Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Την εντροπία μου μέσα-έξω μέσα-έξω

O Ανώνυμος αναγνώστης διέπραξε θανάσιμο αμάρτημα σχολιάζοντας προχτές χωρίς να μου ευχηθεί για τη γιορτή μου. Αλλά αντί ευχής είπε αυτό:
λοιπον δεν σου εχω κανει ποτε σχολιο,αν και σε διαβαζω καιρο, αλλα τωρα πρεπει να το κανω!Ειναι ασχετο με την αναρτηση παντως :P
Σημερα στη σχολη ο καθηγητης χρησιμοποιησε τη λεξη απευθυνση! Συγκεκριμενα ειπε "δημοσια απευθυνση" και ειναι και απο τους παραξενους με τα ελληνικα.
Η λεξη υπαρχει και τη χρησιμοποιησε αρκετες φορες κιολας.Θυμηθηκα που αναρωτιοσουν.
α! ειμαι στο παντειο παρεμπιπτοντως. Φιλια =)
Και έτσι αποφάσισα να βάλω λίγο νερό στο μίλκοκρασί μου. Ανώνυμε, πάρε μια ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ τυλιγμένη σε συγχωροχάρτι αλλά να μην επαναληφθεί. Τον Φεβρουάριο που θα γίνω η τετραγωνική ρίζα του τρεις χιλλιάδες εξακόσια δια του δύο όξω (τα) τρία, περιμένω να μου ευχηθείς πρώτος πρώτος! Ή πρώτη πρώτη, δεν έχει σημασία.

Κάθομαι που λες σαν το ποντίκι αυτές τις μέρες και μου χώνω διάφορα παράξενα πράγματα που έχουν περίεργα σχήματα. Το ένα είναι μακρουλό και ίσιο σαν Ι, το άλλο έχει μια στροφή σαν U, το άλλο έχει θηλιά σαν γ, αλλά το χειρότερο, αυτό που με ζορίζει και δεν μπαίνει ώρες ώρες με τίποτα είναι αυτό με τις δύο στροφές σαν S. Και δεν είναι μόνο ότι κάθομαι σαν τον μαλάκα και μου τα βάζω, αυτά πάνε και πετάγονται έξω και πρέπει μετά να τα ξαναβάλω και πάλι έξω και πάλι μέσα, βγαίνουν αυτά, σπρώχνει ο Αμερικλάνος. Αν ρίξω λίγο γάλα ανάμεσα, ξέρεις πόσο βούτυρο θα φτιάξω?

Μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις γιατί να πρέπει να κάθομαι όλη μέρα να συνουσιάζομαι με την ιονική ισχύ (Ι), την ενέργεια (U), τον συντελεστή ενέργότητας (γ), και κυρίως τη χειρότερη απ'όλα, απ'όλα όμως, ΕΝΤΡΟΠΙΑ (S)? Δεν θέλω μανίτσα μου να τα ξέρω, δεν με απασχολεί καθόλου η μη-ύπαρξή τους.

Αυτή η εντροπία ρε γαμώτο, έχω μάθει με χίλια μέσα-έξω ζόρια μέχρι και πότε της ήρθε περίοδος, ποιος είναι ο μπατζανάκης του τρίτου ξαδέρφου της νταντάς της μάνα της, αλλά τι ΣΚΑΤΑ είναι ακόμα να καταλάβω. Δεν καταλαβαίνω. Δεν καταλαβαίνω σου λέω! Πιάσανε κάτι μαλάκες πριν 200 χρόνια μια χούφτα εξισώσεις, τις ενώσανε και βγάλανε αυτή τη ΜΑΛΑΚΙΑ που τη λένε εντροπία και καλά κάνουν και τη λένε έτσι, αφού τέτοια καραγκιοζιλίκια είναι ντροπή - κι'εγώ θα ντρεπόμουν. Μετά βγήκαν κάτι άλλοι φιλόσοφοι του κώλου και άρχισαν να τσαμπουνάνε θεωρίες ότι η εντροπία είναι ο χρόνος και αν καταφέρουμε να αντιστρέψουμε την εντροπία μιας διαδικασίας θα ταξιδέψουμε στο χρόνο και τα ΠΑΠΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΠΕΛΑ.

Συγγνώμη που βρίζω, αλλά είμαι σε φόρτιση. Όλη μέρα διαβάζω με τα χέρια μέσα στο ακούρευτο κεφάλι μου και όταν έφυγα από το εργαστήριο ήμουν σαν τρελός και άπλυτος επιστήμονας που το παίζει κουλ και χέστηκε για την εμφάνιση. Δεν το κατάλαβα ότι έγινε το μαλλί σαν τον κώλο του μαμούθ εν τω μέσω ηλεκτροπληξίας και περπατούσα ο βλαξ αμέριμνος μέχρι το αμάξι ενώ με χάζευε ο κόσμος. Το κατάλαβα όταν πήγα να ξεπαρκάρω και το μαλλί -λέγε με τρίχωμα με ορμόνες- μου μείωνε την ορατότητα στον καθρέφτη.

Η ομοιότητα - στο μαλλί - με τρομάζει.
Ώρες ώρες σκέφτομαι, μήπως αυτό το διδακτορικό με κάνει πιο σωστό επιστήμονα κάνοντάς με πιο λάθος άνθρωπο? Αν είναι να μάθω τι είναι η εντροπία και να ξεχάσω ότι πριν βγούμε έξω ρίχνουμε και ένα βλέφαρο να βεβαιωθούμε ότι το θέαμα που θα παρουσιάσουμε δεν προσβάλει την αισθητική κανενός, να το χέσω!

Τέλος πάντων, από την εντροπία στα μαλλιά μου. Δεν μπορώ να ασχολούμαι άλλο με τρίχες, πάω να τα λούσω.

25 σχόλια:

  1. 다른 뜻에 대해서는 엔트로피 (동음이의) 문서를 참조하십시오.


    얼음이 녹으면 엔트로피가 증가한다.
    엔트로피(영어: entropy)는 열역학적 계의 유용하지 않는 (일로 변환할 수 없는) 에너지의 양을 나타내는 상태 함수다. 통계역학적으로, 주어진 거시적 상태에 대응하는 미시적 상태의 수의 로그로 생각할 수 있다. 엔트로피는 일반적으로 보존되지 않고, 열역학 제2법칙에 따라 시간에 따라 증가한다. 독일의 물리학자 루돌프 클라우지우스가 1850년대 초에 도입하였다. 대개 기호로 라틴 대문자 S를 쓴다.

    Έλα, διάβασε εδώ μπας και τα καταλάβεις καλύτερα!!!Τα εξηγεί τόσο όμορφα κι απλά!Τα αγγλικά σου θα φταίνε να δεις!!! χαχαχαχαχα!!!

    :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εντροπία;;;Τι 'ν' τούτο,μωρέ;
    "Εντροπής" πράματα!Οταν πρωτάκουσα τη λεξη πριν απο χρόνια,αναρωτιόμουνα τι στο διάλο ειν'αυτή;Ευτυχώς βρεθηκες εσύ,ο θετικός επιστημων,να μου δωσεις να καταλάβω πως ούτε κι εσεις τη γουστάρετε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντροπία είναι το χάος του συστήματος, αγαπητέ. Το ΧΑΟΣ του συστήματος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "...Ώρες ώρες σκέφτομαι, μήπως αυτό το διδακτορικό με κάνει πιο σωστό επιστήμονα κάνοντάς με πιο λάθος άνθρωπο?"

    Ωπα!! Στακα there και πιάστο αλλιώς για να μη το χάσεις...!
    Η "ορατότητα" που εμποδίζεται από τσουλούφια σε κάνει λάθος άνθρωπο?
    Ποιος σου είπε μάνα μου ότι τα σημαντικά και τα ανθρώπινα τα βλέπουμε με τα μάτια?

    Καλά το'πας! Κι αν μάθεις να βάζεις και να βγάζεις το ζακετάκι χωρίς να βγάζεις και την ψυχή στο άμοιρο πλάσμα θα σ'αγαπήσω περισσότερο... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. την Εντροπία σου μέσα και συ πρωί πρωί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν εχω το κατάλληλο κουντουπιεράκι να κάνω πράξεις με ημίτονα για να βρω ποσα κεριά θα φυσήξεις τον Φλεβάρη, αλλά πες πως είσαι Υδροχόος να πεθάνω...
    καλά δεν θα πεθάνω...

    Αντρουπή'ς να βρίζεις παιδι πράμα!!!
    τα χαιρετίσματα απο το άστυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η εντροπία είναι η έννοια μέσω της οποίας μετράται η αταξία, της οποίας η μέγιστη τιμή αντικατοπτρίζει την πλήρη αποδιοργάνωση (ομογενοποίηση των πάντων) και ισοδυναμεί με την παύση της ζωής ή αλλιώς της εξέλιξης. Σε μια τέτοια κατάσταση δεν υπάρχει καμία διαδικασία και δε βρίσκεται «σε λήθαργο» (κρυμμένη) κανενός είδους πληροφορία που να επιτρέπει την εξέλιξη (ή τη ζωή) αν με κάποιο τρόπο γίνει εκ νέου παροχή μόνο ενέργειας. Αφαιρώντας την έννοια της πληροφορίας που δεν είναι αντικειμενικά μετρήσιμη (η εντροπία που εξαρτάται από αυτήν είναι επίσης μη αντικειμενικά μετρήσιμη και μάλιστα αφήνεται χωρίς μονάδες), προκύπτει μια μορφή εντροπίας που αφορά μόνο θερμικές μεταβολές, υπολογίζεται και είναι σαφώς ορισμένη: η θερμοδυναμική εντροπία. Η θερμοδυναμική εντροπία είναι εκτατική μεταβλητή ενός θερμοδυναμικού συστήματος.

    το κατάλαβες η θέλεις να κάνω και κακά;;;;

    αμάν, παιδί μου, μαζί θα το κάνουμε το διδακτορικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν θελω να "εντρεπεσαι" για την κομμωση σου διοτι ο καθεις εχει το δικο του στυλ...στην αγιογραφια θα σε φτιαξω με το ανεμελο μαλλι της φωτο?η με κατι πιο απλο?
    καλημερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Aστο το μαλλί έτσι....να λαμβάνεις σήματα...που ξέρεις μπορεί να επικοινωνήσεις με κανένα UFO ....και ξεδιαλύνουν οι απορίες...

    Η Λιακάδα το λέει καλά...τα τσουλούφια το πολύ πολύ να καλύψουν τα μάτια ...που είναι ο καθρέφτης της ψυχής καμάρι μου....

    ΥΓ.σούχω νέα....ψόφησε η γάτα....κλάψ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aστο το μαλλί έτσι....να λαμβάνεις σήματα...που ξέρεις μπορεί να επικοινωνήσεις με κανένα UFO ....και ξεδιαλύνουν οι απορίες...

    Η Λιακάδα το λέει καλά...τα τσουλούφια το πολύ πολύ να καλύψουν τα μάτια ...που είναι ο καθρέφτης της ψυχής καμάρι μου....

    ΥΓ.σούχω νέα....ψόφησε η γάτα....κλάψ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κάποτες ενας φιλος πολύ ακαδημαϊκός μου εξήγησε τι είναι εντροπία με ενα απλό τρυκ! Αλλα το μόνο που μου έμεινε είναι πως μου έσπασε το ποτήρι και μου χάλασε το σερβίτσιο...δεν ξαναμιλήσαμε από τότε! αρα μάλλον αμα μάθεις θα γίνεις χειρότερος άνθρωπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ το μόνο που ξέρω είναι ότι η πουτανα η εντροπία ευθύνεται για την κατάσταση (ή μάλλον ακαταστασία επιπέδου σαραγεβο!) που επικρατεί στο δωμάτιό μου, και άντε να βρω την απαιτούμενη ενέργεια να το ξαναφέρω σε τάξη!
    Χρόνια πολλά και καλά (και καθυστερημένα) Αμερικλάνε!!
    --πλυντήριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αμάν ρε Αμερικλάνε, είπα να μπω να ξεσκάσω, αλλά μάνα μου εσύ μου θύμισες τον καυγά που είχα πριν 10' με έναν των θετικών επιστημών που με έπρηξε γιατί λέει είμαι ημιτελής ως άνθρωπος διότι αγνοώ τα μαθηματικά (πλην της βασικής αριθμητικής, τουτέστιν 1+1=2). Τώρα που το σκέφτομαι είχε το ίδιο μαλλί με το δικό σου. Μα τί άνθρωποι είστε εσείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κοίτα, μην το πολυψάχνεις το ζήτημα.
    Η εντροπία είμαι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά και'γω τόση ώρα προσπαθούσα να δώ που βάζεις τα μακριά και τα γυριστά και σου ξαναβγαίνουν και είχα μείνει μαλάκας ώσπου να διαβάσω ότι είναι εξισώσεις!

    Ετσι και αλλιώς μωρέ η κινέζα δεν σε γουστάρει οπότε μη νοιάζεσαι για το μαλί κανόνισε να μάθεις εκεί ένα τύπο πας και καθαρίσεις μ'αυτές τι μλκς!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μη μου βαζεις δύσκολα,εσύ ξέρεις τι θα πει πριαπισμός; για να σε δω!!
    Και απάντα σε κάνα σχόλιο δεν θα τα λεω στο βρόντο εντάξει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Here's the dilemma...

    Να διαβάζεις στην Αμερική για την εντροπία..
    ..ή..
    Να διαβάζεις στην Ελλάδα αυτόν τον καιρό για Δημόσια Διοίκηση..

    Αντιλαμβάνεσαι νομίζω την ειρωνία του πράγματος, έχω ήδη καταλήξει ότι λάθος χρονιά διάλεξα για να πάρω αυτό το μάθημα. Εντροπία δαγκωτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. = συμπέρασμα, από σήμερα όταν ντρέπομαι (εντροπία) δεν θα κοκκινίζω πιά αλλά θα κάνω μιά κίνηση σαν να χορεύω τον χορό της κοιλιάς γιά να μου βγεί το S

    Kαι πάνω που ανάρτηση απέπνεε κάτι σεξουαλικά ηδονικό με τρέλλανες με την ΙονικοΕνεργειοΕνεργοτητα της Εντροπίας σου.

    Από που η οικιότητα? Είμαι θαυμάστρια της Coulitas .... εξ ου και....... Τώρα βέβαια καταλαβαίνω και το πάθος τoυ Coulo-κόριτσου γιά σένα.....

    Καλώς σε βρήκα λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Eπέστρεψα για να κάνω την καλή πράξη της ημέρας..... κι επειδή πρόσφατα πήρα το πτυχίο μου στα Κορεάτικα... ιδού η μετάφραση απ'το κείμενο porcupine

    "Για τις άλλες έννοια της εντροπίας (αποσαφήνιση), δείτε το άρθρο.
    Αν ο πάγος λιώνει, η εντροπία αυξάνεται.
    Entropy (Αγγλικά: εντροπία) δεν είναι χρήσιμα για τη θερμοδυναμική gyeui (ημερομηνία δεν μπορεί να μετατρέψει) το ποσό της ενέργειας είναι μια λειτουργία που εκπροσωπεί το κράτος. Στη στατιστική μηχανική, μικρο-κράτη που αντιστοιχεί σε μια δεδομένη μακροσκοπική κατάσταση μπορεί να θεωρηθεί ως ο αριθμός των log. Συνήθως δεν διατηρεί εντροπίας, σύμφωνα με το δεύτερο νόμο της θερμοδυναμικής αυξάνεται με την πάροδο του χρόνου. Γερμανός φυσικός Rudolf Clausius εισήγαγε τις αρχές της δεκαετίας του 1850. Λατινική Α κεφαλαίο γράμμα γράφει ως επί το πλείστον συμβολική."

    Τέλειο...εγω είχα πιάσει ήδη όλες τις έννοιες στην πρωτότυπη γραφή του..... τρεεεεεεελλααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εντροπια και ντροπή και αίσχος!

    Πλήττω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κάτι σας κάνουν στις σχολές αυτές... Ή κάτι πολύ καλό ή κάτι πολύ κακό, δεν ξέρω τι είναι...
    Ξέρω οτι οι θετικοί επιστήμονες είναι δύσκολοι άντρες.
    "Το αποτέλεσμα μετράει."
    Το αποτέλεσμά μου μέσα!

    Για να τους εξηγήσεις κάτι πρέπει να κάνεις πειράματα, μετρήσεις και να το αποδείξεις. Αλλιώς απορρίπτεται.
    Τρελό Αμερικλανάκι μη χάσεις την καρδιά σου. Να την ακούς πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Πορκούπω: ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ να'σαι καλά, τώρα το κατάλαβα!

    @ΒαΝτ: Αυτό ακριβώς, είναι εν-τροπής πράματα!

    @Koueen: Όχι πάντα! Αυτό είναι που με διαολίζει!

    @Λιακάδα: ΔΕΝ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΕΓΩ ΤΟ ΖΑΚΕΤΑΚΙ ΣΤΟ ΑΡΟΥΡΙ, ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΠΗΡΑ ΤΟ ΦΤΑΙΞΙΜΟ!!!! Είμαι εξπέρ στα ζώα, α, όλα κι'όλα.

    @Έλενα: Ναι κουμπάρα! Την πρώτη λέξη ξέχασες όμως.

    @Ζουζούνα: Όχι απλώς υδροχόος, αλλά και ΝΤΑΝ ΣΤΗ ΜΕΣΗ χαχαχαχα. Δεν μου φαίνεται? Αφού είμαι σούργελο, τι άλλο θες.

    @Ρία: Ούτε που θα το κοιτάξω αυτό που λες γιατί θα βγάλω σπυράκια! Όχι άλλη εντροπία!

    @χριστίνα: Θα με φτιάξεις με επιμελώς ατημέλητο! Ξεκίνα το πρόσωπο εσύ και μετά πάμε και στην κώμη!

    @ΜΙΑ: ΤΙ ΚΡΙΜΑΑΑΑΑ χαχαχαχαχα.

    @Georgina: Nαι καταλαβαίνω το φίλο σου, αλλά αυτό εξηγεί την εντροπία σε μία τραπεζαρία, όχι σε μια τάξη! Με πιάνεις?

    @Μανταρίνι: Δεν θες να ξέρεις...!

    @Πλυντήριο: Ναι καλά, η εντροπία σου φταίει όχι η τεμπελιά σου χαχαχα έλα κ εγώ σήμερα θα μαζέψω, πάμε μαζί.

    @ΗΩΣ: Διαφωνώ με τον τύπο, και μάλιστα πιστεύω ότι όσα περισσότερα μαθηματικά και φυσικές ξέρεις, τόσο περισσότερο τείνεις στην ημιτέλεια (είναι λέξη τώρα αυτό).

    @Αθηνά: ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΝΑ ΣΕ ΞΕΚΑΝΟΥΝ!!!!

    @ζουζου: Ένα τύπο! Ο τύπος το κερασάκι, εμένα μου ζητάνε συνταγή για το παντεσπάνι!

    @ΦΟΥΛΗ: Τι λες μάνα μου! Απαντάω σε όλα σχεδόν! Απλά μερικές φορές με μια μικρή καθυστέρηση. ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΑΝ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗ!

    @ΔεΛέμε: Εγώ προτιμώ το Β! Τουλάχιστον εκεί γελάς και λίγο!

    @Ginger: Άσε, την έχω κάψει την κουλή κούλα! χαχαχαχα Άστα τα κορεάτικα μάνα μου, εδώ δεν καταλαβαίνω τα αγγλικά!

    @Κούλα: Και τι θες να κάνω που πλήττεις??? κάτσε να σου στείλω μήνυμα με φωτογραφία του σχολίου που γράφω, έτσι για να σε ζαλίσω.

    @Ανώνυμος: ευχαριστώ!

    @AnD: Ξέρω εγώ, είναι κάτι πολύ κακά καλό χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σε απλα ελληνικος, η εντροπια ειναι το χασιμο, γκεγκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή