Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Άιφον Λόντς Πάρτυ: LIVE

Εντάξει, λάιβ τρόπος του λέγεις γιατί το τσατ γαμ&^@%&$ και δε δουλεύει! Έχω βάλει τον επι του irc Golden να το κοιτάξει το θέμα γιατί εγώ από την αγωνία ούτε κλικ δεν μπορώ να κάνω χαχαχαχαχα και άσπρισαν και τα μαλλιά μου


Λοιπόν θα ανανεώνω την ανάρτηση αυτή οπότε να κάνετε ριφρές, ΟΚ?

Το πρωί άργησα γιατί στήθηκα έξω από το κτήριο και περίμενα το φορτηγό


Αλλά με είδε η υπάλληλος και ντράπηκα. Επίσης εκεί που περίμενα θυμήθηκα μια ταινία που είδα τις προάλλες με κάτι φορτηγά... και κάτι ψωμιά... και κάτι παιδιά... και ντράπηκα λίγο!

Τώρα τρώω την μπανάνα μου και περιμένω το ρημάδι να έρθει! Σε μισή ώρα μου είπαν!!

18:13 το έβγαλα το τσατ γιατί κολλούσε σαν loggo. Ελάτε εδώ όσοι θέτε να τα πούμε!

18:21 ΗΡΘΕ!!!!! ΠΑΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩΩΩ!Ω!






18:29 Δεν θέλω να το ανοίξω χαχαχαχαχα



18:38 Και τώρα περιμένουμε


18:43 Έτοιμο!


18:45 Του πήρα και βρακί αλλά δεν του κάνει! Το κόβει λίγο στο τέτοιο του, ξέρεις. Φτουυυυ!


Νομίζω το λοντς πάρτυ τελείωσε. Κρίμα που δεν δούλεψε το τσατ, αλλά δεν πειράζει. Αφήστε με τώρα να πάω να παίξω με το Siri!

26 σχόλια:

  1. Άντε να δούμε!!!!!χαχαχαχα!!!!

    Καλά η άσπρη τρίχα όλα τα λεφτά...Ρε μπας κι έφαγες από αυτά που ταΐζετε στα ποντίκια?Είναι τεράστια!!!!χαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις και μεγάλα αυτιά ή μου φαίνεται?

    χαχαχαχαχα!!!!

    ΥΓ.Σε πειράζω καμάρι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μισή ώρα;;; φτιάξε μια ομελέτα.
    κάνε ένα μπάνιο.
    υπομονή αγόρι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σημερα μας δειχνεις τα μαλλια σου...χτες μερος του καλλιγραμου ποδιου σου...θα το συνεχισεις και τις υπολοιπες μερες μεχρι να σε δουμε ολοκληρο γιατι αυτη η αγωνια με σκοτωνει!αφου τακτοποιησει ο golden εσενα ας μου πει γιατι δεν μπορω να σχολιασω στις αναρτησεις του!αφου αν δεν σχολιασω θα σκασω!μ αυτην την ρημαδα επιλογη προφιλ αυτος και το σαλιαγκοπλυντηριο μου δημιουργουν θεματα η απλα εγω ειμαι ζωον(πιο πιθανο)και κανω κατι λαθος(συνηθισμενο)!
    Υ.Γ Ερχεται ερχεται...(οχι ο καραμανλης βρε το τηλεφωνακι σου για να παιζεις..πλακα πλακα μηπως αυτο το τραγουδι το ειχανε συνδυασει με αλλον πολιτικο οχι με τον καραμανλη?ημουνα και νινι τοτε)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι κουκλι!!!!

    Σμουουουουουουουουουουουουοτς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. με υγεία αγόρι μου. να είσαι καλά να το χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βρε παραδόπιστε!Πού είναι η θήκη του Πότερ?Ντροπή σου!!!!Και γιατί δεν του κάνει ? Για άλλο κινητό πήρες?

    χαχαχαχαχα!!!

    Άντε πάνε παίξτον τώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με γεια αγόρι μου!

    Φυσικά το μόνο που αξίζει στην όλη υπόθεση είναι η ΕΠΙΚΟΤΑΤΗ θηκούλα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με γεια και να το χαίρεσαι.
    Εγώ πάντως το προτιμώ ξεβράκωτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναι, και εγώ δεν το συζητώ! Πάσης φύσεως συσκευές υψηλών επιδόσεων τις θέλω ξεβράκωτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πλάκα κάνεις!!
    Αυτό παιδί μου δεν είναι άσπρη τρίχα αλλά το noodle της κινέζας...
    Μολόγα το! :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι ηδονή ένιωσα ο ΗΜΜΥ!! Από μπροστά Αιφόνι και από πίσω MacBook Pro... Με κόλασες βραδιάτικο!!!
    --πλυντήριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. με γεια το αιφονι.επισης να πας να κουρευτεις,τι "αστα τα μαλλακια σου ανακατωμενα" κατασταση ειναι αυτη?..οσο για την ασπρη τριχα,ενα χρονο σε περναω κ εχω ηδη 8,οποτε μην παραπονιεσαι κιολας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλοριζικοοοοοο!!! Ελλαδα στελνει μηνυματα? Θα μου στειλεις? :Ρ


    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΗΑΗΑΗΑΗΑ
    ΗΑΗΑΗΑΗΑ
    ΗΑΗΑΗΑΗΑ
    ΗΑΗΑΗΑΗΑ

    Δεν υπάρχειςςςςςςςς!!

    μου έφτιαξες τη διάθεση!!

    καλορίζικο & καλοτάξιδοοοοοοοο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Πορκούπω: Ευχαριστώ μάνα μου! Θήκη πότερ ακόμα ψάχνω, αλλά αυτή με έχει τρελάνει ναουμ!!

    @Ρία: Ευχαριστώ!!!

    @Βίκυ: Σιγα τις αναρτήσεις βρε που θες να σχολιάσεις κιόλα χαχαχαχαχα. Τι θες να δεις μετά?? Και πόσο θα την κοστολογούσες την επιθυμία σου??

    @Τουίστιντ: Έλα αηδίες, το μηχάνημα γαμάει!! Αλλά και η θήκη, δεν το συζητώ, άπαικτη

    @Αθηνά: Ευχαριστώ! Αλλά γιατί ξεβράκωτο? Σαν του Κινέζου?? όχι! Ποτέ!

    @Singularity: Πφφφφφ!!! Βρε αν δεν έχει και κάτι μοναδικό, κάτι που να εκφράζει εσένα και όχι τους Κινέζους, δε λέει!

    @Λιακάδα: Κι'όμως! Το φαντάζεσαι το σοκ μου!

    @Ρόζα: Τι είναι αυτό το ΗΜΜΥ καλέεεε! Ξέχασα και να επικοινωνήσω!

    @Δεμάν: Να τις εκατοστήσεις ρε χαχαχαχα

    @Μαρούλω: Ευχαριστώ! Στέλνει και σε msn μην σκάς!

    @Βανζέλ: Ευχαριστώωω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με γειά!! Με γειά!!! πουλάκι μου,σε βασανίζουν!!! Άσπρισες πριν την ώρα σου! καλα γενικά είναι μια και μοναδική τρίχα αλλα ήθελα να το κάνω πιο δραματικό!! Απλά χλατσωσε,τη πουτάνα!!οχι ξερίζωσε...μονο χλατσωσε!
    ΥΓ. Ρε Αμερικλάνε,έχεις κάνει και στη Πατρα!!!Εκει δεν είχατε μηχανικους υπολογιστών?? Τους ΗΜΜΥ???
    ΥΓ2. Τι τέλεια θήκη???!!!
    --Σαλιαγκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλό..αντε να παίζεις τα παιχνιδάκια...καλές νίκες...νασαι καλά...αλλά μην κολλησεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φίλε, είναι τέλειο! Καλορίζικο!
    Ρε συ, αυτό δεν είναι τρίχα, πλοκάμι είναι! Και σου λέω, μην τρως μεταλλαγμένα, τίποτα εσύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. με γειά να το χαίρεσαι! αλλά βάλτου ενα βρακί καλού κακού...

    πές μας εντυπώσεις απο την Siri!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πάει κι αυτο!
    Τι θα αγοράσεις τωρα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ ΑΣΠΡΗ ΤΡΙΧΑ???
    Νόμιζα ότι ήταν το καλώδιο του iphone, μέχρι που διάβασα τα σχόλια.
    Α πα πα...τι να σου κάνει και δόλια η Siri μετά. Βάφει και μαλλιά αυτή? Να ξέρω ν΄αποταμιεύσω κανα φράγκο να το πάρω κι εγώ να μου περνάει τις ρίζες κάθε τόσο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εμένα μου φαίνεται σαν τρίχα ψαρέματος, βρε μπας και πήγες για καλαμάρια?
    καλορίζικο, καλές τσάρκες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα. Με τα ίδια λεφτά που έδωσες, θα προτιμούσα ένα τριήμερο στην αιώνια πόλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Σαλιάγκι: Τι είναι το χλάτσωσε μάνα μου?? Πες μου και το κάνω δεν έχω θέμα!

    @homemade: Καλά το έχω λιώσει το angry birds, σκέψου να ήμουν και καλός!

    @Celcus: Το ξέρω! Είναι!! Είναι πλοκάμι του μυαλού μου, τέτοια ιδιφυία, λογικό είναι να αρχίσει να εξαπλώνεται. Άντε μπας και μάθει και λίγη ορθογραφία!

    @Ράνια: Του έβαλα βρακί και γαμώ, δε βλέπεις? Του έβαλα και ασορτί ρινγκτόουν! Εντυπώσεις θα έρθουν σε λίγες μέρες, κάτσε να κρυώσει πρώτα!

    @Κούλα: Γιατί το λες αυτό???? Αγοράζω πολλά εγώ???

    @Νεφέλω: Μισό να της πω "Σίρι, βάψε μου την άσπρη τρίχα και κάντη ξανθιά σαν της Νεφέλως" ΝΤΡΟΥΛΟΥΛΟΥ "Sorry, I am not allowed" Βρε ουστ!

    @Φούλη: Καλές είναι οι τσάρκες μέχρι στιγμής αλλά θέλει συνέχεις βενζίνα!

    @bear: Με 150 ευρώ το μόνο τριήμερο που μπορώ να κάνω είναι σε μοτέλ με ημιδιατροφή, πρωινό και το βράδυ δίαιτα! χαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή