Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Να! Μαλάκα! Να! Να! Να! Να! Πάρτα!

Πορκουπίνη, τελικά έχεις κριτικό μάτι μάνα μου:
Λατρεύω τον Ταραντίνο και όνειρο ζωής το ραδιόφωνο...Και λείπει ο Σκαντζόχοιρος από την ιστορία?
Ντροπή και αίσχος!
Αν και δεν τον ήξερα τον κύριο πριν τον αναφέρεις, πολύ χάρηκα όταν έμαθα ποιος είναι! Πάρε ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ μάνα μου, και θα πάρεις και γκεστσταριλίκι γιατί έτσι! (Ακούτε τα οι υπόλοιποι, ακούτε τα)

Άκου να δεις Πορκουπίνη τι γίνεται. Αυτή την ιδέα αλλού την είδα, θα την πω την αμαρτία μου, σε άλλη ονλάιν κοινότητα, καμία σχέση με εμάς εδωνα χάμω. Αλλά μ'άρεσε και είπα να σας πιάσω όλους να σας κάνω πλαστελίνες στα χέρια μου, γιατί από μικρός μου αρέσαν οι πλαστελίνες, τόσο που μια φορά έκλεψα και ένα κουτί από το νήπιο. Επειδή όμως μεγάλωσα και δε γίνεται να παίζω με πλαστελίνες πλέον (λερώνουν τα νύχια και σχολιάζει ο κόσμος) βρήκα κάτι πιο... ενήλικο να παίξω.

Περίεργο ακούστηκε αυτό.

Οφείλω να ομολογήσω ότι μου αρέσει πάρα πολύ να σας γράφω (στην ιστορία). Πάρα πολύ όμως. Διάβασα κάποτε σε μια συνέντευξη της λατρεμένης μου Ρόουλινγκ ότι ενώ γράφει οι χαρακτήρες παίρνουν ζωή και γράφονται μόνοι τους και σκέφτηκα, τι μας λες μωρή, άντε γράψε το τελευταίο βιβλίο που έχω σκάσει από την αγωνία να πούμε. Αλλά τώρα νομίζω καταλαβαίνω τι εννοεί.

Βέβαια θα μου πεις, πότε πρόλαβες ρε παλιοψωνισμένε με δυο αράδες να καταλάβεις τι εννοούσε η τρισμέγιστη Ρόουλινγκ? Σωστό, σωστό, λογικό, ΟΚ. Ότι μπορώ κάνω μάνα μου! Αλλά αυτό που σου λέω ισχύει. Δεν έχω ιδέα τι γίνεται παρακάτω, έχω μόνο μια γενική ιδέα για το τέλος, η οποία όμως έχει αλλάξει 10 φορές. Αυτό που μου αρέσει είναι που κάθε σκηνή που ξεκινάω, αλλιώς την έχω στο μυαλό μου και αλλιώς εξελίσσεται. Ο δόχτωρας πχ μπήκε από μόνος του μέσα γιατί κάπου έπρεπε να ξεσπάσει η Κούλα λόγω της έντασης, με πιάνεις?

Αυτό που δεν μου αρέσει καθόλου είναι το αποτέλεσμα και κυρίως ως προς το γράψιμο. Δηλαδή έλεος, μια έκθεση που είχε γράψει ο αδερφός μου στο λύκειο για τον Τζάκ Σπάροου και τη μάχη του Μαραθώνα (νομίζω) πιο στρωτή ήταν (να θυμηθώ να τη δημοσιεύσω). Πρέπει επειγόντως να αρχίσω να μοντάρω αυτά που γράφω. Διότι τώρα αυτό που κάνω γενικά σε κάθε ανάρτηση είναι γράφω, βρίσκω τίτλο και εικόνες, πατάω δημοσίευση, και αφού βγει, διαβάζω και διορθώνω κανα ορθογρφικό (τα πάνω πάνω). Βαριέμαι ασύστολα, σιχαίνομαι λέμε να διαβάζω αυτά που γράφω. Πραγματικά σας θαυμάζω όσους τα διαβάζετε γιατί εγώ ούτε να τα φτύσω. Και τώρα αυτό θα κάνω γιατί βαριέμαι και είμαι στην υπόγα με το αρούρι πάλι. 

Τέσπα, δεν θα το συζητήσω άλλο το θέμα ιστορία, γιατί θα με πείτε ψώνιο και δεν θα έχετε άδικο. Περνάμε σε άλλα νέα, τελικά στον Καναδά δεν πήγα. Κάτσε αναπαυτικά Πορκουπίνη γιατί τώρα θα ακούσεις τη μεγαλύτερη μαλακία που έχω κάνει από τότε που ήρθα εδώ χάμω.

Πέμπτη πρωί έρχομαι στη δουλειά στις 11 και με βλέπει το αφεντικό. Μου λέει γεια! Της λέω καλημέρα. Μου λέει Καλησπέρα εννοείς! Χαχα, ναι, της λέω. Να μαλάκα πάρτα, μου λέω, ξέχνα τη την άδεια. Αλλά δεν το έβαλα κάτω. Στο μεσημεριανό φρόντισα να εμφανιστώ με κόκκινα μάτια και γενικά σε ένα μαύρο χάλι. Με είδε η γυναίκα και τρόμαξε, τι έπαθες Αμερικλάνε και είσαι σαν τον κώλο της γάτας μου? Μου είπε. Τίποτα της λέω εξασθενημένα, μια χαρά είμαι. Δε φαίνεσαι και πολύ καλά! Είσαι κουρασμένος από τα μαθήματα και τα ποντίκια ε? Ναι, της λέω, λίγο.

ΤΕΛΕΙΑ.

Το'χαψε, ζωή να'χει. Περνάω στη δεύτερη φάση. Το απόγευμα που ήρθε στο εργαστήριο τσακίζομαι πριν μπει να σηκώσω το κινητό και να κάνω πως μιλάω λέγοντας αυτά: 

Α δεν ξέρω μωρέ, τελευταία στιγμή τώρα, άστο άλλη φορά. Ναι ε? Α θα πάτε κι'εκεί. Δεν ξέρω, άσε με να το σκεφτώ, είμαι και κουρασμένος. Θα σε πάρω αργότερα.

Τσιμπάει η καθηγήτρια, τι έγινε Αμερικλάνε? Μου λέει. Τίποτα, να, κάτι φίλοι πάνε αύριο στον Καναδά και με καλέσανε αλλά δεν μπορώ να πάω, πρέπει να κάνω άλλον έναν αρουραίο. Τι βλακείες είναι αυτές, φυσικά και να πας! Μου λέει.

Να μη στα πολυλογώ Πορκουπίνη, την πήρα την άδεια τελικά ο μουλωχτός. Αλλά.

ΑΛΛΑ?

Αλλά τελευταία στιγμή θυμήθηκα ότι ναι μεν για να μπω στον Καναδά βίζα δε θέλω, αλλά για να επιστρέψω στην Αμερική χρειάζομαι ένα χαρτί από το Πανεπιστήμιο ότι είμαι ενεργός φοιτητής. Η βίζα μόνο δεν τους φτάνει. Οπότε?

ΟΠΟΤΕ?

Τον μπούλο! Να! Μαλάκα! Να! Να! Να! Να! Πάρτα!


Οπότε έκατσα στ'αυγά μου, παρέα όλο το Σ/Κ με αρουραίους και καλά να πάθω. Μετά με ρωτάει ο κάθε άσχετος γιατί έχω νεύρα. Ε πως να μην έχω!

9 σχόλια:

  1. Μπορει να εισαι σατανικος μερικες φορες, αλλα δεν καταστρωνεις καλα τα σχεδια σου. Εχουν τρυπες και μπαζουν!
    Μα να σου πετυχουν ΟΛΑ και να σου λειπει το χαρτι? Ελεος βρε μανα μου!
    Κριμα παντως που δεν πηγες... :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα ειμαι πολυ κακια αμα γελασω? ε? συγνωμη Αμερικλανακι μου!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Οχι σοβαρα τωρα, πολυ λυπαμαι ρε συ που δεν πηγες. Μα και εσυ γιατι δεν ζητησες ενα χαρτι,ετσι για να υπαρχει?
    Και θες να πεις, οτι πηγε η ΚΙΝΕΖΑ στον καναδα και δε πηγες ΕΣΥ? Να τα παρω κρανιο τωρα;!! ή η κινεζα ειναι απο αλλο παραμυθι? χαχααχαχαχαχαχα και εγω μπερδευτικα?
    Ωχου!! ολο αποριες μαζευω και να δω ποιος θα μου τις λυσει στο τελος!!θα επιστρεψω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τη γλύτωσε ο καναδάς.
    Και μετά λες πως εγώ εχω γεννηθει με νεύρα, δε βλεπεις τα κακα σου τα χάλια!

    Η τρισμέγιστη σε βλακεία Ροουλιγκ ειπες; Ακομη κι εσυ γραφεις καλυτερα απο δαύτην.

    :((( γκρρρρρρ γκεστραριλικια;;; γκρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ

    Μια ειναι η σταρ της ιστοριας ....

    :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. (Σχόλιο από το καλό σκαντζοχοιράκι):

    Ένα μυαλό ο Αμερικλάνος χειμώνα καλοκαίρι, τα έπαιξε!!!Και σκέφτεται και σε δυο γλώσσες.Αυτό πού το πάτε?

    Εγώ καλέ μου, δεν θα σε πειράξω με το πάθημά σου...Θα σου προτείνω κάτι να φτιάξει και η δική σου μέρα και να πάρεις εκδίκηση, γιατί πίσω από όλα αυτά, την Κινέζα βλέπω που δεν σε ενημέρωσε για το χαρτί!!!

    Θα πάρεις μια καρέκλα, λίγο σχοινί (κοντή δεν είναι?) και ένα ωραίο γυαλιστερό ξυράφι (αυτό των κουρέων).Α, και κολλητική ταινία για το στόμα, μη σε αποσυντονίσουν οι κινέζικες τσιρίδες!

    Μετά, θα δεις το "Reservoir dogs" του Ταραντίνο για να μάθεις πώς ακριβώς θα κάνεις το "χειρουργείο"!Το "εμπόρευμα" θα το στείλεις πακέτο στην διευθύντρια για να σου δώσει άδεια και να ετοιμάσει και το χαρτί που θες κι έτσι καλέ μου το επόμενο ΣουΚου θα σε χαίρεται ο Καναδέζικος γυναικείος πληθυσμός!

    :-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. (Σχόλιο από το κακό Σκανζτοχοιράκι):

    Βρε άχρηστο πλάσμα!Βρε τενεκέ ξεγάνωτε!Βρε βασανιστή αρουραίων, ποντικομαμή της δεκάρας!Έφαγες τα χρόνια σου να διαβάζεις Χαρούλη και να βλέπεις πιτσιρίκια στο σινεμά και δεν ΞΕΡΕΙΣ τον ΤΑΡΑΝΤΙΝΟ?

    Που να ξεραθεί το χέρι της Ρόουλιγκ και να πάθει και 10 εγκεφαλικά για να μην μπορεί να ξαναγράψει!

    Θα σε εξετάσω...Το Σαβ/κο θα μείνεις μέσα να δεις Reservoir dogs, Kill Bill, Inglorious Basterds, Pulp Fiction και Death Proof.Φτού σου, δεν ντρέπεσαι κωλόπαιδο που μου θες και Καναδά!

    Και θα σε εξετάσω, πρόσεχε!!!

    >:-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλά ρε φαρμακοτρίφτη, το μυαλο σου που το είχες;;;

    δεν πειράζει, θα ξαναπάνε και τότε θα εισια και εσύ μαζι τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και τι φοβάσαι παίρνεις το χαρτί και καταστρώνεις άλλη ιστορία για να πας όποτε σου κάνει κέφι!

    Μεγάλο Μούτρο ο Αμερικλάνος:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτά κάνεις και δεν μπορούμε να πάρουμε την 6η δόση.
    Τώρα κατάλαβα γιατί δεν μας εμπιστεύονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τριχες Αμερικλάνος εγινες,Ελληναράς θα εισαι παντα,λοφαδόρε:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή