Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Βλέπω το Σοπράνο σου

Την ταινία Βλέπω το θάνατό σου την έχεις δει Μικρέ Μπετόβεν? Την έχεις δει, άσε τα σάπια. Άκου.

Το ότι ήταν να πάω Καναδά στο είπα. Το ότι έκανα τρισμέγιστη μαλακία και δεν πήγα τελικά στο είπα. Το ότι οι φίλοι μου που πήγαν αποφάσισαν να κάτσουν μια βδομάδα παραπάνω στο είπα? Δεν στο είπα! Στο λέω τώρα. Το ότι αφού φύγανε τα γαϊδούρια έμεινα εγώ να κάνω όλα τα μαθήματα διαλογισμου στο κονέχτικατ στο είπα? Ναι. Έχει τρεις μέρες τώρα που παίρνω τους δρόμους και πάω να δείξω σε κόσμο πως να χαλαρώνει. Μη γελάς.

ΜΗ ΓΕΛΑΣ ΕΙΠΑ.

Σήμερα πήγα και στο πιο απομακρυνσμένο μέρος, μία ώρα με τ'αμάξι. Την διαδρομή την απόλαυσα γιατί η Πράσινη Σκατούλα αποφάσισε να μου βάλει μουσική και γενικά το τοπίο ήταν σούπερ και έμοιαζε ακριβώς έτσι:


Ζήλια ψώρα. Έλα όμως που μετά ήρθε η φρίκη? Η σκηνή από την ταινία που φεύγουν κάτι κορμοί δέντρων από ένα φορτηγό και γίνεται της πόπης τη θυμάσαι? Αυτή για:


Ναι. Αυτό. Εντάξει, δεν ήταν κορμοί, ήταν κάτι ξύλινες πλάκες. Αλλά έφυγε μία από το φορτηγό μπροστά και δεξιά μου, πέρασε ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ και προσγειώθηκε μπροστά στον από πίσω ο οποίος νομίζω την πάτησε και δεν έγινε τίποτα. Δεν πρόσεξα τι έγινε γιατί όταν είδα την πλάκα να μου'ρχεται θυμήθηκα την ταινία και έμπηξα μια τσιρίδα... μια τσιρίδα... μιλάμε αν με άκουγε ο πατέρας μου θα μου'λεγε φτου σου λεβέντη μου!

Τι να κάνω μάνα μου, ψέματα να πω? Έκλασα τόσες μέντες όσες δεν έχω κλάσει όλη μου τη ζωή μιλάμε (και δεν έχω κλάσει και λίγες). Ευτυχώς δηλαδή που απεταξάμην την ορθοδοξία και δεν έκανα το σταυρό μου γιατί θα με κλαίγατε ρέγγες μου (αυτό κάπου το έχω διαβάσει στο παρελθόν αλλά δεν θυμάμαι που)(σκάσε Μικρέ Μπετόβεν, στην τέχνη δεν υπάρχει παρθενογέννεση).

Πραγματικά με θαυμάζω. Ευτυχώς που έτυχε εκείνη την ώρα να κάνω πρόβα μια άσκηση διαλογισμού και τη γλιτώσαμε με μία μόνο τσιρίδα. Γιατί εν γένει είμαι ένα κυκλοθυμικό νευρόσπαστο κωλόπαιδο και θα άνοιγα το παράθυρο να πηδήξω στάνταρ όμως. Εδώ τώρα και μόνο που τη θυμάμαι να μου'ρχεται, με πιάνει δύσπνοια και χτυπιέμαι απά στον καναπέ σαν τον τσάρλι από τη σειρά του σκάιπ! Αέρα καλε!!

Αφού πέρασε ο Χάρος ντυμένος ξύλινη πλάκα μπροστά από τα μάτια μου, και αφού με άκουσε όλο το κονέχτικατ να χτυπάω middle C και να γίνομαι ο πρώτος ελληνοαμερικλανοερευνητο-σοπράνος, μετά να βαράω κάτι μπινελίκια στον καργιόλη που φόρτωσε το φορτηγό, όλο του το σόι και τον κοινωνικό περίγυρο, έκατσα και με ηρέμησα.

Τώρα το τι διαλογισμό τους έκανα τους άλλους τους άμοιρους, ας μην το συζητήσω. Μισή ώρα την έφαγα να τους εξιστορώ το συμβάν που διήρκησε 6 δευτερόλεπτα, άλλη μισή μου λέγανε αυτοί αντίστοιχες δικές τους εμπειρίες, μετά σχολιάσαμε και την ταινία βλέπω το θάνατό σου ε και στο τέλος ρίξαμε και ένα διαλογισμό για τα ματια του κόσμου!

Δεν φταίω εγώ. Ταράχτηκα.

ΥΓ: Με τούτα και με κείνα ξέχασα να πω στην αρχή ότι σήμεκα κάνω ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ στην Μικρό Μπετόβεν για την μαγικά εκπληκτική της ανάρτηση περί Χάρι Πότερ! Γιατί κάτι τέτοια τα επιβραβεύει ο Αμερικλάνος μανίτσες μου!!

13 σχόλια:

  1. Και κοντεψε να πιασει η παρακληση που εκανα....φτου γμτ, παλι τη γλιτωσες!

    Αμερικλάνε μου ποτε θα ξεπερασεις τα Χαλιποτερικα επιτελους και θα καταλαβεις πως μονο σε μενα πρεπει να κανεις Απευθυνσεις;


    Ακου το χειροτερο! Γυρναω στο σπιτι στις 6 και κατι το πρωι. Κι εκει που παω να περασω τον δρομο μπροστα απο το σπιτι, σκάει μια μηχανη σχεδον μπροστα μου. Πεφτει κατω ο νεαρος σα τσουβαλι. Ευτυχως δε λες που δνε επεσε πανω μου; Και θα σκοτωνομουν απο τη τρομαρα πρώτα και μετα θα ειχαν τυψεις οι δικοι μου γιατι ουτε και ξερω ποσο αλκοολο θα βρισκανε στο αίμα μου!!!

    Ο νεαρος σηκωθηκε, ξεσκονιστηκε, μου ειπε καλημερα κι εφυγε!

    Και τιποτα αλλο να παθαινε, δε νομιζω στη φαση που ημουν να τον βοηθουσα! Το πολυ να ξυπναγα κανεναν γειτονα! Τωρα ειμαι μια χαρα! Εφαγα τα πρωινο μου και δε νυσταζω καθολου!

    Ευτυχως δεν εχω δουλεια σημερα, με αυτα και με εκεινα.

    Καλημερα εδω!
    Καληνυχτα εκει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να εξασκείσαι αμερικλανάκι μη βγάλει η ροουλινγκ ιν δε ντιπ καμία όπερα με τον πότερ(τώρα ποιον ακριβώς ρόλο θα πάρεις δεν παίρνω όρκο χαχαχαχαχαχα)
    πρωινές κακίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι όλο αυτό εσύ τώρα νομίζεις πως είναι τυχαίο?

    χαχαχαχαχαχαχαχα!!!!

    Πίσω έχει ο σκαντζόχοιρος την ουρά...

    Πάρτο σαν προειδοποίηση...Την επόμενη φορά, αυτό που θα πεταχτεί από το αυτοκίνητο, θα είναι...ΕΣΥ!

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...και εγώ? Που παίζω εγώ?
    Που είναι ο πρωταγωνιστικός ρόλος που μου υποσχέθηκες εεεε?
    Με παρασύρεις και ψάχνω σύνδεση από ένα παλιοαεροδρόμιο στη μέση του πουθενά για να με καμαρώσω και ούτε μια αναφορά στην ξανθιά?

    ....
    ...εκτός κι αν
    ...είμαι η "πράσινη σκατούλα"?

    Δεν παίζωωωω.....σνιφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου εχει συμβει,Αμερικλάνε,ολοκληρο φυλλο λαμαρινας επεσε απο φορτηγό,σερνοταν στο οδόστρωμα,τη γλυτωσαμε φτηνα...
    -Προμαντεία,εγω απο λαμαρινα θα πάω,εσύ απο σανιδα,δεν ξερω,βρεγμενη θα ειναι...:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ πάλι θα σου πω ότι είχες Άγιο....
    Ευτυχώς δηλαδή, γιατί δεν ζούμε χωρίς Αμερικλάνο, στο λέω!!!!
    Φιλιά από Ελλάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δε μου λες, μάνα μου, τα μπινελίκια ήταν στην ελληνική ή στην αμερικλανική; Κοινώς να στείλω την πρόεδρα για να ζητήσετε από τον κλάμπανο αποζημίωση ή για να φάτε μαζί την καμπάνα για την εξύβριση; Όχι ότι το μλκς δεν είναι διεθνής ορολογία, αλλά επειδή καταλαβαίνω ότι το πέρασες αυτό το στάδιο, αν έβρισες ελληνιστί, τη γλιτώσαμε. Αν πάλι έβρισες αμερικλανιστί, μπράβο σου και χαρά στο κουράγιο σου, εγώ όταν τσαντίζομαι, ούτε τα ελληνικά δε μού'ρχονται.
    (Το σωβρακάκι πήρε αυτό το ωραίο το σοκολατοσκατί να φανταστώ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τωρα καταλαβα γιατι σ εχουν κανει φιρμα χαχα
    σε παω
    αλλα ψιτ ε? η Coula δικια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαζί με το κλανΊδι σου ξέφυγε και ζουμάκι να υποθέσω.....προσοχή το σωβρακάκι στο εχω ξανά πει το καφέ πάει πίσω,μην τα μπερδεύεις μανάρι μου....
    Καλό σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Κούλα: Ρε δεν σου είπα να πας για ύπνο, τι κάθεσαι και σερφάρεις τύφλα?? Και το Χάρι Πότερ να μην το ξαναπεις Χάλι Πότερ! Είναι βλασφημία, δεν το καταλαβαίνεις?

    @περσέας: Έχει βρει μιούζικαλ με τον χαρούλη ρε, πρέπει να το δω αυτό καμια μέρα!

    @Πορκούπω: ΙΙΙΙΙΙΙ! Εσύ το έκανες ρε παλιοτρωκτικό??? Τώρα θα δεις, θα σε βάλω να ακούς ντεθ μέταλ και να ψωνίζεσαι στην συγγρού χαχαχαχαχαχ

    @Νεφέλω: Τι να σε κάνω μάνα μου εσένα για πράσινη σκατούλα? Δεν μου φτάνουν τα κυβικά σου! Σε λάθος ανάρτηση είσαι χαχαχ. Καλό ταξίδι!

    @VAD: Πλάκα πλάκα έβρεχε, βρεγμένη ήταν η σανίδα χαχαχαχα

    @Σταυρούλα: Έλα ντε?? Μιλάμε θα παραλύσει ο κρατικός μηχανισμός έτσι και πάθω κάτι εγώ, δεν το συζητώ καν.

    @Aurelia: Όχι ρε συ, μέσα στο αμάξι μου τον έβριζα, στα ελληνικά, για κανα δεκάλεπτο! Δεν με άκουσε ελπίζω, και τις μούτζες δε νομίζω να τις κατάλαβε!! (να το φανταστείς)

    @άσωτος: Κάτω τα χέρια από την Κούλα! Η Κούλα συναναστρέφεται μόνο με φίρμες χαχαχαχ

    @Φούλη: Τι να κάνω ρε Φούλη, μερικές φορές το σώμα μου εκφράζεται αυθόρμητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με συγκίνησες πάλι, άτιμε.
    Χαίρομαι που δεν πέθανες (=πάτησες την πλάκα με το αμάξι σαν να μην τρέχει τίποτα).
    Εύχομαι να βρεις καναν άνθρωπο της προκοπής με τον διαλογισμό, γιατί με το διδακτορικόοο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με το μπαρδόν,παιδιά, αλλα έμπλεξα τα μπούτια μου!Εγώ μια βδομάδα έλειπα και όταν βρήκα ιντερνέτι μου έλειπε ένα κεφάλαιο της ιστορίας!Που είναι το 5,ρε παιδιά;;;Την είδα εγώ μια υποσημείωση στο κεφάλαιο 4 και γιαυτο απαιτω να κάνει πέρα η κούλα και να μάθω και γώ την ανάρτηση που έχασα γιατι τωρα το έχω μεγάλη απορία και θα σκάσω!και δε θέλετε να σκάσω...γιατι μετά θα το έχετε τύψεις και θα βάψετε και τα τσακρας σας με αίμα!!!
    --Σαλιάγκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. από του χάρου τα δόντια γλίτωσες φαρμακοτριφτάκο!!!

    πλάκα πλάκα, αλλα΄έτσι πέθαναν τα παιδιά στο μαλιακό πριν έξι χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή