Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

2 χρόνια Αμερικλάνος

Τσίμπα με Μιχάλη, τσίμπα με. Τσίμπα με ρε σου λέω, πιο δυνατά! Πέρασαν κι'όλας δύο χρόνια? Δύο ολόκληρα χρόνια από την πρώτη ανάρτηση? Δύο χρόνια, ένας μήνας και 11 μέρες στην Αμερική?

Μάλιστα.

Τώρα αυτό καλό είναι, κακό είναι, δεν ξέρω. Πήγα και διάβασα την πρώτη μου ανάρτηση έβερ και ομολογουμένως έφριξα λίγο με το περιεχόμενο. Είχε και σχόλιο (αμέ) από κάποιον Μιχάλη ο οποίος δεν ξαναπάτησε το ποδάρι του αλλά σήμερα του κάνω τιμητική ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ. Διότι ΚΑΙ πρώτος σχολιαστής ΚΑΙ Μιχάλης, ε πάει πολύ. Ήταν γραφτό να ιστολογηθώ μάνα μου, πάει και τελείωσε.

Θυμάμαι σαν χτες εκείνο το βράδυ που επέστρεψα από το εργαστήριο βγάζοντας καπνούς από τα αφτιά με τους μαλάκες που είχα μπλέξει. Τότε συμπαθούσα ακόμα τους Κινέζους αλλά αντιπαθούσα τον Ινδό στον οποίο και αναφέρομαι. Βασικά τότε τον αντιπαθούσα για λάθους λόγους, τώρα τον αντιπαθώ για τους σωστούς. Έχουν αλλάξει πολλά, πάρα πολλά, έκτοτε και μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ότι τα περισσότερα απ'όσα λέω εκεί δεν ισχύουν τελικά.

Το θέμα είναι ότι αυτός ο παλιο&^$&# μου τα έλεγε αυτά για να με κάνει να δεχτώ να συγκατοικήσω με αυτόν και τους δύο συγκάτοικούς του, γιατί ο άλλος τους παράτησε. Μέσα στις πρώτες τρεις μέρες μου εδώ, με είχε πρήξει ότι δεν μας φτάνουν τα λεφτά και δεν μας φτάνουν τα λεφτά και πρέπει να αποφασίσεις άμεσα αν θα μείνεις ή αν θα φύγεις Αμερικλάνε γιατί δεν μας φτάνουν τα λεφτά. Με έβλεπε σε ένα μαύρο χάλι, φουλ καταθλιψάρα να κοιτάω εισητήρια επιστροφής και να καταριέμαι τις τιμές τους, και επέμενε να με πρήζει, αυτός και όσοι άλλοι έβαζε, ότι δεν μας φτάνουν τα λεφτά και πρέπει να βρω τουλάχιστον συγκάτοικους.

Μου πήρε αρκετό καιρό μέχρι να ανακαλύψω την αλήθεια, για αυτόν, τους Κινέζους, και κάτι άλλους. Στις 20 Σεπτεμβρίου 2009 τα είχα πάρει γιατί με είχε πρήξει όλη μέρα να παρατήσω το δωμάτιο που είχα βρει και να πάω σπίτι τους γιατί δεν μας φτάνουν τα λεφτά. Του είπα με ωραίο τρόπο να πάει να γαμηθεί και δεν του ξαναμίλησα για αρκετό καιρό. Ήθελα να τον βρίσω, να τον θάψω σε κάποιον, αλλά κανείς δεν ήξερε την κατάσταση οπότε αποφάσισα να τη γράψω και αφού την έγραψα, έφτιαξα και το ιστολόγιο να τη δημοσιεύσω.

Να πας να τη διαβάσεις μάνα μου την πρώτη ανάρτηση, γιατί αν και ανακριβής ως προς το περιεχόμενο, αποδίδει τέλεια την ψυχολογική μου κατάσταση εκείνη την εποχή, ειδικά ο τίτλος είναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ. Το πόσες φορές σκέφτηκα εκείνη τη φράση ειλικρινά, δε λέγεται. Τώρα βέβαια τίποτα δεν είναι το ίδιο, ούτε ο Αμεριλάνος ούτε το ιστολόγιό του. Προς το καλύτερο άλλαξαν, προς το χειρότερο, δεν ξέρω. Θα σε γελάσω.

Αυτό που ξέρω είναι ότι καλύτερο ψυχολόγο από το αμερικλάνος τελεία μπλογκσπότ δεν έχω ματαδει. Ό,τι συμβαίνει το μεγενθύνω, το κάνω έτσι αλλιώς πάνω κάτω δεξιά αριστερά, χώνω αστείες καταστάσεις μέσα και μέχρι να τελειώσω την ανάρτηση μου έχουν φύγει και τα νεύρα και η κατάθλιψη και όλα. Είναι σπουδαίο πράγμα να έχεις έναν τρόπο να βλέπεις τη γελοιότητα των καταστάσεων, γελοιότητα η οποία δεν είναι ορατή όταν είσαι βυθισμένος μέσα σε κάθε κατάσταση. Γράφοντας όλα αυτά τα ζαβά που (δεν) διαβάζεις Μιχάλη, τα βλέπω, γελάω, γελάω με τον εαυτό μου και πάω παρακάτω. Τον πρώτο ενάμιση χρόνο έγραφα κυρίως όποτε ένιωθα ντάουν, μετά όμως το γύρισα και σε πιο ευδιάθετα θέματα, κάτι το οποίο με βοηθάει εξίσου, γιατί πολλές φορές κάποια προβλήματα κρύβονται σε χαρμόσυνες περιστάσεις.

Δύο χρόνια και 172 αναγνώστες μετά, θέλω να σας ευχαριστήσω πολύ μανίτσες μου που με ανέχεστε γιατί μερικές φορές για να ανεχτούμε τον εαυτό μας, πρέπει πρώτα να μας ανεχτούν άλλοι. Και εδώ χάμω με τους Ασιάτες προκοπή ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ. Άντε να σβήσω και τα κεράκια. ΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ


32 σχόλια:

  1. Δυο χρόνια εισαι στο Αμερικλανομπλογκινγκ κι ακομα δεν γκρεμιστηκε το άγαλμα της ελευθερίας;;Τίποτα δεν κατάφερες:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά στο βλογ σου και να τους κάνεις χίλιους τους αναγνώστες σου! Και να μην ξανανταουνιάσης ποτέ. Μόνο χαρούμενα πράγματα να στριφογυρίζουν στο μυαλό σου και με αυτά να καταπιάνεσαι στις αναρτήσεις σου. Αυτή είναι η ευχή μου. Και η ευχή μου πιάνει. Γιατί είμαι μάνα εγώ. Όχι η δική σου φυσικά αλλά οι ευχές των μανάδων πιάνουν γενικώς! Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τα χιλιάσεις βρε! Και οι αναρτήσεις σου να αυξάνονται με γεωμετρικό ρυθμό...σαν τους κινέζους ένα πράμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυο χρόνια το μπλογκ, 172 αναγνώστες και ενάμισι δισεκατομμύριο εχθρούς. καλά είναι.
    αν διαβάσω σε κανένα ειδησεογραφικό σάιτ για έναν λευκό που τον έφαγαν οι κινέζοι, θα ξέρω ποιος ήταν το μενού!

    χρόνια πολλά φαρμακοτριφτάκο μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρια : Αχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Οκ παμε παρακατω,
    Χρονια πολλαααααααα Αμερικλανακι μας! να τα 1000σει το μπλογκακι σου, και να μας γεμιζεις ομορφες ιστοριες με κινεζους ή μη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμένα το πρώτο μου σχόλιο μου το έγραψε ο φίλος μου ο Στάθης, που τυχαίνει να γιορτάζει κι αυτός σήμερα (Αγίου Ευσταθίου)!Είδες σύμπτωση?χαχαχα!!!

    Θα σταθώ στο πόσο καλό μας κάνουν τα μπλογκάκια μας και πόσα λεφτά προφανώς γλιτώσαμε από τους ψυχολόγους!Μεγάλη εφεύρεση τελικά!Κι εγώ για πλάκα το ξεκίνησα κι έχει γίνει το Α και το Ω της καθημερινότητάς μου...

    Να συνεχίσεις να γράφεις.Να εκτονώνεσαι!Να εκφράζεσαι.Δεν θα ξεχάσεις και τη γλώσσα έτσι (και το λέω σοβαρά αυτό)...

    Εδώ θα είμαστε να τα λέμε!Άντε και του χρόνου με περισσότερους αναγνώστες και περισσότερες αναρτήσεις!

    Φιλιά Αμερικλανάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μεγάλωσες και εσύ!!

    Έχεις τρομερό χιούμορ και αυτοσαρκασμό!!

    Να είσαι εσύ καλά και να γράφεις με το δικό σου τρόπο όσο αυτό ηρεμεί τη ψυχή σου!!

    Τα σέβη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρονια επικοδομητικά στο μπλόγγινγκ, αλλά στραβωθήκατε γλυκέ μου με τόσο κόλλημα στην οθόνη.
    4 κεριά για δύο χρόνια, κομματάκι πολλά τα κόβω. Κόψτε κάτι κι εσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να τα εκατοστήσεις! Πολύ μας φτιάχνεις την διάθεση και καλά τα λες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Happy Birthday!
    Λοιπον εγώ σε ανακάλυψα πρόσφατα, αλλά όσα γράφεις μου θυμίζουν ακριβώς τον εαυτό μου,
    είμαι στην Αμερική 2 χρόνια και 1 μήνα παρά 3 μέρες
    σε μια γειτονική πολιτεία από τη δική σου και είναι απίστευτο πόσο γνώριμα μου φάνηκαν τα σκηνικα που περιγράφεις καθώς "ξεφύλλισα" το μπλογκ !

    Να σαι καλά! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. να σου ζησει ρε,χιλιοχρονο.κ το δικο μου το χρυσουλι εκλεισε χρονο χτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα σου στείλω και μια mega - τούρτα με stripper μέσα , ντουέτο , ινδοκινεζικού blend ^^ Άντε να τα χιλιάσεις και τα blog και τα post και τα παπούτσια μέσα .
    Ματς μουτς .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δυο χρόνια Αμερικλάνος on air!!!
    Κι εγώ σε έμαθα τους τελευταίους μήνες.
    Δεν πειράζει ,κάλλιο αργά παρά ποτέ.
    Να σου ζήσει το μπλογκάκι Αμερικλανάκι μου,να μας ζήσεις εσύ να μας παιδεύεις(με την καλή 'εννοια) και ....μια μέρα να ζήσω να σε δω μεγάλο και τρανό Dr.pharmacist!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χρόνια πολλά αντικαταθλιπτικό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αμερικλάνε αγόρι μου, μεγάαααλη σοφία ξεστόμισες. Το blog σου δεν είναι μόνο αντικαταθλιπτικό για σένα, αλλά και για μένα. (Αμέσως μετά το δικό μου :-) Νά σαι καλά βρε παληκάρι, από την μέρα που σε ανακάλυψα, ούτε που θυμάμαι από που, έχει γελάσει το χειλάκι μου. Γιατί εδώ στην Ελλάδα έχουμε κάτι πολύ κακούς ανθρώπους, τον κ. Πρετεντέρη και την κ. Τρέμη και τρέμει το φυλλοκάρδι μας κάθε βράδυ ότι θα χρεωκοπήσουμε. Αλλά ευτυχώς είσαι εσύ με τον κυνισμό και τον σαρκασμό σου και χεστήκαμε για την Τρέμη. Να τολμήσω και μία ψυχολόγηση; Μαλακία είναι, αλλά θα με συγχωρέσεις γιατί έχεις επέτειο και είσαι χαρούμενος. Μου φαίνεται ότι ο κυνισμός και ο σαρκασμός είναι φράγμα για την ευαισθησία σου. Πώς στην Ολλανδία που θα πάω βάζουν φράγματα για να μην τους πάρει το νερό; Έτσι και εσύ βάζεις τον σαρκασμό για να μην μας πάρουν τα ζουμιά!
    Να σου ζήσει το blog. Συνέχισε!
    Διαβάζω φανατικά Αμερικλάνο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. οχι πες ρε αμερικλανε, ποσο σε συγκινησαμε σημερα? ποσο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν δεν ειχαμε κι εσενα ρε Αμερικλανακι....τι θα γινομασταν!!!

    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύχρονο βρε, να είσαι καλά να μας πρήζεις στα γέλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλέ δωράκι δεν άφησα!!! :-)))

    http://www.youtube.com/watch?v=qvWsunotFsQ

    Αφού το αγαπάς, παραδέξου το!χιχιχι!!!

    Ξύπνααααααααα τα γουρουνια σου σε περιμένουν!Τελείωσαν οι γιορτές και τα πανηγύρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. να τα εκατοστήσεις!!!! τέλειος ψυχολόγος το μπλογκ, συμφωνώ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Na maς ζησεις, πολυχρονος, να σε χαιρομαστε, παντα τετοια, και του χρονου σπιτι σου διπλός!
    Να υποθεσω Παρθενος το blog σου!

    din

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να τα χιλιασεις να γουσταρουμε κι εμεις! Παρε κι αυτο απο μενα: http://yvris.wordpress.com/2011/09/07/india/
    :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχου το μωρε!! Εγινε δυο!!
    Να το χαιρομαστεεεεεε!!
    Εχεις βρει τον τροπο υπαρξης του! Ευγε!!

    Μαρουλοφιλακιαααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ναι καλέ!
    Το καλύτερο ηρεμιστικό είσαι!
    Κάθε φορά που μου πέφτει(η διάθεση καλέ!) λέω στον εαυτό μου "Τι κάθεσαι μάνα μου και κοιτάζεις το ντουβάρι";
    Τρέξε στον ψυχολόγο σου τον Αμερικλάνο που και τζάμπα τον έχεις και φτιάχνεσαι παράλληλα με τις περιπέτειες του στην ξενιτιά.
    Να είσαι καλά και να αργήσεις να επιστρέψεις στην πατρίδα,μην σου πω κατσικώσου εκεί μόνιμα να βρούμε και εμείς την υγειά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. να τα χιλιάσει(οιμε ανθρωπότητα) το βλογ σου!
    φτου φτου σκόρδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αντε να χαθείτε ρε, με συγκινήσατε με τα σχόλιά σας. Ώστε ψυχολόγος ο Αμερικλάνος ε? Θα αρχίσω να καταγράφω πόσες ώρες κάθεται ο καθένας στον ρουφιάνο μου και θα σας στέλνω το λογαριασμό χαχαχαχαχαχα

    @VAD: Όχι ρε, δεν είναι αυτός ο σκοπός μου. Αυτόν τον τοίχο στην Κίνα θέλω να γκρεμίσω, και μια μέρα θα το κάνω έτσι για να τους την σπάσω.

    @Τουίστιντ: Κόψε κάτι μάνα μου!

    @Αθηνά: Να'σαι καλά!! Να σου πω, ευχήσου και για κανα δολάριο γιατί στερέψαμε πάλι αχαχαχαχα

    @Ινβίκτους Τύρανους: Φοτυ φτου φτου σκόρδα φτου φοτυ φτου. Βρε αν αρχίσουν να αυξάνοντε έτσι δε θα μείνει ούτε μύγα!

    @Ρία: Μόνο ενάμισι δις είναι οι Κινέζοι? Πιο πολλοί νόμιζα! Καλά είναι!

    @Σειρήνα: Φέτος θα προσπαθήσω να μην αναφέρομαι στους Κινέζους. Τους βαρέθηκα!

    @Γαυράκος: Το χαίρομαι ρε φίλε ;)

    @Πορκούπω: Βρε συ, όχι και το Α και το Ω, κόψε κάτι!! Πάντως αυτό για το πόσα γλιτώνουμε απ'τους ψυχολόγους ξαναπες το!!

    @Λόλα: Του γιου!!!

    @Βανζέλ: Μεγάλωσα, γέρασα, άσπρισαν οι αναρτήσεις μου χαχαχααχαχα

    @Έλσα: Είμαστε λαρτζ εμείς εδώ στο Αμέρικα και βάζουμε τα κεριά ανα εξάμηνο, με πιάνεις? χαχαχα

    @AGreekAbroad: Οh my God! London calling! May I have a cup of tea, pleaaase!!

    @Ανώνυμος: Α ώστε εσύ είσαι πουλάκι μου! ΧΑ! σ'επιασα. Φαντάζομαι πόσο γνώριμα σου φαίνονται, ελπίζω μόνο να μην έχεις Κινέζους!

    @Δεμάν: Ααααααα να σου ζήσει κι'εσένανε!!

    @Γκόλντεν: Την Κινέζα να τη βάλεις εκεί που ξέρεις, ούτε την τούρτα δε θα φάω ρε χαχαχαχαχαχα

    @Βίνους: Αχ ναι αυτό στο εύχομαι κι'εγώ!!

    @Ράνια: Ναι, ουυυυυυ! Μα, δαίνεται κι'όλας, πχι πες, δε φαίνεται η σοφία μου??

    @DeLeme: Αχ, εσύ έχω σκάσει να μάθω ποιος είσαι αν και έχω μια υποψία!!

    @Singularity: Α δεν ξέρω. Αν υπάρχει αυτό το πως το λες η ευαισθησία μέσα μου, δεν έχουμε και πολλά πάρε δώσε!

    @DeLeme: Να κάτι τέτοια λες και με ιντρικάρεις αχαχαχαχαχα

    @Κούλα: Έλα ντε!!!!

    @Φούλη: Πολύ ευχαρίστως!!

    @Πορκούπω: ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ α να χαθείς. Με σύγχισες με τις μουσικές επιλογές σου και γι'αυτό δε σου'δωσα ατάκα στην ιστορία, για να μάθεις :)

    @Ουφ: Ουφ, έχεις δίκιο χαχα

    @Ντιν: Διπλός και τρίδιπλος, γιατί όχι?? Να υποθέσεις παρθένος αλλά ωροσκόπο δεν ξέρω. Που είναι αυτή η Ζουζού όταν τη χρειάζεσαι

    @Ύβρις: Ναιιιιι! Ινδίααααα!!! Με φτιάχνς μάνα μου, με φτιάχνς

    @Μαρούλω: Έχω βρει τον ποιο? Τρόπο ύπαρξης? Δεν σε νοώ, βαθυστόχαστο μου ακούγεται αυτό!

    @χριστίν: Με έχετε βρει ξενιτεμένο και με εκμεταλλεύεστε εγώ αυτό ξέρω χαχαχα

    @περσέας: Οιμέ αλί αλί και τρισαλί! Φτου φαίη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να εισαι παντα καλα και να εκτονωνεσαι μπλογκικα!

    πι ες: Εμ, απο που θα εμοιαζες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια πολλά Αμερικλανούλη!!!=ΡΡΡ
    Θυμάμαι εκείνη την αποφράδα μέρα=Ρ που σε ανακάλυψα! Μου έφτιαξες τη διάθεση από τις πρώτες κιόλας σειρές και δε σταμάτησα μέχρι που διάβασα όλες τις αναρτήσεις σου την ίδια μέρα! Θυμάσαι φαντάζομαι το κοψοχόλιασμα και με το twitter που σοθ έστελνε ειδοποιήσεις στο κινητό ξημερώματα στο Αμέρικα! Νά' σαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή