Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Κόκκινος μαρκαδόρος με ραδιενεργό γκλίτερ

Μόνο η Κατερίνα των KaPa αντιλήφθηκε το καλλιτεχνικό υπόβαθρο του αριστουργήματος "Η υγρή ζέστη του τώρα":
Σε βρήκα μέσω της Τζωρτζίνας και χαίρομαι γιατί γελάω υστερικά....από το τελικό ξάφνιασμα!! Η αλήθεια είναι οτι όταν άρχισα να διαβάζω σκέφτηκα ότι ίσως είσαι κολλημένος σεξοδιαστροφικός κλπ....τελικά χε χε
KaPa μάνα μου, κάνε ένα διάλειμα από το υστερικό γέλιο και πάρε μια σεξοδιαστροφική ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ.

Έχει που λες από την Τρίτη που σκοπεύω να κάνω ανάρτηση όπου θα παραπονιέμαι, θα χτυπιέμαι και θα οδύρομαι για το ζόρι που τραβάω με δίχως ρεύμα νερό και ίντερνετ. Αλλά λέω, άστο ρε Αμερικλάνε, το γράφεις όταν επιστρέψει το ρεύμα με το καλό. Στο μεταξύ όμως γίνανε άλλα πράγματα που με έκαναν να πω ΧΕΣΤΗΚΑ για το ρεύμα, ΧΕΣΤΗΚΑ για το ίντερνετ, ΧΕΣΤΗΚΑ για το νερό, ΧΕΣΤΗΚΑ για το καινούριο Family Guy που εχει τόσες μέρες που βγήκε και εγώ ακόμα να το δω.

Με πιάσανε τα υπαρξιακά μου μεσοβδόμαδα του ξενιτεμένου. Όχι ρε KaPa, δεν αναφέρομαι σε οικονομικές κρίσεις, ούτε σε εξακοστές εξικοστές έκτες δόσεις, ούτε καν στο γεγονός ότι υπάρχουν ακόμα άτομα που δεν έχουν δει Χάρι Πότερ ή έστω Νάρνια. Αναφέρομαι στο γεγονός ότι δεν έχω κανέναν ΕΛΕΓΧΟ. 

Ε Λ Ε Γ Χ Ο

Στο σχολείο (στις τελευταίες τάξεις) διάβαζα για να μπω στο Πανεπιστήμιο. Εκεί (το τελευταίο έτος) διάβαζα για να τελειώσω και να φύγω έξω. Εδώ παίζω με γουρούνια και αρουραίους (και αυτό το εννοώ πιο κυριολεκτικά απ'ότι φαντάζεσαι) για να πιάσω το μέλλον καλή θέση. Λες και αυτά που κάνω είναι που καθορίζουν το αποτέλεσμα.

ΣΚΑΤΟΥΛΕΣ (@@ ΜΑΝΤΟΛΕΣ).

Υπάρχει κάποιος που να εξασφαλίζει πως ό,τι κάνουμε θα αμοιφθεί αναλόγως? Υποθέτουμε ότι οι από "πάνω" μας (βασικά πίσω και μέσα μας είναι, αλλά εντάξει κρατάω ένα επίπεδο) μας βλέπουν σαν άτομα και όχι σαν ξεραμένες κουράδες. Αλλά όταν με λες ξεραμένη κουράδα και εγώ δεν αντιδρώ, τι γίνομαι? Ξεραμένη κουράδα!

Έχω μια μικρή λίστα με συμπεριφορές που δεν ανέχομαι, πράγματα που αν δω έστω και υποψία τους σε κάποιον του τραβάω Χ χωρίς δεύτερη σκέψη και εξηγήσεις. 
Είπες ψέμα για να ανέβεις? Χ!
Πάτησες πάνω σε κάποιον για τη βολή σου? Χ!
Λες κάτι και η φάτσα σου μου λέει με υπότιτλους κάτι άλλο? Χ!
Έβρισες τα θεία? Χ!
Κάνεις το τόσο ΤΟΣΟ για να κερδίσεις κάτι? Χ!
Θες να είσαι το κέντρο της προσοχής και χέστηκες για τους υπόλοιπους? Χ!
Εντάξει, δεν είναι και τόσο μικρή η λίστα. Κάτσε να βγάλω μερικά, ΟΚ, 6 πραγματάκια ας πούμε βασικά. Ε τώρα πρόσθεσα και έβδομο.

Σ'αρέσει να σε γλύφουν? Χ!

Δεν το εννοώ με την καλή έννοια, και ας έκανα λόγο στην αρχή για σεξοδιαστροφική ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ KaPa. Εννοώ ότι αν είσαι αφεντικό και κρίνεις όχι βάσει της δουλειάς και των προσόντων των δουλικών εργαζομένων σου αλλά βάσει του πόσο μεγάλη και υγρή έχουν τη γλώσσα τους, θα πιάσω έναν κόκκινο μαρκαδόρο με ραδιενεργό γκλίτερ και θα σου τραβήξω ένα τεράστιο Χ στην ασχημόφατσά σου ώστε να ξέρουν οι γύρω σου ότι είσαι τοξικό απόβλητο. Όχι τώρα που είμαι στον πάτο, όταν ανέβω λίγο. Τώρα είπαμε, ξεραμένη κουράδα, μην το ξεχνάς.


Λυπάμαι αλλά αυτό το πράγμα δεν ΜΠΟΡΩ να το κάνω. Δεν άλλαξα ήπειρο για να καταντήσω να γλύφω το κάθε παραπροϊόν της καριερίστικης μόδας της δεκαετίας του 90 που ξέμεινε χωρίς οικογένεια φίλους και σεξ και απαιτεί σεβασμό και προσοχή επι πληρωμής γιατί το τζάμπα δεν κάθεται.

Δεν θα κάτσω στην αναμονή του τηλεφωνικού κέντρου της ΔΕΗ 45 λεπτά για να ρωτήσω πότε θα επανέλθει το ρεύμα του αφεντικού μου. Δεν θα πετάγομαι μέχρι το ταβάνι όποτε βήχει το αφεντικό να τρέξω να φέρω καραμέλες όταν δεν έχω το ελάχιστο επίπεδο να ανοίξω την πόρτα στη γυναίκα μου. Γενικά, δεν θα κάνω απολύτως τίποτα διαφορετικά σε κάποιον που αυτοαποκαλείται σημαντικός. Όλοι όσων το ΕΓΩ ήταν τόσο μεγάλο που δε χωρούσε σε κάποια εταιρεία, γίνανε καθηγητές Πανεπιστημίου. Υπάρχουν βέβαια και σοβαροί, και ελπίζω μια μέρα να γίνω ένας απ'αυτούς.

Και φυσικά, αφού δεν θα τα κάνω όλα αυτά δεν θα πάρω πέντε βδομάδες άδεια, αλλά δύο. Δυόμισι μετά από σπρώξιμο και μια πουστιά. Δεν υπάρχει κάτι που να μπορώ να κάνω καλύτερα στη δουλειά μου, ούτε να δουλέψω περισσότερο, ούτε τίποτα. Άρα? Άρα δεν έχω έλεγχο κανέναν. Και αυτό με δαιμονίζει, θέλω να δείρω κάποιον. Αλλά δεν μπορώ γιατί το αφεντικό αποφασίζει. Όταν βέβαια μου εξηγεί γιατί δύο βδομάδες είναι υπέραρκετές και χρησιμοποιεί λέξεις όπως "λογική", και "συζήτηση", ε είναι να μην τα παίρνεις.

Αυτά που λες KaPa. Τα Χριστούγεννα θα έρθω στην Ελλάδα, αλλά δυομισι βδομάδες με το ρολόι. Δεν μου επιτρέπεται καν να φύγω Σάββατο αντί για Δευτέρα, γιατί μπορώ να δουλέψω και το Σ/Κ. Αυτή η μιζέρια και η κακοτροπιά με ξενέρωσαν και η χαρά και ο ενθουσιασμός που ένιωσα όταν το αποφάσισα να έρθω εξαφανίστηκαν μέσα σε μισό λεπτό.

Και βασικά χέστηκα γι'αυτές τις διακοπές, δεν είναι αυτό το θέμα μου. Το θέμα μου είναι πως δεν έχω ΕΛΕΓΧΟ, το'πα και πιο πάνω. Και όταν πιάσω δουλειά σε μια εταιρεία τα ίδια θα πρέπει να αντιμετωπίσω.

Το χειρότερο στην ιστορία είναι ότι όταν τα είπα στη μάνα μου μου είπε "δεν πειράζει παιδάκι μου, εσύ τουλάχιστον έχεις δουλειά και αμοίβεσαι". ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟ ΣΤΑΝΙΩ ΜΟΥ, δεν είμαι η Ντάλια Χατζηαλεξάνδρου και δεν παραπονιέμαι που δεν στέγνωσε η μπογιά στο νοτιοανατολικό σαλόνι και θα πρέπει να δω το τούρκικο στο νοτιοδυτικό! Έχω κι'εγώ τα θέματά μου ρε παιδί μου.

Τέλος πάντων. Τώρα που γράφω είμαι φορτισμένος, και μου φαίνονται χειρότερα απ'ότι είναι. Έχω όμως πίστη κάπου που δεν με απογοήτευσε ποτέ και θα τη βρω τη λύση. Όταν τη βρω, θα στην πω εδώ.

ΥΓ: Έτσι και δεν έρθει το ρεύμα μέχρι αύριο, θα ξεσπάσω πάνω τους.

16 σχόλια:

  1. Αμερικλάνε μαναμ κοίτα να καλοπαντρευτείς! Μπαμπέσες και οι Εταιρείες και τα έδρανα και όλος ο πλανήτης! Με στεναχωρεσες σήμερα και πως να σε γλυκάνω! Ανοίγει το elfyourself συντομα και θα σου στείλω κάρτα! Αν και χωρίς ρεύμα πάλι δε θα φτάσει το γράμμα! ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε Αμερικλάνε διαβάζω τις αναρτήσεις σου κι άμα πιάσω να σχολιάζω θα βγεί μεγαλύτερο .
    Πάρε λοιπόν μια κλημέρα να πορεύεσαι και διάβασε τα toons που σου έστειλα άλλη μία μπας και σκάσει κανά γελάκι στο χείλος σου .
    Cheers !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προσυπογράφω τη λίστα σου,ρε παλικάρι!
    Αντε,με το καλό να ερθεις,κι αν ανταμώσεις τις couloγυναικες σου και την couloκόρη σου,να μου τις φιλήσεις τις...τρελές:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμερική σου λένε μετά... τς τς τς...

    Πάντως, δίκιο έχεις. είχα κλασσικό γλύφτη στο εργασιακό μου περιβάλλον και ήμουν έτοιμη να κάνω έγκλημα :Ρ

    άντε, με το καλό να έρθει το ρεύμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δύο χρόνια πριν, ξάδερφος με θέση σημαντική στην πανεπιστημιακή κτηνιατρική σχολή του Λονδίνου.Μαμά στο τηλέφωνο ενημερώνει ότι άνοιξαν θέσεις σημαντικές στο Δημόσιο. "Θυρωρός στο ΙΚΑ παιδί μου, καλή θέση Δημόσιο είναι αυτό...να μην είσαι άλλο ξενιτεμένος παιδί μου!"
    Δεν καταλαβαίνει η Ελληνίδα μάνα Αμερικλάνε μου...Δεν καταλαβαίνει ο Ελληνας, γιατί ότι γίνεται στην πατρίδα του είναι πιο σημαντικό! Είναι το πιο σημαντικό στον κόσμο...
    Καλό κουράγιο με όλα, υπομονή υπομονή υπομονή... δώσε χρονικό περιθώριο σε ότι κάνεις εκεί και μόλις πάρεις ότι σου είναι χρήσιμο,πάνε για άλλα. Ξέρω τι περνάς...ξέρω ξέρω ξέρω. (κι εγώ ξέρω, έχω μυρίσει εγώ σβουνιά από γελάδα, στα Ευρώπας! Πανταζής)Θα σε παρακολουθούμε και θα είμαστε κοντά στις νέες σου ανακαλύψεις..την πατρίδα μην την μελετάς...γλίτωσες για μερικά χρόνια!!Ευχαριστούμε για την ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ... και το σεξοδιαστροφικός εγώ(κατερινα) το κρατάω γιατί είναι η δουλειά μου να "μυρίζομαι" τη διαστροφή..χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χ σε ό,τι σε χαλάει

    ΧΧΧ σε ό,τι σε φτιάχνει

    Καλημερααααα

    Στο παιδι σου φτάνει και μια μερα να ερθεις να το δεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "@@ ΜΑΝΤΟΛΕΣ"!
    Πάντα με συγκινούσε αυτή η έκφραση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άντε επιτέλους! Να σε δει και λίγο το παιδί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αμερικλανακι is coming to town!πες με μονο με ποια εταιρια πετας να ερθω να στρωσω κοκκινο χαλι στο Βενιζελος και να κραταω ενα χαρτι που να λεει ''ΑΜΕΡΙΚΛΑΝΟΣ'' για να σε κανω ρεζιλι με το που πατησεις στην Ελλαδα!οσο για τους ηλιθιους που σε περιβαλλουν.....

    FUCK THEM!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ρε έρμε φαρμακοτρίφτάκο, ακομα δεν έχεις ρεύμα;

    μη σκας αγόρι μου, εδώ είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα. εδώ ούτε άδεια, ούτε λεφτά, ούτε κυβέρνηση αλλά το γλύψιμο γλύψιμο. τι γλύφεις ρε κακομοίρη; σε δυο μέρες θα πάει χαμένο το γλύψιμο. και θα πρέπει να αρχίσεις από την αρχή σε άλλον.

    αξιοπρέπεια μηδέν, αυτοσεβασμός μηδέν, επίπεδο μηδέν, φιλότιμο μηδέν.

    και μιλάς εσύ που επειδή δεν επιδιδεσαι στο γλύφειν θα πάρεις μόνο δυο βδομάδες άδεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έτσι μπράβο κουμπάρε μου..στο ύψος σου εσύ!!!

    να σκέφτεσαι τι ωραία θα περάσουμε όλο μαζί...το παιδί έχει τρελαθεί..ετοιμάζει πρόγραμμα!!!
    Φυσικά ετοιμάζει και τη λίστα της.. εδώ πρόσεχε να μη τρελαθείς εσύ!!!
    Ατε πάνε τώρα να δεις αυτό...είμαι σίγουρη ότι εσένα σκεφτήκανε και το έκαναν!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=gQfYYbKZIp4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αχ ρε αμερικλάνε. κ έλεγα να φύγω στας εξωτερικάς να γλυτώσω. τελικά τα ίδια σκατά θα μου σερβίρουνε, ας κάτσω εδώ που έχω και χωράφια..
    (σου έχω κ επαγγελματική πρόταση, σκέφτομαι σοβαρά να καλλιεργήσω ιπποφαές και διάφορα βότανα-φυτά, θα ρθεις να φτιαχνουμε ματζουνια? υπόσχομαι πάντα νερό και μάλιστα ζεστό, ρεύμα, ίντερνετ, τσόντες, καλωδιακή, ότι θέλεις... αρκεί να μας φτιάχνεις ματζούνια. πες με τι άλλο θέλει ένας άνθρωπος. κ άσε τα πτυχία και τις θέσεις..τις προάλλες με σέρβιρε καφέ ένας γιατρός με 2 μάστερ κ 3 εξειδικεύσεις κ δεν ήταν στο νοσοκομείο..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπημένε Αμερικλάνε,

    Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να εκφράσω ακριβώς τα ίδια συναισθήματα που νιώθω κ εγώ αυτόν τον καιρό, γιατί ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ αντιμετωπίζω κ εγώ στη δουλειά μου. Βέβαια, εγώ τα αντιμετωπίζω στην Ελλάδα, οπότε ίσως θα έπρεπε να τα περιμένω, αλλά δυστυχώ δεν...
    Όταν βρω τον τρόπο για να νιώσω καλύτερα, θα σε ενημερώσω κ που ξες, μπορεί κ να σε βοηθήσω..

    Κουράγιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ο νοεμβριος ειναι μηνας απολογισμου νομιζω....ολοι ειμαστε σε μια τετοια φαση!!!
    επισης θα συμφωνησω και με την αθηνα...ειναι κορυφαια φραση!!!!!καλο σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ε Λ Ε Γ Χ Ο Σ


    του μαθητή: ΑΜΕΡΙΚΛΆΝΟΣ

    Ο μαθητής Αμερικλάνος προβιβάζεται στην ΖΩΗ με τον Γενικό Βαθμό :


    ΄Αριστα 10

    Υπογραφή
    mia ...
    +++++++



    ΥΓ:Εγώ έχω λίστα με αυτούς που σταυρώνω...(να έχουν την βοήθεια του Θεού εννοώ)... δεν θα σε βγάλω και πρωθυπουργό...δεν μας λείψανε οι Αμερικλάνοι...χαχαχουχα (υπομονή )...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Georgina: Ανοίγει το ποιο? Μη μου μιλάς για ξωτικά και φτιάχνομαι!!

    @Γκόλντεν: Σου είπα, θα βάλω τη μούρη μου πρώτα πάνω στον κούνελο και μετά τα διαβάζω χαχαχαχ

    @ΒαΝτ: ΟΚ! Επειδή το λες εσύ χαχαχα

    @συννεφούλα: Με το καλό ήρθε αλλά με το καλό δεν έπαθε κανένας γλύφτης ηλεκτροπληξία να χαρώ κι εγώ λίγο

    @ΚαΠα: Όχι ευτυχώς η δικιά μου δε μου λέει τέτοια, γιατί ξέρει τι θα άκουγε μετά!

    @Κούλα: Τα ΧΧΧ μπαίνουν μόνας τους δε χρειάζεται να τα βάλω εγώ :p

    Αθηνά: Κύλησε ένα δάκρυ στο φρεσκοπουδραρισμένο μάγουλό σου όταν το διάβασες??

    @Κoueen: Να με δει για να με πεθυμήσει μετά πιο πολύ!

    @Βίκυ: Χαχαχαχαχα ναι καλά σιγά μην πω πότε έρχομαι! Δεν θέλω μίντια παπαράτσι και συνεντεύξεις, καταλαβαίνεις

    @Ρία: ΜΗΔΕΝ όλα: Εκτός από τα μάτια τους που είναι θ οριζοντίως

    @Έλενα: ΧΑΧΑΧΑΧΑΧα βρε αυτοί είναι γιαπωνέζοι!

    @Μαρία: Όχι, μην τα ισοπεδώνουμε όλα! Μαλάκες και μαλακισμένες υπάρχουν παντού αλλά εδώ είναι καλύτερα.

    @ΔεΛέμε: Μην παραλείψεις μόνο σε παρακαλώ γιατί είμαι έτοιμος να σπάσω μερικά κεφάλια, κοίτα να το προλάβεις!

    @Χριστίνα: Αλήθεια? Δεν το είχα προσέξει ποτέ για το Νοέμβριο!

    @Μια: Αχ, ευχαριστώ μάνα μου, συγκινήθηκα τώρα! Μα 10?? Όσο για το πρωθυπουργός, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή