Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Γύρο γύρο όλοι

Σήμερα θα δώσω ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ στη μαλακία που με δέρνει. Ο λόγος θα γίνει εμφανής οσονούπω.


Ήτανε η ώρα, τι ώρα ήτανε, κατα τις 5 νομίζω και προσπαθούσα να αποφασίσω τι σκατά να κάνω απόψε. Να πάω σπίτι να μαγειρέψω τα ρημάδια τα φασολάκια που πήρα από τη φάρμα στο δρόμο της επιστροφής τη Δευτέρα και όπου να'σαι θα μουχλιάσουν, ή να πάω σε κάτι φίλους στο Γέιλ, μια ώρα δρόμος για φαΐ?

ΤΕΣΠΑ δεν είναι αυτό τι θέμα μας! Στο Γέιλ για φαΐ πήγα, χέστα τα φασολάκια, πήγαμε σε τούρκικο. Τι σκατά να φάω? Πήρα ένα σάντουιτς με φαλάφελ, πολύ ωραίο, και μια πίτα γύρο που τον λέγανε με το τούρκικο όνομα το οποίο και αχαχαχαχαχα φυσικά και ξέχασα.

Άντε λέω να δούμε τι σκατά γύρο κοτόπουλο θα μου σερβίρουν. Του κώλου του πασά θα είναι χαχαχαχαχαχα καθόμουν εκεί και σκεφτόμουν πόσο μαλάκες είναι που θα μου σερβίρουν γύρο του κώλου. H μύτη μου ανέβηκε μέχρι το ταβάνι γιατι, πφ, μόνο εγώ ξέρω από καλό γύρο σε όλο το κονέχτικατ και πως τολμάνε να σερβίρουν κάτι που δεν ξέρουν ούτε να προφέρουν.


Έρχεται ο γύρος, αρχίζω να τον τρώω (τον γύρο), και ΟΟΥ ΜΑΪ ΓΚΑΝΤ. Ήταν ΓΥΡΟΣ! Κανονικός ΓΥΡΟΣ!!!! Μετά από έναν ολόκληρο χρόνο ξαναέφαγα ΓΥΡΟ!!! Έπεσα με τα μούτρα και άρχισα να τον καταβροχθίζω. Αλλά κάπου προς το τέλος κάτι άρχισε να με ενοχλεί, κάτι δεν ήταν όπως θα'πρεπε, κάτι, κάτι έτρεχε εκεί μέσα.


Και τότε θυμήθηκα.

Δεν μου αρέσει ο γύρος.

Σουβλάκι έβαζα πάντα στην πίτα, σουβλάκι. Σουβλάκι χοιρινό. Ο γύρος βρωμάει και είναι τίγκα στο λίπος. Δεν ξέρω, η ξενιτιά μάλλον έσβησε την απέχθειά μου για το συγκεκριμένο κρέας και εδώ και δύο χρόνια λυσσάω για κάτι που δεν μου αρέσει. Και πέρσι το Καλοκαίρι, σουβλάκια έτρωγα, γύρο ούτε που άγγιξα αλλά δεν έκανα τη σύνδεση.

Ο ανθρώπινος εγκέφαλος δουλεύει με περίεργους τρόπους, εντάξει??


Tουλάχιστον τώρα μπορείτε να κοιμάστε ήσυχοι ότι ΔΕΝ μου λείπει πλέον ο γύρος και ΔΕΝ θα σας τα ξαναπρήξω για την έλλειψη γύρου από τη διατροφή μου. Ε και ό,τι πρήξιμο σας έχω κάνει εδώ και δύο χρόνια, νερό κι'αλάτι.

20 σχόλια:

  1. Όταν σου λειπει ,τσιμπα απο δω http://apouro.blogspot.com/2009/06/blog-post_20.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε συ φάγαμε χθες στο Μιτικα Αιτωλοακαρνανίας μια ,ναι μια μερίδα γύρο ,ρε δυο άτομα και δεν τον καταφέραμε!!!!
    Κόλαση σου λέω και είναι μόνο η αρχή.....
    Σήμερα το πρόγραμμα έχει Πάργα.....
    Τα φιλιά μου από την Πρέβεζα
    ΥΓ άντε θα πιαστεί ο κώλος μου ξανά πάνω στη μότο,καλά σκάω δεν παραπονιέμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Φούλη...χμμμ...είναι αυτό που λέμε "τα θέλει ο κώλος σου"? αχχααχα

    Αμερικλανάκι κανόνισε να έρθεις Ελλάντα να χτυπήσουμε κανά κοκορέτσι και άσε τα βρώμικα του Κονέχτικαντ. Νταξξ?
    Πρωινά φιλιά και καλημέρες.

    *πφφφ...μέχρι εδώ βρωμάς τζατζίκι. Να δω πως θα ρίξεις γκόμενα. Άντε βαριά βαριά για καμιά κινέζα σε βλέπω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να υποθέσω ήταν και αρνίσιος? γιατί γουρούνι δεν τρώνε οι Τούρκοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τελικά είσαι μεγάλο...ταλέντο χαχαχα
    και τοτε θυμήθηκα πως δεν τρώω γύρο χαχαχαχαχαχααχαχαχα
    κάποιος να με σηκώσει απτα πατώματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μου κατσε το κρουασαν στο λαιμο!αδιαβαστη θα με στειλεις με τις αναρτησεις σου αμερικλανακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν πειράζει φαρμακοτριφτάκο μου, εμείς σε αγαπάμε και ας μας πρήζεις!

    τι σεντόνια θες; μονόχρωμα; εμπριμέ; με ρίγες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προσωπικά δεν με έχει ενοχλήσει η γκρίνια σου. Θες επειδή σε γνώρισα προσφάτως; Θες επειδή είμαι πιο ιδιότροπη από εσένα; Δεν ξέρω. Οπότε μπορείς να συνεχίσεις όπως είσαι. Άλλωστε εγώ δεν τρώω γύρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελικά μήπως η λύση στο πρόβλημα είναι να φας και κανά Κινέζο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ πάντως γκρινιάζω πολυυυύ περισσότερο από σένα.Και δεν μ'αρέσει ο γύρος!Καλαμάκι ftw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν παίζεσαι τελικά, αυτό έχω να πω εγώ!!!!!!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο εκεί στο κονέχτικατ!!!! Φιλιά από Δράμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Και τοτε θυμηθηκα" λεει!
    Αχαχαχαχαχα!
    Ωωωω θεοι! Τι αλλο θα ακουσω πια απο αυτο το αμερικλανοστομα?! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σελίν,ερωτω ο ανίδεος,με το καλαμακι ftw πίνουμε φραπέ;:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταρχήν έπρεπε να πάρεις κεμπάπ.. Τώρα το θέμα είναι αν τρως γύρο ή γενικά αν είσαι λογικός που μπαίνεις στην διαδικασία να παραγγείλεις γύρο στο Αμέρικα..??

    Καλησπέρα, καλές ορέξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μάνα μου ένας ψυχολόγος κοντά δεν υπάρχει;;;ΧΑ!ΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @VAD: Δε μου λείπει εν τέλει αλλά ευχαριστώ!!!

    @ΦΟΥΛΗ: Και κανα καλαμάκι να φας και να το σηκώσεις στον αέρα, να πάρεις ύφος και να πεις ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΤΟ ΤΡΩΩ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΛΑΝΟΥ!!!

    @Νεφέλω: Μισό να το κανονίσω, μισό. Να κλείσω και για Ιράν? Βρε συ το τούρκικο τζατζίκι είναι πιο ελαφρύ και από γιαυρτάκι της ΦΑΓΕ.

    @Μάλερ: Όχι, κοτοπουλίσιος, αρνί δεν τολμάω να φάω.

    @περσέας: Συμβαίνουν αυτά!!

    @Βίκυ: Γιατί καλέ σου'κατσε? Ανθρώπινα είναι τα λάθη!

    @Ρϊα: Το εμπριμέ τι είναι? Καλέ ό,τι να'ναι εκεί κολλάς?

    @Αθηνά: Πιο ιδιότροπη από μένα?! Μωρή Κατακουζίνα εσύ είσαι??? ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    @Κουίν: Δεν πάω από ασιτία καλύτερα?

    @Σελίν: ΚΑΛΑΜΑΚΙ!!!!! ΜΕ ΛΕΜΟΝΑΚΙ!!!!

    @Σταυρούλα: Καλή εβδομάδ εκεί στη Δράμα! ! !

    @Λόλα: Η αλήθεια είναι ότι μερικές φορές ντρέπομαι να κοιταχτώ στον καθρέφτη :p

    @Ράνια: Σουβλάκι φτιάχνω εγώ σούπερ!!

    @VAD: ΧΑΡ ΧΑΡ ΧΑΡ ΧΑΡ γεια σου ρε VAD και ότι έπιασε λίγη ζέστη χαχαχα

    @Καρλίτο: Έχω φάει 200 γύρους στο Αμέρικα αλλά πάντα συγκεντρωνόμουν στο γεγονός ότι δεν ήταν αληθινός γύρος, κατάλαβες?

    @Έλενα: Ψυχίατρος ο ένας, ψυχολόγο η άλλη, άντε να δούμε που θα πρωτοπάω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ελεος εισαι , αυτο εχω να πω! εγω που εχω παει κων/πολη μερια, εχω να σου πω οτι το φαι τους εκει, ειναι Υπεροχο!
    Επισης πριν καν πεις οτιδηποτε για το φαγητο, ηξερα οτι θα σου αρεσε, ειχα φαει εγω ενα γιαουρτλου εκει! Αχχχχχχχχχ! ακομα το θυμαμαι, φαντασου! (ενταξει λεω και τα ασχετα μου κι εγω μανα μου!)
    Μα και εσυ να λυσσας για κατι που δεν σου αρεσει!! Κουλο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @VAD Άλλο το καλαμάκι που πίνουμε φραπεδιές και άλλο το καλαμάκι στο σουβλάκι!Το μόνο κοινό που έχουν για εμένα,είναι πως λατρεύω το ίδιο και τα σουβλάκια και τους φραπέδες!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Siren: Γιατί κουλό μάνα μου? ¨Ετσι είμαστε εμείς οι καλλιτέχνες, εκκεντικοί ΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    @Σελίν: Ρε γμτ εμένα ο φραπές δεν μου πολυαρέσει πια! Προτιμώ καφέ φίλτρου παγωμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή