Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Λεπίδες από πάγο

Πήραμε τα τρία μας. Τους. Δεν ξέρω. Μόνο τρία ήταν? Έχασα το μέτρημα.

Ένας Ινδός και μια Κινέζα κανανε μαλακία.

Α δεν έχει σημασία ποιος φοιτητής έκανε το λάθος κύριε πρύτανη (Από Έλλη ξεκινάει και σε ΝΑς τελειώνει πάντως)

Α δεν θα μπω στη διαδικασία να τιμωρήσω κανέναν κύριε πρύτανη, αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη (αλλά από εδώ και στο εξής ο Έλλη... ΝΑς χρήζει επίβλεψης, λέω εγώ τώρα)


Σήμερα έκατσα σπίτι γιατί έχω σαν αρχή να μην τσακώνομαι εκνευρισμένος. M'αρέσει να είμαι ήρεμος και αυτά που λέω να κόβουν σαν λεπίδες από πάγο.

20 σχόλια:

  1. Θέλω καταγραφή της αυριανής μέρας. Θελω, θέλω, ΘΕΛΩ. Αμερικλάνος με λεπίδες από πάγο;;; Δεν χάνονται αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην Αμερική λοιπόν συμβαίνουν τα εξής :

    Identified School-Related Violent Deaths : 2009 - 2010 School Year

    Total Deaths : 11
    Breakdown by Type:
    Shooting : 7
    Suicides: 0
    Murder-Suicide : 0
    Fight-Related : 1
    Stabbing : 3
    Other : 0

    Τώρα ξέρεις τι πρέπει να κάνεις , προλαβαίνεις και της φετινής χρονιάς βρε .
    Άντε και καλό κηνύγι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι εχεις σαν αρχη Αμερικλάνε;;;

    ΝΑ ΜΗΝ ΤΣΑΚΩΝΕΣΑΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΕΝΟΣ???

    Ε;
    Ε;
    Ε;

    χμ....καλα εκανες κι εκατσες σπιτι!
    θα σε ηρεμησει ο golden με μεταλ σε λιγο...μπουχαχαχα

    κι εγω με Koueen, ξερεις πως!

    χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγώ σου είπα από την αρχή πήδα τους, αλλά δε με άκουσες.

    τι μαλακισμένα είναι αυτά που έμπλεξες!

    ο τίτλος έχει επηρεαστεί από την ανάρτησή μου;;;

    κουράγιο αμερικλάνε μου, μέχρι να τους ρίξεις το χέσιμο, μετά θα ηρεμήσεις!

    ότι θες, πές τα έδώ να ξεσπάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Coula said:
    "...κι εγω με Koueen, ξερεις πως!"

    Να τραβάω εγώ φωτογραφίες? Ενδιαφέρον ακούγεται...χιχιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χτυπηματα κατω απο τη μεση ατακες που σκοτωνουν και το τελειοτερο ο αλλος δεν το περιμενει οτι θα τον παρει ο διαολος και θα τον σηκωσει!Ναι ναι ποτε μην τσακωνεσαι νευριασμενος παντα υπαρχει η επομενη μερα για να το κανεις πολυ καλυτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εεέετσι....έεεετσι....δεν θέλει κόπο ....θέλει τρόπο.....παιδάκι μου αγαπημένο και ξενιτεμένο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Την καλυτερη αποφαση πηρες να μεινεις σπιτι! Ετσι βγαλε το βαμβακι κ σφαξε αυριο!!!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αύριο το πρωί, δες Ταραντινο πριν πας σχολή...

    Ήρεμος δεν θα 'σαι μετά, αλλά σίγουρα θα πάρεις πολλές ιδέες!!!

    Σμουουουουοουουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Whatever you say...
    FUCK U.S.A.
    Μη νευριάζεις καρδιά μου και κάνεις ρυτιδούλες.
    Άντε και θα σου στείλω 5 τενεκέδες φέτα ,έτσι για τη λιγούρα.
    Μάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. θέλω και εγώ να κάτσω σπίτι... και ας είμαι εκνευρισμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάρε το πιο γρήγορο μέσο(δύσκολο ξέρω) στην ανάγκη εξαερώσου και έλα να εκτονωθείς στο σύνταγμα σήμερα...
    Τι τσάμπα να πάνε τα νεύρα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. M'αρέσει να είμαι ήρεμος και αυτά που λέω να κόβουν σαν λεπίδες από πάγο - σωστότατος..καλά κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κάπου διάβασα πως ο μεγαλύτερος τσαμπουκάς του Έλληνα είναι το γέλιο και αυτό φοβούνται οι ξένοι πιο πολύ από όλα. Πήγαινε λοιπόν ήρεμος και πάρε αυτό το πονηρό γελάκι που σημαίνει "Μμμ, μη με βλέπεις έτσι, σε περιμένω στη γωνία"
    Σε περίπτωση που αυτό με το γελάκι δεν πετύχει ας έχουν στο μυαλό τους πως τον Ελλη....ΝΑ αν τον τσαντίσεις γίνεται Τούρκος!!! Γι'αυτό ας προσέχουν!!!
    Υπομονη και μην ξεχνάς σ'αγαπω!!! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. έτσι έτσι...εκεί που δεν το περιμένουν...
    E! ρε μάνα μου... ούτε ψύλλος στο κόρφο τους!!!...

    άργησα να έρθω γιατί έφτιαχνα παστίτσιο για το παιδί
    οι άλλες οι αχαΐρευτες ούτε ξέρω που κρατούν..το παιδί έκανε σκασιαρχείο..άστα χστα!!!

    Κουμπάρε μου περνα να φάμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ΗΩΣ: Εγώ πάλι δεν θέλω να καταγραφεί η σημερινή μέρα, δεν με συμφέρει χαχαχαχα

    @Γκόλντεν: Θα μπω στο άδερ, ΟΚ? Το ότι τα ξέρεις αυτά, δεν το σχολιάζω!

    @Κούλα: ΝΑΙ ΡΕ, εκνευρίζομαι ΣΠΑΝΙΑ αλλά όταν εκνευρίζομαι γίνομαι πολύ κακός. Θες να δεις?

    @Ρία: Χαχαχα όχι δεν θα το'λεγα, άλλος πάγος ο δικός σου άλλος αυτός που θα τους χώσω στον ποπο σε λίγο!

    @Νεφέλω: Να τραβάς ελεύθερα μάνα μου!

    @Βίκυ: Καλύτερα και πιο απολαυστικά επίσης!

    @ΜΙΑ: Και τι τρόπο?

    @Μαρούλω: Ποιο βαμβάκι μάνα μου? Με βαμβάκι δεν ξέρω να σφάζω!

    @Πορκούπω: Φοτυυυυυ ξέχασα να δω ταραντίνο. Ρε συ το πρωί πριν φύγω δεν προλαβαίνω ούτε να κλάσω, θα δω και ταινία?

    @Βίνους: Ναι όλο έτσι λέτε και κανείς δεν έχει στείλει!!

    @Μάνα: Μην το λες, ΣΚΥΛΟΒΑΡΕΘΗΚΑ χτες.

    @Φούλη: ΤΟ πι γρήγορο μέσο είναι να διακτινηστώ αλα Χάρι Πότερ αλλά το δοκίμασα (πολλάκις) και δεν πιάνει!

    @ΠικιΦρικι: Έτσι

    @Ράνια: Θα δείξει

    @Σακαφιόρα: Καλα ναι, έχω σπάσει πολλά νεύρα με αυτό το γέλιο!

    @ΈλενεΤΖΙ: Κουμπαρούλα! Παστίτσιο! ΔΩΣΕ ΚΑΙ ΣΩΣΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να ερθω εγω ; Που εχω και φατσα αγγελου και δεν φαινομαι να γινει, της κακομοιρας; να τους κανω να σε προσκυνουν , τα μαλακισμενα ολα εκει μεσα? Μην βρουν αμεσως να ριξουν ευθυνες!! Που να στουμπωσει ο κωλος τους απο το πολυ ρυζι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Σειρήνα: Δεν στουμπώνει μάνα μου ο κώλος τους, είναι μαθημένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν τσακωνόμαστε ποτέ εκνευρισμένοι...συ είπας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή