Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Γίναμε πρωτοσέλιδο πάλι

Καλημέρα, καλημέρα. Για μένα "καλημέρα", για εσάς "καλησπέρα", για άλλους "καληνύχτα" και για ΠΟΛΛΟΥΣ "τι καιρό σας κάνει σήμερα στην κοσμάρα σας". Πολύ το ζάλισα, μισό να πιω μια γουλιά τσαγάκι.

Σήμερα ήρθα νωρίς στη δουλειά, γιατί θέλω να προετοιμαστώ ψυχολογικά για το χαμό που θα γίνει το απόγευμα. Αλλά δεν θα μιλήσω γι'αυτό σήμερα, θα μιλήσω για κάτι άλλο. Όταν μπήκα στο εργαστήριο, βρήκα ένα αντίτυπο της εφημερίδας New York Times και τη λέξη Greece κυκλωμένη με ροζ μαρκαδόρο. Μου την άφησε η Κινέζα (η καλή, όχι αυτή που θα χάσει την παρθενιά της από τ'αφτιά το απόγευμα) γιατί διάβασε για το μπάχαλο στην Ελλάδα και ήθελε να με ενημερώσει. Επίσης σήμερα με ρωτάνε πάλι όλοι πως είναι τα πράγματα στην Ελλάδα και τι κάνουν οι γονείς μου με ένα ύφος λες και πέθανε το σύμπαν και πενθούν για το τρίτο από τα δεξιά φεγγάρι του Πλούτωνα. Το άρθρο μπορείτε να το διαβάσετε εδώ.

Όσο το διάβαζα έκανα κάποιες χαζοβιόλικες σημειώσεις, και λέω να τις μοιραστώ εδώ γιατί ο Αμερικλάνος είναι ήδη σούργελο, μην κάνω και τον Μιχάλη...

Ανατρίχιασα όταν το είδα 
Μας πήρανε χαμπάρι, ή μου φαίνεται? Κάτσε μανίτσα μου και λίγο στον καναπέ σου, μην τρέχεις για ψύλλου πήδημα στα συντάγματα και στις βουλές! Είναι τελετουργικό, δεν το καταλαβαίνεις? Άκου τη τη δημοσιογράφαινα!

Η άποψη της νεολαίας του '40

Ούτε το όνομα του πρωθυπουργού δεν γράψανε σωστά. Αυτή την 70χρονη εξτρεμίστρια πολύ θα ήθελα να τη γνωρίσω πάντως. Γιαγιά Αντιγόνη εσύ είσαι, παραδέξου το.

Μη με γελούν τα μάτια μου, μη με γελούν τ'αγγλικά μου.

Ο δαίμον του τυπογραφείου 
Κι'άλλο τζόβενο, συνάδελφος αυτός. Έλα συνάδελφε φαρμακοποιέ, πες μας κι'εσύ πόσο πιέζεσαι οικονομικά. Το παιδί που σπουδάζει στην Ιταλία, καλά?

Κακιούλες

Γιατί άραγε?

Και τρίτο πιπίνι, ήθελα να'ξερα, γεροντόφιλες είναι οι συγγραφείς? Το καλό είναι ότι στην τελευταία παράγραφο σκιαγραφείται ο Ελληνικός λαός σαν να πάσχει από επιθέσεις πανικού. Αυτό φταίει για όλα κύριε δικαστά!

Ρε παιδιά, με το μαλακό κάτι τέτοια, σκεφτείτε και τους ομογενείς λίγο! Δεν μπορώ να με λυπούνται και να αναφωνίζουν όποτε συστήνομαι και λέω ότι είμαι από Ελλάδα. Εκνευρίζομαι και τους βρίζω μετά, δεν το καταλαβαίνετε?

Πφφφφφφφφφφφφ

15 σχόλια:

  1. Έχω κόψει ραδιόφωνο, τηλεόραση και εφημερίδες...ΌΧΙ λόγω κρίσης, αλλά για να μην βλέπω τα χάλια μας συνέχεια και για να μην τρομοκρατούμαι από τον κάθε τυχάρπαστο δημοσιογραφίσκο που εξυπηρετεί κομματικά συμφέροντα...

    Τώρα λοιπόν θα κόψω κι εσένα, αν συνεχίσεις να γράφεις και να με ενημερώνεις για τον κακό χαμό της χώρας μας...

    Διάλεξε!

    :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί δεν βομβαρδίζουν την βουλή;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. bear: να ήξερες ποσοι ιπτάμενοι που απογειώνονται με πλήρως εξοπλισμενα μαχητικά το έχουν σκεφτεί να αδειάσουν τα πυρομαχικά τους στη βούλη!!!

    αμερικλανάκι, έχουμε γινει ρεζιλι. και αυτό γιατί έχουμε κυβέρνηση ξένων συμφερόντων. γιατί αυτή η κυβερνηση δεν ένιωσε ποτέ οτι κυβερνά τη χώρα που τους γέννησε αλλά υπηρετει τη χώρα που τους ανέθρεψε...

    λυπάμαι πολύ. είναι άσχημο και θλιβερό το να ντρέπεσαι για την ίδια σου τη χώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εχουμε τον πρώτο νεκρό διαδηλωτή...
    Που στο διάτανο είναι οι ξεφτίλες οι τρομοκράτες που το μονο που ξέρανε να κάνουν ειναι να ρίχνουνε γκαζάκια στις ΔΟΥ?
    Τρομοκράτες του κωλου...
    Πολιτικοί του κώλου...
    Αστυνομικοί του κώλου...

    του κώλου τα εννιάμερα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι άλλο θέλουν να δουν τα καθίκια,αυτοί εκεί να ψηφίσουν την κρεμάλα του λαού...αίσχος όρε 17 Νοέμβρη που είσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Koπέλα μου ποια 17 Νοέμβρη?
    Πότε έκανε κάτι της προκοπής η 17 Νοέμβρη?
    Πήγε σε καμμιά βίλα στην Εκάλη να βάλει βόμβα?
    Σε κανα σπίτι υπουργού?
    Θέλουμε και τα λέμε?
    Τρομακράτες θεωρούνται οι κάθε λογής περιθωριακοί και κομπλεξικοί που ρίχνανε γκαζάκια δεξιά κι αριστερά?
    Δεν υπάρχουν και δεν υπήρξαν ποτέ τρομοκράτες στην Ελλάδα... κι αυτό είναι το πρόβλημα!
    Το θέμα είναι ποιος θα μας σώσει από την εξουσία και τους αστυνομικούς ... Αυτοί είναι οι μόνοι τρομοκράτες που έχει η χωρα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ria,λιακαδα,φουλη & bear συμφωνουμε απολυτα.παντως προσωπικα για την κυβερνηση μου ντρεπομαι,οχι για τη χωρα μου,ουτε θα ντραπω ποτε γι αυτην.και ποιους να ντραπω στην τελικη ρε,παμε καλα??

    παντως βρε αμερικανακι εισαι ντιπ χαζο κ βουτυρομπεμπες αλλα δε σε ξεσυνεριζομαι,προειδοποιησες απο την αρχη οτι οι παρατηρησεις σου ειναι χαζοβιολικες κ ετσι κ αλλιως δε σε παιρνω σοβαρα ασε που ειμαι κ εγω λιγο σουργελο οποτε δν εχω μουτρα να μιλησω.παντως δε σε λυπουνται που ο κοσμος βγαινει στο Συνταγμα να διαμαρτυρηθει,αλλα για την οικονομικη κατασταση που τον ωθει στο Συνταγμα.Και ΚΥΡΙΩΣ επειδη δε μπορεις να φορεσεις σωστα ενα ζακετακι σε ενα ποντικι,ασχετε που παιρνεις στο λαιμο σου ολοκληρη ομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λιακάδα Λιακάδα αλλα άμα θες γίνεσαι και καταιγίδα ...και συμφωνώ μαζί σου!!!...

    και γιατί παρακαλώ να ντρεπόμαστε για την Ελλάδα και την Κύπρο(γιατί μια από τα ίδια έχουμε) να ντρεπόμαστε μονο για τη μλκια μας που τους ψηφίζουμε και δυστυχώς θα τους ξαναψηφίσουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οπα! Παρεξήγησις...
    Λιακάδα παραμένει λιακάδα και δεν ήθελα με τίποτα να την πω στην Φούλη.
    Που ούτως ή άλλως ως κριοί δεν θέλουμε να μπλέξουμε τα κέρατά μας και μιας και είμαστε φιλόζωες με δάφνες δε θέλουμε να φάμε και τα μουστακια μας...
    Απλα... μου βγαίνει ο παρορμητισμός και ο αυθορμητισμός του ζωδίου και ότι σκέφτομαι το "ζωγραφίζω"... :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Eγώ μια αισιοδοξία την έχω απο φύση μου!
    Τα περασμένα χριστούγεννα ήμουν Βιέννη. Στο πρωϊνο μια μέρα, συναντώ κάτι Κινέζους 100 χρονών με μια σακούλα χάπια (που ήταν κινέζοι δεν φταίω εγώ, σε κυνηγούν) και με ρωτάνε απο που ειμαι. τους λέω και ο ηλικιωμένος με ρωτά?"Πως τα πάτε με την κρίση"... πανικόβλητος. Στου διόλου τη μανα, έχει φθάσει η χάρης μας και όλοι έχουν άποψη.

    Του αδελφού της μάνας, μου στην Πατρίδα σου κει, τούχω κόψει το βήχα ν' ασχολείται με τα ελλαδικά αφού δεν ζει εδώ. και νάχει άποψη να μου την πετά στα μουτρα.

    εσύ.. εσύ, θα γυρίσεις να πας και στρατιωτικό καημένο παιδί!!! ??????

    την καλημέρα, μου όταν ξυπνήσεις και να σου ζήσει και το βρέφος, δεν πρόλαβα να σε συγχαρώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι μισοί ξένοι μας λυπούνται, και κλείνουν συμπονετικά για μας τα ματάκια τους κάθε φορά που ρουφάνε το τσάι τους.

    Οι άλλοι μισοί βρήκαν τώρα την ευκαιρία να εκδηλώσουν τον υποσυνείδητο φθόνο τους, που γεννήθηκε όταν αντιλήφθηκαν ότι ο Αριστοτέλης και γενικότερα ό,τι αξιόλογο διδάχτηκαν στη σχολική τους ζωή ήταν ελληνικό προιόν και όχι δικό τους.

    Αυτή η κατάσταση αρχίζει να με εκνευρίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. κλαίνε οι χήρες κλαίνε και οι παντρεμένες...αυτη η καραμέλα των ξένων μέσων έχει μασηθει πολλές φορές..αλήθεια στην κίνα στην ρωμη στο λονδίνο στην νεα υορκη δε γίνονται φασαρίες ζουν μεσα στην γιάλα......καλά κατσίκια..'εχουμε τα δικά μας έχουμε και αυτούς τους αντε να μην πω......αντε καλό ομπάμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πιασανε τα καπη της ελλαδας για να γραψουν το άρθρο;

    Εδω σε μενα να ερθουν, να τους τα πω εξω απο τα δοντια!

    οριστε μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Πορκούπω: Χαχαχα τι λες βρε, είναι δυνατόν να σε ενημερώνει ο Αμερικλάνος?? Το πολύ πολύ να σε ενημερώσω για τα τις τελευταίες τάσεις των άιφον απς !

    @bear: Γιατί κωλώνουμε! Όχι κωλώνουνε, κωλώνουΜε.

    @Ρία: Δεν ντρέπομαι για τη χώρα μου αλλά για αυτά που γίνονται! Στο κάτω κάτω δεν έφταιγε ο Τιτανικός που μαλακίστηκε ο καπετάνιος και τον στούκαρε στο παγόβουνο. Ούτε οι επιβάτες.

    @Λιακάδα: Όλοι του κώλου! Σιχτίρ!

    @Φούλη: Αυτή τη νοέμβρη δεν την πιάσανε? Την πιάσανε, το θυμάμαι γιατί μας είχαν καθυστερήσει τις βάσεις!

    @Λιακάδα: χαχαχχαχα ΔΩΣΕ. Δεν την έπιασες όμως τη Φουλάρα, όταν λέει 17Ν εννοεί εν γένει κάποιον να τα ανατινάξει!

    @Δεμάν: Χαζός και βουτυρομπεμπές εγώ ρε?? Άσε με το ζακετάκι είχαμε και νέα δράματα χτες και έριξα πολύ γέλιο. Εγώ γέλιο, η κινέζα κλάμα, η καθηγήτρια κλαυσίγελο.

    @Κουμπάρα: Έεεεετσι! Εν ούλοι αμπάλατοι κόρη Έλενα!

    @Λιακάδα: Λιακάδα έλα λίγο κ από εδώ γιατί βγήκαν τα σύνεφα και ξεπάγιασα το αμερικλανάκι...

    @Ζουζούνα: ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ναι σιγά μην κάνω και στρατιωτικό! Ας υπηρετήσουν την πατρίδα όσοι νιωθουν ότι της χρωστάνε κάτι, εγώ την έκανα και άντε γεια.

    @Ναμνάρια: Δεν έχεις δίκιο, υπάρχουν και πολλοί που υποστηρίζουν την Ελλάδα!

    @homemade: Μην το λες, άρχισαν να ξυπνάνε και οι Αμερικάνοι!

    @Κούλα: http://www.youtube.com/watch?v=8lpSvwQF6R4 ΔΩΣΕ ΚΟΥΛΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σου έστειλα ένα μέηλ αλλά μάλλον απέτυχε.
    Ώρες εκπομπής 10-12 πρωί ώρα Ελλάδας.
    Για περισσότερες πληροφορίες στείλε μου το μέηλ σου να σου απαντήσω! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή