Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

3+5+2+2 = σιχτίρ

Έπρεπε να το καταλάβω από το πρώτο της μπινελίκι που διάβασα ότι η ΜΙΑ είναι στην πραγματικότητα η Αμερικλανομάνα:
Γιέέέέ μου ???? εσύ είσαι????? Αχ ρε παλιοτόμαρο εσύ είσαι????και έλεγα κάπου τον ξέρω.....ρε κάπου τον ξέρω.... βρε ρεμάλι από την μάνα σου κρύβεσαι?????δεν είσαι παιδί εσύ βρε θα με πεθάνεις ....άκου αμερικλάνος...όμως η μανούλα το ένστικτο βλέπεις....τι κρύβεσαι βρε γαιδούρι..από το πρωί έχουμε να μιλήσουμε...μου αμόλησες την ρουκέτα ...ότι έχεις πυρετό και με άφησες μες την αγωνία ....τι σε ρώτησα παλιόπαιδο ???ε????άμα έφαγες σε ρώτησα ..και τι ...και συ μου έκλεισες το τηλέφωνο....δεν πειράζει όμως ....θα με καταλάβεις μια μέρα αλλά θα είναι αργά.....για να ζητήσεις συγνώμη...........................
........... ωχ μου μυρίζει καμένο πάω να ανακατέψω το φαί....φαί θέλω εγώ τώρα η δηλητήριο.... έρχομαι...KAI ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ καμάρι μου και εξαφανιστείς μια μάνα την έχεις βρε που λαχταράει η ψυχή της για σένα....πήρες τίποτα για τον πυρετό καρδιά μου???όχι με άδειο στομαχάκι ψυχή μου...και ντύσου καλά ...κάνει ψόφο...έβγαλες το παπλωμα να σκεπάζεσαι....και να πετάς τα σκουπίδια είναι εστία μικροβίων....αμάν κάηκε....
Καλά ρε μάνα, άντε θα σε λέω ΜΙΑ για να μη σου χαλάσω το ίμεϊτζ, πότε πρόλαβες και άνοιξες μπλογκ? Και όλες αυτές τις εικόνες που τις βρήκες? Δεν μας τα λες καλά! Θα τα πω όλα στον μπαμπά! Ή, ακόμα χειρότερα, στη γειτονιά! Προς το παρόν πάρει μια ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ για να μη λες ότι τις δίνω εδώ κι'εκεί μόνο!

Θυμάσαι ΜΙΑ τότε στο σχολείο όταν ήμουν ακόμα που μια μέρα γύρισα από το φροντιστήριο και σας ανακοίνωσα ενθουσιασμένος ότι έμαθα τι εστί οξύ, τι εστί βάση και τι γίνεται όταν τα ανακατέβεις? Πότε ήταν αυτό άραγε? Νομίζω πρώτη λυκείου στην αρχη, άρα μιλάμε για το σωτήριο έτος 1999. Σήμερα, μετά από 3 χρόνια λύκειο, 5 χρόνια Φαρμακευτική, 2 χρόνια μάστερ και άλλα 2 διδακτορικό, σύνολο 12 χρόνια μετά (για όνομα, πόσο έχω φτάσει πια)(μην απαντήσεις, δεν σε συμφέρει) επέστρεψα από το Πανεπιστήμιο και αν ήσουν εδώ θα σου έλεγα ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πράγμα.

Φρέσκο πράμα
Έκατσα και για μια ΟΛΟΚΛΗΡΗ ώρα ο καθηγητής (Πανεπιστημίου) μας έλεγε ακριβώς τα ίδια που μου έλεγε η κουμπάρα μου στο φροντιστήριο το '99. Τι? Τι είπες? Πανεύκολες σπουδές και τζάμπα παραπονιέμαι ότι δεν προλαβαίνω να τα διαβάζω όλα? Μην με εκνευρίζεις βραδυάτικα και έχω ήδη δύο άσπρες τρίχες!

Αυτοί παιδί μου εδώ πέρα έχουν σύστημα για να μας κάνουν να γεράσουμε πριν της ώρας μας. Μας μιλάνε για βασικά πράγματα, λύνουν γελοίες ασκήσεις στο μάθημα, μετά μας δείχνουν κάτι λίιιιιγο πιο δύσκολο, μας βάζουν για το σπίτι κάτι πολύ πιο δύσκολο και στις εξετάσεις μας βάζουν ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΜΕ ΤΑ ΑΓΚΑΘΑΚΙΑ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ.

Σήμερα πραγματικά ένιωσα λες και μου μαθαίνανε να οδηγώ ποδήλατο με ροδάκια.


Στο τέλος του μαθηματος μας έδειξε πως να πάμε από το ποδήλατο με τα ροδάκια στο ποδήλατο χωρίς ροδάκια.


Για το σπίτι μας έβαλε να οδηγήσουμε τη μηχανή της Φούλης.


Στις εξετάσεις θα μας ζητήσει να οδηγήσουμε το Apollo 11 και να το προσεδαφίσουμε επιτυχώς στο Φεγγάρι.


Έτσι μανίτσα μου ξέρω κι'εγώ να διδάσκω! Και ό,τι θέλεις μάλιστα! Ακόμα και φιλολογικά! Σου δείχνω πως γράφεται το αλάτι και σου ζητάω στις εξετάσεις να μου μεταφράσεις άγνωστο από την Αντιγόνη! Τι δεν ξέρεις! Ξέρεις πόσα α, πόσα λ, όσα τ και πόσα ι έχει μεσα η Αντιγόνη? Μάνι μάνι το μισό κείμενο μη σου πω! Ε τα αλλα... βγαίνουν μωρέ!

Άει σιχτίρι.

Γιατί μας τα μαθαίνουν αν είναι να τα ξαναμάθουμε? Γιατί μας μαθαίνουν τα βασικά και μας ζητάνε τα πολύπλοκα? Με τι γονίδιο μαζοχισμού γεννήθηκα που έκατσα στα θρανία στα 5 και ακόμα να σηκωθώ?

Πφ, πάω για ύπνο. Ξενύχτισα να οδηγώ τη μηχανή της Φούλης και αύριο πρέπει να βρώ το μάνιουαλ του Apollo 11 για να το κάνω μια βόλτα στην αυλή. Λες να'ναι δύσκολο?

9 σχόλια:

  1. καλά, αύτο με τη μάνα σου είναι απίθανο!
    μπράβο στην αμερικλανομάνα!!!
    επανάληψη μήτηρ μαθήσεως αγόρι μου. υπομονή. θα τα μάθεις καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα τι υπονοείς ότι είμαι γιαγιά? ωραια φώτο έβαλες βρε πολύ με κολακεύει,φτου να χαθείς, άγω φταίω που σου εμπιστεύτηκα και το μυστικό μου, ξανά φτου!!!
    Και δε μου λες, αντί να παιδεύεσαι,δε με φώναζες να σου δείξω, θα τάπαιρνες μια χαρά και θα έκανες άλλα πράγματα όλη νύχτα...δεν ήξερες δε ρώταγες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Φούλη γιαγιά;

    όχι προς το παρόν!!

    Για το μέλλον ποτέ δε ξέρεις!!

    Οι φώτο είναι υπέροχες και μην χαλιέσαι γιατί εδώ είναι χειρότερα γιατί ΔΕΝ υπάρχει οργάνωση!!

    τα σέβη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. AΠΕΥΘΥΝΣΗ????? πάω να συμβουλευτώ τον γκούγκλη....και άμα με βρίζεις βρες τρύπα να κρυφτείς....παλιοτόμαρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ένας πραγματικός αιώνιος φοιτητής είσαι Αμερικλάνε μου? Καλύτερα πάντως από το να είσαι αιώνιος βιοπαλαιστής. Εσύ τουλάχιστον παίρνεις το αίμα σου πίσω από τα ποντίκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι, καλά, κι εγώ μάνα είμαι αλλά από την άλλη λέω ευτυχώς που μάνα είναι μόνο μία.
    Φαντάζεσαι να είχαμε δυο τρεις;
    Μπρρρρ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλά η φούλη..το φυσάει...χαχαχα..
    νασαι καλά αμερικλάνε..πολύ καλή ανάρτηση ......πέρνα ομορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. E! που θα πάει..μια του κλέφτη δυο του κλέφτη στο τέλος θα τα εμπεδώσεις μάνα μου!!!!

    Τέτοια μηχανή έχει η Φουλη!!! Βαγγελίστρα μου!!
    έταξε και στη γιαγιά βόλτα!!! Φουλη κάτω τα χερια από τη γραία μας!! να μας τη "τσαφαλωσεις" και να τρέχουμε!!!

    Σπετσέρης η Σπετσαρης από την ιταλική λέξη "spetsaro"
    (που δεν ξέρω αν γράφετε έτσι) που σημαίνει συνθλίβω!
    λέξη που χρησιμοποιούν για τους φαρμακοποιούς στα εφτάνησα! ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ!!!

    Το σχόλιο που ανέφερα είναι το σχόλιο στο ανύπαρχτο blog μου!ΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Ρία: Όχι βρε, πλάκα κάνουμε!

    @Φούλη: Έλα τώρα, μια χαρά σούπερ φαίνεσαι στη φωτό! Κοίτα κορμοστασά!

    @Βανζέλ: Καλό και το χάος παραγωγέ μου!

    @ΜΙΑ: Όσο και να ψάξεις στο γουγλ δεν θα τη βρεις, είναι δικής μου επινόησης αλλά έχω τη βούλα της Κούλας!

    @AGreekAbroad: Αιώνιος σαχλαμάρας αρκεί να μην είμαι!

    @Αθηνά: ΧΡΙΣΤΟΥΛΗ ΜΟΥ

    @ΈλεναΤΖΙ: Δεν το ξέρω αλλά το είχα ακούσε σε κάποιο σήριαλ νομίζω...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή