Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Το πιο σιχαμερό θέαμα του ΜΑΛΑΚΑ

Δεν έχω ύπνοοοοο. Λέμεεεεεεεε.

Η ώρα είναι τρεις και μισή (ωρα) το πρωί και δεν έχω ύπνοοοοοο. Λέμεεεεεεεεε. Γιατί δεν έχεις ύπνο Αμερικλάνε? Μα για τι άλλο, επειδή δεν άρεσε το τέλος της ιστορίας μου! Πολύ πληγώθηκα που δεν σας φαίνεται το άιφον αρκετό για ίντριγκες και ψέματα.

Χαχαχαχαχαχαχαχα. Μπα, δεν είναι αυτό. Είναι που μέσα σε τρεις μέρες γύρισε ο χρόνος δύο χρόνια πίσω και αντιπαθώ και πάλι τους Αμερικάνους ενώ συμπαθώ τους Κινέζους. Όχι, εντάξει, βαριά κουβέντα. Δεν τους συμπαθώ. Ας πούμε ότι δεν τους αντιπαθώ τόσο, χάρην ενός κοινού εχθρού. Τους Αμερικάνους. Τους Αμερικάνους και τη μαλακία που τους δέρνει!

Ε, εντάξει. Ξέχασε ένας βλακάκος Ινδός να βγάλει τη ζακέτα από έναν αρουραίο. Ξέχασε να μας πει να του τον φτιαξουμε, μιας και αυτός δεν είναι φαρμακοποιός και δη φαρμακοποιάρα σαν τον Αμερικλάνο. Εντάξει. Γδάρθηκε λίγο το δέρμα του αρουραίου από τη ζακέτα 10 μέρες. Οι αρουραίοι γειανουν γρήγορα, είναι γνωστό. Έδεσε το δέρμα γύρω από το ζακετάκι λίγο. Εντάξει! Σάμπως το πήρε χαμπάρι ο αρουραίος?

Το είδε ένας ΜΑΛΑΚΑΣ Αμερικανος πριν το δω εγώ ή η Κινέζα ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΤΑΝΙΩ ΜΟΥ, άρχισε να τσιρίζει και να φωνάζει την διευθύντρια του κωλοχανείου εκεί χάμω, το σκότωσαν το αρούρι -και καλά κάνανε-, μετά του βγάλανε το ζακετάκι, ε και σκίστηκε το δέρμα.

Καλά.

Το τι πανικός επικράτησε, δε λέγεται. Μας πήραν τηλέφωνο να μας βάλουν τις φωνές, για βασανισμό ζώων και τα λοιπά και τα λοιπά, ο Αμερικάνος ο ΜΑΛΑΚΑΣ έλεγε ιστορίες γι'αγρίους ότι κόπηκε όλο το χέρι, πέσανε τα κρέατα έξω, οι Κινέζες δεν τόλμησαν να δουν το πτώμα, εγώ το είδα και τι είδα? Ένα σκίσιμο στο δέρμα! Τίποτε άλλο! Σκίστηκε το δέρμα! Τσίριζε ο ΜΑΛΑΚΑΣ οτι φαίνεται ο μυς! Ε φυσικά και φαίνεται μανίτσα μου, αφού σκίστηκε το δέρμα λέμε! Κάτω από το δέρμα οι αρουραίοι στις αμασχάλες έχουν κρέας, δεν έχουν λίπος! Δεν είναι συγγενής σου ο αρουραίος! Το οποίο δέρμα εν τω μεταξύ έσκισες ΕΣΥ αφού τον σκότωσες και ήθελες να βγάλεις το ζακετάκι! Λες και ήταν δουλειά σου!

Δεν είμαι αναίσθητος ως προς τα ζώα, τα έχουμε πει αυτά. Αλλά μη λέμε και μαλακίες. Σας παρακαλώ τώρα.

Τώρα θα μου πείτε, γιατί εξάπτεσαι ρε Αμερικλάνε και ταράζεις τα τσάκρα σου. Να σας πω, μισό λεπτάκι. Αυτός ο ΜΑΛΑΚΑΣ έκανε και καλά τη δουλειά του και ανέφερε το περιστατικό, μαζί με όλες τις σάλτσες του, στην επιτροπή που επιβλέπει τη χρήση ζώων στο Πανεπιστήμιο και επιβάλει πρωτόκολα για καλή χρήση -και καλά κάνει. Έλα όμως που η επιτροπή απαρτίζεται από ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΕΣ οι οποίες δεν μπήκαν ΟΥΤΕ ΚΑΝ στον κόπο να το δουν το ρημάδι το πτώμα αλλά βασίστηκαν 100% στα λεγόμενα του ΜΑΛΑΚΑ?

Άρα?

Άρα, πειράματα σε ζώα ΓΙΟΚ για τον Αμερικλάνο και την κομπανία του, και γενικά αύριο έχει να πέσει τρελό τρέξιμο και χαρτομάνι για να σώσουμε ό,τι σώζεται. Η καθηγήτρια βαράει εγκεφαλικά από την Κίνα, εμείς βαράμε τα κεφάλια μας στους τοίχους και αναμετάξυ μας στο κονέχτικατ και οι ΜΑΛΑΚΕΣ οι Αμερικάνοι μιλάνε για βαναυσότητα ενάντια σε αθώο αρουραίο, ο οποίος ανάθεμα και αν πήρε χαμπάρι ότι φορούσε ζακέτα.

Ο Αμερικάνος ο ΜΑΛΑΚΑΣ δε, με το που με είδε άρχισε να λέει ότι ήταν το πιο σιχαμένο θέαμα που έχει δει στο ζωή του. Ο Αμερικάνος. Ο κτηνίατρος. Αυτός που με βοήθησε να σφάξουμε τις γουρούνες, τις οποίες είχαμε σαν κατοικίδια για δέκα μήνες, θεωρεί ένα σκίσιμο στο δέρμα ενός αρουραίου το πιο σιχαμερό θέαμα που έχει δει ποτέ. Και εξ αιτίας της ΑΝΩΜΑΛΙΑΣ του, τρία ολόκληρα εργαστήρια τρέχουν και δε φτάνουν, και θα συνεχίσουν να τρέχουν και απ'ότι φαίνεται να μη φτάνουν για μήνες. Άντε πάρε εσύ χρηματοδότηση τώρα!

Μα όταν σκέφτεσαι τέτοια, πως να κοιμηθείς. Είπα να τα γράψω και να ξαλαφρώσω, αλλά φούντωσα πιο πολύ.

14 σχόλια:

  1. Δεν κατάλαβα η καστανόξανθη, μάνα μου, γιατί φοράτε ζακέτες στα αρούρια; καλή βδομάδα βρε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τους τις φοράνε ξέρω γω γιατί, κάτι θέλουν να σταθεροποιήσουν πάνω τους. Δεν έχει σημασία αυτό μάνα μου!

    Καλή βδομάδα σου εύχομαι εσένα, εμένα θα είναι μαρτυρική! Το βλέπω! Δεν ξεκινάει καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κρύωνε το αραιρουάκι ρε;

    Τι να κάνεις, γάμα τα τώρα. Σκάσε κι άκου τις φωνές κι όταν βρεις ευκαιρία, κάνε κάτι να βρει το μπελά του ο ΜΑΛΑΚΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε σεις,Νταχάου το κάνατε το εργαστήρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οι πληροφορίες που μας μεταφέρεις είναι ελλειπείς. τι είδους ζακετάκι ήταν. ήταν σανέλ; ηταν μπαλενσιάνα; ήταν ντιορ; είχε πέτα; είχε τσέπες; από τί υλικό ήταν; οι λεπτομέρειες ήταν από τι υλικό; εξώραφο ή όχι το ζακετάκι;

    αν ο κτηνίατρος είναι γκέι, το έκανε γιατί δεν εκτιμήσατε το ποιόν του ζακετακίου!

    καταστροφείς της μόδας των αρουραίων! καλά σας έκανε. πως θα δημιουργήσει τώρα ο τομ φορντ; πως θα εξελιχθεί η παραγωγή του λουί βουιττόν;;;
    βρωμερες σκουληκαντέρες χαλάσατε μια δημιουργία!!!


    και σοβαρά τώρα: με μαλακίες μου φαίνεται ότι ασχολείστε εκει στας αμέρικας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπορείς να μας δώσεις φωτό ενός αρουραίου με ζακετάκι?Όοοοοοχι του συγκεκριμένου, αλλουνού!!!Μήπως το ζακετάκι είχε φερμουάρ και του έπιασε το δερματάκι...Βάλτε την επόμενη φορά ζακετάκι με κουμπιά...Ή μια καπαρντίνα με ζώνη στη μέση!

    Καλό τρέξιμο και καλή υπομονή Αμερικλανάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δε μου λες; εκτός από το Κοκο Σανέλ ζακετάκι φορούσε και τη φούστα; ήταν κομπλέ το ταγεράκι;οι γόβες ήταν πράντα;το βρακί, στρινγκ,κουραδοκόφτης;με πολλές απορίες μας άφισες μεσημεριάτικα..

    Γιαυτό λύσσαξε και μας πούλησε στα δντ ο λάλος για να ντύνετε εσείς εκεί στο Αμέρικα τα αρούρια με σινιέ σινολάκια....
    Τι το γδύσατε καλέ τουλάχιστον θάψετε το αξιοπρεπώς, με το Σανελακι ,θα είναι ένα κουκλί μέσα στο φερετράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άμοιρο αρουρακι τι σου εμελλε να πάθεις!

    Δεν εχω λογια, μονο χαστουκια!!!

    ΥΓ Να μπεις msn θελω να κουτσομπολέψουμε κατι προσωπικο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αμερικλάνε ...αν ήσουν αναίσθητο πλάσμα όπως λες ...τώρα θα κοιμόσουνα σαν βόδι.....δεν μπορείς να μου κρυφτείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ...χμμ...και μετά από όλα αυτά δε του έμαθες ελληνικά?
    "Είμαι ΜΑΛΑΚΑΣ"
    Βούτα τον από το λαιμό και ξεκινήσε εντατικά μαθήματα, μάναμ΄
    Εδώ πεινάει κόσμος και λίωνουν χιλιάδες παιδάκια καθημερινά και αυτός ασχολείται με το μουν@@@ι του αρουραίου.
    Βρε δε με χέζετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τς τς τς οχι και μας κουνιεται το χαζοαμερικανακι!οχι εσυ παιδι μου εσενα θα σε ελεγα χαζο-αμερικλανακι!Να βγαλω τωρα νυχια που κλαιγεται για το ποντικι η να μην βγαλω?Ασταδιαλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ψυχραιμία, αυτοπεποίθηση, σιγουριά, να πρυτανεύσει η λογική. Αναζήτησε δικαιοσύνη κι όχι ένα μάτσο βιόλες ευαισθητούλες. Σκέψου: Τι θα έκανε ο Γκάνταλφ? Τι θα έκανε ο Νταμπλντορ? Τι θα έκανε ο Γιόντα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. δλδ η επιτροπη δε ζηταει αποδειξεις,οτι τους πει ενας νευρωτικος μαλακας το δεχονται??α καλααα....σοβαρα ατομα.κοιτα μην του κανεις τπτ κ σε αντιπαθησει γτ τον βλεπω να σε τρεχει,θα σε καταγγελλει οτι ξεκοιλιασες 5000 αρουρια κ 1000 γουρουνια κ εκανες τα σπλαχνα τους χορδες για βιολι.

    παντως καλα κανετε κ τους φορατε ζακετακια,εβαλε κρυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρε παιδιά, ξέχασα να απαντήσω σ'αυτά τα σχόλια, μιλάτε ρε παιδιά, θα με πουν αγενή πάλι! Όχι ότι δεν με έχουν πει ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ, αλλά αυτό θα ισχύει και θα εκνευριστώ.

    @Τουίστεντ: Ναι, κάτσε να βγω εγώ από τον μπελά πρώτα και μετά τον κανονίζω και τον μαλάκα!

    @ΒΑΝΤ: Σιγά ρε! Άμα ήταν έτσι το νταχάαουυυυ...

    @Ρία: Αυτοί ασχολούνται με μαλακίες! Εγώ τη δουλειά μου κάνω, και κατα καιρούς πληρώνω και ξένα κέρατα απ'ότι φαίνεται.

    @Πορκούπω: Να του βάλω αυτό το άλλο που είναι μόνο μανίκια? Ξέρεις ποιο λέω! Έλα πες το!

    @ΦΟΥΛΗ: ΧΑΧΑΑΧΑ φέρετρο λέει. Πλαστική σακούλα και κατάψυξη μανίτσα μου! Και πολύ τους είναι!

    @Κούλα: Δεν ενδιαφέρομαι, ευχαριστώ.

    @Μία: Είμαι! Αλλά δεν φαίνομαι!

    @Νεφέλω: Τι λες βρε? Πας καλά? Έτσι και πάρουν χαμπάρι τι σημείνει η λέξη μαλάκας, την έκατσα!

    @Βίκυ: Να τα βγάλεις! Να τα βγάλεις και να τον γδάρεις!

    @Μπετόβεν: Η ποια θα πρυτανεύσει??? ΜΟΥΑΧΑΑΧΑΧΑ. Καλό. Πρόσθεσε άλλο ένα: Τι θα έκανε ο Αμερικλάνος? Η απάντηση στις οθόνες σας.

    @Δεμάν: Ναι! Η επιτροπή τον παίρνει! Αλλά δεν ικανοποιείται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή