Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Τρίχες κατσαρές

Nat, σε νιώθω μάνα μου, να'ξερες πόσο σε νιώθω, ειδικά σήμερα:
Να την βγάλεις "Τυρόπιτα". Πρωτότυπο και εύηχο. Έτσι θα ονομάσω και το παιδί μου.
(παραλήρημα λόγω δίαιτας, μη δίνεις σημασία)
Είσαι επίκαιρη πανάθεμά σε, αν η ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ ήταν εφημερίδα, θα σε είχα πρωτοσέλιδο!

Μιας και το ανάφερες, να πω ότι μια ωραία λιπαρή στριφτή τυρόπιτα μου έχει λείψει ακριβώς όσο και τα πιτόγυρα. Και πιο πολύ μη σου πω, γιατί δεν θυμάμαι ο μαλάκας να έφαγα τυρόπιτα πέρσι όταν ήρθα! Η μάνα μου φταίει, έκανε 200 φαγητά, που να τα προλάβω όλα.

Ένα άλλο πράγμα λοιπόν που μου έχει λέιψει είναι ένα καλό... κούρεμα. Εγώ που με βλέπεις, έχω θεία κομμώτρια και το θέμα κούρεμα δεν με απασχόλησε καθόλου μέχρι και τα 17. Πήγαινα στο κομμωτήριο, καθόμουν αμέσως ενώ με βρίζανε οι κυράτσες που περιμένανε ώρες, έκανε η θειά μου τα μαγικά της, τέλος.

Στην Πάτρα επίσης είχα βρει κομμωτή σούπερ που πάνω κάτω τα ίδια έκανε, μόνο που εκεί έπρεπε να κλείνω ραντεβού και να περιμένω (πολύ μου κακοφάνηκε αυτό) άσε που αυτός δεν μου έδινε δώρο σμαπουάν κοντίσιονερ ζελέδες κεριά και τα λοιπά (και αυτό μου κακοφάνηκε). Άσε που πλήρωνα κιόλας (αυτό και αν μου κακοφάνηκε). Αλλά μετά το πρώτο σοκ συνήθισα και ομολογουμένως ήταν πολύ καλός, έκανε αυτό ακριβώς που ήθελα χωρίς να χρειαστεί να του το εξηγήσω καν.

Εδώ χάμω όμως, οι κομμώτριες είναι ΗΛΙΘΙΕΣ. Ναι, ναι, δεν ντρέπομαι καθόλου, είναι ΗΛΙΘΙΕΣ και ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΕΣ. Αν έχω την τιμή να με διαβάζει καμια κομμώτρια από Αμερική, διάβασε καλά μάνα μου γιατί σε σένα απευθύνομαι. Μαλάκω.

Εγώ θέλω κάτι απλό, δεν με νοιάζουν τα μαλλιά, τρίχες είναι! Θέλω κοντά γύρω γύρω, λίγο πιο μακριά πάνω και πιο μακριά μπροστά για να σηκώνονται. Ζητάω πολλά? Έχω μακρόστενο πρόσωπο και μονο αυτό το στυλ με ξεαυγνώνει!

Μια φορά, μου έκανε το αντίθετο, κοντά μπροστά και μακριά πίσω. Ήμαρτον Κύριε. Σαν αυτούς από το '80 έμοιαζα. Μετά μου τα κάνανε όλα πάνω κάτω δεξιά αριστερά ίδιο μήκος, σαν γκαζόν. Μετά από αυτό ήρθε η αποκορύφωση. Πήγα σε μπαρμπέρισα που κάνει μόνο άντρες μπας και αλλάξει η τύχη μου. Τα δεξιά πιο μακριά από τα αριστερά, πίσω από τα αφτιά τρίχες να πετάγονται και μια τρύπα στο πίσω μέρος ΝΑ. Με το συμπάθειο.

Αυτό το τελευταίο έγινε το Γενάρη και έκτοτε τους φοβήθηκε το μάτι μου, και δεν πήγαινα για κούρεμα. Αλλά δεν πήγαινε άλλο, έπρεπε να τα κόψω δεν άντεχα να τα φτιάχνω κάθε μέρα άσε που πιάσαν ζέστες και έσκασα. Πάω χτες σε άλλο κομμωτήριο - που να μην έσωνα - μαζί με ένα κινεζάκι.

Της εξήγησα ότι δεν θα θέλω πολύ κοντά, της έδειξα πόσο τα θέλω, όλα ΟΚ. Κλείσε τα μάτια σου μου λέει. Τα έκλεισα το ΒΟΔΙ, για να μην μπουν τρίχες μέσα. Τα ανοίγω. Κοιτάω. Δεν είχα μαλλιά. Έμεινα ροφός να κοιτάω το κεφάλι μου. Κοιτάω κάτω. Βλέπω τις μπούκλες μου σκορπισμένες παντού. Μιλάμε για πολύ μαλλί.
Ηλίθια: Σ'αρέσουν?
Αμερικλάνος: Ναι, καλά είναι.
Ηλίθια: Αλήθεια?
Αμερικλάνος: Όχι.
Ηλίθια: Είναι πιο κοντά απ'ότι περίμενες ε?
Αμερικλάνος: Είναι πιο κοντά απ'ότι ζήτησα.
Ηλίθια: Να δες, τα μπροστά στα άφησα πιο μακριά, όπως ήθελες.
Αμερικλάνος: Είναι πιο κοντά και από τα φρύδια μου.
Ηλίθια: Την επόμενη φορά να ζητήσεις νούμερο 6 μηχανή, στα έκανα με 4.
Αμερικλάνος: Καθάρισέ με να φύγω πριν κλείσουν τα μαγαζιά.
Ηλίθια: Α, ωραία, θα πας για ψώνια? Τι θα πάρεις, αν επιτρέπεται?
Αμερικλάνος: Καπέλο.
Σήμερα έσκασα μύτη με καπέλο. Παρήγγειλα μερικά ακόμη από το άμαζον (μη μου πιάσουν και τον κώλο οι ντόπιοι). Για καναδυο μήνες θα κυκλοφορώ καπελάτος, τι να κάνω.

ΓΑΜΩ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΟΥ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΕ.

Το χειρότερο ξέρεις ποιο είναι? Με είδε το κινεζάκι, φρίκαρε, και της είπε ότι δεν τα θέλει κοντά σαν εμένα, πιο μακριά. Δεν έκλεισε τα μάτια του και της έδειχνε κάθε δευτερόλεπτο τι να κάνει, με αποτέλεσμα να μη μοιάζει με αυγό Τουρκίας όπως εγώ. Τόσο κοντά μαλλιά δεν είχα ποτέ μου. Τη μισώ και εύχομαι να πάθει αλλεργική αντίδραση από τις σερβιέτες της. Αφού με έκανε εμένα μουνί καπέλο, να γίνει το δικό της αερόστατο. Άσε που ήταν και κακάσχημη, δεν είχα από που να πιαστώ για να μην έχω νεύρα με την πάρτη της.

Το καλό είναι ότι πολλοί Αμερικάνοι φοράνε καπέλα, ακόμα και σε εσωτερικούς χώρους, και δεν φαίνομαι περίεργος. Αν και άκουσα καλά σχόλια, με δείχνουν πιο νέο λένε. Μα πόσο πιο νέο πια, 26 είμαι.

Ελπίζω σε δύο μήνες που θα πάω σε συνέδριο να έχουν φυτρώσει λίγο, μην πάω λες και με μεταφέρανε από στρατόπεδο συγκέντρωσης. Βασικά πρέπει να χάσω κανα δεκάκιλο γιατί τώρα πια χέσε μέσα, σαν γλόμπος με λίπος είμαι. Σήμερα ζήτησα ψητή γαλοπούλα με ρύζι (ράιζ) και μου φέρανε με πατάτες τηγανητές (φράιζ). Άχρηστοι αυτοί οι Κινέζοι, άχρηστοι.

Α ρε Μέρφι.

18 σχόλια:

  1. Epic fail η τύπισσα, ε; :D

    Πού ξανακούστηκε "Κλείσε τα μάτια για να μη μπαίνουν τρίχες"; Ξέρεις πού ακριβώς βρίσκονται τα μαλλιά και πού είναι τα μάτια;;;;

    Εγώ πάλι πιστεύω ότι για όλα φταίει το ότι πήγες με συνοδεία Κινεζακίου. Ούτε ο Murphy φταίει, ούτε η ΗΛΙΘΙΑ :D

    Cheers, hatman :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο τίτλος πάντως δεν ταιριάζει,έπρεπε να βάλεις (καραφλό φιστίκι),η το άλλο,
    (μουνί με καπέλο)!!
    καλά μπάνια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τη μισώ και εύχομαι να πάθει αλλεργική αντίδραση από τις σερβιέτες της. Αφού με έκανε εμένα μουνί καπέλο, να γίνει το δικό της αερόστατο.

    αγόρι μου καταφέρνεις και με την ατυχία σου να μας κανεις να κατουριόμαστε από τα γέλια.

    υπομονή, φαλάκρα ειναι θα περάσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχαχα
    μα γι αυτό κυκλοφορούν και σε εσωτερικούς χώρους με καπέλα. ισχυρό το σοκ τους και έτσι το καθιέρωσαν!

    *έχω πάθει πολλά απ τις ελληνίδες κομμώτριες πάντως..
    **ευτυχώς που ήρθε καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Αμερικλάνος έχει δίκιο!
    Οι κομμώτριες στην Αμερική έχουν κάλο στον εγκέφαλο!
    Μπαίνεις γυναίκα και βγαίνεις Αμερικλάνικο.....γουρούνι!
    Σας μιλάω εκ πείρας.
    Πέρσι με παρέα βρέθηκα στην Αμερική για γάμο συγγενικού προσώπου.
    Είπαμε όλες οι γυναίκες να πάμε σε Αμερικάνικο κομμωτήριο να γίνουμε ......θεές.
    Και γίναμε........
    -εγώ η...... θεά Πέγκι
    -η φίλη μου η.....θεά Ναταλία
    -η ξαδέλφη η ......θεά Ρεβέκκα.
    Στο τσάκ το γλυτώσαμε το διπλωματικό επισόδιο.
    Δεν χρειάζεται να συμπληρώσω ότι λουστήκαμε και χτενιστήκαμε μόνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ω λα λα ουάνς εγκέν, θενκς!

    Οι τριχοπεριπέτειες σου μου έφεραν αυτό στο μυαλό:

    http://www.youtube.com/watch?v=lk8jfcwWNiE&feature=related

    Μπέτερ λακ νεξτ τάιμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλυτερα μαθε να κουρευεσαι μονος σου,αυτες οι χτυπημενες μπορει να σε αποκεφαλισουν καμια ωρα.

    Οσο για τις πατατες ('φραιζ'),αφου δε σου βγαλανε καμια τεκιλα σανραιζ παλι καλα.Παντως μην τους αδικουμε,το ρυζι προφερεται "ραις",οχι "ραιζ" (λες να μην ξερουν πως προφερεται το ρυζι κοτζαμ Κινεζοι?) απλα τους μπερδεψες με την ασχετη προφορα σου.Ισως παλι υποσυνειδητα να ηθελες τη λιγδωμενη πατατα κ οχι το ανοστο πλην υγιεινο ρυζακι αλλα ντρεποσουν να το παραδεχτεις.

    Ανθρωπο που αποφασιζει να χασει βαρος λογω κουρεματος ομολογω δεν εχω ξαναπετυχει.Τοσο πολυ σε αδυνατιζε το παλιο σου κουρεμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι παει να πει "ποσο πιο νεος πια?"?
    Ειναι απλο: 25 χρονων, 11 μηνων και 30 ημερων! :ΡΡΡΡ Ουτε καν 26! :ΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αμερικλάνε,τέκνον μου,μη στενοχωριέσαι!Εμείς απο το ελλάδα σου συμπαραστεκόμεθα και θα αγανακτίσουμε και για σενα!!!!
    ΥΓ.Όταν πριν χρόνια άχρηστη κομμώτρια που με πέρασε προφανώς για προβατίνα με κούρεψε σαν την Δήμητρα παπαδοπούλου στους απαράδεκτους,για να μην αυτοκτονήσω με το ψαλίδι που με κούρεψε μου έδωσε τη μαγική συμβουλη:λουσιμο καθε μέρα και θα μακρίνουν γρηγορότερα!Μη με ρωτήσεις γιατι...δε ξέρω...σημασία έχει οτι έπιασε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δηλαδή,έτσι όπως σε κάνανε,άμα σε δει η δικιά σου γυμνό,τι να καμαρώσει,κώλος πάνω,κώλος κάτω,χέσε μέσα:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μεγειά ! (φαπα στο σβέρκο)...
    ρε συ VAD...έλεος....!
    Αμερικλάνε, μην ασχολείσαι με "τριχες"...αστο.
    Σου αφιερώνω το λαϊκό άσμα
    "διώξε πια τον μακρυμάλλη για χατήρι καραφλου"...
    και σε φιλώ κοντρ λα μουρ, καθώς
    φέυγω σε λίγες ώρες για 3 μερο στην Πατρα. (λατρέυω Πάτρα, ολοι οι κολλητοι από 'κει ειναι...)
    τι να σου φέρω?
    φιλια καλό Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά είσαι Θεός γουλί!
    Σε φαντάζομαι μάνα μου και λιώνω στο γέλιο!
    Υπομονή σε 2μήνες θα ξαναθέλεις κούρεμα

    Τα θαλασσινά μου φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μου χχαχαχα.
    Α ρε αμερικλανάκι, τι τραβάς και εσύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Stella Fox,τι έλεος,βρε!
    Την αλήθεια λέω:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μα σου ειπε κλεισε τα ματια κι εσυ τα εκλεισες;
    Που νομιζες οτι ησουν; Σε μασαζερί;

    Ελεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οτι τι δηλαδή;
    Δεν ξέραμε να πηγαίνουμε στα κομμωτήρια και να λέμε νούμερο μηχανής ξυρίσματος, τάδε χτενάκι, τόσα εκατοστά δεξιά να τα πάρεις!
    Άκου λέει θα μας ρίξει και το φταίξιμο που δε ζητήσαμε μηχανή 6! (α' ενικός, θα πει ταυτίζομαι με το δράμα σου και το βιώνω:ΡΡΡ)

    Καλημέρεεεεες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Twisted: Όχι ρε, και τις άλλες φορές που πήγα μοναχός ακόμα και με Έλληνα, μια χαρά χάλια με κάνανε!

    @ΦΟΥΛΗ: Έχω πρόβλημα με τους τίτλους, ζορίζομαι να βρω! Θες να σε προσλάβω για τιτλαρχισα?

    @Ρία: Η μάνα μου να δεις πως χτυπιόταν όταν της περιέγραφα το περιστατικό! Εγώ να αφρίζω από τα νεύρα και αυτή να έχει ξεσκίσει τα πνευμόνια της στο γέλιο! Καμία συμπαράστασις!

    @Λουνίτα: Ναι, σκέψου να το πάθαινα Γεν'αρη με τις χιονιθύελες, θα πάγωνε ο εγκέφαλος!

    @χριστίν: ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ γεια σου ρε θεά Πέγκυ! Έχω ακούσει ότι οι μαύρες είναι καλύτερες, την επόμενη φορά θα πάω σε μαύρη!

    @Νατ: ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!!!!!

    @the_man: Όχι ρε, έχουμε έναν Κινέζο που κουρεύεται μόνος του και τον κοροιδεύει όλο το κονέχτικατ! Και η προφορά μου είναι τέλεια, άιντε από κει! Και λάθη να κάνω, γίνονται σωστά μόνο κ μόνο επειδή τα είπα εγώ ;)

    @Λόλα: Γεννήθηκα Φεβρουάριο, άρα αν είναι 11 μήνες και 30 μέρες, είναι ήδη 26 ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    @splats: Ναι, ναι να αγανακτίσετε για τον αμερικλάνο γουλί! Να σου πω, αν τα λούνω δις κάθε μέρα θα βοηθήσει?

    @VAD: XAXAXAXAXAXAXAXAX να'σαι καλά, με έκανες και γέλασα!

    @Stella Fox: Άντε τυχερή, σουβλάκια στις Νερατζιές, γύρο στο Τάκης Μάκης (κάτι τέτοιο), βάφλα στο σταθμό, ψαρονέφρι στην ελ γκρέκο, τσάι στη τσαγιερί, μακαρονάδα σε ένα που δεν θυμάμαι πως το λένε κλαψ και καφέ στο θεατράκι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!

    @zoyzoy: Που το ξες καλή μου ότι είμαι Θεός γουλί? Στους Ασιάτες πάντως αρέσουν!!

    @Νεφέλω: Πάντως τα μαλλιά μου όχι, δεν φτάνουν!

    @Κούλα: Έλα ντε, το βόδι, πάλι καλά που δεν μου είπε σκύψε δηλαδή! Τέτοιες μαλακίες πληρώνω μια ζωή!

    @Marsy: Και όμως, αυτή με ρώτησε και νούμερο μηχανής (το 6 πρέπει να ζητάω για γύρω γύρω τελικά - σιγά μην το θυμάμαι). Θέλω να τη δείρω! Να πάω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να πηγαινεις μονο στα κωμμωτηρια απ οπου εχει περασει η Ταμπαθα! Ποια ειναι αυτη; Δες εδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή