Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Πρόωρη εκσπερχιόνιση

Μου αρέσουν οι αναφορές σε μεγάλες προσωπικότητες και critically acclaimed ατάκες γιατί προσδίδουν έναν έτσι σοφιστικέ αέρα στο σχόλιο βρε αδερφέ:
"αγγίζουμε την τελειότητα" by Παναγιώτης Τόκος
αλλά κι'εσύ βρε Georgina, μη με ξεκινάς από τα βαριά, πιάσει κάτι πιο ελαφρύ μάνα μου.

Αυτό τον καιρό μου έρχονται φλασές από τα παλιά και σας έχω ταράξει στις αναφορές παλιών αναρτήσεων. Αλλά τι να κάνω ρε συ, σάμπως έχω επιλογή?

Πριν δύο χρόνια, χιόνισε στις 19 Οκτωβρίου (ας είναι καλά το μπλογκ αλλιώς σιγά μη θυμόμουν ότι χιόνισε Οκτώβρη). Μη φανταστείς τίποτα σοβαρό χιόνι, έτσι λίγο έριξε για ένα τεταρτάκι και μας άφησε μια πέτσα πα στα γρασίδια. Είχα ανεβάσει και φωτογραφία στην τότε ανάρτηση να πάνε δες την. Και, παρ'όλο που παραπονιόμουν, κατα βάθος το είχα χαρεί που χιόνισε γιατί δεν είχα ματαδει. Φέτος όμως δε χαίρομαι καθόλου γιατί έκτοτε είδα, είδα, είδα, Ε ΠΑΡΑΕΙΔΑ χίονι και εντάξει, φτάνει, δε θέλω άλλο. Στο Άμπου Ντάμπι θα μετακομίσω να γλιτώσω.

Σε νιώθω φίλε
Την περασμένη Πέμπτη που λες, βγαίνω κατα τις 7μιση από το διαλογισμό και βλέπω άσπρες κουραδίτσες να πέφτουν γύρω μου. Με κοντομάνικο και ζακετούλα εν τω μεταξύ ο δικός σου. Που να το φανταστούμε μάνα μου, όλοι με εποχιακά ήμασταν και μέσα σε δύο ώρες που έπεσε η θερμοκρασία υπό το μηδέν, ήρθαμε και παγώσαμε. Μέχρι να φτάσω στο εργαστήριο (5 λεπτάκια δρόμος μη φανταστείς) είχε γίνει η μαύρη ζακέτα άσπρη και τα χέρια μου κατακόκκινα από τη παγίλα. Μέχρι να φτάσω και στο αμάξι? Το είχε καλύψει το καλό μας το χιόνι και έκατσα ΜΕΣΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ να σκάβω. Ε α σιχτιρ. 

Έγινε η σκατούλα από πράσινη άσπρη
Σήμερα το μεσημέρι όταν ξύπνησα (Σάββατο είναι, εντάξει?) και ετοιμαζόμουν να φύγω, κάνω ένα έτσι έξω και τι βλέπω πάλι?

Έχε γεια, έδαφος. Τα λέμε το Μάρτη.
Άρα? Άρα σήμερα καθόμαστε μέσα σαν τα ποντίκια. Ήτανε να πλύνω ρούχα, πάλι τη μπετονιέρα θα χρησιμοποιήσω. Ήτανε να ψωνίσω και καινούριο μπουφάν, καλά αυτό δεν πειράζει. Ήτανε να πάω και από το εργαστήριο να πάρω κάτι βιβλία για τις εξετάσεις που έρχονται (η 9 Μαΐου ξαναχτυπά, ετοιμαστείτε), πάλι αδιάβαστος θα μείνω και θα το κωλοβαράω όλη μέρα. Οϊμέ!

Απόψε λέει μας έχει χιονοθέλλα και "πρωτοφανή για την εποχή καιρικά φαινόμενα". Άσπρο πάτο (a.k.a. τον ήπιαμε). Κοίτα ρε τι έγινε μέσα σε μία ώρα, κοίτα:

Να τρωγόταν τουλάχιστον...
Θα φύγω Georgina, θα πάω στη Φλόριντα. Στη Χαβάι, έστω. Δεν λέω, το Καλοκαίρι εδώ πάνω ωραίο είναι και δροσερό μέσα στα δέντρα και τον ίσκιο. Αλλά ο χειμώνας? Είπαμε να έρθει αλλά αυτός ήρθε, μας πήρε και μας σήκωσε! Μα χιονοθύελλα με το καλησπέρα σας? Ούτε ένα χιονόνερο πρώτα, λίγο κρύο να βολευτούμε μέσα στα μπουφάν μας πριν πιάσουμε τα φτυάρια ρε αδερφέ.

Έτσι ξέρω κι'εγώ
Άσε που χάρη στον τυφώνα Ιρένε δεν ήρθε το φθινόπωρο όπως έπρεπε και δεν πέσανε τα φύλλα από τα δέντρα (τώρα που το λένε και το παρατηρώ, ακόμα έχουν φύλλα και τα μισά είναι πράσινα - ήμαρτον) και τώρα με το χιόνι θα έχουμε θέματα με το ηλεκτρικό αλλά πως το συνδέσανε δεν ξέρω. Όταν αγχώνονται τα κινεζάκια δεν μιλάνε καθαρά και με μπερδεύουν. Αλλά έτσι και αποκλειστώ σπίτι με δίχως ίντερνετ να σερφάρω, δίχως ρεύμα να δω ταινία και δίχως τα βιβλία μου να διαβάσω (πως φαίνονται οι προτεραιότητες του ανθρώπου) θα φάω τα πόδια μου από τη βαρεμάρα.

Γαμώ τη βαρεμάρα μου ρε μάνα, άλλαξε μου πάνα λέμε!
Άσχετο. Χτες έβαλα στον Κινέζο να ακούσει το μαύρη μαύρη της Τσίλα και στο γαλλικό κομμάτι αναφώνησε ότι έχει πολύ ωραία φωνή και σοφιστικέ λόγια (δεν ξέρει γαλλικά αλλά νταξ) και ότι του αρέσει που πάντρεψε το έθνικ με το κλασσικό με τέτοιο αρμονικό αποτέλεσμα. Τουλάχιστον δεν έχω άσπρες τρίχες πια, αφού μου πέσανε όλες με αυτά που άκουσα. Όχι για να μη λες ότι υπερβάλω όταν τον λέω μαλαπέρδα. Και μια που την ανέφερα, μισό να βάλω να ακούσω λίγο Τσίλα έτσι για το φινάλε.


ΟΚ, γράφω μεταΤσίλας. Αλήθεια, Georgina, εσύ αν είχες την επιλογή να μείνεις όπου θέλεις στον κόσμο, το κλίμα πόσο σημαντικό θα ήταν στην απόφασή σου? Θα προτιμούσες πχ να πας κάπου που κάνει 45 βαθμούς υπο σκιάν αλλά με πολύ χρήμα, να πας κάπου με τέλειο κλίμα αλλά και το σκατό παξιμάδι, ή κάπου που και οι φώκιες φοράνε παλτό αλλά με επαγκελματικές προοπτικές? Γιατί εγώ όταν ήρθα εδώ χάμω το κλίμα δεν το υπολόγισα, και ας μου τα λέγανε τα ξαδέρφια μου ότι θα σκάβω χιόνια, αλλά τώρα δεδομένων των απανωτών κύκλων ψήξης-απόψηξης που υφίσταμαι, δεν ξέρω αν θα το επαναλάμβανα. Θα πήγαινα στο Λοσάτζελες μπέμπε!

Μια τέτοια γάτα θέλω, κι'ας έχω αλεργία
Το μόνο καλό στη σημερινή ιστορία είναι η θέα που απολαμβάνω ενώ γράφω. Την έδειξα και στη μάνα μου από το skype και έσκασε από τη ζήλεια της, αλλά μετά χτύπησε το κουδούνι και ήρθαν τα σουβλάκια που παρήγγειλαν και αντιστράφηκαν οι ρόλοι.

Μια πολυθρόνα μου λείπει μόνο, πιάστηκε ο κώλος μου στο χαλί
ΥΓ: Πατάω δημοσίευση στα γρήγορα γιατί άρχισε να πέφτει το ρεύμα σιχτίρ.

34 σχόλια:

  1. "Άρα σήμερα καθόμαστε μέσα σαν τα ποντίκια" κάρμα is a bitch afterall.

    αντί να χαίρεσαι με το χιόνι γκρινιάζεις βρε αχρείε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το χιόνι μόνο για να το βλέπεις είναι ωραίο..απο practicality μηδέν! και άμαν έχεις και δουλειές άστα..

    υπομονή! τουλάχιστον έχεις ωραία θέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αμερικλάνε μάναμ ευχαριστώ για την απεύθυνση! Με διασκέδασες αλλά έσκασα κι από τη ζήλια μου και για τη θέα που είδα και για τα σουβλάκια που λιγούρεψα! Με ρωτάς που θα επέλεγα να ζήσω...χμ να σου πω, την ψύχρα προς το παρόν δεν τη φοβάμαι έχω αρκετό λίπος για να επιβιώσω σε χαμηλές θερμοκρασίες και οι γάμπες μου έχουν τόσο γυμναστεί που κουβαλούσαν 40 κιλά επιπλέον για τόσο καιρο, που πια εχω εμπιστοσύνη στον ευατό μου και θα σήκωνα και παλτό 15κιλο φώκιας , χουντάλα ή απομίμηση δεν έχω πρόβλημα, αρα μάλλον θα ζούσα σε πολικό ψύχος με επαγγελματικές προοπτικές αν ήμουν ακόμα εργένισσα...τώρα που είμαι μια υπανδος κυρία και όχι μια αστεφάνωτη,μια παστρικιά, και αν τα πράγματα χειροτερέψουν θα στείλω τον άντρα μου σε αυτό το καζάνι που προτείνεις...τα λεφτα μου ακούγονται ικανοποιητικά! Τι ώραία που περνάς μεσ΄το μυαλό σου! μπαίνω και ανοίγει η καρδιά μου! Πως και πως περίμενα να γράψεις! Ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σας ήρθανε από τώρα τα χιονια;;;
    κασάτος θα γίνεις φαρμακοτριφτάκο. τζάκι έχετε; γιατί αν έχετε, άναψέ το. και φως να μην έχει, θα φουνταριάζεις τη φωτιά και θα διαβάζεις τουλάχιστον. άσε που είναι και παρέα.
    αν δεν εχεις, πάρε τη φιλενάδα σου, να έχετε κάτι να κάνετε όταν δεν θα έχει ρεύμα. προσοχή μόνο, σέρνεται και αυτός ο πούστης ο έιτζ...


    λεφτά να έχω και ας είναι και στη βιέννη, το παρίσι. μια νέα υόρκη βρε αδερφέ. θα την καταδεχτώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάνα και μάνα και μάνα μου ...τι θες μωρέ..δεν σου μιλάω είπαμε έχω θυμώσει......μπουχαχαχαχα
    σήμερα έδωσες ρεσιταλ με την ανάρτηση....καλήηηη....μάλλον η κλεισούρα φταίει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και στο χω πειιιιι...να πω οτι δεν στο εχω πει????μην γραφεις παιδι μου τετοιους τιτλους γιατι κυκλοφορουμε και διεστραμμενοι εδω μεσα και τσαμπα χαιρομαστε οτι θα διαβασουμε κατι kinky!Σιχτιρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρεύμα γιόκ, ίντερνετ γιοκ, νερό γιοκ, με ενα μισο φορτισμενος αιφον εμεινα να κοιταω το ταβανι! Ας ειναι καλα το κιντλ και οι απο κατω που σκοτωνονται και κανω χαζι.

    Μα που σκατα ζω τελικα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βρε αμερικλάνε ρίχνει τέτοιο ωραίο χιονάκι και συ κάθεσαι εκεί πάνω και το φωτογραφίζεις?

    Βάλε το σκουφάκι σου και άρχισε να τρέχεις μες το δάσος να το ευχαριστηθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ζηλεύω! Ζηλεύω! θέλω και εγώ χιόνι!!! θα μετοικίσω! αλήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χιονι, χιόνι, χιόνιιιιιιιι!!!!! Τι ωραία!!! Εννοείται ότι επιλέγουμε βάση κλιματολογικών συνθηκών.. Εγώ έχω κολλήσει τα τελευταία 6 χρόνια μου και από χιόνι ξηρασία!!! Μου λείπει το καριόλικο.. Και ας ρίχνει και το ρεύμα (συνηθισμένη είμαι, το κάνουν και οι βροχές!!!)
    --πλυντήριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πώς την είπες τη λέξη;Εκσπερχιόνιση;;;
    Καλα,παραδίνομαι,καλω την Coula
    να παραδώσει μαζί μου το πτυχίο της στο μέγα λεξοπλάστη!))
    -Τσίλα;;;;Αγνοούσα τέτοιο θεσπέσιο...."φωνή";;;:)))
    Σ'ευχαριστώ που μου τη γνώρισες!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χιόνι εεε; φλοκάτες έχεις; αν δεν έχεις πες στη μάνα να σου στείλει,η τράβα σε ένα Κινέζικο μαγαζί και πάρε κάνα δυο,μην είναι πλαστικούρα μάνα μου, αλλά από αυτές με το μακρύ σκουλί...
    Ρε κανε μας και ένα χιονάνθρωπο να στανιάρουμαι εδώ χάμω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χιόνισε στη κορφή σου;
    Εγω λέω να παρεις τη Κινεζα και να πάτε για σκι και μετα για ξεσκι!

    Καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @VAD,
    σιγα μη παραδωσουμε τα πτυχια μας στον Αμερικλάνο! Και μετά με τι θα σκουπιζόμαστε στις δυσκολες μερες που ερχονται;
    Αστον να πλαθει λεξεις και μολις γραψει Αμερικλανολεξικό, το συζητάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τι τραβάς και εσύ μάνα μου....τι...
    α...και μένα τωρα μουρθε η φλάσα...

    τα σουβλάκια ...τι ηταν μανα μου...καλαμάκια η πιτόγυρα....γιατί εδω μέσα κυκλοφορούν κάποιοι απο βόρεια μεριά που μπερδεύονται με τις λέξεις....χαχαχα...καλημέρα απο την ζεστή αλλά ακόμη βρωμερή αθήνα...απο σκουπίδια και όλα τα λοιπά....νασαι καλά...κουκουλώσου......μανα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. homemade,αντε πρωί-πρωί,μη σου πω και σενα και τα καλαμάκια σου!:)Με το καλαμάκι πίνουμε φραπέ,σουβλάκι το λενε,ρεεεεε!!!Μικρή σούβλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. coula,καλά,δεν τα παραδίνουμε,
    αλλά οπωσδήποτε υποκλινόμεθα στο λεξοπλάστη!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @VAD
    Σιγά μη του βάλουμε και μετάνοια...
    από τον Χάλη πότερ τα ξεσηκωνει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά E!με στείλε το παιδί!!!! αλίμονο σας θα μου το τρελάνετε...
    -Νονά έχω άγνωστες λέξεις
    -Μάνα μου σε μενα ήρθες..εγώ ούτε να τις γράφω σωστά δε ξερω..πάνε στη μαμάCoula
    -Αυτή δε μου λέει τέτοια...ειδικά αυτές τις μέρες!!!χι χι
    -Τέτοια τι τέτοια!!!που είδες τέτοια εσύ!!!!
    -E..στου μπαμπά...εγώ κάτι ξέρω...μα ο μπαμπάς το λέει αλλιώς...και μπερδεύτηκα...

    @#%$#@ ?????? ?????? %;?"?*?% τι τύχη μου μέσα!!!
    Μαζευτείτε ρε...ούτε για το χιόνι δε μπορείς να γράψεις όμορφα...τς τς τς

    ΥΓ
    στείλε μου ένα mail μάνα μου...εγώ δε τα κατάφερα να σου στείλω...μια απλή Νονά είμαι όχι ο χάκερ του 5γώνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. aa kai ego 8elo xioni!!! fadazomai ti 8ea!!!! :) poli kalispera sas!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πολύ πολύ ωραίες οι φωτό! για να μη κάνεις κόμμεντ όμως πάει να πει ότι δεν έχεις ρεύμα... υπομονή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγαπητέ Αμερικλάνε, εάν δεν σου κάνει κόπο, στείλε και λίγο χιονάκι από 'δω , γιατί άσπρη μέρα (κυριολεκτικά κ μεταφορικά!) δεν θα δούμε... we want snow yeahhhh ....!!!

    ΥΓ.: Ζηλεύω και την θέα, όμως αυτή δεν μπορείς να μου την στείλεις -.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ώου!
    Πιάσανε από τώρα τα μπιλοζίρια;
    Δεν πιστεύω να φροζιάσαν και τα λέκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μπρρρ... κρύοοοο καιρός για δυο...
    Βρες την κατάλληλη παρέα και απόλαυσε το...!!

    Εϊ ψιτ... να'ρθω προς τα κει?...(ως λιακάδα εννοώ...χιχιχι μη παρεξηγηθούμε κιόλας)

    Δε τρελλαίνομαι για χιόνια, ειδικά όταν περνάνε οι μέρες και είναι παγωμένο και σκληρό και ειδικά όταν αρχίζει να λιώνει και να γίνεται λάσπη... γιακκκκ... Ναι γενικώς δεν τρελλαίνομαι αν και μου αρεσει να το απαλμβάνω όταν πέφτει... ειδικά αυτή η υπέροχη ησυχία και να περπατώ πάνω του όταν είναι φρέσκο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. "ασπρες κουραδιτσες",η καλυτερη ατακα εβερ για το χιονι το οποιο παρεπιπτοντως απεχθανομαι...καλο και πολυ ζεστο βραδυ ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Στο κρυο λεμε ναι! Μετα απο 40 ωρες αναγκαστικης αϋπνίας τι περιμενες βρε παιδι!
    υγ Επιμυθιο: εχε ολες τις συσκευες σου φορτισμενες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αμερικλάνε!
    Ο καλύτερος τρόπος να καταπολεμήσεις την πρόωρη.......εκσπερχιόνιση που συνοδεύεται και από διακοπές ρεύματος είναι να εφαρμόσεις την μέθοδο Μάστερς και Τζόνσονς που απαιτεί όμως αρκετή υπομονή και εξάσκηση.
    Ξεκινάς από την αυτοϊκανοποίηση.....του.....αυχένα και των πατουσών σου για να ζεσταθείς κομματάκι, (υπάρχουν ειδικές ασκήσεις) μέχρι να φέρεις τον εαυτό σου σχετικά κοντά στην .......κορύφωση του μασάζ (δηλαδή μόλις καταλάβεις ότι πιάστηκε το χέρι σου) και σταματάμε Αμερικλάνε αμέσως ,επιτρέποντας στον εαυτό μας να χαλαρώσει και να μην .......ερεθιστεί άλλο και κοκκινίσει το.......δερματάκι μας.
    Μετά ξεκινάμε πάλι προσπαθώντας να φτάσουμε όλο και πιο κοντύτερα στο.......ζέσταμα μέχρι να μην μπορείς να κρατηθείς άλλο και να βγάλεις και το μάλλινο σώβρακο του παππού που σου έχωσε η μάνα σου στις αποσκευές σου και που φοράς σε κάθε εκσπερχιόνιση.
    Επαναλαμβάνοντας αυτή την διαδικασία πολλές φορές θα μάθεις πιο είναι το σημείο κορύφωσης του.......ζεστάματος σου.
    Είναι σημαντικό να καταλάβεις ποιο είναι το "σημείο χωρίς επιστροφή" του οργανισμού σου στο....ζέσταμα.
    Αμερικλάνε είναι ο καλύτερος τρόπος να αντιμετωπίσεις την πρόωρη.....εκσπερχιόνιση και το κρύο που την συνοδεύει.
    Διάβασε και λίγο βρε Αμερικλάνε!Εγώ θα στα λέω όλα;
    Άντε βρε!Και καλό ......ζέσταμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας, τα έβλεπα χτες μες στα σκοτάδια που και που από το άιφον και γελούσα λίγο!

    Τώρα ήρθα στο εργαστήριο να ζεσταθεί λίγο το κ...οκκαλάκι μου (μείον 5 βαθμοί χωρίς θέρμανση, παγώσανε όλα)(όλα όμως) και να γεμίσω μια νταμιτζάνα νερό για να πλυθώ. Την κάνω όμως γρήγορα να προλάβω να πλυθώ με φως, όχι με τα κεριά πάλι.

    Σαρβάιβορ κατάντησα ο έρμος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Να την πω την κακία γιατί δεν κρατιέμαι?

    Τι σκατά κώλος είναι αυτός που πιάνεται στο χαλί???!!!! Μήπως λέω ΜΗΠΩΣ εισαι παραχαϊδεμένος?

    Υ.Γ Ελπίζω να γελάς και με αυτό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τα'δα και στις ειδήσεις και σε σκεφτόμουν μάν'μου το παιδί στα ξένα τι τραβά μ'αυτό το πουτσόκρυο!
    Πάρ'την Κινέζα ακγαλιά και δεν βαριέται να ζεσταθείτε
    Οταν ανοίξει ο καιρός της δίνει κλοτσιά να πάει από'κει που'ρθε γιατί και με το διαλογισμό και τις μαλάξεις που σου συστήνει η Χριστίν δεν σε βλέπω να τη βγάζεις καθαρή.

    Τα ζεστά μου Θαλασσινά για καλό μήνα από αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. μου ήθελες μεταπτυχιακό στο κονέκτικατ!
    δεν έμεινες στη φτωχοελλαδίτσα, εδώ ρεύμα δεν έχει άμα δεν το πληρώσεις.

    άει πλύσου τώρα, πάρε και το αίσθημα, μην το γράψεις εδώ, γιατί διαβάζει και η μαμά σου, μην της ανεβάσεις την πίεση, και φερε το κορίτσι στα όρη στα άγρια βουνά να έχεις να πορεύεσαι τους επόμενους πέντε μήνες που θα θαφτείς στο χιόνι!!!

    με τις υγείες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. χορτασατε χιονι εκει ε??χαχα δν το γουσταρω με τπτ,ισως ετσι λιγο τα Χριστουγεννα αλλα οχι κ ετσι.παντως το κλιμα ειναι πολυ σημαντικο μη λεμε μαλακιες,δε θα πηγαινα Αλασκα ας πουμε η Σουδαν που να με πληρωναν 10 χιλιαρικα το μηνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Έκανα τάμα στον Άη-Φον να σε κρατάει γερό και να σου δίνει δύναμη!!!Τί του 'ταξα, άσε!Μια ζωή με βλέπω να πληρώνω για πάρτη σου!

    :-)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Νομίζω τα σχόλια τόσο σε όγκο αλλά κυρίως σε περιεχόμενο είναι ανάρτηση από μόνα τους! Θα επαναλάβω αυτό που μόλις έγραψα στην προηγούμενη ανάρτηση:

    Δεν θα μου κρατήσετε κακία αν δεν απαντήσω ξεχωριστά, ε, καταπληκτικοί σχολιαστές, ε, ε?

    Ελάτε μανίτσες μου κάντε μου τη χάρη σε μένα που δεν έχω ζεστό νερό.....!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή