Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Υπερβολική και μελοδραματική χαζογκόμενα

Τη Νεφέλω όλοι την ξέρετε και όσοι δεν την ξέρετε την έχετε ακούσει στάνταρ. Τόσα ανέκδοτα με ξανθιές κυκλοφορούν, από που νομίζετε πηγάζουν?

Ο ρεπόρτερ Αμερικλάνος έψαξε, βρήκε και σας παρουσιάζει αποκλειστικό οπτικοακουστικό υλικό με την εξηνταεννιάχρονη, υλικό που δείχνει πτυχές του χαρακτήρα της που μερικοί ούτε που τολμούσαμε να φανταστούμε. Την ηλικία της μόνο δεν κατάφερα να ανακαλύψω, αλλά νομίζω όλοι συμφωνούμε ότι το 69 είναι ένα νούμερο που ταιριάζει γάντι στη Νεφέλω.

Πρώτα απ'όλα, η Νεφέλω είναι μια υπερβολική και μελοδραματική χαζογκόμενα με ψευδαισθήσεις


Είναι επίσης μάνα και σα μάνα δεν κολώνει πουθενά


Είναι όμως και παθιάρα γυναίκα, που έτσι και αρχίσει τις φαντασιώσεις και το ξερογλύψιμο για σερνικά δεν την σταματάει τίποτα


Και όταν θέλει να γίνει το δικό της, χρησιμοποιεί όλα τα μέσα για να το επιτύχει


Φυσικά, μια ξανθιά χαζογκόμενα έχει ένα σωρό θαυμαστές που την ακολουθούν και της λένε ό,τι μπορεί να φανταστεί το ξανθό μυαλό της


Προσοχή όμως, επίδοξοι βιαστές της Νεφέλως, μην την εκνευρίσετε γιατί όταν τα παίρνει, ξεσπάει όπου βρει, ακόμα και σε άμαχο πληθυσμό


Άσε που μερικές φορές δεν είναι και τόσο ποθητή


Μα πάνω απ'όλα, αυτή η υπερβολική και μελοδραματική χαζογκόμενα έχει χιούμορ και δε φοβάται να το χρησιμοποιήσει η άτιμη


Τη σημερινή ανάρτηση της την υποσχέθηκα πριν κάτι αιώνες όταν πρωτοανακάλυψα την εν λόγω σταρ του Χόλιγουντ που πολύ θα ήθελε να ήταν σαν τη Νεφέλω μας, αλλά το παλεύει η δόλια! Δηλώνω δημοσίως ότι πλέον όποτε σκέφτομαι τη Νεφέλω έχω την συγκεκριμένη εικόνα στο μυαλό μου και σας προτρέπω όλους να κάνετε το ίδιο.


20 σχόλια:

  1. νεφελω ιζ δε οριντζιναλ βλοντιε ανδ δε ρεαλ πρεσιτεντ οφ ΟΥΕΣΕ(ή ΉΠΑ για τς αγράμματους :ρ)
    χαχαχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εδω ειναι το σημειο που καθομαστε αναπαυτικα στο υπερδιπλο κρεβατι μου(τι το θελα)και περιμενω εναγωνιως το σχολιο της νεφελως γιατι εχω να γελασω εδω και μια ωριτσα απο οταν μου ζητησε λεφτα η αδερφη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η νεφέλω την ειδε την ανάρτηση;;; γιατί όσο νάναι, για την ηλικία, μια αντίρηση θα την έχει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάθε φορά πούρχομαι εδώ μέσα, σκουντουφλώ στο παλούκι του γίγαντα!
    Πάρτο πουλάκι μου απ'εδώ θα μας βγάλει κανένα μάτι..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νεφελω......

    χαχαχαχαχα

    σε εβαλε στο στοχαστρο!! Να προσεχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χμμμ! ζορισμένο χιούμορ και μάλλον προσβλητικό για τη νεφέλη. προσωπικά δε γέλασα.

    αμερικλάνε, ίσως για πρώτη φορά, η ανάρτηση σου δεν έχει έμπνευση. ... σαν να πίεσες τον εαυτό σου να γράψει κάτι... έτσι μοιάζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχα αγαπαμε νεφελω!!:)
    θ ε α

    ομορφη αναρτηση

    κουκουροφιλακια :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο,ρε,ωραιος διαφημιστής εισαι!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αφού σου είπα ότι θα έρθω.
    Έχω διαβάσει την ανάρτηση εδώ και μέρες βρε παραπονιάρικο Αμερικλανάκι και περίμενα να μπω τελευταία ώστε- ως ματαιόδοξη ξανθιά- να κάνω εντύπωση. χιχιχ

    Διαβάζοντας το τελευταίο σχόλιο βέβαια, σοκαρίστηκα. Εντάξει, είμαι ξανθιά αλλά δεν επιτρέπω σε κανέναν να μιλάει εξ ονόματός μου.
    Φιλαράκι Ανώνυμε...θα στο πω όπως αρμόζει σε μια Q-ria...
    ΧΕΣΕ ΜΑΣ

    Τι έλεγα...?

    Αμερικλανάκι σε ευχαριστώ. Είμαι σίγουρη ότι η ανάρτηση έγινε με τις καλύτερες προθέσεις. Εγώ πάντως και γέλασα και με αναγνώρισα σε κάποια βίντεο.
    Ευχαριστώ πάρα πολύ και όσους αφήσατε σχόλιο (εκτός από σένα ανώνυμε.....ξουτ...δε σε παίζω)
    Ευχαριστώ επίσης...το θεό,
    ...τη μαμά μου,
    ...την πρώην πεθερά μου που αποτέλεσε μεγάλη έμπνευση για κάποιες αναρτήσεις
    ...την πατρίδα (αυτή κι αν αποτελεί πηγή μόνιμης έμπνευσης)
    εεεε....καλά.
    Αυτούς για σήμερα, γιατί μου τελείωσαν τα τσιγάρα και πάω για ύπνο.
    Φιλιά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρόλαβα? πρόλαβα ν' αφήσω ένα σχόλιο?
    ήρθα αργά? μα τι να σας κάνω, δεν σας προλαβαίνω. Πολυγραφότατοι, είστε.

    Κυρια νεφέλω μ' γέλασα πολύ, ομολογώ, γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε και κύριε Αμερικανο-τέτοιε μου, τι να σας πω... η έμπνευσή σας, έγραψε!!!!!!!


    ** κι όποιος δεν αντελήφθη... να πάει για πρόβα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αμερικλανε, ασε ησυχη τη Νεφελω, μη σε λιωσω να' ουμ! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ρε συ εχεις 5 μερες να ανεβασεις κατι,τοσο πολυ σου στοιχισε η καθυστερηση της Νεφελως να σχολιασει κ η (κουλη) κριτικη του Απαραδεχτου (ουτε γκομενα του να'ταν δλδ..)??cheer up,mate.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @περσέας: Σι ίζ! Δεν γουαν εντ όνλι!

    @Βίκυ: Έχεις να γελάσει εδώ και μια ωρίτσα??? Δηλαδή με την ανάρτηση δεν γέλασες?? Μήπως θες να μου πεις κάτι??

    @Ρία: Δεν το νομίζω, το κατέχει το 69 η Νεφέλω χαχαχαχα

    @Καρυάτιδα: Θα το πάρω μάνα μου σύντομα, υπομονή και προσοχή το κεφάλι σου, είσαι που είσαι πέτρινη, θα γίνεις σαν την Αφροδίτη χαχαχα

    @Κούλα: Σταμάτα τις ζήλιες πια, αφού το ξέρεις ότι κατα πρώτο λόγο εσένα θέλω! Η Νεφέλω είναι για τα Σαββατακύριακα και τις αργίες!

    @δόΧτωρ: Αχ και να'ξερες πόσες τέτοιες αναρτήσεις σας έχω σερβίρει και δεν το πήρες χαμπάρι! Όχι, η σημερινή δεν ήταν έτσι, απλά ήταν φτωχή στα λόγια.

    @Κουκουτοτέτοια: Να'σαι καλά μάνα μου!

    @VAD: Είμαι ο άτιμος! Είτε με απεύθυνση είτε κάπως αλλιώς όλους τους βολεύω! Και δεν τους το κοπανάω μετά όπως κάνουν μερικές μερικές! Ονόματα δε λέμε.

    @Γαυράκος: Χαχαχαχαχαχα ρε θα βγάλει τα νύχια της η ξανθιά και να σε κάνει μπέρμπερι χαχαχα

    @Σκουτζάκος: Ελπίζω να πέρασες καλά φίλε μου!

    @Ανώνυμος: Τιμή μου! Εσένα πάλι, ούτε να σε χέσουμε.

    @Νεφέλω: Χαχαχαχαχα χώσε. Η ανάρτηση εννοείται ότι έγινε με τις καλύτερες των χειροτέρων προθέσεων!

    @Έλσα: Πρόλαβες πρόλαβες, δεν είμαστε γιουροβίζιο εδώ, όποτε σου τη βαρέσει σχολιάζεις. Στην πρόβα θα σερβισετε και σνακς?

    @Αθηνά: Σαν την αμόλυβδη!

    @Λόλα: Ίσα ρε κουταλιανέ εσύ! Τώρα θα σου'ρθω και θα δεις.

    @Δεμάν: Έλειπα ρε μαν, έλειπα ο χριστιανός. Τώρα επέστρεψα και θα σας πρήξω πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπορώ να την κλέψω και να την κάνω ανάρτηση στο δικό μου blog?
    θα την προσέξω. Με τα link της με τα όλα της
    ...πριγκίπισσα θα την έχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χαχα καλημερα! γελασα πολυ\ωρα καταλαβα γιατι εισαι μεγαλος σταρ αλλα και μεγαλη λερα εεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή