Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Να τον πετάξω έξω τον γίγαντα?

O Gaurakos ξέρει να εχτιμάει την ποιτική γραφή:
Η μυστική φράση της Κούλας όλα τα λεφτά! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ. "Εσείς καθήστε η μια στην πόρτα η άλλη στο παράθυρο να μην ξεφύγουν τα νούμερα όταν βγουν". ΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Τι είναι τα νούμερα; Και θα φύγουν;Μιλάμε έχεις πολύ φαντασία ρε φίλε. Και άστα διάλα, ανατρίχιασα στο τέλος, με το... trailer!. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Έχεις δίκιο Gaurakos (έτσι θα σου την ΑΠΕΥΘΥΝΩ, ειναι πιο αμερικλανέ), έχω πολύ φαντασία ρε φίλε.

Σήμερα Gaurakos έφαγα ΧΙ από την αγαπητή άπλ. Οι κατάρες που τους έριξα (εγώ, και πολλοί άλλοι είμαι σίγουρος) ξεπερνάνε το αφορολόγητο (ακόμα και το παλιό) και πάλι καλά που δεν ήταν κανας χοντρός εδώ τριγύρω να με βάλει να πληρώνω δηλαδή.

Μα είναι δυνατόν, να με έχουν τόσους μήνες να περιμένω σαν κρεμασμένο σαλάμι το νέο άιφον, με νέο ντιζάιν το'να τ'άλλο, και να μου σερβίρουν ξαναζεσταμένο? Τι 4S και ξερω γω, αφού δεν μου δώσανε το 5, θα τους δώσω εγώ το δικό μου.


Δε λεω, από μέσα είναι το καλύτερο. Αλλά απ'όξω δεν με ενθουσιάζει. Τώρα θα μου πεις, μήπως σε ενθουσιάζουν τα άλλα ρε Αμερικλάνε? Όχι. Ενθουσιάζομαι δύσκολα, τι να κάνω τώρα? Ήλπιζα ότι οι φήμες για το νέο λουκ θα έβγαιναν αληθινές, και αυτό μάλιστα έτσι όπως το φανταζόμουν θα μου άρεσε. Αλλά έμεινα με τη φαντασία και γενικά με το πλι στο χέρι.

Αντί να κάτσω να διοχετεύσω τη φαντασία μου σε κάτι ποιο δημιουργικό, καθόμουν και φανταζόμουν το νέο άιφον. Αυτά που κοροΐδεύω έπαθα. Δεν καθόμουν καλύτερα όλη μέρα στο facebook να φτιάχνω φάρμες όπως κάνουν όλοι οι ώριμοι και συνειδητοποιημένοι ενήλικες, αντί να φαντάζομαι το τέλειο κινητό? Καλά να πάθω τώρα που ξενέρωσα και δεν θέλω να ξαναδώ κινητό στα μάτια μου!

Πάει και τελείωσε, δεν ξαναφαντάζομαι τίποτα!

Τώρα που λες Gaurakos μεταφέρθηκα και είμαι μέσα σε ένα σινεμά, ο Θεός να το κάνει, στο Πενεπιστήμιο όπου ήρθαμε να δούμε ταινία σχετικά με φοιτητές διδακτορικού. Είναι βασισμένη σε αυτά τα κόμικ, τα οποία έχουν πλάκα κυρίως για μένα που τα ζω, γαμώτι μου. Μας την καθυστερούνε όμως την ταινία, έχουν ήδη αργήσει 6 λεπτά. Της ώρας! Έχω και ένα ταπεράκι με γίγαντες από το μεσημέρι (μας ταΐσανε τζάμπα πίτσα) και λέω να τους βγάλω όξω να τους φάω. Έφερα και πηρουνάκι πλαστικό! Είναι λες γυφτιά? Επιστροφή στις ρίζες ρε! Λιτότητα! Πες μου ρε Gaurakos, να τον πετάξω έξω τον γίγαντα?

Το ταπεράκι με τον χαλβά το σιμιγδαλένιο δεν το εμφανίζω για θα μου τονε φάνε όλο.

Το βουλώνω όμως τώρα για να βρω τη φωτογραφία με τη μούτζα και να σου βάλω και λινκ πριν ξεκινήσει η ταινία.

Καλή μου προβολή! Μαλακία θα είναι, όλα σήμερα μαλακία βγαίνουν! Από τηλέφωνα μέχρι άτομα!

15 σχόλια:

  1. έλα μην κάνεις έτσι, του χρόνου θα βγεί το 5ο iPhone.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγγνωμη ειναι τιτλος ποστ "να τον πεταξω εξω τον γιγαντα''????Μα μπαινω σε καταλληλο διεστραμμενο mood και μετα πουφ μου σκας το συννεφακι της διαστροφης ετσι απονα!Που να σου φαει η κινεζα τον χαλβα!:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τους γίγαντες νωρίτερα επρεπε να τους φας,ωστε να επενεργησουν εν ώρα προβολής,να πήξει η αιθουσα στο ελληνικό μεθάνιο!:))))
    Αι στο καλό σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν παίζεσαι αγόρι μου, δεν παίζεσαι!

    τα είπε ολα ο vad!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γίγαντας είναι ο vad με το σχόλιο του...και όχι να μην το πετάξεις έξω!!!!ΧΑ!
    Ελληνικό μεθάνιο..AXA!ΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ηθελές να πεις: με το απλικεισιον στο χέρι έμεινα?χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ...με κόλασες πρωϊνιάτικα...
    Πέτα τους έξω να δουν τι σημαίνει ελλάντα και ελληνικά προϊόντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν περιμένεις 50 χρόνια ακόμη, θα βγει ακομη καλυτερο!

    κατσε και περιμενε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απληστοι και αχάριστοι χρήστες!!!ποτέ δεν είστε ευχαριστημένοι με τίποτα απο όσα κάνουμε!!! Σου φτιάξαμε τις τέλειες εφαρμογές,υποστηρίζουμε μέχρι και τα κερατά μας τα τράγια σε προγράμματα , σου λύσαμε όλα τα προβλήματα της προηγούμενης έκδοσης και μετα απο τόσο κόπο....ο χρήστης σου ζητάει εμφάνιση! Ουφφφφφ!!!φούντωσα ο ημμυ!
    --Σαλιαγκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γυφτιά δεν είναι καθόλου το ταπεράκι με τους γίγαντες. Μην ξεχνιόμαστε...

    όσο για το που διοχετεύεις τη φαντασία σου, καλά είναι στο iPhone. Που να ακούσεις εγώ που την διοχετεύω...Αλλα θα σου πω στ'αυτί. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα είναι τίτλος αυτός μάν'μου!
    Τέτοιους τίτλους να βάζεις να'δείς πως θα σου μαζεύονται τα νούμερα!

    Αλλά το σχόλιο του vad όλα τα λεφτά έπρεπε να τον είχες πετάξει πρίν:))

    φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι μια μας λες ότι έμεινες με το πλι στο χέρι,την άλλη ότι θα τον πετάξεις έξω,αποφάσισε επιτέλους τι θα κάνεις,να κάτσουμε η να φύγουμε; γαμω τα νούμερα,αυτά θα σε φάνε τελικά, όχι οι γίγαντες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ακόμα η αηδία με τα δολλάρια εδώ?

    Τελείωνε λέμε και άλλαξε μπακγκράουντ!!!

    ΥΓ.Σιγά να μη σχολιάσω το γίγαντα...μπλιαχ!!!!Τα σιχαίνομαι τα φασόλια!

    :-Ρ βλαμμένο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχαχαχαχαχαχαχαχαχα !...
    Το σχολιο, του VAD ολα τα λεφτα, χαχαχαχαχα. Ευτυχως , δεν ειμαι η μονη που μπηκε σε περιεργο mood, και νομιζα σου την επεσε, η κινεζα και μετα την εκανες με τα κρεμμυδακια με ενα πλαστη!! Πως το φανταστικα τωρα αυτο, μην ρωτησεις!!!!!!!
    Κρυψε το χαλβα!! αμα θελουν χαλβα πρωτα να κανουν τεμεναδες και ολες τις χαρες , που θελει ο αμερικλανος και μετα χαλβα!!
    Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Μahler: Του χρόνου θα'ωαι αργα!!!

    @Βίκυ: Είναι για να σας τρελάνω και μετά να σας ξεκάνω χαχαχαχα

    @VAD: ΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ αν χαθεις ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    @Ρία: Δεν παίζομαι αλλά τα άλλα πειδάκια με παίζανε!

    @ΈλεναΤΖΙ: Το έταξα τώρα είναι αργά!

    @περσέας: χαχαχαχαχαχα ναι αυτό εννοούσα γιατί εσένα που πήγε ο νούς σου!

    @Νεφέλω: Ελληνικά προϊόντα ΠΟΙΟΤΗΤΟΣ μην το ξεχνάς!

    @Κούλα: Καλώς το άτομο

    @Ρόζα: ΛΕΓΕ ΡΕ, ΞΕΡΑΣΕ ΤΑ ΟΛΑ, ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ??? ΛΕΓΕΕΕΕ!

    @Γαυράκος: Για πες!!!

    @Ζουζου: Τέτοιους τίτλους θέλει η πλεμπα, εγώ κυνηγάω την ποιότητα χαχαχαααχαχ

    @ΦΟΥΛΗ: Οι γίγαντες με φάγανε Φούλη μου, μιλάμε έχω κάνει έντερο φλογέρα!

    @Πορκούπω: Σιχαίνεσαι τα φασόλια????? ΚΙΝΕΖΑ!! ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΕΖΑ!!! ΘΑΝΑΤΟΣ!

    @Σειρήνα: Άμα θέλουν χαλβά να πάνε να βρούνε, εγώ μόνο με καθαρτικό τους δίνω χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή