Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Αγαπημένε μου Αμερικλάνε

Σήμερα δεν έχω θέμα ανάρτησης, θα το πάω "Αγαπημένο μου ημερολόγιο" ή μάλλον "Αγαπημένε μου Αμερικλάνε". Ναι ρε, θα μου δώσω ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ, γιατί δηλαδή, στο πηγάδι κατούρησα?

ΔΕ ΡΙΝΓΚ
Αγαπημένε μου Αμερικλάνε. Το ζήτημα με τα αρούρια είναι σε καλό δρόμο. Έβαλα τις φωνές σε δύο Κινέζες, κατέβασα τα μούτρα μου στην καθηγήτρια, εξαφανίστηκα μια μέρα, άλλαξα θέση σε ΟΛΑ τα γυαλλικά στο εργαστήριο και γενικά την περασμένη βδομάδα καταλάβανε όλοι ότι τα πήρα και κάνω βλακείες για να ξεσπάσω. Αρνήθηκα σαν γομάρι να αλλάξω την ιεραρχία στα γουρούνια, ανακοίνωσα με στόμφο ότι εγώ κάνω κουμάντο στα χοιρινά του εργαστηρίου και όποιος έχει πρόβλημα να πάει σε γιατρό (έστω σε κάποιον που κάνει το αγροτικό του). Το θέμα είναι σε αναμονή μέχρι να επιστρέψει η καθηγήτρια - έφυγε πάλι. Στο μεταξύ, με έχουν πάρει όλοι από φόβο.

Μίλησε κανείς?
Αγαπημένε μου Αμερικλάνε. Χτες έκανα για τρίτη φορά στη ζωή μου γεμιστά. Η πρώτη φορά που είχα επιχειρήσει να φτιάξω, στην Πάτρα, στέφθηκε με απόλυτη αποτυχία μιας και αντί για γεμιστά βγήκε σούπα σε ταψί. Πριν δύο χρόνια που το ανέφερα αυτό το γεγονός στο μπλογκ, η καλή μου η ζουζου ανέβασε λεπτομερή συνταγή μπας και μάθω. Τα έκανα (τότε) και ήταν ΤΕΛΕΙΑ. Χτες όμως δεν ακολούθησα... ακριβώς την συνταγή. Έβαλα τριπλάσια ποσότητα κιμά με αποτέλεσμα να μου βγουν γιουβαρλάκια σε συσκευασία ντομάτα. Επίσης ξέχασα να βάλω πατάτες να τραβήξουν τα υγρά και έγινε το ταψί πισίνα πάλι. Σόρρυ ζουζού μάνα μου, την επόμενη φορά θα την ακολουθήσω τη συνταγή βήμα βήμα! Πάρε τώρα φωτογραφία που σου έταξα:

Απ'ολότελα, καλά και τα γιουβαρλάκια σε συσκευασία ντομάτα
Αγαπημένε μου Αμερικλάνε. Την έχω καταβρεί με τα ιντερνετικά ράδια που έχωσα στο άιφον. Ακούω ειδήσεις από το ΣΚΑΙ το βράδυ πριν κοιμηθώ και έχω φρίξει όχι με το περιεχόμενο, αλλά με το σελέξιον, με πιάνεις? Όλο για την Μέρκελ, τον ΓΑΠ, την Ευρώπη κλπ λένε. Τι σκατά? Επίσης αυτός ο κατα τ'άλλα αχαϊρευτος Γκόλντεν μου έδωσε και δύο άλλους σταθμούς που ξέχασα πως τους λένε αλλά έχουν φάση. Στον έναν είναι κάτι σούργελα και σπάνε πλάκα. Επίσης ο ένας εκφωνητής έχει ίδια φωνή με τον Τριανταφυλλίδη, δεν μπογώ να σου βάλω άνω από τγία, αλλά ο Γκόλντεν διαφωνεί εντόνως και με κοσμητικά επιχειρήματα. Και, φυσικά, έβαλα τον σταθμό που κάνει εκπομπή η Αθηνά, αλλά είναι λέει 10-12 τα πρωινά, δηλαδή 3-5 το ξημέρωμα για μένα! Δεν βγαίνω μάνα μου!

3-5 το πρωί έχω άλλες δουλειές, δεν βλέπεις?
Αγαπημένε μου Αμερικλάνε. Χτες είχε προβολή το Πανεπιστήμιο την τελευταία ταινία του Χάρι Πότερ. Ήρθανε δύο φίλοι μου από μακρυά, τους έκανα ξενάγηση στο Πανεπιστήμιο, φάγαμε, είδαμε την ταινία(ρα), μετά κάτσαμε και ένα δίωρο να την αναλύουμε και γενικά να φιλοσοφούμε πάνω στο Χάρι Πότερ. Και όποιος κοροϊδεύει και με πει ανώριμο, καθρεφτάκι και στα μούτρα του!

Ανώριμος είσαι και φείνεσαι και από τον κώλο σου κρέμεσαι
Αγαπημένε μου Αμερικλάνε. Έκοψα τον καφέ. όπως ξέρεις, στην Ελλάδα δεν έπινα καφέ εδώ τον έμαθα αλλά παρα έγινε το κακό. Δεν είναι δυνατόν να μην μπορώ να δουλέψω χωρίς καφέ, δεν το δέχομαι. Εδώ δεν πίνω ούτε καν μπίρα γιατί είμαι ενάντια στη χρήση κάθε είδους ουσίας, θα κάθομαι να εξαρτώμαι από καφέδες? Το γύρισα στο τσάι.

May I have a cup of teeeeeaaaa pliiiiiiz
Αυτά είχα να πω, πάω τώρα στη βιβλιοθήκη να παραλάβω ένα βιβλίο που παρήγγειλα. Μιλάμε είμαι δεινός επιστήμον.

29 σχόλια:

  1. Μια χαρμολύπη μου αφήνεις μπορώ να πω...

    μου έβγαλες τρελό γέλιο με τα γεμιστά & με τη φώτο ειδικά μα στο τέλος μια πικρία, ένα παράπονο κάτι...

    να χαμογελάς!!

    τα σέβη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. gemista!! bravoooo! :) ta internetika radia kai mena maresoun! evala sto ipod mou! kali evdomada!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και το σκαντζοχοιράκι πουθενά!!! Εγώ φταίω που σου κρατάω παρέα τα βράδια!!!

    Άμα ξαναδείς message να με κουρέψεις με την ψιλή και να με κάνεις ποντίκι!

    :-ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπημένο μου παιδί Αμερικλάνακι...δεν κατουράμαι όπου βρούμε ....δεν φοράμαι φουστανάκια και ιδιαίτερα καρώ δεν σου πάνε ...σε παχαίνουν....δεν ΄χρησιμοποιούμε αλουμίνιο....προκαλεί Αλτσχάιμερ....(τα γεμιστά σου είναι καλύτερα από τα δικά μου)...δεν κοιμόμαστε ξεσκέπαστοι...(ρίξε το σεντονάκι πάνω σου)...δεν λέμε κακιές λέξεις....και το επιστήμον....το στή....το γράφουμε με γιώτα....φιλιά μαμαδίστικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και το ξερα δεν γινοταν εσυ ειδικα να μην εισαι χαζορομαντικουλης!κοιτα με ποση αγαπη και στοργη αγκαλιαζεις την κοπελα που σου κραταει συντροφια τα βραδια(φανταζομαι δεν μιλαει πολυ ε)?Παρε και φιλι τωρα για ξαναμαθεις! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχααα..τρως καλαααά....περνας καλαααά....μπράβο σου καλή συνέχεια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν φτιάχνεις και γεμιστά και ξεσκονίζεις και τα γυαλικά, είσαι απο τους καλύτερους γαμπρούς.
    Μπορώ να σε μανατζάρω να σε δώσουμε σε καλή τιμη.
    Γελάω παρα πολυ με τις αναρτήσεις σου και ελπιζω να κερδίσω καποτε μια Απευθυνση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αγαπημένο αμερικλανακι στο θέμα γεμιστά τηνν πατάω πάντα έτσι αλλα χστο τέλος τα τρώω για να μην τα πετάξω.
    μείνε εκεί αμερικλανακι γιατί σαυτη τη πατριδα όλα είναι σε κατάσταση pause

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν έχω φτιάξει ποτέ μου γεμιστά αλλά τα δικά σου (αν εξαιρέσω την λαδίλα) φαίνονται πολύ νόστιμα!

    Επίσης, σε συγχαίρω που έβαλες και κιμά(κι ας το παράκανες) γιατί ξέρω ότι κυκλοφορούν κι απ' άλλα που έχουν μόνο ρύζι. Εκείνα δεν είναι γεμιστά, κόσμε, είναι ρύζι με πιπεριά γύρω γύρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εκτός από γεμιστά, φτιάχνεις και σουτζουκάκια; γιατί αν η απάντηση είναι ναι, λέω να σε κλέψω από την κούλα και να σε παντρευτώ εγώ!

    φαρμακοτριφτάκο, βάλε τις φωνές εκεί που πρέπει. η καθηγήτρια κρατάει και το καρπούζι και το μαχαίρι. κράξε τις κάργιες τις κινέζες, αλλά μαζέψου στην καθηγήτρια γιατί δεν ξέρεις τι θα γράψει στην έκθεσή της για σένα στο τέλος...

    άντε καλό χάλι πότερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι είναι αυτό το span.fullpost {display:inline;} που είναι κάτω από κάθε σου ανάρτηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 3-5;;;Τι λε,ρε παιδί μου!Τόσο τακτικός,ε;:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πόσες φορές στα έχω πει ? Γύρνα κάποια στιγμή για διακοπές , πέρνα από Αθήνα μια βόλτα και θα σε μάθουμε 1)να μαγειρεύεις , 2) να πίνεις , 3)ν' ακούς μουσική μη σου πω και τα υπόλοιπα και ζητήσεις μόνιμο άσυλο στους Αμερικλάνους .
    Καληνύχτα φαρμακοχασαπάκο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητέ Αμερικλάνε χαρά στο κουράγιο σου να κόψεις τον καφέ. εξαιρετικά δύσκολο πράμα, απορώ πως τα καταφέρνεις.

    Αγαπητέ Αμερικλάνε, γίνεσαι γαμπρός πολύφερνος με τα γεμιστά -γιουβαρλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητέ Αμερικλάνε!
    Αν δεν μάθεις ορθογραφία, όσα γεμιστά σουτζουκάκια ακόμα και παπουτσάκια να φτιάξεις, εγώ δεν σε συστήνω για γαμπρό...με τις κινέζες θα πεθάνεις! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπημένε Αμερικλάνε,
    Λείπει η γάτα (βλ. καθηγήτρια) και ο Αμερικλάνος τους έχει φοβίσει όλους :P
    Συγχαρητήρια για τα γεμιστά (αφού έχουν μέσα κιμά είναι γεμιστά! η ποσότητα του κιμά δεν μας ενοχλεί)! Κάποια στιγμή ελπίζω να σε φτάσω στη μαγειρική.
    Το καλοκαίρι είδα την ταινία(ρα) 2 φορές στον κινηματογράφο. Τώρα με το πρόγραμμα που 'χω δεν έχω χρόνο ούτε για να ψάξω να την κατεβάσω :$
    Τσάι; Δεν είσαι στο Ηνωμένο Βασίλειο... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αμα σε πιασει πονοκεφαλος, μην ανησυχησεις, ειναι απο το στερητικο του καφε...μια-δυο μερουλες κραταει...
    Κατα τα αλλα...σε βλεπω να σε βουταει καμια αμερικλανα για παρτη της, τετοιο νοικοκυροπαιδο!
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αμερικλάνε μαναμ, την εποχή που βγήκαν τα ρόδια και τα κάστανα εσύ μαγειρεύεις γεμιστά γιουβαρλάκια σε ντομάτες και πιπεριές? Να τρως εποχιακά αν θες ευεξία και σε παιρνει να ξαναρχίσεις και τον καφέ! Φιλικά μαναμ! Ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. οχι μονο δεινος επιστημων,αλλα και δεινος μαγειρας!!!!!!!!καλημερες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μια χαρά σε βρίσκω!
    Την βρήκες πάλι την άκρη... χιχιχι
    αλλα pleaaase άσε τους αυτοσχεδιασμούς για το κρεββάτι... Στην κουζίνα συνταγή step by step ναι μανάρι μου?
    Ετσσιιιι...
    Και για να μην νομίζεις ότι είσαι μόνος... οντας φανατική αντικαπνίστρια έχω κόψει και τον καφέ τα τελευταία χρονια και πίνω μόνο τσάι και όχι βέβαια μπύρες... μόνο κρασί (αν- όταν) ... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μπράβο τα γεμιστά φαίνονται ωραία:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπράβο θα σου δώσω προαγωγή στη μαγειρική την επόμενη θα σου παραδώσω μαθήματα παστίτσιου:))

    Είπαμε να βάζεις λάδι αλλά εσύ το πλημμύρισες!

    Αφού ακούς και Γελλάδα ποιος τη χάρη σου!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μια χαρά τα γεμιστά,πάρε γρήγορα πτυχίο και κανε πρόσκληση να ρθουμε, σε παντρεύω με τι μια κόρη,δεν με νοιάζει η ορθογραφία σου!!
    φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Βανζέλ: Γιατί ρε συ χαρμολύπη? Επειδή έκοψα τον καφέ? Μην ανησυχείς μάνα μου!!

    @Λεβιάθαν: να βάλεις συτό το... πες το ρε γκόλντεν... μισό να τσεκάρω... antisocial on the deck's λέει!

    @Πορκούπω: Ναι άστ'αυτά, που στέλνεις χαράματα για να με ξυπνήσεις!!

    @ΜΙΑ: Τα γεμιστά μου τα συγκεκριμένα είναι χειρότερα και από της Νεφέλως χαχαχαχαχα

    @Βίκυ: ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ ναι ρε, δεν βλέπεις?

    @homemade: τρωω καλάααααα, πάντα :p

    @Ariadne: Πλάκα πλάκα μέσα από τον Αμερικλάνο έχω μέχρι στιγμής λάβει 6 προτάσεις γάμου χαχαχαχαχα!

    @Άσωτος: Ναι ρε συ, κιεγώ ό,τι κάνω και καμένο να βγει και λύσσα το τρώω! Δεν μαρέσει να πετάω φαγητό. Το πολύ πολύ να το κεράσω σε κανένα κινεζοαμερικάνο που δεν ξέρουν να τρώνε!

    @Ναμνάιρα: Ρε συ, αν το γεμιστό δεν κολυμπάει στο λάδι, δεν είναι γεμιστό είναι ρύζι! Και όχι, γεμιστά χωρίς κιμά δεν είναι γεμιστά για μένα.

    @Ρία: Αμε!! 7 οι προτάσεις χαχαχαχα!

    @Koueen: Έλα ντε? Το ψάχνω τόσο καιρό, ένας Θεός ξέρει τι του έκανα του κώδικα...!

    @VAD: Όχι ρε συ, παίζουμε :))

    @Γκολντεν: Ρε που να σκάσεις αλκοόλ δεν πίνω! Μόνο με τη βία χαχαχαχα

    @Μάνα: Μην το λες! Έχω τσακίσει τα τσάγια και τα μάφιν με παπαρουνόσπορο!

    @kariatida: :(((( Τι έγραψα λάθος, πες μου μάνα μου!

    @Λία: Δικιά μας κιεσύ?? Έλα να μαζευόμαστε :)

    @An-Lu: Με'πιασε! Και ξέσπασα σε μια Ινδή!

    @Georgina: Ρε συ, πήρα πριν μια βδομάδα κάτι ρόδια και τα ξέχασα στο ψυγείο....

    @χριστίνα: Καλά το θέμα δεινός το έχω λιώσει, φαίενται ε? χαχαχαχα

    @Λιακάδα: Για πες, τι τσάι πίνεις? Εγώ πίνω ινδικό με μπαχαρικά!

    @Ράνια: Μεταξύ μας, μην το μάθει η Νεφέλω, από γεύση δε λένε και πολύ!

    @ζουζου: Α, παστίτσιο ξέρω! Και λαζάνια!

    @Φούλη: ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ 8 οι προτάσεις!!! Δώσε και σώσε! Επίσης, μ'αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πίνω λευκο και πράσινο τσάι κατα προτίμηση με μπαχαρικά και διάφορες γεύσεις... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ινδικό τσάι να δοκιμάσεις, μιλάμε έχω φάει κόλλημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εγώ την βρίσκω με ένα που μου φέρανε από Αλεξάνδρεια.. Βαρύ και μαύρο! (έχω ένα που λέει darjeeling, μου φαίνεται ινδικό το όνομα, λες να ειναι?Να το δοκιμάσω αν είναι γιατί μεχρι τώρα το φοβόμουν)
    --πλυντήριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. E να σου πω μανάρι...
    Είμαι πολύ ξανθιά ή εσύ έχεις αφαιρέσει το προφίλ - μεηλ και δε μπορώ να το βρω πουθενά η ταπεινή φόλοουερ?
    Ηθελα να σε ρωτήσω για το τσάι που μου πρότεινες κάποια πραγματάκια.
    Φιλάρες εντ χεβ εν αϊς γουίντεντ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι Πανεπιστήμιο είναι αυτό που προβάλλει Χαλη Πότερ;
    Ρε συ μηπως εισαι σε νηπιαγωγειο και δε μας το λες;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή