Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Με εκνευρίζουν τα μαθήματα!

Γεια σου ρε VAD με τις απορίες σου!
Ρε συ,έψησες το παντζαρι;;;;Μη μου πεις οτι το σουβλισες κιόλας;:)))
Ναι ρε συ, έψησα το πατζάρι, αφού κανα αρνίσιο παϊδάκι της προκοπής δεν έχω βρει, τι να κάνω? Το γύρισα στα οπωροκηπευτικά! Και βασικά δεν ψήθηκαν τα μεγάλα και πολύ καλά, κάνανε κρατς κρουτς όταν τα έτρωγα αλλά δεν σταμάτησα γιατί ο θόρυβος εκνεύριζε την Κινέζα. Χαλάλι το τσιρλιό που με πήγε, χαλάλι.

Στα πλαίσια, VAD, του βαθειού διαλογισμού, συλλογισμού, αναλογισμού και παραλογισμού που έχω περιπέσει προσφάτως, παρατήρησα το εξής για τον αγαπητό Αμερικλάνο. Τα παίρνει εύκολα. Σοκαρίστηκες, ε? Δεν το περίμενες. Κι'όμως, κι'όμως, όσο και αν ΔΕΝ μου φαίνεται, εκνευρίζομαι πανεύκολα και με το παραμικρό. Ένα έτσι να με κάνεις, μου γίνεται το νευρικό κορδόνι τεντωμένο. Παρατήρησα όμως και κάτι άλλο. Όσο εύκολα εκνευρίζομαι, τόσο εύκολα ηρεμώ. Με αποτέλεσμα να περνάω από το μάταιο τούτο κόσμο ταλαντευόμενος ανάμεσα σε γαλήνη και εκνευρισμό. Γι'αυτό και τα Ασιάτικα με έχουν πάρει από φόβο, γιατί αυτοί δεν έχουν εκρήξεις συναισθημάτων οργής στην κουλτούρα τους, παρά μόνο σπάνια.

Τώρα, να σου έρχομαι εγώ το πρωί μες στην τρελή χαρά, μετά να τα παίρνω με τον Ινδό γιατί με χάλασε η φάτσα του έτσι που την είδα απότομα και να κατεβάζω μούρη, να ξεσπάω στην Κινέζα που ανεβάζει τη θέρμανση Σεπτέμβρη μήνα και έχω σκάσει να πούμε, μετα αφού φάω να επιστρέψω στην κατάσταση ευδαιμονίας και ΤΟΥΜΠΑΛΙΝ, λογικό είναι να με θεωρούν ολίγον τι πειραγμένο στας φρένας. Οφείλω βέβαια να ομολογήσω ότι τα τελευταία χρόνια, ειδικά αφότου ήρθα στην Αμερική, εκνευρίζομαι όλο και λιγότερο. Φαντάσου πριν τι γινότανε, ναι το ξέρω. Της πόπης. Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας!

Προχτές στο μάθημα θερμοδυναμικής, αφού τσακώθηκα με τη θερμοδυναμική και δεν της μιλούσα, έκατσα και απαρίθμησα τα πράγματα που με ενοχλούν σε μια τάξη. Είπα μιας και ανοίξαν τα σχολεία, να τα πω για να είμαι και εντός εποχής. Σαν τα καλά οπωροκηπευτικά που λέγαμε.

1. Με εκνευρίζουν αυτοί που κάθονται πρώτο θρανίο για να τους βλέπουν οι καθηγητές. Μου το έχει πει φυτό αυτό, ότι κάθεται μπροστά για να ξεχωρίζει από τη μάζα. Μια φορά μάζεψα κόσμο στην πρώτη σειρά και πήγαν τα φυτά στη δέυτερη, σώνει και ντε να τους δει ο καθηγητής ότι δεν συναναστρέφονται με υποκείμενα!

2. Με εκνευρίζουν αυτοί που κουνάνε το κεφάλι τους πάνω κάτω σαν τη διαφήμιση του λίπτον. Εντάξει μανίτσα μου, το καταλάβαμε ότι κατάλαβες και καλά, κάτσε τώρα λίγο ακίνητος γιατί μας έπιασε ναυτία εδώ στη γαλαρία! Είχαμε ένα... άτομο πέρσι στη κβαντομηχανική κινέζικο, το φύλο του ακόμα το ψάχνουμε (όχι ενδελεχώς βέβαια γιατί βασικά χέστηκα) το οποίο άνευ πλάκας, κουνούσε την κεφάλα του πάνω κάτω ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ. Και μη χέσω τώρα ότι τα καταλάβαινε όλα, τα μισά ο καθηγητής τα έλεγε από μέσα του και τα άλλα μισά ήταν με ελληνικές λέξεις που ούτε εγώ δεν έπιανα με την πρώτη. Άιντε από κει.

3. Με εκνευρίζουν αυτοί που ενώ δεν έχουν καμία αίσθηση του χιούμορ, γελάνε σαν κότες με το παραμικρό κρυόκωλο αστείο του καθηγητή. Έχουμε έναν καθηγητή ο οποίος είναι άριστος στη δουλειά του αλλά ολίγον τι κρυόκωλος και προσπαθεί ο κακομοίρης να μας κάνει να γελάμε. Ο Αμερικλάνος VAD δεν ξέρω αν στο'χω πει αλλά γελάει απίστευτα δύσκολα. Μην κοιτάς τα χαχαχα που σας γράφω εδώ και στα τσατ, στην πραγματικότητα γελάω σπάνια. Γι'αυτο αυτός ο καθηγητής όποτε κάνει αστείο με κοιτάει καλά καλά μπας και με κάνει να γελάσω, αλλά δυστυχώς μέχρι στιγμής δεν τα έχει καταφέρει. Και ας κακαρίζουν όλοι οι γύρω μου. Πιο αστείο μου φαίνεται το γελοίο και ολοφάνερο γλύψιμο που κάνει ο διπλανός μου πχ, παρά οι βλακείες που ακούω.

4. Με εκνευρίζουν αυτοί που κρατάνε σκοπιά στις σημειώσεις μου και με το που κάνω να γράψω κάτι, γράφουν κι'αυτοί. Επειδή ως μέιντ ιν τσάινα έχουν ένα πρόβλημα κατανόησης, δεν ξέρουν να ξεχωρίσουν τα σημαντικά φαίνεται και γράφουν όποτε γράφουν οι άλλοι. Μια φορά σε ένα γελοίο μάθημα έκατσα και έγραφα στιχάκια στα ελληνικά πάνω στις σημειώσεις μου και είχαν τρελαθεί οι κινέζοι, τι σκατά γράφει αυτός ο Αμερικλάνος πια, τι είπε ο καθηγητής που είναι τόσο σημαντικό! Ό,τι στίχο από σκυλάδικο ήξερα τον έγραψα εκείνη τη μέρα.

5. Με εκνευρίζουν αυτοί που διαβάζουν σαν εργάτες τρεις μέρες ασταμάτητα και ερχονται στις εξετάσεις κλαίγοντας ότι δεν είναι καλά προετοιμασμένοι γιατί δεν θυμούνται ούτε καν τα μισά κόμματα. Άσε που μερικοί το κάνουν επίτηδες για να σε κάνουν να χαλαρώσεις και να μην ετοιμαστείς καλά. Έχουμε έναν τέτοιο, Ινδό. Αυτός μέχρι και μία ώρα πριν τις εξετάσεις λέει ότι δεν διάβασε σχεδόν καθόλου και μετά έρχεται να μας κάνει επίδειξη όλη την παπαγαλία που έμαθε για να μας κομπλάρει. Το ότι με ξέρει δύο χρόνια και ακόμα δεν έχει πάρει χαμπάρι την αναισθησία που με δέρνει βέβαια, ασχολίαστο.

6. Με εκνευρίζουν όσοι ψιθηρίζουν δυνατά. Εντάξει, και εγώ εφόσον έχω παρέα γλώσσα δε βάζω μέσα, αλλά το κάνω με τακτ κυρία μου, δεν αναστατώνω το σύμπαν! Η Κινέζα ειδικά έχει το εκνευριστικό στυλάκι που και ΣΣΣΣ να της κάνω, συνεχίζει να μιλάει κοιτόντας με λες και ακόμα δεν επεξεργάστηκε την πληροφορία αλλά την προηγούμενη λειτουργία κωλύεται να τη διακόψει.

7. Με εκνευρίζουν οι καθηγητές που την έχουν δει ΘΕΟΙ και γαμάνε και δέρνουνε. Ίσα ρε μάγκα, δεν έλυσα την κωλοάσκηση που σου ήρθε στην κεφάλα χτες στην τουαλέτα και θα μου πεις ότι δεν ξέρω μαθηματικά? Ή επειδή δεν αποστήθισα όλα τα κατεβατά που ούτε εσύ δεν ξέρεις θα μου πεις ότι δεν ξέρω κινητική? Η απόλαυση που έχουν μερικοί καθηγητές στη μούρη όταν πας να παραπονεθείς για βαθμό είναι κάτι που με εκνευρίζει ΤΟΣΟ πολύ, που έχω καταλήξει να μην παραπονιέμαι για βαθμούς πια. Στην Πάτρα είπα σε μια καθηγήτρια ότι είναι άχρηστη και τεμπέλα γιατί μου πουλούσε μούρη. Κόντεψα να φάω μηδέν αλλά τελικά έβαλε και έναν άσσο δίπλα και πήρα δέκα. Ανωμαλίες των ακαδημαϊκών παιδί μου.

Νομίζω VAD κάλυψα τα βασικά που με εκνευρίζουν στην τάξη. Το καλό είναι ότι φέτος τελειώνω μια για πάντα με τα μαθήματα. Α σιχτίρ δηλαδή, από 5 χρονών (κερδίζω χρονιά μάνα μου) μέχρι τα 26 όλο με μαθήματα και εξετάσεις ασχολούμαι. Ποιος κερατάς τα έχει φτιάξει αυτά τα συστήματα ήθελα να'ξερα, ποιος.

11 σχόλια:

  1. First!!Yay!!!
    Σε εκνευριζουν ολα αυτα κ εχεις το θρασσος να αποκαλεις τον εαυτο σου αναισθητο??ξερεις αγορι μου τι παει να πει αναισθησια??ντροπη σου,λερωνεις τη λεξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ουφφφφφφφφ ρε καλά έκανα εγώ που έβαζα πινέζες στην καρέκλα της οικοκυρικού,μια χαρά νοικοκυρά έγινα όχι να το παινευτώ...στα μαθηματικά και αρχαία μανίτσα μου δεν με έπαιρνε, έκανα το παπί.....
    Φιλιά βρε χαμένο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα σου 'λεγα να τους γραψεις στα αρφαρφάρια σου και να τους αρφαρφμησεις το κρατο αλλα δε θα ηταν σωστό , οπότε μετά από ένα ακόμα άκυρο σχόλιο σούρνομαι στη γωνιά μου ....
    Φιλούρες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ πάλι, καθόμουν στο πρώτο έδρανο όχι για να με βλεπει ο καθηγητης αλλα για να μη βλεπω τα αλλα ζωα πισω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχετικά με την απαρίθμησή σου,συμφωνώ απολύτως και με όλα!!Τέτοιοι άνθρωποι υπάρχουν παντού τελικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν σου πω ότι όλα αυτά τα θαυμαστά, που περιγράφεις και τα αντιμετωπίζεις με το καταλυτικό σου χιουμορ(αυτό το λέμε γλυψιμο:),)δεν τα εχω δει χρόνια τωρα μεσα στην τάξη,,θα με πίστευες;Οχι φυσικα΄!Τα εχω δει ,τα εχω ζησει,κι οταν με το καλο τελειώσω απ'την τάξη,θα τα δεις και γραμμένα...

    Καλημέρα,ρεεεεεε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Eγω παλι ημουν κατα τα λεγομενα φυτο, αλλα απο τα φυτα που γουσταρε να καθεται πισω, δε δεχομουν ποτε να κατσω μπροστα σκιαζομουν μανα μου,ηθελα να κανω και τις μαλακιες μου στα τετραδια χωρις να με βλεπεις κανεις, ηθελα να κανω ολοκληρη συζητηση στο θρανιο με διπλανο μου χωρις να με διακοπτει κανενας, ασε που ετσι μπορουσα να βοηθαω τα αλλα χαιβανια που μου στελνανε μηνυματα παντως τυπου με ερωτηματα για να τους δωσω την απαντηση, (ειμαι και πονοψυχη ωρες ωρες)
    Και στην τελικη τα γουσταριζα τα πισω θρανια, αλλα αγχωνομουν υπερβολικα πολυ.
    Τρελαινομαι για τα συμβαντα με την Κινεζα μιλαμε τρελαινομαι χαχαχχαχαχαχαχαχα
    Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τυπικά συμπτώματα θερμοδυναμικής! Μην ανησυχείς, μόλις περάσει η θερμοδυναμική θα περάσουν οι κουλαμάρες. Εγώ, που όπως ξέρουν όλοι, είμαι απίστευτα ισορροπημένο άτομο στην διάρκεια της θερμοδυναμικής φανταζόμουν ότι λανσάρω παντελόνια τζίν, που στην κωλότσεπη έχουν κεντημένο τον κύκλο του Carnot στις γυναίκες (ωραιότατος, καμπυλόγραμος, απόλυτα θηλυκός κύκλος) και τον κύκλο του Otto (τετράγωνος, δωρικός, ανδροπρεπής κύκλος) στους άνδρες. Είχα φανταστεί μέχρι και τα λογότυπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοιτα να δεις, εμενα με εκνευριζε (στο γυμνασειο) μια τυπισσα που καθοταν μπροστα μου γιατι λουζοταν μια φορα την βδομαδα και επρεπε να τρωω στην μαπα την λιγδα και την μποχα της, μπλιαχ, που πηγα και την θυμηθηκα ολη αυτη την αηδια meta απο τοσα χρονια!
    din

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Δεμάν: Φέρστ! Τι κερδίζεις? Βρε συ, την αναισθησία την εννοώ ότι α. δεν αγχώνομαι εύκολα, β. δεν συγκινούμαι εύκολα και γ. ό,τι και να γίνει τον ύπνο μου δεν τον χάνω!

    @Φούλη: Και πινέζες και παλούκια έπρεπε να της βάλεις!!

    @Γκόλντεν: Τελικά τι να τους κάνω? Τελείωνε λέγε γιατί περιμένουν οι άνθρωποι...

    @Κούλα: Δηλαδή εσύ ήσουν ΚΑΙ φυτουκλάκι ΚΑΙ αχώνευτη! Ιντρεστινγκ!

    @Σελίν: Παντού και πάντα, δεν τους αποφεύγεις δεεεεν

    @Βαντ: Όχι δεν θα σε πιστέψω! Άντε γράψε τα να χαρώ και γω λίγο με το δράμα των άλλων χαχαχα

    @Σειρήνα: Φυτουκλάκι κι'εσύ ε!! Χριστέ μου, με τι κόσμο συναναστρέφομαι :p

    Singularity: Μαλάκα καλή ιδέα! Να τη λανσάρεις οπωσδήποτε, γιατί θα στην κλέψει κανείς αμερικλάνος να το ξέρεις!!

    @Ντιν: Φαντάζομαι έκανε και έεεετσι και αλλιώωωωως τη χαίτη της δεξιά αριστερά για να σου δώσει όλο το φάσμα της μπίχλας της ε? Για πες, ήταν βρώμα ξινισμένη ή μουχλιασμένη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. βρε το παιδί μας που τσατιζεται...
    δεν πειράζει αγόρι μου, μεγαλώνοντας, θα εισαι πιο ήρεμος.

    ακόμα και αν σου πει ανέκδοτο τέλειο, μην του γελάσεις. κανε του το δύσκολο και θα σκάσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή