Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Κυρία με Κ κεφαλαίο

Σήμερα θα με συγχωρέσετε αγαπητοί αναγνώστες (47 τω αριθμώ, σαν τα κουνέλια πολλαπλασιάζεστε πια ρε παιδί μου - θα'θελα). Ναι. Θα με συγχωρέσετε λοιπόν γιατί η ανάρτηση θα είναι σε άλλο κλίμα, άλλη διάθεση, άλλο θέμα και γενικά θα είναι διαφορετική.

Δεν μπορώ όμως να μην το κάνω, έχω και συνείδηση λέμε.

Σας είπα τις προάλλες στα 7 μυστικά για τη Γιόγκα που κάνω, ναι? Ναι ρε σας το είπα. Δεν θα σας κουράσω με το θέμα, πέντε πράγματα θα πω, ηρεμία.

Αυτή η Γιόγκα, ή Sahaja Meditation εδώ στην Αμερική, είναι σούπερ. Μου άλλαξε τη ζωή προς το καλύτερο και ειλικρινά δεν ξέρω που θα ήμουν αν δεν μου είχε ανοίξει τα μάτια μερικά χρόνια νωρίτερα.

Η Κυρία (με Κ κεφαλαίο, πιο κεφαλαίο δεν γίνεται) λοιπόν που την ξεκίνησε αυτή τη Γιόγκα το 1970, λέγεται Σρι Μάτατζι Νίρμαλα Ντέβι. Γεννήθηκε στην Ινδία στις 21 Μαρτίου 1923 και απεβίωσε στην Ιταλία στις 23 Φεβρουαρίου 2011. Της χρωστάω πάρα πολλά, και θα είναι πάντα στην καρδιά και την προσοχή μου για το έργο που έκανε ανιδιοτελώς και ασταμάτητα για 41 χρόνια.

Ήθελα να κάνω ανάρτηση σχετική τον Φεβρουάριο αλλά είπα να το αφήσω λόγω συναισθηματικής φόρτωσης.

Μέσα από εδώ λοιπόν θα ήθελα να αφιερώσω το παρακάτω τραγούδι στο πιο ανιδιοτελές, γεμάτο αγάπη και συμπόνια και γενναιόδωρο άτομο που είχα την τιμη να γνωρίσω.


Για όποιον ενδιαφέρεται, εδώ είναι μερικές σελίδες σχετικές:
freemeditation.com
http://www.onlinemeditation.org/
Τζάμπα είναι ρε, δεν είναι διαφήμιση. Αμέσως!

8 σχόλια:

  1. Ρε γκαντεμόσαυρε!!! Μια που την γνωρισες και μια που πεθανε;;;;

    Ελεοςςςςςςςςς
    Θυμησε μου να μη σε συναντησω ποτεεεε

    :)))

    Ας αναπαυθει η ψυχουλα της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τυχερός ήσουν που την γνώρισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δωροοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Coula
    Μωρη.. ελεος! Ποτε προλαβες? :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχαχαχαχαχαχα

    Ετυχε και το ειδα!!

    Δωρο δωρο δωρο δωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ria: ααααααααοουυυυυυυοοοοοοομμμμμμμμ είναι το σωστό χαχα

    @Cούλα: Πα που να σκάσεις κακιασμένη!

    @ΦΟΥΛΗ: Ευχαρίστως!

    @zoyzoy: Πάρα πολύ!

    @Λόλα: Σαν το γεράκι καραδωκούσε!!

    @Cούλα: Υπομονή, έρχεται και το δώρο λέμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή