Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Έχομε και Γκρούπιζ

O homemade μ'αρέσει που συνδυάζει και τις προηγούμενες αναρτήσεις στα σχόλιά του:
αυτό τώρα στο αμέρικα πως θα το έλεγαν....φακιν και ας κλαίω.....χαχα
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ φτου σου ρε, τι υποννοείς δηλαδή? Μην απαντήσεις (και πάρε μια ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ για να κρατήσεις το στόμα σου κλειστό)

Πριν ξεκινήσω να λέω τις ασυναρτησίες μου σήμερα homemade, νομίζω πρέπει να πω ένα ευχαριστώ στην αγαπητή Πορκούπω. Τι γιατί μάνα μου, κάνε κλικ πάνω της να καταλάβεις. Έκατσε και μάζεψε όλα τα αντικειμενικά προσόντα μου, τα έκανε αχταρμά και τα δημοσίευσε! Διάβασε τι είπε, πραγματικά δηλαδή τέτοια ακριβή περιγραφή δεν έχω ματαδεί! Τα διάβαζα τη Δευτέρα στο μάθημα και με έπιασε νευρικό γέλιο, ρεζίλι έγινα πάλι. Ευτυχώς ο καθηγητής είναι λίγο κουφός και δεν παρατήρησε τα πνιγμένα χάχανα, μόνο οι Κινέζοι με είδαν και φρικάρανε γιατί μόλισ μισή ώρα πιο πριν τους είχα ξεχέσει επειδή ξεχάσανε να σβήσουν τα φώτα την Παρασκευή.

Ρεζίλι των σκυλιών έγινα, μην κοιτάς η γάτα είναι για εφέ
Βέβαια, δεν είναι μόνο η Πορκούπω που έκανε ανάρτηση όλη πάνω μου, έχει γίνει και στο παρελθόν. Τι διάολο, τόσες ΑΠΕΥΘΥΝΣΕΙΣ μοιράζω σε εξευτελιστικές τιμές, μια ανάρτηση δωθε κείδε την αξίζει ο Αμερικλάνος.

Τεσπα homemade, μισό να σοβαρευτώ (για λίγο). Με τιμάει τόοοοοοοοσο πολύ όταν βλέπω κάποιον να κάνει ανάρτηση για τον Αμερικλάνο και γελάνε τα μουστάκια που δεν έχω αλλά κοντεύω να αποκτήσω λόγω της βαρεμάρας που με δέρνει. Έχουμε και λέμε: Πορκούπω, Νεφέλω, Χριστίν, VAD, Δόχτωρας, Ζουζού και φυσικά η Cούλα (η οποία μου έχει ρίξει τέτοιο σπρώξιμο, ούτε χαλασμένο χόντα στην εθνική να ήμουν). Αυτοί μου έρχονται τώρα, αν ξέχασα κανέναν ε συμπαθάτε με μανίτσες μου, είναι γνωστό άλλωστε ο Αμερικλάνος τη μνήμη την έχει μικρή, δεν μπορεί να τα έχει όλα μεγάλα (46 νούμερο παπούτσι και μια μυτόγκα ΝΑ παρακαλώ).

Δεν μπορώ να τις κοντρολάρω πια αυτές τις γκρούπιζ
Έρχονται που λες για συναυλία οι κάτσε να δεις πως τους λένε... οι Taking Back Sunday. Εντάξει, δεν κόβομαι για τέτοια μουσική (αν δεν έχει το σχήμα μια Τσίλα να σου ρίξει δυο πενιές δεν λέει)(Μαζού, έστω!) αλλά με 7 δολάρια ακούω και Βίσση. Τρόπος του λέγειν. Έλα όμως που δεν υπάρχει ένας, ΕΝΑΣ άνθρωπος εδώ γύρω που να θέλει να πάει? Για τη συμφωνική της Βιένης που έρχεται βρήκα παρέα, για τη βραδιά τζαζ βρήκα επίσης, γι'αυτούς τους ξερακιανούς δεν βρήκα. Τι να πάω, και να είμαι σαν το αγγούρι? Θα αναγκαστώ να τραβολογήσω κανα κινεζάκι και πάει το ίματζ μου.


Πόσο με εκνευρίζουν όσοι μπαίνουν στο msn, λένε καλησπέρα είσαι εδώ και βγαίνουν μετά από ένα λεπτό? Κάτσε μάνα μου περίμενε και λίγο, δεν είναι προέκταση του χεριού μου το msn, έχουμε και δουλειές! Άσχετο.

Σεντονιάστηκε πάλι η ανάρτηση και κάτι άλλα που είχα να πω δε χωράνε, άσε που τα ξέχασα. Και αύριο μέρα είναι.

ΥΓ: Το άλλαξα το βιντεάκι γιατί το προηγούμενο λέει δεν ενφανιζόταν

14 σχόλια:

  1. Αρτι αφιχθείσα από χαλοουϊν πάρτυ και τι βλέπω? Μια αμερικλανιά "ναααα!" μετα συγχωρήσεως... (για να μη λες ότι μονο μύτη και παπούτσι έχεις μεγάλο).
    Διαβάζω, διαβάζω... δεν καταλαβαίνω γρι για το συγκρότημα... πατάω το βιντεάκι να ξεστραβωθώ και να ενημερωθώ τι στο καλό είναι και είναι απενεργοποιημένο για τη χώρα μας... γκρρρρρ...
    Φαντάσου να'ταν ανάδρομος κι ο Ερμής!!

    Υ.Γ Να πάω να δω τα της πορκούπω ή θα νταουνιαστώ χειρότερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφού ρε την έχεις πολύ μεγάλη, τεράστια λέμε την...καρδιά, πώς να μην έχεις γκρούπις!!!

    Θέλει δουλειά όμως για να μας κρατήσεις όλες ικανοποιημένες!!!Αντέχεις ρε;

    Σε φιλώ κι έρχομαι να σ' ενοχλήσω στο message!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όχι κύριε, μου πήρες τα γεμιστά μέσα από το στόμα με το μούλικο, θες και ανάρτηση;;;

    στην επόμενη εξυπνάδα, κάτι μπορεί να γίνει...

    ποια συμφωνική της βιέννης; θα έρθει ο andre rieu στο κολοκονέκτικατ και δεν έχει έρθει στην αθήνα ζαφειρόπετρα της γης το δακτυλίδι;;; μον ντιέ!

    ρίξε ενημέρωση πάραυτα. δηλαδή αμέσως. έχεις τελειώσει και πρακτικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποίος να ΄ρθει μαναμ να τους ακούσει...αυτοί είναι να τους βάλεις αφύπνιση στο χθεσινό κακό σου ραντεβού...μου ξύπνησαν και το νινι! ουστ χάχακες! Καλά ε...σε διαβάζω εδω και 2 μέρες και έχω να πω ένα..."αγγίζουμε την τελειότητα" by Παναγιώτης Τόκος...Ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σπρωξιμο;Ξέρω γω τι σπρωξιμο σου χρειάζεται!Στον...γκρεμό!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νομίζω έχει φανεί ότι εδώ μέσα προσπαθώ να μη βρίζω. Και αν μπορώ να κρατιέμαι εγώ, να κρατιέστε κι'εσείς!

    Γκόλντεν όταν σχολιάζεις να κοιτάς να είσαι μέσα στο κλίμα του μπλογκ, όχι στο κλιμα του μυαλού σου και ό,τι αυτό περιέχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να υποθέσω ότι είσαι ακόμα εκνευρισμένος; χέστηκα μανίτσα μου,μα και εγώ είχα σοβαρή δουλειά να κάνω,βλέπεις τέτοιες ευκαιρίες δεν είναι να τις χάνεις στην εποχή που ζούμε,αν πέσει το εργαλείο δύσκολα ανεβαίνει,πάει πακέτο με την ψυχολογία μας ,δεν βγαίνω μάνα μου,που λεφτά για ψυχολόγους...
    φιλιά..."καλησπέρα είσαι εδώ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κρίμα βρε..κρίμα και εγω που νόμιζα......και όχι τίποτα άλλο δεν σουφαγα και τα γεμιστά...χαχαχα..
    θες μου φαίνεται μια απευθυνση για να συνέλθεις....νασαι καλά φίλε καλημερο καλησπέρα καληνύκτα...ότι ειναι κει τέτοια ωρα..πέρνα όμορφα...α..και πουσαι αγαπούλα..η φούλη τι υποννοεί.....???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μου άρεσε η φράση 'σεντονιάστηκε'! θα το χρησιμοποιώ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και να πεις οτι δεν σε προειδοποιησα...τι σου εφταιγε το Ινδακι ρε παιδι...ολη την Ασια θα κανεις εχθρο στο τελος, κανε κρατει ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "μόνο οι Κινέζοι με είδαν και φρικάρανε γιατί μόλισ μισή ώρα πιο πριν τους είχα ξεχέσει επειδή ξεχάσανε να σβήσουν τα φώτα την Παρασκευή."
    Ερωτηση ¨: κανανε μαυρους κυκλους τα ζωντανα απο την αυπνια με τα φωτα ανοιχτα;;; και γι αυτο εβαλες τις φωνες στα κινεζακια; Τα λυπαμαι απο μια μερια, τωρα πλεον θα σε θεωρουνε ψυχακια αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγω σπρώχνω, αλλά εσύ αντί να πηγαίνεις μπροστά...συνεχώς πέφτεις.

    Ασε που πισωγυριζεις και χανεις και το επιπεδο σου!

    Φταινε οι κακες παρεες και τα μηχανηματα του σατανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν θα μου κρατήσετε κακία αν δεν απαντήσω ξεχωριστά, ε, καταπληκτικοί σχολιαστές, ε, ε?

    Ελάτε μανίτσες μου κάντε μου τη χάρη σε μένα που δεν έχω ρεύμα.....!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή