πόσα ράμματα έκανα ...
    φτουσου γκαντέμη, και είχα σκοπό να σου στείλω σε μπουκαλάκι θαλασσινούς μεζέδες πάρε τώρα τα.@@@@@@@....
    Αυτά..... καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τι νεκροταφεία είναι αυτά να μη φοβάσαι να σου πεταχτεί κανένα ζόμπι και ας χορεύει κλακέτες σαν τον michael jackson
    απογοήτευση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επρεπε εκει που πινανε οι Κινεζοι νερο....(και ειδικα η Κινεζα) να εσκαγε κανα σκουληκακι απο τη πηγη! θα σου ελεγα εγω μετα...αν επεμεναν

    φιλουρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μια χαρά περνάς, και ας κλαίγεσαι, φαρμακοτριφτάκο!

    σε πήγαν με αυτοκίνητο, σε κυκλοφορούν, τραβούν αυτοί φωτογραφίες, ψωνίζουν για να ψωνίζουν, εσύ καρπώνεσαι ότι δεν τρώνε όπως τις σοκολάτες, μπέης είσαι μάγκα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο "πρίγκηπας της σόγιας";χαχαχαχαχαχααχχαχαχαχα!!!

    Με πέθανες!!! :-)

    Μια βρυσούλα παρακαλώ στο μνήμα μου!

    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ τώρα μια αποριούλα την έχω....

    Μία φορά....μόνο μία....

    έγινε αυτό που είπες και εσύ???

    Γιατί μέχρι τώρα τα Κινεζάκια βλέπω να σου έχουν βάλει τα δυο ποδάρια σε ένα παπούτσι και εσύ τραγούδα!!!

    Ή δεν είσαι καλός στην αντίσταση...
    ή είσαι κρυφοκινεζοθαυμαστής !!!
    χαχαχαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Γαυράκος: Γιατί σε γονάτισε αυτό? Δεν είναι λες? Δεν ξέρω ρε συ, μόνο μαγαζιά είδα, τι άλλη παρομοίωση να κάνω!

    @Λόλα: Ναι αμέ, στο χωριό μου έχουμε απ'όλα! Το βασικότερο μόνο δεν έχουνε πλέον, τον Αμερικλάνο, αλλά ΟΚ πήγανε για αποτοξίνωση και το δουλεύουν το θέμα οι ντόπιοι!

    @ΦΟΥΛΗ: Ε όχι και σεντόνι μάνα μου, μικρή ήταν αυτή! Να ορίστε ολόκληρο σαββατοκύριακο δεν έκανα ανάρτηση, αύριο πάλι! Με το δάχτυλο αλήθεια λες ή μας δουλεύεις? Αν ναι, περαστικά! Ουφ το γλύτωσα το μπουκάλι με τα θαλασσινά, δεν τρώω θαλασσινά μάνα μου... Καμια πίτα αν θές οκ!

    @περσέας: Σκέψου κ εγώ πόσο χαλάστηκα όταν ετοιμάστηκα για σκέρι μούβι κιετς, και μου βγήκε τελετάμπις

    @Κούλα: Δυστυχώς έχουν βάλει τσιμέντο γύρω γύρω και δεν βγαίνει τίποτα!

    @Ρία: χαχαχαχαχα μα πως με καταλαβαίνεις εσύ, πως! Μην τα λες όμως, άσε με να παραπονεθώ και λίγο!

    @Πορκουπίνη: Θες κι'εσύ βρυσούλα? Όχι ρε, αηδία, βάλε κανα θερινό σινεμά αν θες για εξεντρίκ!

    @Levina: Πότε καλέ έγινε αυτό που είπα κ εγώ? Ό,τι θέλαν κάνανε τα μαλακισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με γεια!!! Από το twitter βρέθηκα στο .com, τυχαίο;=ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. νομίζω πως όσο και αν γκρινιάζεις για τους κινέζους κατά βάθος το διασκεδάζεις αφάνταστα (το να κάνεις παρέα μαζί τους και ιδιαίτερα το να τους θάβεις :Ρ)
    επειδή όμως όλα εδώ πληρώνονται και ο έρωτας είναι τυφλός, πρόσεξε κακομοίρη μου μην ερωτευτείς καμια κινεζούλα!
    όσο για το μπλογκ... σε έφαγαν οι νεωτερισμοί κι εσένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @cibusi: δεν νομίζω! χαχαχ

    @sunnefoula: Προσπαθώ να το διασκεδάζω όσο γίνεται, και το να τα γράφω εδώ με βοηθάει πολύ, είναι αλήθεις :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή