Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Διευρύνθηκε ο μουσικός μου ορίζοντας


Σήμερα ήμουν στο λεωφορείο που μ'επαιρνε στο πάρκινγκ να πάρω τ'αμάξι να πάω σπίτι μου και λέω, δεν βάζω το εμπιθρί στο shuffle να ακούσω κάτι στην τύχη? Οπότε σε κάποια φάση άκουγα αυτό:


Και ήμουν φέεεεεεετα. Μετά, αμέσως μετά, μου έβαλε αυτό:


Και εγώ έγινα η αμερικλάνικη εκδοχή αυτού:


Ακόμα τους ακούω να γελάνε τους αμερικάνους. Ήταν και ώρα αιχμής. Πάει τελείωσε, τα σβήνω ΟΛΑ από το εμπιθρι και αφήνω μόνο mazoo and the zoo και τσίλα! Δεν θα πάθω ΚΑΡΔΙΑ για να διευρύνω τον μουσικό μου ορίζοντα! O οποίος μουσικός ορίζοντας είναι του κώλου άρα έτσι όπως χέστηκα απάνω μου, διευρύνθηκε μια χαρά θα'λεγα.


Η Κινέζα φταίει! Αυτή φταίει! Ήμουν στην τσίτα εξαιτίας της! Δεν πάτησε το ποδάρι της σήμερα! Έκατσε σπίτι! Κρύβεται! Ξέρει τι την περιμένει όταν τη δω και με αποφεύγει! ΑΑΑΑΑΑΑΑ!

19 σχόλια:

  1. όχι και Mazoo and the Zoo.... ¨οχιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aυτήηηηηηη!! Αυτή η βρωμιάρα σχιστομάτα φταίει!!! Αυτή που σου έκλεψε το mp3 και σου έβαλε μέσα όλη αυτή την "μουσική διεύρευνση"... Σιχτιρ την παλιοβρώμα...σα δε ντρέπεται να σε ρεζιλεύει έτσι...
    Ουφ... τα είπα και ξεθύμανα! :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανεπίδεκτος είσαι,ανεπίδεκτος!!!!!!
    Τόσα μουσικά σεμινάρια κι εσύ ακόμα ακούς παιδικά τιτιβίσματα!!!
    Η Κινέζα πάλι θα πληρώσει???
    Ε! ρε γλέντια αμερικλάνικα.
    Καλημέρα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το πήρες φαντάζομαι το κρυφό μήνυμα της Coulas...μην είσαι μουρόχαβλος μανα μου...ξυπνα!!!
    ..Σ έχει κάνει Θεό!!!!!

    τς τς τς μα καλά!!! ντιπ για ντιπ αυτό το παιδί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να σου στείλω με μέηλ μια δωδεκάδα με άριες;;;
    μια ντουζίνα τσάμικα;
    μια δωδεκάδα με κομμάτια σαμιζιέν;;
    τα άπαντα του τερλέγκα;
    να σου στείλω μπρους σπρίνγκστιν;

    μα είναι δυνατόν αγορι μου να ακούς είμαι μια καμήλα, μια καμήλα όμορφη που μασάει φύλλα;

    παραφράζοντάς το γινεται είμαι ένας φαρμακοτρίφτης, ένας φαρμακοτριφτης όμορφος που χειρουργει αρούρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρόσεχε Αμερικλάνε γιατί τα μεγάλα μίση κρύβουν μεγάλους έρωτες...
    Α ρε εδώ θα είμαστε! Θα χαθείς κανά δίμηνο (το δίμηνο του ενθουσιασμού) και μετά θα μας έρθεις και θα ντρέπεσαι να μας το πεις...
    Οτι τα 'μπλεξες με την Κινέζα!!!
    Έλα τώρα σκέψου το λίγο...
    χιχιιχιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λοιπόν, άκου σχέδιο να ξεφορτωθείς την Κινέζα. Με το που μπαίνει στο δωμάτιο της βάζεις τέρμα τους Metallica. Στο καπάκι κοπανάς και ένα Έλα στον παππού, Σ' αγαπάω κοίτα ή ένα ελληνικό άσμα αντίστοιχης ποιότητος που θα έχεις στο mp3 σου! Καρδιά με το πρώτο, εγκεφαλικό με το δεύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό που πραγματικά θα την στοιχίσει την κολυμβήτρια Κινέζα είναι να της κλέψεις όλο το τσίλι. Παίζει να κάνει και χαρακίρι - λάθος, αυτό οι Ιάπωνες το κάνουν...

    Επίσης, υπάρχει και το άλλο. Αν της βάλεις χαλασμένη φέτα στο δωμάτιο. Man, φρόντισε να φύγεις εγκαίρως από το δωμάτιο...

    Αμπούλα καπνού και να εμφανιστείς με Αφρικάνικη μάσκα σαμανού; Μμμ,κλισέ...

    Στέρεψα από ιδέες. Βρες και εσύ κάτι. Αν χρειαστείς βοήθεια, εγώ είμαι εδώ...

    Υ.Γ. : Τι σκατά έχω πάθει με την φέτα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γεια! σε διαβάζω εδώ και κάμποσες ώρες, αρχικά από το ποστ του ινβικτου κ τελικά επειδή ασχολείσαι με πειράματα (ήθελα να γίνω μοριακή βιολόγος-γενετίστρια στα νιάτα μου, όχι οτι γέρασα, απλά είμαι λίγο τεμπέλα) και μετά από περιέργεια για τα γουρούνια, τους κινέζους και τις ρέγγες, διάβασα καμια πενηνταριά παλιότερα πόστς σου!
    καλώς σε βρήκα λοιπόν :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό θα ήθελα να το δω να σου συμβαίνει...... και να έχω μαζί μου κάμερα.......
    Εκεί που είσαι γαλήνιος και ξεχασμένος να πετάγεσαι στο ταβάνι...... χαχχαχαχαχαχα!!!! Έκανα εικόνα κι επειδή δεν ξέρω πως είσαι στη φάτσα, έβαλα τον Μίστερ Μπιν στη θέση σου...χαχαχαχαχαχα....
    Δεν με έβαλε η κινέζα στο ορκίζομαι!!!!
    Φιλιά πολλά πολλά από Ελλάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πρόσεχε γιατί το νινί σέρνει καράβι,το ξέρεις το τραγούδι της Βέρα Λάμπρου; κανόνισε να στο κάνει η Κινέζα,και ξέρεις, εχω μάθει το έχουν οριζόντια ,για δες να μας πεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αμερικλανάκι τι μου τόβαλες το μαύρο το γατί στη μούρη....φτου φτου φτου στον κόρφο μου.....τι κάνεις τον κινέζο????? δεν μιλάς?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. θεικές οι επιλογές του εμπιθρί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ θα σταθώ αλλού: Γιατί παίρνεις λεωφορείο για να πας στο parking;;; Τι αποστάσεις έχετε εκεί στα δάση του κονεχτικατ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Μάνα: Γιατί μάνα μου??? Είναι μια καμήλα! Είναι μια καμήλα! Μια καμήλα όμορφη που μασάει φύλλα! Άκου στίχο!

    @Λιακάδα: Αυτήηηηηηη! Αυτήηηηηη!!!!

    @Βίνους: Σιγά τα σεμινάρια!!

    @Έλενα: Όχι δεν το πήρα!

    @Ρία: Άστα τα ψόφια και βλέπω το στίχο στα δάκτυλα τονε παίζεις! Έλααααα!

    @Αντ: Βρε δεν ΥΠΑΡΧΕΙ περίπτωση λέμε!

    @Έβιλ: ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ να'σαι καλά, τα αποθήκευσα και τα ακούω!!!! Και δεν κάνω πλάκα!

    @Τουίστεντ: Θες να με ξεκάνεις πριν προλάβω να αγοράσω μπλουζάκι ρε??

    @Σαχ: Ναι αλλά έτσι θα τα πάθω κιεγώ, δε συμφέρει

    @Τρέντι: Τι έχεις πάθει με τη φέτα?? Στείλε λίγη ε, δε ξεχνώ! Μπουκουβάλα!

    @Μαρία: Καλωσήρθες μαρία, και τι να πω... καλό κουράγιο!! :)

    @Σταυρούλα: Εσύ φτιάχνεις εικόνα εγώ φοβάμαι μην και κυκλοφορήσει σε κανα γιουτούμπ και τρέχω χαχαχαχ

    @Φούλη: Αμάν πια με αυτό το οριζόντιο!

    @Μία: Σιγά βρε συ, πως κάνεις έτσι!!

    @Ράνια: Ναι το σκασμένο, ντιτζέις έπρεπε να γίνει!

    @Ρόζα: Ε είναι μια άλφα απόσταση την οποία βατγιέμαι να καλύψω! Κάπου 10 λεπτά με τα πόδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα πω ότι μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος, Αμερικλάνε.

    Μπουκουβάλα θες; Από την λαϊκή σου κάνει; Έχει μεγάλη ποικιλία...

    Yummy!Αύριο θα πάω να πάρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή