Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Θέλω να βρεθεί μια τρύπα να μπω μέσα να ησυχάσω

VAD, δεν νομίζω να υπάρχει τίποτε άλλο να προσθέσω, τα είπαν όλα οι υπόλοιποι για το σχόλιο σου:
Τους γίγαντες νωρίτερα επρεπε να τους φας,ωστε να επενεργησουν εν ώρα προβολής,να πήξει η αιθουσα στο ελληνικό μεθάνιο!:))))
Αι στο καλό σου!!!
Και ΝΑΙ, έχεις δίκιο, νωρίτερα έπρεπε να τους φάω! Ασφυξία κόντεψα να πάθω στο αμάξι.

Έχει ρε VAD που λες εδώ και καιρό που τη σκέφτομαι αυτή την ανάρτηση. Την καθυστερούσα γιατί αυτό το σημερινό δεν ήθελα να το παραδεχτώ ούτε καν στον εαυτό μου, αλλά δεν πάει άλλο. Διότι όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα τον τρων οι κότες κι'εμένα έχουν αρχίσει να με ξεκοκκαλίζουν. Αναφέρομαι φυσικά στην επιρροή της αμερικάνικης "κουλτούρας" πάνω μου.

Όταν πρωτοπάτησα το πόδι μου εδώ χάμω, έπαθα πολλαπλά πολιτισμικά σόκια. Από το φαγητό μέχρι τις τουαλέτες. Το ξύλινα σπίτια. Τα σήματα STOP που σταματάει ο κόσμος (βδομάδες μου πήρε να το συνηθίσω αυτό). Το πλαστικό χρήμα. Το χρήμα εν γένει. Οι καθαροί δρόμοι. Η απαγόρευση του καπνίσματος σε κλειστούς χώρους. Η εμπιστοσύνη του κόσμου.

Τώρα θα μου πεις, χέσε μας ρε Αμερικλάνε μας τα έχεις κάνει τσουρέκια τερκενλή με γεύση κάστανο δύο χρόνια με τα παράπονά σου και έρχεσαι τώρα να μας τα παρουσιάσεις όλα ρόδινα. Δεν είναι ρόδινα μάνα μου. Άσε με όμως γιατί έχω αρχίσει να ξεφεύγω από το θέμα πάλι.

Μέσα σε όλα τα καλά λοιπόν που ήρθα και έδεσα και συνήθισα, κόλλησα και μπόλικα κουσούρια. Οι κότες που έλεγα πριν. Κάτσε αναπαυτικά και διάβασε.

1. Αυγά σε κουτί. Ναι, το ξέρω, ναι, ΟΚ, κι'εγώ φρίκαρα όταν τα είδα πρώτη φορά, εντάξει, αλλά... μια χαρά είναι! Έτοιμα χτυπημένα, ανοίγεις τη συσκευασία τύπου μίλκο, τα αυγά του τεμπέλη.


2. Καυτερά φαγητά. Με τόσους Ινδούς και Κινέζους τριγύρω, δεν είχα επιλογή έπρεπε να μάθω να τρώω καυτερά. Και τώρα δεν μπορώ χωρίς καυτερό, ακόμα και στους γίγαντες έβαλα τσίλι (φαντάσου τι έγινε στην ταινία)


3. Παραχωρώ προτεραιότητα στο δρόμο. Εκεί που στην Πάτρα για να περάσω από την εθνική στην Πενεπιστημίου μου έπαιρνε μισή ώρα και 45 κορναρίσματα από τους πίσω (γιατί είμαι κότα) τώρα σουλατσάρω στους δρόμους του κονέχτικατ σαν 80χρονη θείτσα χωρίς κόρνες και στρες και με σεβασμό προς τους άλλους οδηγούς. Ντρέπομαι.


4. Αγόρασα mac. Θα μου πεις, αυτό το ήθελα χρόνια τώρα αλλά μου'λειπε ένα βασικό συστατικό που ξεκινάει με μη-άδειο και τελειώνει σε πορτοφόλι.


5. Πληρώνω φόρους. Χαχαχαχαχαχα, πλακίτσα.

6. Ψωνίζω από το ίντερνετ αβέρτα. Εχω πάρει από ηλεκτρινοκά μέχρι βαφές αυγών και... ένα ελαιόδεντρο (το οποίο ξεράθηκε).

7. Πίνω καφέ σαν μανιακός. Από το τσάι στην Ελλάδα, το γύρισα σε καφέδες του κώλου στην Αμερική. Και το χειρότερο είναι ότι όταν δεν πιω, όπως σήμερα, νυστάζω όλη μέρα (και θυμάμαι την πατρίδα). iAm iDicted.


8. Και έρχομαι στο τελευταίο, γιατί πολύ το κούρασα και άρχισα να με βαργιέμαι. Η ώρα είναι 12 το μεσάνυκτο, και θα κάτσω ξύπνιος μέχρι τις 3 για να προπαραγγείλω το νέο iPhone. Ναι, είμαι γελοίο άτομο, το ξέρω, το θυμάμαι ότι παραπονιόμουν προχτές, εντάξει ρε VAD, σταμάτα να βρίζεις! Τελικά αποφάσισα να το πάρω και κάθομαι σαν κινεζάκι να περιμένω να βγει μην τυχόν και δεν το έχω στα χέρια μου την επόμενη Παρασκευή. Ούτε για τα βιβλία του Χάρι Πότερ δεν έκανα έτσι όταν βγαίνανε (πλάκα κάνω, έτσι και χειρότερα έκανα, αν ήξερες τι έχω κάνει για να πιάσω το τελευταίο βιβλίο του Χάρι Πότερ δυο μέρες νωρίτερα στα χέρια μου, θα έχανες πάσα ιδέα για το άτομό μου)(πάσα όμως). Το μόνο που μου τη σπάει είναι που πέθανε ο Στιβ Τζομπς και τώρα αισθάνομαι γαϊδούρι αλλά τι να γίνει.


Από την επόμενη Παρασκευή λοιπόν, θα είμαι αμερικλάνος με τα ούλα μου, μιας και θα κουβαλάω όχι ένα αλλά δύο προϊόντα μήλου. Ενημέρωση. Όποιος με πει ετεροκατευθυνόμενο θα δει έναν Αμερικλάνο που δεν έχει ξαναδει. Ή, δεν θα δει Αμερικλάνο καθόλου! Δεν θα απολογηθώ για το κινητό που θα πάρω!


Αυτά τα ολίγα και ξενέρωτα είχα να πω, δεν έχω διάθεση να γράφω πολλά απόψε αρκέσου με αυτά μάνα μου. Σήμερα είχα ΜΙΤΙΝΓΚΖ το ένα μετά το άλλο μέχρι τις 7:30 (ρώτα και τα ρεμάλια του ράδιο, τότε έσκασα μύτη)(και τι μύτη) και είμαι ένα πτώμα όρθιο, που το μόνο που θέλει είναι να βρεθεί μια τρύπα να μπει μέσα να ησυχάσει.

Έλα αηδίες.

ΥΓ: Τον τίτλο τον άλλαξα τελευταία στιγμή, γιατί είδα ο προηγούμενος σας άρεσε χαχαχαχαχα αχ τι αστείος.

20 σχόλια:

  1. Τολμώ να σε χαρακτηρίσω διαστροφικό. Στους τίτλους σου αναφέρομαι, βεβαίως..

    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χιχιχιχι! Εγώ πάντως δεν ξέρω για διαστροφή (θα ρίξω μια ματιά πιο πίσω και θα αποφανθώ) αλλά προς το παρόν δεν ξέρω αν πρέπει να σε λυπηθώ ή να σε ζηλέψω...

    Εχω μια αμερικάνα φίλη για κουμπαρα και η μαμά της μένει στο Connecticat κάτι μου εχει πει για ωραία φύση...Ισχυει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έχεις διαβάσει Χάρι Πόττερ???? και νόμιζα πως ήμαστε συνομήλικοι. Όσο για τα αυγά ΙΙΙΙΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν παραπονιέμαι,ρε παλικάρι,
    προσαρμοζεσαι,καλοπερνας μεν,αλλά οσο καλά κι αν ειναι, στου διαόλου τη μάνα,μωρε,πολύ μακρια,το εζησα,το ξερω,όσο κι αν γκρινιάζουμε εδω με το δίκιο μας,σαν εδω πουθενά,ρεεεεεε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι εύλογο να ενσωματώνεσαι σε μια κοινωνία όπου ζεις και κινείσαι τα τελευταία έτη.
    Το να διοχετεύονται ήθη και έθιμα ακόμη και νοοτροπίες στο είναι σου, δεν είναι μεμπτό. Το μεμπτό είναι να αλλοιώνεται ο χαρακτήρας και η προσωπικότητα σου εξαιτιας ξένων νοοτροποιών.

    Ευχομαι τα βέλτιστα φίλτατε Αμερικλάνε.

    (ΥΓ Απο εδω και στο εξής κόβω τελείως τα χιουμοριστικά σχόλια εδώ. Θα σχολιάζω μόνο επιστημονικά για να μην έχουμε τριβές και προστριβές. Δεν επιθυμώ να ετεροκατευθύνομαι εκ προοιμίου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όταν με το καλό αλλάξουν τα πράγματα και από τρυπημένοι(ξεσκισμένοι θα έλεγα) ανοίξουμε στο φιλοαμερικάνο λαπά τρύπα (ξέρεις που); θα σε φωνάξουμε να παίξεις το κρυφτούλι σου..
    Κατά τα άλλα μια χαρά περνάς μη μιλάς καθόλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου αρέσει που στο κουτί με τα αυγά γράφει 99% real eggs!! Στάνταρ

    Α πα πα πα. Πώς τα τρως αυτά ρε παιδί μου!

    Είπαμε δεν είσαι πλέο "ο Ελληνάρας" αλλά χτύπα και κανα αυγό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αν εξαιρέσεις αυτό με το τσίλι, δε βλεπω ουσιαστικές αλλαγές πάνω σου.

    εδώ να δεις φόρους που πληρώνουμε. εδώ να δεις, περνάς τους δρόμους και είναι άδειοι γιατι που φράγκα για βενζίνη. εδώ να δεις που όλοι έχουν ένα τουλάχιστον μακ. βρακί δεν είχε ο κώλος τους, μακ παίρνουν. και φυσικά τα μισά καινούργια τηλέφωνα θα τα πάρουν οι έλληνες.

    μια χαρά είσαι. εδώ είμαστε ακόμα στο σούσι και το προσούτο. μη χέσω, ειχαν και στα χωριά τους προσούτο οι καράβλαχοι!

    το τσίλι είναι πιο προχωρημένο. δε κάνενα χρόνο θα βάζουμε τσίλι και στο μουσακά!

    την έκανες τελικά την παραγγελία φαρμακοτριφτάκο, ή σε πήρε ο ύπνος στην καρέκλα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αφού τα αυγά τα παίρνεις σε κουτί, χτυπημένα, τις βαφές αυγών γιατί τις αγοράζεις από το ίντερνετ;
    Τι θα τις κάνεις; Τι θα βάψεις με αυτές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Update γιατί σας βλέπω καίγεστε να μάθετε: Με πήρε ο ύπνος αγκαλιά με το macbook και την πιστωτική, ξύπνησα κατα τις 6:30 άρχισα να βρίζω αλλά ευτυχώς το παρήγγειλα και θα μου'ρθει σε μια βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ούτε την παραμικρή αναφορά σε μένα περί άιφοουν ρε; Φτου σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανατρίχιασα με το αυγό στο κουτί!!! Σου λέω οσονουπω σου ρχεται και το Peanut butter and jelly sandwich!!Ασχετο: Το αυγό κουτο βρωμά και ζέχνει ,έτσι???
    --Σαλιαγκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @DeLeme: Τολμώ να συμφωνήσω. Στον τίτλο διαστροφή αλλά στο περιεχόμενο ξενέρα, έτσι είμαι χαχαχ

    @Μαλερ: ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΟΜΙΛΗΚΟΙ εγώ είμαι 16 χρονών μπυμπούκι, αν και ο Χαρούλης διαβάζεται από όλες τις ηλικίες!

    @VAD: Έχεις δίκιο αλλά τι να κάνουμε? Διάβασε το σχόλιο της Ρίας παρακάτω και να λίγοι λόγοι που δεν παραπονιέμαι για εδώ που είμαι!

    @Κούλα: Σταμάτα επιτέλους να πετάς άγνωστες λέξεις για να με κομπλάρεις. Είμαι χοντρόπετσος σε αυτό το θέμα, αμόρφωτος και περύφανος!

    @Φούλη: Χαχαχαχαχα όχι ευχαριστώ δεν θα πάρω!!

    @ΝαμΝάιρα: Στο κουτί που παίρνω εγώ είναι 99.9% βιολογικά αυγά, το υπόλοιπο ε κανα τσοφλάκι θαναι χαχαχα

    @Ρία: Τι ωραία που τα λες αυτές τις μέρες? Είναι από τη συγκίνηση για το γιο σου? Πες κι'άλλα!!

    @Αθηνά: ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ μπα σε καλό σου ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    @Τουίστεντ: Σταμάτα ρε παραπονιάρη κι'εσύ, αφού πρώτος το έμαθες ότι το παρήγγειλα! Και ναι λοιπόν, ο Τουίστεντ ήταν ο ΜΟΝΟΣ μη-κάτοχος mac που δεν μου την είπε που θέλω να πάρω άιφον! Κι'ας μην είναι αυτής της ιδεολογίας.

    Γενικά δεν εκνευρίζομαι εύκολα αλλά με αυτό το θέμα τα πήρα. Δεν ξέρω γιατί. Ίσως γιατί κάτι τόσο ασήμαντο όσο η αγορά κινητού ήταν αρκετό για να με προσδιορίσει σαν προσωπικότητα για μερικούς. Θα ξεμουτρώσω μόνο όταν το πάρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Σαλιάγκι: Φυστικοβούτηρο ΜΠΛΙΑΧ μόνο για ποντικοπαγίδα είναι καλό! ΑΗΔΙΑ! Όχι, το αυγόκουτο δεν βρωμάει καθόλου, χάρη στο 1% χαχαχα

    @Μάλερ: Έκανα λάθος στην ηλικία, τώρα το 1 είναι, το 6 είναι, και τα δύο είναι, μάντεψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλα ποιος αχρηστος βαριεται να σπασει δυο αυγα κ τα παιρνει ετοιμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τάμαθες τα μαντάτα Αμερικλάνε;
    Στήν Ελλάδα της κρίσης σταμάτησαν να κακαρίζουν οι κότες στα κοτέτσια.
    Γιαυτό μάνα μου κάτσε στα σίγουρα αυγά του.....τεμπέλη και τα ξαναλέμε μετά την κρίση όταν..... ξανακακαρίσουν οι κότες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όλα ανεκτά κι ωραία, αλλά αυτό με τα αυγά μου έκατσε κάπως σοκαριστικό...
    "99% real eggs"?
    Το 1% που λείπει, τι είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τα αυγά είναι κότας?????καλησπέρα ΄Ελληνα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Δεμαν: Θα σας φτιάξω ρε βίντεο πως φτιάχνω ομελέτα με τα αυγά στο κουτί να δεις τι εύκολο που είναι!

    @Χριστίν: Οι κότες σταμάτησαν να κακαρίζουν??? Κότες ήταν??

    @πρκλς: Περικλή σε λένε? χαχαχαχ καλό. Το 1% που λείπει ε τι να'ναι κάτι υγιεινό!

    @Μία: Ναι βρε! Αλλά όχι αλλανιάρας, αμερικάνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή