Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Couλeen Amerikλanidou

Και μου το έλεγε εμένα η μάνα μου... να τις προσέχω τις τσαούσες θα με τυλίξουν! Να που τελικά έγινε. Πως από νέος ελεύθερος και ωραίος μετατράπηκα σε νέος ελεύθερος ωραίος και με παιδί, ούτε που το κατάλαβα!

Αυτέεεες, αυτέεεες φταίνε! Η Koueen και η Cούλα! Θέλανε παιδί και βγήκαν στη γύρα να ρωτάνε "πες μου πουλάν γονίδια, να μου πάρω λίγα". Αλλά δεν τις κατηγορώ. Ούτε τους κρατάω κακία που με κάνανε πατέρα ενώ είμαι ακόμα πάνω στο άθνος της ηλικίας μου, γιατί το παιδί μου μοιάζει και βγήκε σούπερ.

Τώρα τι άτομο θα παραδώσουμε στην κοινωνία με τέτοιες μανάδες και τέτοιο πατέρα, δεν ξέρω. Έχει και νονά, έχει και καθηγήτρια μαθηματικών. Είναι κοινωνικό το παιδί μας!


18 σχόλια:

  1. Να βρεις αγοραστή , να σφάξεις το μούλικο και να πουλήσεις τα νεφρά , μη σου πω και των μανάδων το ίδιο .
    Καθαρίζεις και είσαι πάλι ελεύθερος κι ωραίος .
    Άμα πετάξεις και το mac γίνεσαι μέχρι και φυσιολογικός φαρμακοτριφτάκος .
    Cheers ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Coula αλλου τρως αλλου πίνεις αλλου πας και το δίνεις????? εεεεε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ασε τωρα,τραβάτε με κι ας κλαιω και συ!Ναι,ο οφις σε ηπάτησε,εσύ δεν ήξερες πώς δαγκώνουνε τα μήλα!Τά'χα δεν τό'θελες:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλε προ τι η γκρίνια;;;;
    Εμείς τα σούρτα φερτα με τις άλλες τα βλέπαμε...
    και αν δεν ήξερες ας ρώταγες!!!!! Μα τώρα τέλος! Έχουμε μια Θεα!!!!...και μαζί με αυτή αγκονιστικετε
    άλλη μια Θεα..τη Νονά...EMENA!!!ΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ιιιιιιιιι έχεις και εξώγαμο με δυο κιόλας;;;

    ου ου ου ου 666!

    και εννοείται ότι αποσύρω την προταση γάμου διοτι εγώ κιντς νο μορ!

    κριμα τα γεμιστά και το σουτζουκάκι που θα έτρωγα απο τα χεράκια σου!

    και επειδή πρέπει να θυμόμαστε, σου αναρτώ και το σχόλιο που έκανα στο μπλογκ της μικρής εξώγαμης με τις δυο μάνες και τον απόντα πατέρα...

    νο πρόμπλεμ ντίαρ! υπάρχουν και χειρότερα. θα μπορούσες να έχεις μάνα τη μαργαρίτα, μητριά τη μιμή και πατέρα τον αντρέα.να έχεις και νόθα αδερφή στη σουηδια. να σε λένε δε, γιώργο...

    οπότε, μια χαρά είσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οι καλυτεροι γονεις εβερρρρρρρρ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να θυμηθώ να μην ξαναμιλησω στον Golden.

    Να θυμηθώ να μην ξαναμιλησω στον Golden.

    Να θυμηθώ να μην ξαναμιλησω στον Golden.

    Να θυμηθώ να μην ξαναμιλησω στον Golden.

    Να θυμηθώ να μην ξαναμιλησω στον Golden.

    ...έχω και παιδάκια.
    Έλεος όμως ρε Golden. Πως μπορεί κάποιος να πετάξει το mac?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Νεφέλω

    χαχαχαχαχα!!!RESPECT!!!

    Τόση παραφροσύνη σε αυτόν τον κόσμο πια!!!Τς τς τς!!!

    Αστέρι μου,
    συμφωνώ με golden!Έλα να πουλήσουμε τα 2 νεφρά να πάρουμε ipad!!!!χαχαχαχαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εεεεε! Για καθίστε καλά! Κι εσύ πορκούπω και ο γκόλντεν! Ε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αυτό τώρα στο αμέρικα πως θα το έλεγαν....φακιν και ας κλαίω.....χαχα
    ναστε καλά όλοι σας....οι άλλες τι λένε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχει και γιαγιά το παιδί το ξέχασες???αλλά έτσι είναι ...την μάνα πάντα τελευταία....δεν φτάνει που δεν με άκουσες...δεν φτάνει που δεν με ρώτησες...δίγαμε('ετσι γράφεται βρε?????)...δεν φτάνει που έμαθα από τον γκούγκλη ότι έχω εγγόνι....τώρα τι ήτανε να το δω και αυτό...αλλά δεν πειράζει...μπουουουοααααααα.......πάω να πεθάνω ...να μην βλέπω τίποτα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άμα θέλει και θεία το παιδί σου, εδώ είμαι εγώ!
    Βέβαια καλό θα είναι να μην το βλέπω συχνά μη γίνει σαν τα μούτρα μου. Όχι ότι έχουν τίποτα περίεργο τα μούτρα μου. Κακοί άνθρωποι είναι αυτοί που με λένε ξινή. Ζηλεύουν την ομορφάδα μου, την εξυπνάδα μου, την καλοσύνη μου μα πάνω απ' όλα τη μετριοφροσύνη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Golden: Ρε πόσες φορές θα σου πω να μην πιάνεις τα mac στο στόμα σου????

    @Άσωτος: Πρόσεξε πως μιλάς στη μία μάνα του παιδιού μου ρε! χχαχαχαχαχ

    @VAD: Μα γιατί δεν με πιστεύεις?

    @Έλενα: Άμα δεν γκρινιάξω τρεις φορές την εβδομάδα θα σκάσω!!

    @Ρια: Ναι καλά, όταν τη γνωρίσεις θα θες να με πάρεις μόνο και μόνο για να γίνεις μητριά της χαχαχαχαχα

    @Ράνια: Ευχαριστούμε! Θα δείξει!

    @Χριστίνα: ΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ μπα σε καλό σου

    @Νεφέλω: Ναι Νεφέλω καλά θα του κάνεις, να του κάνουμε σάιλεντ τρίτμεντ όλοι να μάθει!

    @Πορκούπω: Φτου σου!!!!

    @Koueen: Φάτους!

    @homemade: ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ φάκιν κι'ας κλαίω λέει χαχαχαχαχαχα πες αλεύρι!

    @Neerie: XAXAXAXAXAXA τι φλασιά σου ήρθε??

    @Μια: Καλέ ξεχνιέται η γιαγιά??? Φτιάξε κανα κουλουράκι με μέλι και όατμιαλς μέσα!

    @Αθηνά: Κακίες του κόσμου μάνα μου, να μην τους ακούς εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να σας ζήσει βρε! Να το δείτε όπως επιθυμείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειδικά με την καθηγήτρια μαθηματικών, ψωνίσατε από σβέρκο..
    --πλυντήριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πως τολμήσατε και βαλατε στο σπίτι μου, καθηγητρια Μαθηματικών, χωρις να με ενημερώσετε και χωρις να την ξεψαχνισω; Θα την πεταξω με τις κλωτσιες εξω! Εδω ψαχνω τοσο καιρο για εναν Μαθηματικο άντρα κουκλο ψηλο μελαχροινο με αξιωσεις κι εσεις μου τη σπατε με γυναικα;
    Εχε χαρη που ελειπα, τωρα θα μπουν τα πραγματα στη θεση τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή