Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Skype μάνα μου

Η Πορκούπω (a.k.a. σκατζόχοιρος) άρχισε να μαδάει τις βελόνες της όσο έβλεπε καρέ καρέ το άνοιγμα του άιφον, και μετά παντρέψαμε τα αιφόνια μας και κάναμε.... τσάτιν! Οπότε της αξίζει μια ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ. Πορκούπω σε παρακαλώ πολύ όμως να την παραλάβεις από το άιφον, όχι από κομπιούτερζ και λοιπά μπανάλ πράγματα, δε θα'θελα.

Πριν μπω στο αποψινό θέμα, νομίζω πρέπει να ξεκαθαρίσω κάτι. Μπήκα στις σελίδες της βόνταφον και της κοσμοτέ και έφριξα με τις τιμές του άιφον. Δεν πάμε καλά μάνα μου. Κι'εσύ για το δικό σου, τόσα έδωκες?? Όχι, όχι, όχι, όχι, δεν υπάρχει περίπτωση ΚΑΜΙΑ να έδινα τόσα λεφτά για ένα κινητό - και δεν έδωσα. 150 ευρώ έκανε, όχι 500 και δεν δίνω 125 ευρώ το μήνα στα πάγια (για όνομα του Θεού δηλαδή, σου κάνουν και μασάζ με τέτοιες τιμές?). Αυτά τα λέω για να μην νομίζεις ότι πήραν τα μυαλά μου ΤΟΣΟ αέρα πια ώστε να ξοδεύω μισθούς σε γκατζετάκια!

Τέλος ο πρόλογος, τώρα κάνε ησυχία να απολαύσεις τα τελευταία καμώματα της μάνας μου.

Που λες Πορκούπω, το σωτήριο έτος 2001 είχε λυσσάξει η μάνα μου να της μάθω να παίζει πασιέτζα στον υπολογιστή, γιατί το έβλεπε να το κάνει στις επαναλήψεις του ντόλτσε βίτα η Σόφι και ήθελε κι'αυτή. Έλα όμως που δεν μπορούσε να κουμαντάρει το ποντίκι?? Δεν σου κάνω πλάκα, η κίνηση των χεριών της με την κίνηση του κέρσορα δεν είχαν την παραμικρή σχέση. Της έλεγα κούνα το ποντίκι πάνω για να πάει ο κέρσορας προς τα πάνω, και το σήκωνε από το γραφείο. Όχι χριστιανή μου, να έτσι να το κάνεις! Ε τι με λες πάνω τότε, προς τα μέσα είναι αυτό! Μετά από κανα δεκάλεπτο άκαρπων προσπαθειών ανακοίνωσε με στόμφο ότι όποιος ανακάλυψε το ποντίκι είχε κάλλο στον εγκέφαλο και αυτά είναι πράματα του σατανά και ότι αν δεν ήταν πανάκριβο θα το έσπαγε και τι σκατά ποντίκι είναι δηλαδή αυτό αφού είναι ασύρματο και δεν έχει ουρά.


Αυτό ήταν το τελευταίο της παρε-δώσε με την τεχνολογία άνω του τηλεκοντρόλ της τηλεόρασης και των μηνυμάτων του κινητού που λένε "ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ" ή "ΛΕΓΕ ΡΕ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΝΗΣΥΧΩ" ή "ΑΠΑΝΤΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΗ ΝΙΚΟΛΟΥΛΗ" (με αυτή τη σειρά).

Φέτος, εν έτει 2011 αποφάσισε να επιστρέψει μπροστά στην επίπεδη πλέον οθόνη του υπολογιστή και να μάθει να κουμαντάρει το ρημάδι το ποντίκι για να της μάθει ο μικρός το σάιπ να μιλάμε. Έχει κάτι μήνες που το λέει, τελικά το έκανε. Έμαθε να κουνάει το ποντίκι, έμαθε να ανοίγει και το σκάιπ, να μου κάνει βίντεο-κλήση, ΚΑΙ να το κλείνει μετά παρακαλώ, αμέ.

Οπότε πλέον αντί να με ρωτάει απλά τι νέα και να της λέω τα ίδια τι νέα να'χω από χτες άντε παράτα με ρε μανα, με ρωτάει τι νέα, της λέω τα ίδια τι νέα να'χω από χτες άντε παράτε με ρε μανα και με μουτζώνει. Επίσης την πρώτη μέρα μαζεύτηκαν όλοι να με καμαρώσουν και άρχισαν το τροπάρι:
Αμερικλανοπατέρας: Ρε θες ξύρισμα
WannabeΑμερικλάνος: Ρε θες κούρεμα
Αμερικλανομάνα: Ρε η μπλούζα σου θέλει σιδέρωμα
Αμερικλανοπατέρας: Να μη βάζεις μπλούζες στη δουλειά, να βάζεις πουκάμισα
WannabeΑμερικλάνος: Ναι τα πουκάμισα τον μάραναν
Αμερικλανομάνα: Έλα, αφήστε το το παιδί μου! Αμερικλάνε, δείξε με το καινούριο κινητό λίγο
Αμερικλανοπατέρας: Ωραίο, κάνει και καφέ? (κρυώσαμε)
WannabeΑμερικλάνος: Καλοπερασάκιας! 
Κάπως έτσι πήγε η δουλειά. Σε κάποια φάση κάνανε την εμφάνισή τους και τα κινεζάκια από πίσω (όχι τα μαλακισμένα, τα άλλα) και αλλάξαμε κανάλι:
Αμερικλανομάνα: Ιιιιιιιι ρε κερατά, είμαι άφτιαχτη! Μη με δείχνεις ρε!
Αμερικλανοπατέρας: Άλο! Άλο! (κουνόντας τα χέρια του)
WannabeΑμερικλάνος: Πάω να φύγω, ρεζίλι γίναμε πάλι
Αμερικλανοπατέρας: Αμερικλάνε, αυτοί τώρα στέκονται ή κάθονται?
Αμερικλάνος: Στέκονται
Αμερικλανομάνα: Αχου τα μωρέ τα καημένα. Καλά, στα ντουλάπια της κουζίνας πως φτάνουν?
Να μη σου τα πολυλογώ Πορκούπω, μου τα έχει ήδη σπάσει τα νεύρα. Το σπίτι θέλει μάζεμα, η κουζίνα θέλει να τακτοποιήσω τα κατσαρολικά γιατί είναι σαν μπουρδέλο αδήλωτο, οι τοίχοι μου είναι άδειοι και να πάρω καμια αφίσα κανα κάδρο να τους γεμίσω, το ποδήλατο στο σαλόνι είναι διακοσμητικό, τα ρούχα στο υπνοδωμάτιο είναι παντού και τι τις έχω 200 ντουλάπες άδειες.

Επίσης με έβαλε να της κάνω ξενάγηση σε όλο το εργαστήριο, κάνοντας σχόλια του τύπου, τι εργαστήριο είναι αυτό, έτσι είναι τα εργαστήρια?, στο CSI που τα δείχνουν είναι πιο ωραία, έχουν και κρυφό φωτισμό. Τι? Δεν είναι ρεαλιστικό το CSI?! Τι μας λες! Απλά εσείς το έχετε σαν κωλοχανείο! Πάρε καμια λάμπα από αυτές τις μπλε, σβήσε τα φώτα να δεις τι ωραία επιστημονική ατμόσφαιρα θα γίνει αμέσως.

Τώρα λέει που δάμασε το τέρας (το ποντίκι εννοεί), θα κάνει και φέισμπουκ για να μην υποχρεώνεται στις κουτσομπόλες ξαδέρφες για να μας παρακολουθεί!

Α ρε άτιμη τεχνολογία!!!


20 σχόλια:

  1. Ελα,μάνα ειναι,να μην εχει αποψη επι παντός επιστητού;:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε συ Αμερικλάνε, πολλά δεν μας τα λες για την Αμερικλανομάννα?
    Πού την είχατε?
    Θέλεις να μας πείσεις ότι η Ελληνίδα της γενιάς μου συμπεριφέρεται με την τεχνολογία με τον τρόπο που μας περιέγραψες...
    Εκανε ωρε και μύγα κώλο και έχεσαι τον κόσμο όλον!!!
    Δεν πάτε καλά ωρέ κουτάβια, αν νομίζετε πως οι Ελληνίδες είναι άσχετες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αστέρι μου (τ' ουρανού μου, τα 'παμε αυτά)
    Μόλις άνοιξα τα ματάκια μου και η πρώτη σκέψη μου ήσουν εσύ!Πήρα το Άη-Φον(Κάραγιαν) και τσουπ, παρέλαβα την απεύθυνση!!! :-) (μα σχεδόν πάντα από το Άη-Φον σε διαβάζω, έτσι για το πρεστίζ του πράγματος!!!)

    Είμαι μαμάκιας, οπότε λίγα λόγια για τις μανούλες!Δεν φτάνει βρε τέρας που προσπαθεί η γυναίκα, έχει κι εσένα να την ξεμπροστιάζεις σε όλο τον κόσμο!Γάιδαρε!Να μου τη φιλήσεις την επόμενη φορά στο σκάιπ, εκτός, αν θες να μου δώσεις το δικό της να τη φιλήσω μόνη μου! :-)))))

    Τί άλλο με απεύθυνσες;(λεξάρα ε;)Α, ναι!!!Σιγά ρε να μην έδινα κι εγώ τοοοόσα λεφτά για τηλέφωνο!150 μου είχε βγει τότενες, με κάτι κουτσουκέλες που έκανε ο τύπος στη βόνταφον, ο οποίος τυγχάνει φίλος!(Τα καλά της επαρχίας :-)))

    Για το σπίτι μην μου αγχώνεσαι!Θα έρθω εγώ να στο τακτοποιήσω, γιατί εκτός των άλλων χαρισμάτων, είμαι και νοικοκυροκοριτσοσκαντζόχοιρος (πόσο γρήγορα το διάβασες;) και παρακαλώ να γραφτεί στα πρακτικά!

    Έχω κέφια πρωί,πρωί γιατί κοιμήθηκα υπέροχα!Άντε ξύπνα κι εσύ κι έλα στο imessage να τα πούμε!

    Σε φιλώ καμάρι μου σταυρωτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. :)))
    Eτσι για την ιστορία...
    Ο πεθερούλης ετών 76 αγόρασε πριν 2 χρόνια μια CANON EOS (ψηφιακή) όταν πήγε ταξιδάκι στον Καναδά και φέτος συμμετέχει σε σεμινάρια πληροφορικής.
    Προχθες έλαβα και μεηλ του με επισυναπτόμενες φωτογραφίες!
    Αμεεεε! Ετσι για να μην λέτε!
    Και μένει σε ορεινή Αρκαδία περικαλώ!
    Αντε παππού του λεω ... και οι επόμενες φτιαγμένες με το φωτοσόπι!
    Και άσε την αδελφή μου να μην ξέρει που πάν τα 4 με τον υπολογιστή... χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. AXA!!ΧΑ!!! μου έφτιαξες τη μέρα σπετσέρη μου!!!
    Η Μαμά όλα τα λεφτά...να μας τη φιλήσεις την επομενη
    φορα!!!! ...και γω έτσι ξεκίνησα...είδες όμως που έφτασα!!!!!σε 10 χρονια θα έχω και Blog!!!


    ρε συ τους έχω πει πως θα βραβεύσω κάποια στιγμή τα σχόλια!ΧΑ! μέχρι τώρα το δικό σου είναι μακράν τον άλλον ΠΡΩΤΟ!!! τους είπα να μην σου το πουν αλλα με έκανες τόσο πολύ να γελάσω..που χαλάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαχαχχαχα....
    Πριν δύο χρόνια ίδια η μανούλα σου!
    Στα πατώματα πέσανε τα τέκνα!
    Αλλά το πείσμα της 60άρας περίσσεψε!
    Γέλασα πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. http://www.youtube.com/watch?v=o_QePidL750

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τωρα εγω απλα θα πω, οτι την καταλαβαινω την μαμα , και πεσε να με φας! αμα δεν την ειχες, σε πιο θα εριχνες τα αντε ρε παρατα μας, και στην αναγκη να σου στελνει φετα και μουσακα; Λεω εγω τωρα λεω!! Οσο για το Iphone ναι μανα μου εναν μισθο κανει!! εσυ που εισαι στο αμερικα δεν μου στελνεις ενα τηλεφωνο μια που εχετε τοσο καλες τιμες;
    Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λοιπόν, νομίζω ότι ήρθε η ώρα να κάμουμε σοβαρές δουλειές! Ακους εκεί αιφόνι με 150 ευρα! Για επικοινώνα με την διεύθυνση παρακαλώ πολύ, έχουμε να κανονίσουμε πολλά!!
    --πλυντήριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλέ ποια μαμά;
    Την γιαγιά την είδες να σερφάρει στο SKYPE;
    Πάρε για να έχεις http://xristin125.blogspot.com/2011/01/skype.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. η μάνα σου με την απορία της, ε΄χει κάποιο δικιο. πως φτάνουν στα ντουλαπια οι κινέζοι;

    η δικιά μου, έμαθε να ανοίγει και να κλείνει το λάπτοπ, για να παρακολουθει τις τούρκικες σειρές!

    δε μιλώ για πιο προχωρημένα πράγματα, γιατί η μάνα μου είναι και 65!

    πόσο έχει το άι παντ δηλαδή εκει; εδώ το δύο έχει 600 ευρώ. για πες, και σου στέλνω τα λεφτά και μου το στέλνεις με κούριερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α, μας βλέπω να μπαίνουμε στη γραμμή... φίλε μου, παράτα τα διδακτορικά και τους κινέζους, θα ανοίξεις αντιπροσωπεία-τύφλα-να-χει-ο-Γερμανός και θα χιουεστείς στο ντόλλαρ, εγγυημένα πράγματα!
    Τη μάνα τη βρήκα θεά, εμένα η δική μου ακόμα έχει μείνει στη βιντεοκλήση, ντριν και δεκάευρο. Ελπίζω τώρα με την κρίση να μάθει να μπαίνει στο σκάιπ, τι να πω πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιέέέέ μου ???? εσύ είσαι????? Αχ ρε παλιοτόμαρο εσύ είσαι????και έλεγα κάπου τον ξέρω.....ρε κάπου τον ξέρω.... βρε ρεμάλι από την μάνα σου κρύβεσαι?????δεν είσαι παιδί εσύ βρε θα με πεθάνεις ....άκου αμερικλάνος...όμως η μανούλα το ένστικτο βλέπεις....τι κρύβεσαι βρε γαιδούρι..από το πρωί έχουμε να μιλήσουμε...μου αμόλησες την ρουκέτα ...ότι έχεις πυρετό και με άφησες μες την αγωνία ....τι σε ρώτησα παλιόπαιδο ???ε????άμα έφαγες σε ρώτησα ..και τι ...και συ μου έκλεισες το τηλέφωνο....δεν πειράζει όμως ....θα με καταλάβεις μια μέρα αλλά θα είναι αργά.....για να ζητήσεις συγνώμη...........................
    ........... ωχ μου μυρίζει καμένο πάω να ανακατέψω το φαί....φαί θέλω εγώ τώρα η δηλητήριο.... έρχομαι...KAI ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ καμάρι μου και εξαφανιστείς μια μάνα την έχεις βρε που λαχταράει η ψυχή της για σένα....πήρες τίποτα για τον πυρετό καρδιά μου???όχι με άδειο στομαχάκι ψυχή μου...και ντύσου καλά ...κάνει ψόφο...έβγαλες το παπλωμα να σκεπάζεσαι....και να πετάς τα σκουπίδια είναι εστία μικροβίων....αμάν κάηκε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να κατι τετοια βλεπω και συγχιζομαι με την δικια μου μανα!Μα να εχει βγαλει ενα παιδι γατα με πεταλα(εγω ειμαι αυτη)και να μην μπορει να κανει ουτε το πιο απλο?Που της λεω ''μαμα πατα λιγο με το ποντικι το χ να κλεισει η σελιδα..και κοιταει μια εμενα μια το pc και μου λεει δεν ξερω εγω απο αυτα δεν πειραζω τιποτα μην το χαλασω και φωναζεις!
    Ο μπαμπας μου που ουτε το κινητο δεν ξερει να σηκωσει(σοβαρα ομως) με εβαλε χτες να στειλω ενα μηνυμα στο υπουργειο οικονομικων που τους ζητηθηκε και μου διευκρινησε(διαβαζοντας μου τις οδηγιες ενω εγω τις εβλεπα ηδη απο το site) οτι ''να μετα το αφμ λεει να αφησεις ενα κενο καταλαβες οχι να γραψεις την λεξη κενο να αφησεις ενα κενο''!αχαχαχαχαχαχαχ να σαι καλα ρε μπαμπα που το διευκρινησες γιατι εγω θα εγραφα την λεξη κενο!Εννοειται μετα πηρα τις αδερφες μου να τον κοροιδεψουνε!Οι γονεις σου ειναι πολυ μπροστα be proud!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κάπως έτσι σαν τη μαμά σου ήμουν κι εγώ και τώρα έχω βλογ! Δεν θα είχα καλύτερο από το να σε δω να κοντράρεσαι με τη μανούλα σου για τις επισκεψιμότητες στα βλογ σας!!! Μουαχαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αθηνα εγραψες!!!!

    Εμενα η μανουλα μου καθως και η μαμα του κοριτσιου ειναι τεχνοφοβικες οποτε δεν εχουμε τετοια φαινομενα.
    Οι οποιες αποπειρες στο παρελθον στεφθηκαν με παταγωδεις αποτυχιες οποτε και τις αφησαμε στην αγνοια τους.
    Τωρα αν ελειπα στο εξωτερικο και ηθελε να με βλεπει μπορει να πηγαινε σε κανα φιλο να μιλησουμε μεσω skype -να επαιρνε υπολογιστη και να τον μαθαινε κιολας....πιο πιθανο το κοβω να βγαζει η γατα μου διπλωμα πιλοτου της ΝΑΣΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σε παντρευει η αμερικλανομάνα;;; σ'αγαπωωωωω...ΤΕΛΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγοράκι μου κοιμάσαι ακόμα πασά μου?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @VAD: Έλα ντε? Ακόμα και για τα πειράματα έχει!

    @Καρυάτιδα: Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω, αλλα έτσι έχουν τα πράγματα! Μην ανησυχείς όμως, εσύ είσαι έναν ολόκληρο χρόνο μικρότερη από τη μάνα μου χαχαχαχα

    @Πορκούπω: Ουυυυυ μαμάκια :p Γιατί κοιμήθηκες υπέροχα? Μολόγα

    @Λιακάδα: ΑΜΑΝ έχει γούστο! Όχι, email με συνημένο από τη μάνα μου δεν θα τ'αντέξω!

    @Έλενα: Ο σπετσέρης θύμισέ μου τι είναι? Καλό ελπίζω! Ποιο σχόλιο είναι μακράν των α΄λλων πρώτο? Γιατί έχω κάνει και πολλά!

    @Γιαγιά Αντιγόνη: Μη μου λες τέτοια και αγχώνομαι!

    @Ανώνυμος: ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ καλό! Ποιος είσαι όμως να μου πεις, γιατί η μαμά μου μου είπε προχτές στο σκάιπ να μη μιλάω με αγνώστους!

    @Σειρήνα: Έχουμε καλές τιμές αλλά με διετή συμβόλαια!

    @Ρόζα: Χαχαχαχαχα αμέσως εσύ το ΗΜΜΥ! Είμαι με συμβόλαιο λέμεεεε

    @Χριστίν: ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ αυτή είναι γιαγιά!! Η γιαγιά μου δεν θα με πείραζε όσο η μάνα μου!

    @Ρία: Αμάν αυτά τα Τούρκικα, τους κάψανε τα κεφάλια πια! "Έλα λέγε αν έχεις κανα νέο γιατί ξεκινάει το μενεξέ" ! κάπου 500-600 δολάρια νομίζω έχει!

    @Celcus: Γιατρέ μου, αντί Γερμανός θα είμαι Αμερικλάνος, το όνομα το έχω ήδη! Το επιχειρηματικό δαιμόνιο με λείπει

    @Μία: ΙΙΙΙΙΙΙΙ μπήκες με ωευδώνυμο, ΜΙΑ και ΔΥΟ και ξέρω γω τι? ΤΟ ΔΙΑΓΡΑΦΩ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚΙ ΤΩΡΑ. Μια ζωή μου τη σπας! Δεν σου ξαναμιλάω! Σαλάμι αέρος να στείλεις, τελείωσε.

    @Βίκυ: ΧΑΑΧΑΧΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ την άλλη φορά πάρε κιεμένα να γελάσω λίγο!

    @Αθηνά: Καλά, η μάνα μου θα με φάει σε επισκεψιμότητα γιατί είναι μπαμπούλας και ο κόσμος φοβάται να απομακρύνεται, προτιμάνε να την έχουν απο κοντά χαχαχα

    @Έβιλ: Μην το λες, μερικές φορές μας εκπλήσουν!

    @Σακαφιόρα: ΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ τι όνομα είναι αυτό? Και τι θα πω στη μάνα μου ρε? Μάνα με θέλει μια σακαφιόρα του Λεβάντε, να τηνε πάρω? αχαχαχαχαχα

    @Μία: Ναι, μου έκατσαν βαριά τα λαζάνια, σαλάμι μην ξεχάσεις και σοκόλάτες λάκτα τις χοντρές, όχι τις άλλες να γίνουν θρύψαλλα πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αν η "Μια" είναι η κανονική μαμά σου τότε μπορώ άνετα να γελάω μέχρι να μην αντέχω άλλο!!

    Οι διάλογοι σπαρταριστοί και υπέροχοι!!

    την καλησπέρα μου!!

    τα σέβη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή