Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Αποδιοπομπαίος Αμερικλάνος

Αυτός που έκανε τη μαλακία, δεν πορεί να πάρει την ευθύνη γιατί δεν έπρεπε να βρίσκεται εκεί μόνος του και αν μαθευτεί, την κάτσαμε.

Αυτή που έπρεπε να βρίσκεται εκεί αλλά δεν ήταν δεν μπορεί να πάρει την ευθύνη γιατί τα πηγαινέλα μας καταγράφονται.

Αυτός που δεν έκανε καμία μαλακία, ούτε είχε καμία σχέση με το συγκεκριμένο περιστατικό αλλά ήταν στο δωμάτιο αμέσως πριν γίνει η μαλακία δε φέρει καμία ευθύνη.

Μάντεψε ποιος από τους τρεις θα πάρει την ευθύνη τελικά. Μάντεψε ποιος θα θεωρηθεί ότι δεν ξέρει την τύφλα του για τα αρούρια, κι'ας έφαγε ολόκληρο το Καλοκαίρι παρέα με τρωκτικά.

Πως γίνεται να σου εμπιστευτούν να κάνεις εγχείρηση σε δεκάδες αρουραίους, αν δεν ξέρεις να βάλεις σωστό νούμερα ζακετάκι σε έναν? Πως γίνεται να σου εμπιστευτούν γουρούνια, αν δεν μπορείς να φροντίσεις έναν αρουραίο? Πως γίνεται να προσφέρεις στη βελτίωση των συνθηκών των ζώων στα εργαστήρια, σαν αντιπρόσωπος των φοιτητών, όταν υποτίθεται ότι ένας αρουραίος σου έγινε ένα με το ζακετάκι? Πως γίνεται να ελέγξεις τα νεύρα σου όταν όλα αυτά είναι το αποτέλεσμα μαλάκινσης μιας χούφτας ηλιθίων?

ΓΑΜΩ. ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ. ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥΣ.


19 σχόλια:

  1. Αποδιοπομπαιος;;;Τι λες,μάνα μου;;;
    Ποπό λέξη!!!Μόνος σου τη σκέφτηκες;;;
    Μπράβο,βρε Coula,μπράβο,βρε κορίτσι μου,πιάσανε τόπο τα μαθήματά σου!!!
    Είδες τι λέξη σκέφτηκε το παλικάρι;;;
    Αριστα!!!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην πρώτη γυμνασίου την έμαθα τη λέξη αν θες να ξέρεις! Ακόμα τη θυμάμαι την ημέρα γιατί με έπιασε νευρικό γέλιο και πήρα ωριαία αποβολή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σιγά ρε συ με τους αρουραίους. εδώ εμείς βγάλαμε πρόεδρο που ανατίναξε κυριολεκτικά την οικονομία του τόπου και ευθύνη καμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω καταλάβει και πολλά... αλλά δεν ξέρω ποιο να λυπηθώ... τον αρουραίο ή εσένα?

    (ναι... είμαι ευαίσθητη με τα ζωα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Μανα μου ...και όχι μονο την οικονομία!!! αλλα εδώ ο Aμερικλανος μας...είναι Αθώος!!!! το αγόρι μας!!!

    ρε παιδάκι μου δεν γίνετε να κανεις το κινέζο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μόνο μια ωρα;Κάτσε να αθροισω πόσες πενθημερες εχω φάει και θα κάνω αναρτηση!
    -Ε,μου το χαλάς,κι εγω που πήγα ν'ανεβασω λιγο την Coula!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φαρμακοτριφτάκο, μάλλον σκούρα τα πράγματα. αλλά αν θες ναπάρεις εκδίκηση, μαρτύρα ότι ο μαθητευόμενος ήταν μόνος του και να αρχίσουν να τρέχουν αυτοι που βγάλαν την ουρά τους απ΄' έξω. βέβαια, μετά κοίτα να μετακομίσεις σε σπίτι με θυρωρό, με πράιβετ ασφάλεια κλπ κλπ... άλλιώς κάντο γαργάρα μάνα μου, πες, δε γ$#@!#@ι και ότι βρέξει ας κατεβάσει!

    κουράγιο μικρό μου αμερικλανάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γάμα τους τα πρέκια ρε που θα σου φορτώσουν τις μαλακίες της Κινέζας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν έχω καταλάβει! Το πρόβλημα του μαλάκα ήταν ότι βγάλανε το ζακετάκι του αρουραίου ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ? Νιώθει οτιδήποτε κάποιο ον μετά θάνατον; Γιατί εμείς την γιαγιά μου όταν πέθανε την κουνάγαμε και δεν ένιωθε τίποτα! Υποθέτω ότι ούτε και το ψόφιο τρωκτικό νοιάστηκε άν του βγάλανε ή όχι το ζακετάκι αφού είχε τινάξει τα πέταλα! Και να πείς σε όλους αυτούς να πάρουν τις δήθεν μου-τάχα μου ευαισθησίες και να τις χώσουν στο πωπουδέλι τους. Διακριτικά και με χαμόγελο φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τους πείς να παν στο διάολο! αι σιχτίρ με συγχίσανε οι αλήτες! Και ο ινδούλης αφού δεν ήξερε τι ζακετάκι να βάλει γιατί δε ρώταγε??? Και οι ευαισθησίες για τα ζώα έχουν και κάποια όρια...πειραματόζωα στη τελική είναι! Αλλιώς ας τα αφήσετε ελευθερα στους υπονόμους και που ξέρεις μπορεί να γίνουν οι αρουραιοι σας και αρχηγοι της νέας γενιάς χελωνονιντζα!
    --συγχισμένο Σαλιάγκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι να σχολιάσω τωρα!
    Πάλι κοτσο σε πιασανε;;;;

    Για λυσε λιγο τα μαλλια σου λεμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. κοιτα εγω ξερω οτι εισαι αθωος!
    και θα ρθω να ψευδομαρτυρησω υπερ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι φυτρώνεις κι εσύ εκεί που δεν σε σπέρνουν;;;;;
    Τι δουλειά είχες εκεί ενώ δεν έπρεπε;;;;
    Μάλλον συνωμοσία των Κινέζων ήταν, σίγουρα...... Να σε βγάλουν από την μέση θέλουν......
    Τι να σου πω; Ο Θεός να βάλει το Χέρι Του!!!!
    Σοβαρά τώρα, εύχομαι όλα να πάνε καλά. Κουράγιο, εδώ είμαστε!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. να τα κανεις ολα πουτανα εκει μεσα,δν πρεπει να το αφησεις ετσι αυτο,πιασε ενα νυστερι,αρπα κ ενα τρωκτικο κ φωναξε "ΑΝ ΔΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΤΩΡΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΖΩ ΤΟΝ ΑΡΟΥΡΑΙΟ" να δεις ποτε συμμορφωνονται τα καθικια.σιχτιρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αμερικλάνε μην μου γίνεσαι Αμερικανάκι....βάλε τη φουστανέλλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Μάνα: Ναι, και σιγά τα προβλήματα με τον πρόεδρο, εδώ υπάρχουν παιδάκια που πεινάνε και πεθαίνουν από τη βρώμα. Αν το πάμε έτσι.....

    @Λιακάδα: ΕΜΕΝΑ ο αρουραίος χαμπάρι δεν πήρε!

    @Έλενα: Είμαι αθώος αλλά αν κάνω τον κινέζο θα γίνουμε πολλοί και σιχαίνομαι

    @VAD: Μόνο μία ώρα, αυτό μπροστά στα άλλα που έχω κάνει δεν είναι τίποτα!

    @Ρία: Δεν μπορώ α μαρτυρήσω γιατί θα πάρει και εμένα ο διάολος. Οπότε αντί να μας πάρει όλους ο διάολος, θα πάρει μόνο εμένα ένας κατώτερος δαίμονας ξέρω γω

    @Μάλερ: Αυτά έχει η ζωή!

    @Singularity: Όχι παιδί μου, δεν είναι αυτό το πρόβλημα και γενικά δεν έχει σημασία ποιο είναι το πρόβλημα!

    @Σαλιάγκι: Εγώ ήμουν ο Μικελάντζελο! Εσύ?

    @Κούλα: Τα μαλλιά μου είναι μια χαρά.

    @Άσωτος: ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ φτου σου ρε

    @Σταυρούλα: Δεν φύτρωσα μάνα μου, στο ίδιο δωμάτιο κάνω και εγώ τη δουλειά μου!

    @Δεμάν: Ναι, τότε να δεις χαχαχαχα καλή φάση

    @Μία: Δεν μου πάει καθόλου όμως.... ειδικά αυτά τα πέδιλα με τις φούντες, και τα κολάν, και οι πιέτες.... χάλια χάλια χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αμερικλάνε,όταν εγώ βαρούσα ενέσεις στα κουνέλια(ξέρεις εσύ τώρα,για παρουσία βακτηριακής ενδοτοξίνης με τις παλιές μεθόδους και όχι με LAL) ένας πολύ τσαντισμένος συνάδελφος βάρεσε σε 9κουνέλια το φάρμακο με ταχύτητα φωτός για να τελειώσει γρήγορα ,με αποτέλεσμα να πάθουν σόκ και να χάσουμε τα 6 από αυτά με ταχύτητα..... φωτός. Σαν τα κοτόπουλα πέφταν τα καημένα τα κουνέλια. Και τι έγινε νομίζεις;Παραγγείλαμε καινούρια κουνέλια, του κουτιού. Καμία αναζήτηση ευθυνών από κανέναν και για τίποτα. Γιαυτό σου λέω έλα στην πατρίδα να βαρέσεις τις ενέσεις σου με την ησυχία χωρίς να στενοχωριέσαι αν θα φορέσει το ζιπουνάκι(sorry την κουβερτούλα) ο αρουραίος και γδαρθεί το δερματάκι του.
    Αμάν αυτοί οι Αμερικάνοι με την τυπολατρία τους.
    Γδάρθηκε το πετσί του αρουραίου και κάτι τρέχει στα γύφτικα.
    Σιγά μην σας στείλουν και στο εκτελεστικό απόσπασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αποδιοπομπαίος τράγος, εξιλαστήριο θύμα... Εγώ πάλι δεν γελούσα (στην τάξη), μου ανέβαινε η πίεση (από τότε ήθελα να γίνω θερμοσίφωνας).

    Όσο για τα αρούρια (δεν εννοώ τα πραγματικά, στους Αμερικάνους αναφέρομαι) γάμησέ τους. Μην χαλιέσαι. Θες να σου στείλω 2 κιλά φέτα μπουκουβάλα να στανιάρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @xristin: Καλά έτσι και συνέβαινε αυτό εδώ και μάλιστε σε κουνέλι? Θα με γδέρνανε ζωντανό!

    @Τρέντι: Ναι, θέλω!!!! ε άλμη ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή