Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Τα Νούμερα. Φινάλε.

Κινέζα: Τσιαχουαουφα? Χα. Αχουτς τς Κομιαζα!
Κούλα: Τι λέει μωρέ η σχιστομάτα? Και από που ξεφύτρωσε?
Μάρω: Ναι, η Κινέζα σε πειράζει που ξεφύτρωσε, όλα τα άλλα που γίνονται εδώ μέσα δεν σε πειράζουν!
Κούλα: Ε, λέμε τώρα.
Μαρούλω: Ξέρει κανείς κινέζικα ή να αρχίζω να μαντεύω τι εννοεί? Α, να η Νεφέλω. Νεφέλω, μήπως ξέρεις εσύ κινέζικα?
Νεφέλω: Τι λες καρδιά μου, που να τα μάθω τα κινέζικα η ξανθιά? Εδώ τα αγγλικά και με το ζόρι.
Μάρω: Σταματήστε μωρέ, ξέρω εγώ λίγα κινέζικα. Κάτι για το που είναι κάποιος άχρηστος λέει.
Κούλα: Τον Αμερικλάνο εννοεί.
Νεφέλω: Στάνταρ.
Μαρούλω: Εντελώς όμως.
Κινέζα: Γουοντα μίντζασου Κινέζα! Γουοχα ούα! Ούα σ λ!
Μάρω: Τώρα μας συστήθηκε και λέει ότι πεινάει.
Μαρούλω: Αχ, μισό λεπτό, έχω κάπου εδώ μια λάκτα. Να μωρή, πάρε. Στο λαιμό να σου σταθεί.
Κούλα: Παίδες συγκεντρωθείτε παρακαλώ! Η φωνή του Αμερικλάνου πριν από που ακούστηκε?
Αμερικλάνος: Από εδώ.
Κούλα: ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
Μαρούλω: ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
Μάρω: ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
Νεφέλω: Άργησες, παραλίγο να τα πάρει τα νούμερα η Κούλα.
Αμερικλάνος: Σόρυ, έκανα μια στάση στην τουαλέτα. Με πειράξανε οι γίγαντες του συγχωρεμένου του Ίβολ. Τι διάολο, σόδα έβαλε μέσα και με έκανε Βεζούβιο?
Κούλα: Αμερικλάνε?? Τι κάνεις εδώ?? Δεν τα κακάρωσες? Δεν σε σκότωσε η Φούλη?
Αμερικλάνος: Ναι, σιγά μη με σκότωνε η Φούλη. Έχει άλλα στο μυαλό της τώρα.
Μαρούλω: Τιιιι, για πε για πε!
Αμερικλάνος: Σιωπή Μαρούλω!
Κούλα: Κοίταξε να δεις σαρδανάπαλε, δεν με ενδιαφέρει τι έκανες, τα νούμερα ήταν εδώ μόλις πριν λίγο, κανόνισε να επιστρέψουν άμεσα μη σε χέσω!
Αμερικλάνος: Λυπάμαι Κούλα. Τα νούμερα έχουν μεταφερθεί σε ασφαλή τοποθεσία. Είναι στην Κίνα.
Κινέζα: Αχουατσατσου, κουσ κουσ τσινφιογκ χα!
Αμερικλάνος: Σκάσε κι'εσύ και τελείωνε. Πήρες τα νούμερά σου, φέρε τώρα το πράμα.
Κούλα: Ποιο πράμα? Τι λες? Νεφέλω ήσουν κι'εσύ στο κόλπο?
Νεφέλω: Δεν ξέρω Κούλα μου, εμένα μου έταξε τα μισά νούμερα! Δεν ξέρω για τι πράμα μιλάει τώρα και από που ξεφύτρωσε η Κινέζα.
Αμερικλάνος: Έλα Κινέζα, δωστο.
Μαρούλω: Τι είναι αυτό που του δίνει?
Μάρω: Ε δεν το πιστεύω.
Νεφέλω: Θα τρελαθώ.
Κούλα: Καλά ρε σαρδανάπαλε! Έδωσες όλα μας τα νούμερα στην Κινέζα για να σου φέρει το νέο άιφον???? ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΗΛΙΘΙΟΣ???????
Αμερικλάνος: Δεν είναι το νέο άιφον, είναι το επόμενο μοντέλο! Το βούτηξε η Κινέζικη μαφία από την κηδεία του Τζομπς. Και τώρα είναι δικό μου. ΜΟΥΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ.
Μαρούλω: Δηλαδή τώρα, έχουμε μείνει όλοι με μηδέν νούμερα?
Νεφέλω: Ταπί?
Κούλα: Όλα αυτά τα σχέδια, οι ίντριγκες, όλος αυτός ο κόπος, η κοροϊδία, για ένα άιφον? Και τώρα έμεινα χωρίς νούμερα?
Μάρω: Αχ, να δεις τη γλύκα.
Κούλα: Καλά να πάθω, το άξιζα. Άφησα τα παχιά νούμερα να μου φουσκώσουν τα μυαλά και να που κατάντησα. Τώρα πάλι στο μηδέν.
Αμερικλάνος: Καλά ρε, τι σημασία έχουν τα νούμερα? Σημασία έχει να περνάμε καλά και να έχω το άιφον. Όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα. Μάρω πάρε σε παρακαλώ την Κινέζα στην έξοδο γιατί θα χαθεί το βόδι.
Μάρω: Ρε σοβαρά μιλάς?? Θες και χάρες?!
Αμερικλάνος: Μα γιατί, τι έκανα πια! Κοίτα το τι ωραίο που είναι! Έχει και 4G! Τι είναι μερικά ψωρονούμερα μπροστά στο 4G?
Μαρούλω: Ρε Αμερικλάνε?
Αμερικλάνος: Ναι μάνα μου?
Νεφέλω: Να σε ρωτήσουμε κάτι?
Αμερικλάνος: Ότι θέτε μανίτσα μου.
Κούλα: Δεν μας χέζεις?

*********************************

FIN

20 σχόλια:

  1. Ναι, αλλά δεν υποστηρίζει flash στον browser :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ολη αυτή η σκηνοθεσία, τα αιματα, το σεξ, οι ίντριγκες για το νέο άι φον που όλοι είπαν ότι είναι μαλακία;;;

    μην κάνω κατά κοννέκτικατ μεριά, την έβαψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από τους: Περσέα, Πορκούπω, Γκόλντεν, Ίβολ, Βίνους, Δόχτωρα, Άσωτο και Ρϊα επειδή αναγκάστηκα να τους κόψω μιας και δεν τα έβγαζα πέρα με τόσους χαρακτήρες!

    Παρομοίως και για τους: Βαντ, Σειρήνα, Τουίστιντ και Μάλερ που αν και ήταν στο αρχικό σχέδιο δεν τους έβαλα ποτέ γιατί τα έμπλεξα τα μπούτια μου τελικά!

    Αλλά θα επανέλθω και θα σας αξιοποιήσω όλους (ειδικά για Μάλερ/Νεφέλω έχω μια ιδέα, μούρλια).

    Αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δε μιλάω εγώ αγγλικά?
    Δε μιλάω εγώ αγγλικά?
    Που έκλαιγα στην κούνια
    ...να...σαν χτες ήταν
    ...σάμπως πόσος καιρός πάει λες?
    ...και φωναζα "μιλκ μάμι, μίλκ"?
    Ασταγδιάλα πιά.

    ΥΓ Κανόνισε να έχει σεξ και ίντριγκα το νιού στόρυ, να πηγαίνει με το ξανθό μαλλάκι μου
    ...μη χέσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι,μωρε,όλα τα ειχα,μονο ηρωας άιφον δεν εγινα:)))Και δε "με" λες,ρε υποψηφιε νομπελίστα(μη χέσω,που λεει και η Nefelo!:)),αυτό το αϊφόνι του μέλλοντος,οταν τρωει γίγαντες,χέζει τσιπάκια;:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για ένα αιφον τελικά. Είσαι μεγάλος πούστης!!!

    Όσο για τα Κινέζικα ακόμα προσπαθώ να προφέρω το "Τσιαχουαουφα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θες πολυ δουλειά ακόμη για το Νοομπελ!

    Σου ειχα πει να συνεργαστουμε αλλα δε θελησες.

    Σκατα επιλογος.

    Με απογοητευσες.

    Είσαι το μεγαλυτερο νουμερο τελικά.

    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μακράν η πιο αστεία ανάρτηση για του κώλου τα εννιάμερα (λέγε με iphone).

    Kαλά εσείς εκεί κάτω δε διαβάζετε κανα review? Μάπα το καρπούζι!!

    Kράτα τις κυρίες και χάρισε το iphone χιχιχι!

    Nεφέλω... WTF! you give a bad name to blondies girl... Mόνο για σεξ είμαστε οι ξανθιές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Tσαμπα η αναμονη...
    Τετοιο ξενερωμα μονο σε κατι ελληνικες σειρες τρως στο φιναλε...
    Αλλα και εσυ Ελληνας σεναριογραφος δεν εισαι;
    Το τελος μαλλον προεκυψε προσφατα γτ αλλο σκεφτοσουν οταν ξεκινησες στανταρακι και θα γουσταρα μια ανατροπη του στυλ "δινω τα νουμερα στην κινεζα σαν δωρο για το παιδι μου που κουβαλαει μεσα της!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ..,. Για ένα άιφον αδειανό, για έναν Αμερικλάνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αχαχαχαχαχα να τα κανεις ολα για 5 κιλα, φετα να το καταλαβω αλλα για το αιφον? την ιδια απορια με τον VAD εχω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. βρε Αμερικανοκινέζε, όλα αυτά για ένα αιφον; και άγω πως θα ανατρέψω τη ανεπανόρθωτη ζημιά που έκανες στο φτωχικό μου; πως; που να σου πέσει σε ένα φρεάτιο γεμάτο σκατά,αλλά σε εχω ικανό μέχρι βουτιά να κανείς να το πιάσεις....
    Σαν καλός άνθρωπος σου προσφερω την πίπα της ειρήνης, δίνοντάς σου μερικά από τα εκλεκτά μου νούμερα όλα αυτά για να μου αποκαταστάσεις τη ζημιά που έκανες αλλιός το λόγο θα έχουν τα σιδερικά ......διάλεξε όπλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Λιακάδα wrote:
    "Nεφέλω... WTF! you give a bad name to blondies girl... Mόνο για σεξ είμαστε οι ξανθιές?"

    Σεξ και ίντριγκα...
    Ναι. Υπάρχει καλύτερος λόγος για να ζει κάποιος? χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. με την τελευταια απαντηση της Κουλας εχω πεισθει οτι το ξερεις καλα το κοριτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ νεφελω...

    Οχι βέβαια... !!!
    Αλλά να μην το δείχνουμε κιόλας!...

    Eίναι αλλιώς να εχει σασπένς αν φοραμε στριγκ και ζαρντιερες ... ;)

    Oχι τίποτ'αλλο αλλα τελευταία τείνει να γίνει η πιο δημοφιλής ερώτηση που ακούω...και το χειρότερο όταν εκνευρισμένη το συζήτησα με κάποιον άλλον φίλο (είπα να πω κάπου και γω τον καημό μου) αφού με άκουσε με πολύ προσοχή γύρισε και μου είπε:

    "τελικά φοράς?"....!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αυτό μου μοιάζει για κινέζικο έργο με ...ιάπωνα σκηνοθέτη.....

    καλή σου εβδομάδα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Τουίστιντ: καλά μάνα μου, πότε πρόλαβες και διάβασες και σχολίασες κιόλας?? Και αμάν τεσπα με αυτό το φλας, έχω στη φωτογραφική και με φτάνει :p

    @Ρία: Παρομοίως κι'εσύ, σφαίρα σχολιασμός! Άμα κάνεις κατα κονέχτικατ μεριά θα βάω τους τοίχους με ασβέστη βρε, να σε υποδεχτώ!

    @λεβιάθαν: Σ'άρεσε???

    @Νεφέλω: Έλα, άσταυτα γιατί τα'μαθα εγώ ο Καπουτζίδης από εσένα το άκουσε το χάου μπυ γιου μπου!

    @Βαντ: Έννοια σου και είσαι στα άμεσα σχέδια!! Το άιφον του μέλλοντος τρώει γίγαντες και χέζει στα μούτρα των Κινέζων χαχαχα

    @Γαυράκος: Γιατί με βρίζεις ρε, δεν αξίζει το άιφον??

    @Κούλα: Μάνα μου, τα είπαμε αυτά, Νομπελ θέλω ΜΟΝΟ επιστήμης, για τα γραπτά μου θα πάρω το άλλο το ΠΟΥΛΙΤΣΕΡ! Ναι είμαι νούμερο αλλά είμαι μιγαδικό! Δεν υπάρχω!

    @ΛΙΑΚΑΔΑ: Έλα μωρέ, καλό είναι από μέσα! Ο εσωτερικός κόσμος μετράει! Ε?? Ε???

    @Έβιλ: Αχ πόσο λίγο με ξέρεις. Ειλικρινά πιστεύεις ότι είχα τέλος όταν άρχισα να γράφω? Όυτε το τέλος του πρώτου κεφαλαίου δεν είχα! Ό,τι μου κατέβαινε στην κεφάλα, και αυτές τις μέρες όλο το άιφον σκέφτομαι άρα?

    @συννεφούλα: Ε όχι και αδειανό το άιφον...

    @Σειρήνα: Για φέτα κάνω πιο πολλά! Για 5 κιλά καλή φέτα θα πουλούσα την Κούλα, όχι μόνο τα νούμερά της χαχαχα

    @Φούλη: Σ'ευχαριστώ μανα μου αλλά τι να τα κάνω τα 33? Ούτε τα ακουστικά για το άιφον δεν βγάζουν!

    @Άσωτος: Ε όσο να πεις!

    @homemade: ΙΑΠΩΝΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ?? Θίχτηκα. Επίσης!

    @Pompeia: Άσε, μόλις έλαβα ιμέιλ ότι το άιφον μου έφυγε από την Κίνα και θα μου'ρθει σε 4 μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή